Ogłoszenie z dnia 2025-05-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00185566/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa emulsji asfaltowej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Zawierciański
1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Zawierciu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 27625525200000
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza 34
1.5.2.) Miejscowość: Zawiercie
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-400
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sod@zawiercie.powiat.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zawiercie.powiat.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10917841.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa emulsji asfaltowej.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-15dc659a-f4bc-4f7f-ad25-ef905ed3b690
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00242413
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00043006/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup i dostawa emulsji szybkorozpadowej niemodyfikowanej o zawartości asfaltu 65 %
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00185566
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SRZP261-0022/25
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa 180 ton emulsji asfaltowej, transportem Wykonawcy wraz z przepompowaniem ze środka transportu do zbiorników zlokalizowanych w miejscach wskazanych w pkt 4.
2. Emulsja asfaltowa stanowiąca przedmiot zamówienia musi spełniać następujące wymagania oraz posiadać parametry: kationowa emulsja asfaltowa, szybkorozpadowa, niemodyfikowana, o zawartości asfaltu 65%, wyprodukowana z asfaltu drogowego, spełniająca warunki techniczne wynikające z normy technicznej PN-EN 13808-10, oznaczenie kodowe wyrobu C65B3 PU/RC;
3. Dokumenty potwierdzające spełnianie wymagań materiałowych i jakościowych dostarczonej emulsji asfaltowej Wykonawca będzie przekazywał wraz z każdą dostawą.
4. Zakres zamówienia i miejsca dostaw: 180 ton, w tym:
• 40 ton: 42-400 Zawiercie, ul. Obrońców Poczty Gdańskiej (bez nr)
(Zespół ds. remontów i napraw Centrum Usług Wspólnych w Zawierciu),
• 90 ton: 42-436 Pilica, ul. Żarnowiecka 85,
(Zespół ds. remontów i napraw Centrum Usług Wspólnych w Zawierciu),
• 50 ton: 42-445 Szczekociny, ul. Włoszczowska 6
(Zespół ds. remontów i napraw Centrum Usług Wspólnych w Zawierciu).
5. Jeżeli rzeczywiste zapotrzebowanie na przedmiot zamówienia Zamawiającego będzie mniejsze Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewyczerpania pełnej wartości udzielonego zamówienia, przy zagwarantowaniu dostawy na poziomie 50% tej wartości.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44113700-2 - Materiały do naprawiania nawierzchni drogowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44113620-7 - Asfalt
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 336085,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 371287,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 336085,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EMUL-KING Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6412545516
7.3.3) Ulica: ul. Szyb Walenty 18
7.3.4) Miejscowość: Ruda Śląska
7.3.5) Kod pocztowy: 41-700
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 336085,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- Dostawa żywności: mięso i wędliny
- Sukcesywna dostawa owoców i warzyw dla Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu w III kwartale 2025 r. - 3 części
- "ZAKUP WRAZ ZDOSTAWĄ ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W ZAWIERCIU W PODZIALE NA 7 PAKIETÓW".
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego 9-osobowego przystosowanego do przewozu osoby na wózku inwalidzkim
- Wykonanie dokumentacji projektowej (...) dla zadania pn.: "Przebudowa ul. Widnej na działce nr ew. 42/4 k.m. 26 w Zawierciu (odcinek od ul. Stalowników do ul. Bocznej) wraz z budową (...).
- Sporządzenie dokumentacji geodezyjnej na potrzeby regulacji stanów prawnych nieruchomości zajętych pod drogi powiatowe
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa kruszywa loco plac inwestycji gminnych prowadzonych na terenie Gminy Jabłonka
- Sukcesywna dostawa kruszywa na terenie gminy Głusk z przeznaczeniem na bieżące utrzymanie i remonty dróg gminnych i osiedlowych w latach 2025 - 2026
- Dostawa znaków drogowych.
więcej: Asfalt »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.