To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-06-04
Ogłoszenie nr 500123746-N-2018 z dnia 04-06-2018 r.
Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.: Dostawa fabrycznie nowych worków foliowych do zbiórki odpadów dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Stargardzie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 550530-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 81111575800000,
ul. ul. Okrzei
6,
73110
Stargard, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
91 5771274, e-mail
tomasz.zareba@mpgk.stargard.pl ; monika.marcinkiewicz@mpgk.stargard.pl, faks
91 5772128.
Adres strony internetowej (url): www.mpgk.stargard.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa fabrycznie nowych worków foliowych do zbiórki odpadów dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Stargardzie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):EZ-ZP-05/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zakup (sukcesywna dostawa) worków do zbiórki odpadów (tworzywa sztuczne, metal i papier, szkło, opakowania wielomateriałowe, trawa i liście, odpady komunalne zmieszane) w ilości 874.500 sztuk, w tym: 1) Worki do selektywnej zbiórki tworzyw sztucznych, metalu, oraz opakowań wielomateriałowych w ilości 200 000 sztuk. Worki w kolorze żółtym o pojemności 120 litrów z tasiemką "string" i grubości folii powyżej 60 mikronów. Worki wykonane z transparentnej folii LDPE. Na worku umieszczony ma być znak graficzny obrazujący odpady które mogą do niego trafić zgodnie z opisem z załącznika nr 1 (znak projektuje Wykonawca, Zamawiający przed dostawą 1 partii zatwierdzi przedstawiony znak). 2) Worki do selektywnej zbiórki szkła w ilości 55 000 sztuk. Worki w kolorze zielonym o pojemności 120 litrów z tasiemką "string" i grubości folii powyżej 80 mikronów. Worki wykonane z transparentnej folii LDPE. Na worku umieszczony ma być znak graficzny obrazujący odpady które mogą do niego trafić zgodnie z opisem z załącznika nr 2 (znak projektuje Wykonawca, Zamawiający przed dostawą 1 partii zatwierdzi przedstawiony znak). 3) Worki do selektywnej zbiórki na odpady bio w ilości 450 000 sztuk. Worki w kolorze brązowym o pojemności 120 litrów z tasiemką "string" i grubości folii powyżej 60 mikronów. Worki wykonane z transparentnej folii LDPE. Worki mają zawierać środek biodegradowalny. Na worku umieszczony ma być znak graficzny obrazujący odpady które mogą do niego trafić zgodnie z opisem z załącznika nr 3 (znak projektuje Wykonawca, Zamawiający przed dostawą 1 partii zatwierdzi przedstawiony znak). 4) Worki do selektywnej zbiórki odpadów opakowaniowych z papieru w ilości 70 000 sztuk. Worki w kolorze niebieskim o pojemności 120 litrów z tasiemką "string" i grubości folii powyżej 60 mikronów. Worki wykonane z transparentnej folii LDPE. Na worku umieszczony ma być znak graficzny obrazujący odpady które mogą do niego trafić zgodnie z opisem z załącznika nr 4 (znak projektuje Wykonawca, Zamawiający przed dostawą 1 partii zatwierdzi przedstawiony znak). 5) Worki do odpadów komunalnych w ilości 30 000 sztuk. Worki w kolorze czarnym z tasiemką "string" o pojemności 120 litrów i grubości folii powyżej 60 mikronów. Worki wykonane z transparentnej folii LDPE. Na worku umieszczony ma być nadruk w kolorze białym z załącznika nr 5. 6) Worki do zbiórki niewykorzystanych lub przeterminowanych leków w ilości 500 sztuk w kolorze czarnym o pojemności 240 litrów, z tasiemką "string" i grubości folii powyżej 80 mikronów, Worki wykonane z folii LDPE. Na worku umieszczony ma być nadruk w kolorze białym z załącznika nr 6. 7)Worki biodegradowalne kompostowalne w ilości 15000 sztuk wykonane z surowca biodegradowalnego kompostowalnego zgodnie z normą PN-EN 13432, pojemność 8-10 litrów, wymiary około 30/35 cm. Użycie surowca degradowanego powinno być poświadczone certyfikatem. Grubość worka 25 mikronów, kolor brązowy - barwnik i farba do nadruku również biodegradowalna. Na worku umieszczony ma być znak graficzny obrazujący odpady które mogą do niego trafić zgodnie z opisem z załącznika nr 3 (znak projektuje Wykonawca, Zamawiający przed dostawą 1 partii zatwierdzi przedstawiony znak). 8) Worki do odpadów komunalnych (do koszy ulicznych) w ilości 32 000 sztuk. Worki w kolorze czarnym o pojemności 120 litrów i grubości folii powyżej 60 mikronów. Worki wykonane z transparentnej folii LDPE, bez nadruku, nie rolowane. 9) Worki do odpadów komunalnych (do koszy ulicznych) w ilości 10 000 sztuk. Worki w kolorze czarnym o pojemności 160 litrów i grubości folii powyżej 60 mikronów. Worki wykonane z transparentnej folii LDPE, bez nadruku, nie rolowane. 10) Worki do odpadów komunalnych (do koszy ulicznych) w ilości 2 000 sztuk. Worki w kolorze czarnym o pojemności 240 litrów i grubości folii powyżej 60 mikronów. Worki wykonane z transparentnej folii LDPE, bez nadruku, nie rolowane. 11) Worki do odpadów komunalnych w ilości 5 000 sztuk. Worki w kolorze czarnym o pojemności 60 litrów i grubości folii powyżej 30 mikronów. Worki wykonane z transparentnej folii LDPE, bez nadruku, nie rolowane. 12) Worki do odpadów komunalnych w ilości 5 000 sztuk. Worki w kolorze czarnym o pojemności 35 litrów i grubości folii powyżej 30 mikronów. Worki wykonane z transparentnej folii LDPE, bez nadruku, nie rolowane. 2. Wymagania dodatkowe 1) Ilości materiałów wyszczególnione w pkt 1-10. są ilościami szacunkowymi, które w okresie obowiązywania "Umowy" mogą ulec zmianie, są wyliczonymi na podstawie średniego zużycia materiałów w latach 2017-2018 ,,Zamawiający może zmniejszyć lub zwiększyć ilość lub wartość zamówionych towarów, nie więcej jednak niż o 30% sumy ilości lub wartości sztuk towarów, wymienionej w pkt 1-12. Z tego tytułu Wykonawca nie będzie dochodził od Zamawiającego żadnych roszczeń odszkodowawczych. Zamawiający zastrzega sobie także prawo dokonywania przesunięć pomiędzy poszczególnymi pozycjami asortymentu wymienionymi w ust. 1 pkt 1-12, nie więcej jednak niż o 40% ilości sztuk danego asortymentu. 2) Termin dostaw: zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego maksymalnie do 5 dni od momentu złożenia zamówienia telefonicznego, potwierdzonego e-mailem/faksem. 4) Koszty dostaw ponosi Wykonawca. 5) Stwierdzone wady w trakcie odbioru w dostarczonym przedmiocie umowy należy zrealizować bez stwierdzonych wad przy najbliższej dostawie towarów zgodnie z przedmiotem umowy
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/05/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
484400.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: SIPEKO Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
417945.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI STARGARD
- Dostawa jednostek komputerowych wraz z oprogramowaniem
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca jej sprzedaż i dystrybucję na potrzeby Stargardzkiej Agencji Rozwoju Lokalnego Sp. z o.o. w Stargardzie
- USŁUGI DOZORU STARGARDZKIEGO CENTRUM KULTURY I OCHRONY IMPREZ ARTYSTYCZNYCH, NIEMASOWYCH ORGANIZOWANYCH PRZEZ STARGARDZKIE CENTRUM KULTURY
- Obsługa remontowa i eksploatacyjna dróg gminnych na terenie Stargardu w 2026 -2027 roku
- Dostawa mobilnego agregatu prądotwórczego w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Dostawa wielozadaniowego modułu kryzysowego w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
więcej: przetargi STARGARD »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa worków do segregacji odpadów
- Zakup i dostawa sprzętu w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej w 2025 roku na terenie Gminy Wielgomłyny w zakresie zadań własnych - z podziałem na części.
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem odczynników i materiałów laboratoryjnych dla Wydziału Medycznego
- "Zakup i dostawa sprzętu i wyposażenia na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej"
- DOSTAWA WORKÓW FOLIOWYCH POLIETYLENOWYCH
- Dostawa pojemników na odpady w ramach programu "Poprawa jakości systemów selektywnego zbierania odpadów komunalnych na terenie związku miast i gmin dorzecza Parsęty"
więcej: Produkty z tworzyw sztucznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





