Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2018-05-08
Ogłoszenie nr 500099902-N-2018 z dnia 08-05-2018 r.
Komunikacyjny Związek Komunalny Górnośląskiego Okręgu Przemysłowego: Przedmiotem zamówienia są usługi sprzątania i utrzymania czystości w budynku biurowym KZK GOP oraz w Punktach Obsługi Pasażera.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Komunikacyjny Związek Komunalny Górnośląskiego Okręgu Przemysłowego, Krajowy numer identyfikacyjny 271523831,
ul. Barbary
21A,
40-053
Katowice, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
(32)7438401, e-mail
kzkgop@kzkgop.com.pl, faks
(32)2519745.
Adres strony internetowej (url): http://www.kzkgop.com.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Związek międzygminny
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiotem zamówienia są usługi sprzątania i utrzymania czystości w budynku biurowym KZK GOP oraz w Punktach Obsługi Pasażera.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP/DOA/1/PS/15/18
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia są usługi sprzątania i utrzymania czystości w budynku biurowym KZK GOP oraz w Punktach Obsługi Pasażera. 2.Na usługi sprzątania składa się sprzątanie i utrzymywanie czystości: Część I w budynku biurowym KZK GOP w Katowicach przy ul. Barbary 21A wraz z terenem przyległym do obiektu, w Punktach Obsługi Pasażera: Część II w Katowicach przy ul. Pocztowej 10 wraz z terenem przyległym do obiektu, Część III w Katowicach na Dworcu PKP przy pl. Marii i Lecha Kaczyńskich 1, Część IV w Gliwicach przy pl. Piastów 2 wraz z terenem przyległym do obiektu, Część V w Bytomiu przy pl. Wolskiego 0/0 wraz z terenem przyległym do obiektu, Część VI w Chorzowie przy ul. Rynek 8/1, Część VII w Piekarach Śląskich przy ul. Jana Pawła II 46, Część VIII w Sosnowcu przy ul. Warszawskiej 3. 3. Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia oraz zakres prac określony jest w Załączniku nr 1 do SIWZ. 4. Wykonawca będzie wykonywał przedmiot umowy używając własnego sprzętu i środków czystości. Środki te muszą posiadać polskie atesty (pierwsza klasa jakości) lub odpowiadające im atesty ważne na terenie Unii Europejskiej. 5. Prace związane z utrzymaniem czystości prowadzone będą: dla części I a) w trakcie godzin pracy biura KZK GOP (przez osobę dyżurującą, tzw. serwis dzienny) - w godzinach 07:00 - 15:00 czynności polegające na: - codziennym sprzątaniu pomieszczeń biurowych pod nadzorem komórek organizacyjnych Zamawiającego (Wydziału Utrzymania Systemów Informatycznych, Kasy, Referatu ds. Administracji, Szatni, Magazynów Biletowych, Automatów Biletowych, Kolektury), - okresowym sprzątaniu pomieszczeń zgodnie z Załącznikiem nr 1 do umowy (toalety, korytarze, pomieszczenia techniczne, pomieszczenia pod nadzorem: archiwa, magazyny), - innych pracach interwencyjnych w zależności od potrzeb Zamawiającego, b) pozostałe czynności w dni robocze - po godzinie 15:00. dla części II a) czynności wykonywane codziennie w dni robocze - w godzinach od 17.00 - 17.50, b) pozostałe czynności w dni robocze - w godzinach od 08.00 - 17.50. dla części III - VIII a) czynności wykonywane codziennie: - w dni robocze - w godzinach od 17.00 - 17.50, - w soboty - w godzinach od 14.00 - 14.50 b) pozostałe czynności - w dni robocze - w godzinach od 08.00 - 17.50, - w soboty - w godzinach od 09.00 - 14.50. 6. W okresie zimowym odgarnianie śniegu i lodu z chodników, zabezpieczenie ww. powierzchni przed śliskością powinno być wykonywane na bieżąco w zależności od warunków pogodowych codziennie do godziny 7:00 (w budynku biurowym) i 8.00 (w Punktach Obsługi Pasażera) oraz w czasie godzin pracy. Zaopatrzenie w piasek i sól należy do Wykonawcy. 7. Czynności porządkowe w pomieszczeniu kasowym mogą być wykonywane tylko w obecności kasjera. 8. Wykonawca będzie do realizacji usługi używał odpowiedniego sprzętu i środków czyszczących przeznaczonych przez producenta do czyszczenia różnych rodzajów powierzchni podłóg (PCV, wykładzina dywanowa, płytki gresowe, lastryko, deska barliniecka, granit), mebli (płyta wiórowa, metal, lite drewno), krzeseł (skóra, drewno), balustrad (stal chromowana, malowana proszkowo), płytek, szyb oraz urządzeń sanitarnych, zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ. 9. Wykonawca winien zapewnić niezbędną ilość osób wykonujących usługę tak, aby przebiegała sprawnie i w ustalonym czasie. Na Wykonawcy ciąży obowiązek zapewnienia swoim pracownikom właściwych warunków pracy zgodnie z obowiązującymi przepisami (bhp, ppoż, sanitarno-epidemiologicznymi i kodeksem pracy). Wykonawca wyznaczy osobę upoważnioną do bezpośrednich kontaktów z Zamawiającym w miejscu świadczenia usługi. 10. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę oraz ewentualnych podwykonawców, na podstawie umowy o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności sprzątania pomieszczeń biurowych, tj. osób wykonujących czynności polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 108, z późn. zm.). 11. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących usługę sprzątania pomieszczeń biurowych. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. W przypadku niespełnienia ww. wymagań, Wykonawca zapłaci karę w wysokości i na zasadach określonych we wzorze umowy (Załącznik nr 5a-h do SIWZ), a nadto Zamawiający będzie mógł wypowiedzieć umowę.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 90919200-4
Dodatkowe kody CPV: 90911300-9, 90620000-9, 77314100-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zapytanie o cenę
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: sprzątanie i utrzymywanie czystości w budynku biurowym KZK GOP w Katowicach przy ul. Barbary 21A wraz z terenem przyległym do obiektu |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/05/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
420000.00
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MEGA SERVICE PLUS sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
511200.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: sprzątanie i utrzymywanie czystości - POP Katowice ul. Pocztowa 10 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/05/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
24048.00
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Krzysztof Malik prowadzący działalność gospodarczą pod firmą: KM MANAGEMENT Krzysztof Malik
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
28139.04
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: sprzątanie i utrzymywanie czystości - POP Katowice na Dworcu PKP przy pl. Marii i Lecha Kaczyńskich 1 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/05/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
18480.00
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Krzysztof Malik prowadzący działalność gospodarczą pod firmą: KM MANAGEMENT Krzysztof Malik
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
22730.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: sprzątanie i utrzymywanie czystości - POP Gliwice pl. Piastów 2 wraz z terenem przyległym do obiektu |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/05/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
38160.00
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Krzysztof Malik prowadzący działalność gospodarczą pod firmą: KM MANAGEMENT Krzysztof Malik
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
44956.80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: sprzątanie i utrzymywanie czystości - POP Bytom przy pl. Wolskiego 0/0 wraz z terenem przyległym do obiektu |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/05/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
35040.00
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Krzysztof Malik prowadzący działalność gospodarczą pod firmą: KM MANAGEMENT Krzysztof Malik
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
40219.20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: sprzątanie i utrzymywanie czystości - POP Chorzów przy ul. Rynek 8/1 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/05/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
34080.00
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Krzysztof Malik prowadzący działalność gospodarczą pod firmą: KM MANAGEMENT Krzysztof Malik
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
40478.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: sprzątanie i utrzymywanie czystości - POP Piekary Śląskie przy ul. Jana Pawła II 46 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/05/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
16512.00
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Krzysztof Malik prowadzący działalność gospodarczą pod firmą: KM MANAGEMENT Krzysztof Malik
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
20309.76
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: sprzątanie i utrzymywanie czystości - POP Sosnowiec przy ul. Warszawskiej 3 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/05/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
15840.00
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Krzysztof Malik prowadzący działalność gospodarczą pod firmą: KM MANAGEMENT Krzysztof Malik
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
19483.20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- "Serwis pogwarancyjny urządzeń drukujących dla CBŚP, BSWP, CBZC, KWP w Katowicach oraz jednostek podległych"
- Zakup wraz z wymianą nowych silników do samochodów służbowych użytkowanych w garnizonie śląskiej Policji - umowa ramowa
- Świadczenie usług hotelowych dla zapewnienia zakwaterowania pacjentów leczonych ambulatoryjnie
- Dostawa sprzętu RTV
- Budowa drogi dla pieszych dla poprawy bezpieczeństwa ruchu pieszych w rejonie przejazdu drogi powiatowej DP1053S nad autostradą A-1 w miejscowości Starcza.
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE PRZEPRAWY PROMOWEJ PRZEZ RZEKĘ ODRA W CIĄGU DW 421, PROMU I DOJAZDÓW DO PROMU OD KM 20+225 DO KM 20+255 I OD KM 20+300 DO KM 20+330 W MIEJSCOWOŚCI GRZEGORZOWICE.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie usługi kompleksowego sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń biurowych WFOŚiGW w Toruniu przy ul. Fredry 8 w okresie od 01.07.2025 r. do 30.06.2026 r.
- Modernizacja wybiegu dla psów w Parku Róż w trybie wykonania: zaprojektuj i wybuduj
- Świadczenie usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości na nieruchomościach będących w zasobach i zarządzie Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej MZGM Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim.
- Przebudowa drogi gminnej nr 103063E Lichawa - Sędziejowice - Kolonia
- Bieżące utrzymanie czystości i zieleni miejskiej na terenie Gminy Tychowo
- Koszenie poboczy dróg powiatowych na terenie Powiatu Zielonogórskiego
więcej: Usługi w zakresie trawników »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.