To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-05-29
Ogłoszenie nr 500120403-N-2018 z dnia 29-05-2018 r.
Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa: Dostawa systemu próżniowego do pobierania krwi
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 541789-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500081897-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa, Krajowy numer identyfikacyjny 29111500000,
ul. ul. Wierzbowa
14,
35310
Rzeszów, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
178 672 030, e-mail
sekretariat@rckk.rzeszow, faks
178 672 037.
Adres strony internetowej (url): www.rckk.rzeszow.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
www.rckk.rzeszow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa systemu próżniowego do pobierania krwi
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DTZ.261.9 ZP.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa systemu próżniowego do pobierania krwi wg. asortymentu 1.Probówka PPT o poj. 8,5-9 ml (K2 EDTA, żel ) plastikowa, wymiary 16 mm x 100 mm wraz z dwuczęściowym, ściąganym korkiem. Termin ważności min. 6 miesięcy od daty dostawy do siedziby Zamawiającego w ilości 430 000 szt. Zamawiający dopuści plastikową probówkę z K2EDTA i żelem separującym o wymiarach 16x100 mm i objętości pobrania 8 ml, z trzyczęściowym korkiem (guma, osłonka i pierścień) 2.Probówka z aktywatorem wykrzepiania do surowicy o poj. 10 ml( +/-5 %), plastikowa, wymiary 16 mm x 100 mm wraz z dwuczęściowym,ściąganym korkiem Termin ważności min. 11 miesięcy od daty dostawy do siedziby Zamawiającego w ilości 220 000 szt. Zamawiający dopuści plastikowe probówki z aktywatorem wykrzepiania o wymiarach 16x100 mm i objętości pobrania 9 ml oraz z trzyczęściowym korkiem (guma, osłonka i pierścień) 3.Probówka do analizy hematologicznej z napylonym K3 EDTA o poj. 2 -3 ml, plastikowa, wymiary 13 mm x 75 mm wraz z dwuczęściowym, ściąganym korkiem.Termin ważności min. 11 miesięcy od daty dostawy do siedziby Zamawiającego w ilości 110 000 szt. Zamawiający dopuści probówki z trzyczęściowym zakręcanym korkiem (guma, osłonka i pierścień) 4.Probówka EDTA (7,2 mg do 7,8 mg K2 EDTA ) o poj. 4 ml, plastikowa, wymiary 13 mm x 75 mm wraz z dwuczęściowym, ściąganym korkiem. Termin ważności min. 11 miesięcy od daty dostawy do siedziby Zamawiającego w ilości 300 000 szt. Zamawiający dopuści probówki z trzyczęściowym zakręcanym korkiem (guma, osłonka i pierścień) 5.Probówka do analizy OB, zawierająca buforowany r-r cytrynianu sodowego o stężeniu 3,2% lub 3,8% przy zachowaniu właściwych proporcji antykoagulantu do krwi w stosunku 1:4 o poj. pobrania 5-5,5 ml, szklana,wymiary probówki 10 mm x 120 mm +/- 10 % wraz z dwuczęściowym, ściąganym korkiem. Termin ważności min. 11 miesięcy od daty dostawy do siedziby Zamawiającego w ilości 600 szt. 6.Probówka do badań koagulologicznych z zawartością buforowanego cytrynianu sodu 3,8 % 0.129 M) o poj. 4,5 ml, szklana wraz z dwuczęściowym, ściąganym korkiem Termin ważności min. 11 miesięcy od daty dostawy do siedziby Zamawiającego w ilości 300 szt. 7.Próbówki z EDTA (0,8 mg K2 EDTA) o poj. 250-500 ml. Termin ważności min. 11 miesięcy od daty dostawy do siedziby Zamawiającego w ilości 200 szt. 8. Igła motylkowa 8/10 19 mm z zintegrowaną osłonką, która zablokowuje igłę po pobraniu. Zsunięcie osłonki może być możliwe za pomocą jednej ręki, aktywacja zabezpieczenia musi być sygnalizowana poprzez kliknięcie. Zestaw spakowany sterylne opakowanie. Termin ważności min. 12 miesięcy od daty dostawy do siedziby Zamawiającego w ilości 120 000 szt. 9.Plastikowy uchwyt jednorazowego użytku,kompatybilny do igieł i probówek o średnicy 13 mm i 16 mm Termin ważności min. 12 miesięcy od daty dostawy do siedziby Zamawiającego w ilości 130 000 szt. 10.Probówka do szybkiego otrzymywania surowicy z zawartością trombiny o poj. 6 ml, plastikowa o wymiarach 13 mm x 100 mm Termin ważności min. 11 miesięcy od daty dostawy do siedziby Zamawiającego w ilości 500 szt. 11.Igła motylkowa 0,8 mm z wężykiem 17-19 cm z mechanizmem samoczynnego usunięcia igły z żyły, trwale połączona z nakłuwaczem probówek-adapterem typu Luer, w sterylnym opakowaniu. Termin ważności min. 12 miesięcy od daty dostawy do siedziby Zamawiającego w ilości 3000 szt. 12.Adapter typu Luer - do bezpośredniego pobierania krwi z pojemnika na krew, urządzenie kompatybilne z żeńskim łączem typu Luer Termin ważności min. 12 miesięcy od daty dostawy do siedziby Zamawiającego w ilości 15 000 szt.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 33.14.13.00 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
613740
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Proplasma Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
662839.20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Pełnienie funkcji Inspektora Ochrony Danych
- Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej IX
- Dostawa mięsa, produktów mięsnych oraz wędlin do stołówki Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 6 w Rzeszowie w 2026r.
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Rzeszowie przy ul. Kraszewskiego 4 i 4A od 1.01.2026 r. do 31.12.2027 r
- Dostawa dwóch zestawów skuterów specjalistycznych, wodnych wraz z wyposażeniem
- Poprawa bezpieczeństwa ruchu w ciągu dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Rzeszowie poprzez ustawienie barier energochłonnych stalowych
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa zamkniętego systemu pobierania krwi dla Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach
- Dostawa zamkniętego systemu pobierania krwi oraz innych materiałów laboratoryjnych
- Dostawy wyrobów medycznych, akcesoriów laboratoryjnych i akcesoriów do aparatury medycznej w podziale na 34 części
- Dostawa systemu zamkniętego do pobierania krwi i mikroprobówek preparowanych do pobierania krwi włośniczkowej wraz z dzierżawą automatycznego czytnika do OB
- Produkty lecznicze: 420 085 euro, odczynniki: 56 835 euro, środki antyseptyczne i dezynfekcyjne: 22 240 euro, cement: 14 426 euro.
- produkty lecznicze: 681 669.42 EURO, odczynniki: 104642.30 EURO, środki antyseptyczne i dezynfekcyjne 46628.69 EURO, cementy 24176.57 EURO.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





