To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-05-08
Ogłoszenie nr 500099631-N-2018 z dnia 08-05-2018 r.
Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie: Dzierżawa analitycznych analizatorów immunologicznych wraz dostawą odczynników i materiałów zużywalnych do badań immunologicznych w SPZZOZ w Wyszkowie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 546438-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie, Krajowy numer identyfikacyjny 30872600000,
ul. Komisji Edukacji Narodowej
1,
07-200
Wyszków, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
29 743 76 11, e-mail
kancelaria@szpital-wyszkow.com.pl, faks
297 437 605.
Adres strony internetowej (url): www.szpitalwyszkow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dzierżawa analitycznych analizatorów immunologicznych wraz dostawą odczynników i materiałów zużywalnych do badań immunologicznych w SPZZOZ w Wyszkowie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DEZ/Z/341/ZP- 7/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa automatycznych analizatorów immunologicznych wraz dostawą odczynników i materiałów zużywalnych do badań immunologicznych w SPZZOZ w Wyszkowie według asortymentu wyszczególnionego w pakietach od 1 do 2, który stanowi szczegółowa oferta cenowa- załącznik od nr 2/1 i nr 2/2. Szacunkowe ilości poszczególnych towarów podane w niniejszych załącznikach służą tylko do wyliczenia wartości oferowanej dla porównania ofert i nie mogą być podstawą do jakichkolwiek roszczeń wybranego Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. 2. Dostarczany sprzęt medyczny będzie odpowiadał warunkom jakościowym zgodnie z obowiązującymi atestami i normami. 3. Oferowane materiały muszą być wykonane i dopuszczone do obrotu i stosowania w służbie zdrowia zgodnie z obowiązującymi przepisami i ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tj. Dz. U z 2017 r., poz. 211 ze zm.). 4. Oferowane analizatory muszą spełniać łącznie wymagania określone w załączniku nr 3/1 i 3/2- wymagania dla automatycznego analizatora immunologicznego, a także odpowiadać warunkom jakościowym zgodnie z obowiązującymi atestami i normami. 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania szacunkowej ilości towarów wymienionych w załączniku nr 2, z czego Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia wobec Zamawiającego. 6. Warunki dostawy i płatności: a) dostawa następować będzie w asortymentach i ilościach określanych każdorazowo przez Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy. b) Zamawiający wymaga realizacji zamówienia dla pakietu 1 max 7 dni roboczych od złożenia zamówienia, a dla pakietu nr 2 zgodnie z deklaracją Wykonawcy z druku oferty odnoszącą się do terminu dostawy towaru jako kryterium wyboru ofert. c) zamówienie od Zamawiającego wychodzić będzie w dniu roboczym w godzinach pracy Zamawiającego (w godz. 8:00-15:35). d) miejsce dostawy: Laboratorium Szpitala SPZZOZ, 07-200 Wyszków, ul. Komisji Edukacji Narodowej nr 1. e) Wykonawca we własnym zakresie zapewnia transport i rozładunek. f) płatność faktury w terminie 60 dni od daty dostarczenia faktury Zamawiającemu.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 24.49.65.00 - 24.49.65.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/05/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
420000
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Abbott Laboratories Poland Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
453381.90
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/05/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
125244
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: BioMerieux Polska Sp. z o.o. ,
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
117216.18
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WYSZKOWA
- "Dostawa 300 sztuk plecaków ewakuacyjnych dla Starostwa Powiatowego w Wyszkowie" w ramach programu: ,,Wojewódzkiego Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej".
- "Dostawa pojazdu typu UTV (...) w ramach programu: ,,Wojewódzkiego Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej".
- Ochrona fizyczna budynku Urzędu Miejskiego oraz Starostwa Powiatowego w latach 2026-2027.
więcej: przetargi w Wyszkowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





