Ogłoszenie z dnia 2018-05-07
Ogłoszenie nr 500098991-N-2018 z dnia 07-05-2018 r.
Łódź: Budowa docelowej siedziby Placówki Terenowej KRUS w Rawie Mazowieckiej
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 578253-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Oddział Regionalny w Łodzi, Krajowy numer identyfikacyjny 01251326200124,
ul. ul. Żeligowskiego
32/34,
90-643
Łódź, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
42 6650710, e-mail
lodz@krus.gov.pl, faks
42 6332346.
Adres strony internetowej (url): www.krus.gov.pl, zakładka: zamówienia publiczne, postępowania podlegające ustawie Pzp
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: instytucja ubezpieczenia społecznego rolników
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa docelowej siedziby Placówki Terenowej KRUS w Rawie Mazowieckiej
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):0900.OP.261.1.2.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pod nazwą "Budowa docelowej siedziby Placówki Terenowej KRUS w Rawie Mazowieckiej". Zadanie inwestycyjne realizowane będzie na terenie działki budowlanej nr 1344/11, położonej w Obrębie 4 w Rawie Mazowieckiej przy ul. Solidarności. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja obejmująca: 1) Załącznik nr 1 do SIWZ - Projekt budowlany, 2) Załącznik nr 2 do SIWZ - Projekt wykonawczy (tom I - IV), 3) Załącznik nr 3 do SIWZ - Przedmiary robót, 4) Załącznik nr 4 do SIWZ - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, 5) Załącznik nr 6 do SIWZ - Pozwolenie na budowę nr 283/2017, wydane przez Starostę Powiatu Rawskiego w dniu 9 sierpnia 2017 r., 6) Załącznik nr 7 do SIWZ - Wzór umowy. W oparciu o art. 144 ust. 1 pkt 1. ustawy Pzp Zamawiający zastrzega możliwość zmiany przedmiotu zamówienia obejmującą przyłączenie kanalizacji sanitarnej do sieci miejskiej (zamiast wykonania zbiornika szczelnego na odpady płynne) oraz przyłączenie do lokalnej sieci ciepłowniczej (zamiast urządzenia lokalnej kotłowni), w przypadku uwzględnienia złożonego przez Zamawiającego wniosku o zmianę miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, przy czym szczegółowy zakres tych zmian zostanie ujęty w projekcie zamiennym. Treść wniosku zawarto w Załączniku nr 13 do SIWZ. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, normami, obowiązującymi przepisami prawa i postanowieniami umowy. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający określa w §6 ust. 1 wzoru umowy - Załącznik nr 7 do SIWZ czynności bezpośrednio związane z realizacją zamówienia, które mają być wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę. Wymóg powyższy nie dotyczy kierownika budowy i kierowników robót oraz innych osób, które wykonują czynności nie polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 z późniejszymi zmianami). Wymóg określony w pkt 6 dotyczy również podwykonawców wykonujących wskazane powyżej prace. Umowy o podwykonawstwo zawierane przez Wykonawcę celem realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie robót budowlanych i usług muszą zawierać stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudniania na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w pkt 6. W trakcie realizacji umowy, na zasadach określonych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ, Wykonawca oraz podwykonawcy zobowiązani będą do przedkładania wykazu osób zatrudnionych i tych, którzy będą zatrudnieni na podstawie umowy o pracę, wykonujących roboty budowlane i usługi. Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 2 do umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli zatrudnienia osób wykonujących przedmiot zamówienia oraz zastosowania sankcji opisanych w Załączniku nr 7 do SIWZ - wzór umowy. Szczegółowe informacje w zakresie sposobu dokumentowania zatrudnienia osób na umowę o pracę oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia niniejszego wymagania zawarte są w Załączniku nr 7 do SIWZ - wzór umowy. Przedmiot zamówienia dotyczy potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych. Przed złożeniem oferty Zamawiający zaleca wykonanie wizji lokalnej przyszłego terenu budowy w celu uzyskania wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartości zamówienia, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do wykonania zamówienia. Działka budowlana nr 1344/11, położona w Obrębie 4 w Rawie Mazowieckiej, jest nieogrodzona i dostępna od ulicy Solidarności. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia z wyjątkiem wyposażenia (w tym meble) określonego w Załączniku nr 14 do SIWZ - "Kosztorys nakładczy Rawa Mazowiecka - KRUS - minimalne wymagania technologiczne mebli i wyposażenia" i "Kosztorys nakładczy Rawa Mazowiecka - KRUS - Lokalizacja i wycena mebli i wyposażenia" na okres co najmniej 36 miesięcy od daty końcowego odbioru robót, chyba że gwarancja udzielona przez producenta lub dostawcę jest dłuższa. W takim przypadku obowiązuje gwarancja producenta lub dostawcy. Na wyposażenie opisane w Załączniku nr 14 do SIWZ - "Kosztorys nakładczy Rawa Mazowiecka - KRUS - minimalne wymagania technologiczne mebli i wyposażenia" i "Kosztorys nakładczy Rawa Mazowiecka - KRUS - Lokalizacja i wycena mebli i wyposażenia" Wykonawca udzieli gwarancji na okres nie krótszy niż 24 miesiące.
II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45100000-8,
45210000-2,
45223300-9,
45231000-5,
45232000-2,
45233120-6,
45260000-7,
45300000-0,
45410000-4,
45421000-4,
45432100-5,
45442100-8,
45450000-6,
39000000-2
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
do dnia 15/06/2018
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
06/04/2018
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
wykonanie robót budowlanych stanowiacych przedmiot umowy zgodnie z zamiennym projektem budowlanym
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Ze względów ekonomicznych sporządzono zamienny projekt budowlany
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawy produktów mięsno-wędliniarskich, mięsa drobiowego, podrobów wieprzowych do Aresztu Śledczego w Łodzi
- Zakup doposażenia oraz pomocy dydaktycznych dla IV Liceum Ogólnokształcącego w Łodzi, w ramach projektu pn. "Chcę i potrafię" współfinansowanego przez Unię Europejską
- Dostawa projektorów multimedialnych, monitora interaktywnego, aparatów fotograficznych z obiektywem, mikrofonu oraz zamrażarek dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Zakup wraz z dostawą zbiorników na paliwa płynne dla Wydziału Zarządzania Kryzysowego i Bezpieczeństwa
- Usługa eksperta ds. oceny biznesplanów w ramach projektu własnego: "Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych 2023 - 2029 poprzez wsparcie rozwoju przedsiębiorczości".
- Remont systemu interkomowego w oddziałach mieszkalnych B1 oraz B3 w Zakładzie Karnym nr 1 w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nakładki bitumiczne na wybranych odcinkach dróg gminnych w Gminie Sokolniki
- PRZEBUDOWA WRAZ Z ROZBUDOWĄ BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W RUDNIKU - etap I
- Budowa sieci wodociągowej na terenie gminy Skępe
- Wykonanie prac remontowych pomieszczeń parteru oraz klatek schodowych budynku przy Zjednoczenia 34
- Bud. kabl. sieci elektroenergetycz. 15kv,konten. stacji transform. 15kV/0,4kV,kablowej sieci elektroenergetycz. 0,4kV wraz ze złącz. kabl., wiaty z inst. fotowolt. do 50 kW i mag. en. wraz z niez(...)
- "Adaptacja części budynku Przedszkola we Władysławowie z przeznaczeniem na żłobek Aktywny Maluch"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





