eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁukówRemont i przebudowa parteru budynku POZ w Jedlance z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-05-08

Ogłoszenie nr 500099369-N-2018 z dnia 08-05-2018 r.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łukowie: Remont i przebudowa parteru budynku POZ w Jedlance z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 520386-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łukowie, Krajowy numer identyfikacyjny 30647200000, ul. ul. Dr Andrzeja Rogalińskiego 3, 21400 Łuków, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 257 989 074, e-mail zp@spzoz.lukow.pl, faks 257 989 074.
Adres strony internetowej (url): www.spzoz.lukow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont i przebudowa parteru budynku POZ w Jedlance z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

03/18

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu i przebudowy (modernizacji) parteru budynku POZ w Jedlance z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych. . W zakres prac remontowych wchodzą następujące roboty budowlane: ROBOTY WEWNĘTRZNE Piwnice Roboty elektryczne - w pełnym zakresie zgodnie z Projektem Budowlanym (PB) Roboty sanitarne - w pełnym zakresie zgodnie z PB, istniejący kocioł olejowy nie podlega wymianie Roboty budowlane towarzyszące do robót elektrycznych i sanitarnych - zaprawienie bruzd i przekuć stropów po zdemontowanej i zamontowanej instalacji elektrycznej i sanitarnej z przetarciem istniejących tynków wewnętrznych po zaprawieniu bruzd i przekuć po robotach instalacyjnych z dwukrotnym malowaniem farbami emulsyjnymi. Stolarka okienna zgodnie z PB Parter Roboty elektryczne - w pełnym zakresie zgodnie z PB Roboty sanitarne - w pełnym zakresie zgodnie z PB Roboty budowlane - w pełnym zakresie zgodnie z PB Zakres prac nie obejmuje wyposażenia technologii medycznej, wyposażenia w sprzęt medyczny Piętro Roboty elektryczne - w pełnym zakresie zgodnie z PB Roboty sanitarne - w pełnym zakresie zgodnie z PB Roboty budowlane towarzyszące do robót elektrycznych i sanitarnych - zaprawienie bruzd i przekuć stropów po zdemontowanej i zamontowanej instalacji elektrycznej i sanitarnej z przetarciem istniejących tynków wewnętrznych po zaprawieniu bruzd i przekuć po robotach instalacyjnych z dwukrotnym malowaniem farbami emulsyjnymi. Tynkowanie i malowanie farbami emulsyjnymi kominów zbudowanych z typowych kształtek kominowych 19x19cm obmurowanych cegłą ceramiczną dziurawką o gr. 6,5cm bądź bloczkami gazobetonowymi gr. 6cm. ROBOTY NA ZEWNĄTRZ BUDYNKU Elewacja budynku - w pełnym zakresie zgodnie z PB Dach budynku - w pełnym zakresie zgodnie z PB Roboty elektryczne - w pełnym zakresie zgodnie z PB Roboty budowlane - w zakresie zgodnym z PB, Utwardzenie terenu - w zakresie zgodnym z PB, obejmujące wykonanie projektowanej opaski wokół budynku, nie obejmuje utwardzenia terenu w zakresie parkingu i utwardzonego placu pod pojemniki do przechowywania odpadów komunalnych. 3. Szczegółowe zestawienie robót planowanych do wykonania w ramach w/w zamówienia zawierają przedmiary robót, stanowiące materiał pomocniczy i informacyjny do sporządzenia oferty cenowej (Załącznik nr 2 do SIWZ) i nie jest wiążący dla Wykonawcy. Oznacza to, że przy ustalonym w formularzu ofertowym wynagrodzeniu ryczałtowym Wykonawca na podstawie przekazanych materiałów, sporządza ofertę cenową według własnego uznania i dokonuje całościowej wyceny przedmiotu zamówienia na roboty budowlane, w tym instalacyjne na własne ryzyko i odpowiedzialność. 4. W trakcie realizacji robót należy stosować się do obowiązujących warunków technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, Polskich Norm przenoszących normy europejskie, o ile takie obowiązują w Polsce, przepisów prawa budowlanego. 5. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej, aby zapoznać się z obiektem oraz z zakresem robót wskazanym w SIWZ, na którym będą prowadzone roboty oraz zdobyć wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. 6. Wykonawca zobowiązany jest do ponoszenia odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi robotami. 7. Termin płatności: 30 dni od daty doręczenia prawidłowo wystawionej faktury do siedziby Zamawiającego. 9. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane. Zamówienie może być powierzone podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. 10. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy pzp: a) sposób dokumentowania zatrudnienia osób: na etapie wyłonienia Wykonawcy w postepowaniu na podstawie oświadczenia zawartego w formularzu ofertowym, na etapie realizacji zamówienia zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. b) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, - sankcje zostały przewidziane we wzorze umowy złącznik nr 7 do SIWZ c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia - Zamawiający wymaga aby wykonanie wszystkich prac fizycznych było realizowane przez osoby zatrudnione wyłącznie na podstawie umów o pracę - zgodnie z art. 22 Kodeksu Pracy. Powyższy wymóg odnosi się zarówno do wykonawcy jak i podwykonawców.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45400000-1, 45410000-4, 45420000-7, 45430000-0, 45440000-3, 45450000-6, 45300000-0, 45331100-7, 45330000-9, 45310000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 318516.67
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: IRPOL Ireneusz Przeździak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Ławecka 62
Kod pocztowy: 21-400
Miejscowość: Łuków
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 481867.26
Oferta z najniższą ceną/kosztem 481867.26
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 519128.23
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.