To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-05-24
Ogłoszenie nr 500116528-N-2018 z dnia 24-05-2018 r.
Gmina Świekatowo - Referat Księgowości: "Udzielenie i obsługę długoterminowego kredytu w wysokości 1.382.796,73 PLN na sfinansowanie inwestycji i na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 554100-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Świekatowo - Referat Księgowości, Krajowy numer identyfikacyjny 9235107300000,
ul. ul. Dworcowa
,
86182
Świekatowo, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
0-52 3322280, e-mail
skarbnik@swiekatowo.lo.pl, faks
0-52 3322280 wew. 46.
Adres strony internetowej (url): www.bip.swiekatowo.lo.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Udzielenie i obsługę długoterminowego kredytu w wysokości 1.382.796,73 PLN na sfinansowanie inwestycji i na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek"
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest: "Udzielenie i obsługę długoterminowego kredytu w wysokości 1.382.796,73 PLN na sfinansowanie inwestycji i na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek" w tym : 1) w kwocie 430.000,00 zł /słownie czterysta trzydzieści tysięcy złotych 00/100/ z przeznaczeniem na inwestycję pn. : Zakup nieruchomości w miejscowości Świekatowo z przeznaczeniem na siedzibę Urzędu Gminy /pawilon GS/ Urząd Gminy w Świekatowie 70005 § 6060; 2) w kwocie 670.000,00 zł /słownie sześćset siedemdziesiąt tysięcy złotych 00/100/ z przeznaczeniem na inwestycję pn. : Przebudowa drogi gminnej nr 030810 C na odcinkach 1+660 do 3+420 z miejscowości Małe Łąkie do miejscowości Lubania - Lipiny / Urząd Gminy w Świekatowie 60016 § 6050; 3) w kwocie 100.000,00 zł /słownie: sto tysięcy złotych 00/100/ z przeznaczeniem na inwestycję pn. : Przebudowa i rozbudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Małe Łąkie wraz z budową nowej studni głębinowej / Urząd Gminy w Świekatowie 01010 § 6059, 6057; 4) w kwocie 182.796,73 zł /słownie sto osiemdziesiąt dwa tysiące siedemset dziewięćdziesiąt sześć złotych 73/100 z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/05/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
286508.79
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Bank Spółdzielczy w Świeciu
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
286508.79
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 624 500,00zł
- "Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1 700 000,00 zł na częściowe sfinansowanie deficytu budżetu Gminy Janowiec Wielkopolski w 2025 roku"
- DŁUGOTERMINOWY KREDYT BANKOWY Z PRZEZNACZENIEM NA SPŁATĘ WCZEŚNIEJ ZACIĄGNIĘTYCH KREDYTÓW
- "Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2 150 000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek"
- Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 1 800.000,00 PLN z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu na 2025 rok
- Kredyt inwestycyjny.
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.