To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-05-02
Ogłoszenie nr 500096715-N-2018 z dnia 02-05-2018 r.
Dom Pomocy Społecznej: Remont łazienek w pokojach nr 8, 9, 10, 11, 125, 126, 127, 128, 225, 226, 227, 228 w budynku Domu Pomocy Społecznej w Piotrkowie Trybunalskim
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 535176-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Dom Pomocy Społecznej, Krajowy numer identyfikacyjny 001026591,
ul. Żwirki
5/7,
97-300
Piotrków Trybunalski, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
044 647 51 72, e-mail
sekretariat@dompomocypiotrkow.pl, faks
044 647 09 98.
Adres strony internetowej (url): www.bip.dompomocypiotrkow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont łazienek w pokojach nr 8, 9, 10, 11, 125, 126, 127, 128, 225, 226, 227, 228 w budynku Domu Pomocy Społecznej w Piotrkowie Trybunalskim
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest remont łazienek w pokojach nr 8, 9, 10, 11, 125, 126, 127, 128, 225, 226, 227, 228 w budynku Domu Pomocy Społecznej w Piotrkowie Trybunalskim. Budynek Domu Pomocy Społecznej w Piotrkowie Trybunalskim znajduje się przy ul. Żwirki5/7. Jest to budynek murowany, otynkowany. Posiada cztery kondygnacje - jedną podziemną i trzy nadziemne. Pokoje wszystkich zamieszkałych 106 mieszkańców oraz dostępne dla nich sanitariaty znajdują się na kondygnacjach 0, 1 i 2. Kondygnacja (-1) to w większości zaplecze gospodarczo-techniczne. Łazienki w pokojach mieszkalnych połączone są z WC. Pokoje mieszkalne są jedno i dwuosobowe. Łazienki do remontu znajdują się na poziomach 0, 1 i 2. Do remontu przeznaczono dwanaście łazienek. Są to cztery piony instalacyjne przechodzące przez wszystkie kondygnacje, czyli po cztery łazienki na każdym z pięter. W kondygnacji (-1) znajduje się zawór główny wody, od którego należy pobierać wodę do instalacji znajdującej się w wymienionych, remontowanych łazienkach. Ponadto w kondygnacji (-1) znajduje się instalacja odprowadzająca ścieki, do której należy doprowadzić wszystkie ujścia brudnej wody z ww. łazienek. Główny zakres prac remontowych to: a) wymiana okładzin ścian w łazienkach (zerwanie starych płytek, przygotowanie ścian, wymiana płytek na ścianach, malowanie pozostałych części ścian), b) wymiana drzwi wejściowych w łazienkach, c) wymiana posadzek w łazienkach (zerwanie starych płytek, przygotowanie podłoża, wymiana płytek na podłogach), d) demontaż instalacji wodno-kanalizacyjnej i urządzeń w łazienkach, e) roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne (wymiana wszystkich rur sanitarnych zarówno doprowadzających wodę do łazienek jak i odprowadzających ścieki) i montaż urządzeń armatury łazienkowej (materiał Wykonawcy) w łazienkach, f) pozostałe roboty, w tym między innymi demontaż i montaż nowego oświetlenia w łazienkach (materiał Wykonawcy), wykonanie niezbędnych pomiarów elektrycznych itp. Pełen wykaz robót wraz z wszelkimi szczegółami stanowią załączniki: 1) Kosztorys ofertowy, 2) Obmiar (Przedmiar), 3) Specyfikacja techniczna ogólna wykonania i odbioru robót budowlanych, wykonane przez mgr inż. Tomasza Wielgosińskiego Firma "Dom-Tom". W celu zastosowania właściwej stawki podatku VAT Zamawiający informuje, że budynek Domu Pomocy Społecznej w Piotrkowie Trybunalskim, ul. Żwirki 5/7, 97-300 Piotrków Trybunalski jest budynkiem mieszkalnym dla 106 osób świadczącym całodobową opiekę. Wykonawca zobowiązany będzie również w ramach realizacji przedmiotu zamówienia: a) do porównania zgodności przekazanych przez zamawiającego opracowań i w przypadku jakichkolwiek niezgodności zobowiązany jest jak najszybciej pisemnie zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie, b) wykonać zamówienie w oparciu o opracowaną i udostępnioną dokumentację projektową (z uwzględnieniem pkt. a). Jeśli w czasie realizacji okaże się, że opracowana dokumentacja projektowa wymaga uszczegółowień, wykonawca opracuje na własny koszt propozycję uzupełnienia braków i przedłoży do akceptacji zamawiającego z zastrzeżeniem, że nie będzie miało to wpływu na ustaloną cenę umowy. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane, tj.: rozbiórkowe, hydrauliczne, tynkarskie, okładzinowe, malarskie . Zamawiający informuje, że roboty prowadzone będą na czynnym obiekcie. Podczas wykonywania prac remontowych Wykonawca winien zabezpieczyć podłogi przy wejściach do pokojów w których są wykonywane roboty budowlane. Obowiązek zabezpieczenia podłóg dotyczy również korytarzy DPS, które będą używane jako droga do pokoi oraz wind. Ponadto Wykonawca winien zabezpieczyć folią drzwi wejściowe do pokoi mieszkalnych. Ustala się godziny prac od godz. 08:00 do godz. 16:00 od poniedziałku do soboty. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca remontował maksymalnie dwa piony sanitarne jednocześnie w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania DPS. Na początku wykonywania prac Wykonawca winien zamontować zawory (pomiędzy parterem a piwnicą) tak, aby pion był wyłączony z eksploatacji. Zamontowane zawory zapewnią zabezpieczenie reszty budynku w wodę oraz w dalszej części prac posłużą do ułożenia nowych pionów wodnych. Zamawiający zastrzega, że woda w DPS może być wyłączona na okres maksymalnie dwóch godzin po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym. Demontaż, wywóz oraz utylizacja odpadów powstałych podczas wykonywania robót leży w obowiązkach Wykonawcy. Zamawiający informuje, iż istnieje możliwość podstawienia kontenera na odpady na zewnątrz przy jednych z drzwi zewnętrznych. Kolorystyka wszystkich płytek oraz ich rodzaj do wcześniejszego uzgodnienia z Zamawiającym. Armatura łazienkowa (rodzaj) do wcześniejszego uzgodnienia z Zamawiającym. Elementy oświetlenia łazienek (plafony, kinkiety) oraz elementy elektryczne do wcześniejszego uzgodnienia z Zamawiającym. Malowanie części ścian w łazienkach, tj. tych na których nie położono płytek, na kolor biały. Wykonawca jest zobowiązany do pomalowania ścian przy ościeżnicach od strony zewnętrznej łazienek, tj. tych części ścian, które zostały zniszczone przy wymianie drzwi wejściowych do łazienek, w kolorze zbliżonym do istniejącego - kolor do uzgodnienia z Zamawiającym. Minimalny okres rękojmi (gwarancji) na wykonane roboty budowlane wynosi 5 lat (słownie: pięć lat). Gwarancja obejmuje roboty budowlane, ale nie obejmuje armatury łazienkowej. Wymagania dotyczące sposobu wykonania zamówienia: Zabezpieczenie interesów Zamawiającego i osób trzecich: Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia robót w sposób zapewniający ochronę własności publicznej i prywatnej. Wykonawca odpowiada za wszelkie spowodowane przez niego działania zniszczenia, uszkodzenia mienia prywatnego i publicznego. Wykonawca w przypadku zaistnienia takich zniszczeń i uszkodzeń usunie je na własny koszt lub pokryje koszty spowodowanych strat. Warunki bezpieczeństwa pracy i ochrony przeciwpożarowej: Podczas realizacji robót Wykonawca odpowiada za przestrzeganie przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy i ochrony przeciwpożarowej. Wymagania dotyczące właściwości wyrobów budowlanych: Przy wykonaniu zamówienia należy stosować wyroby budowlane dopuszczone do obrotu powszechnego i stosowania w budownictwie. Wykonawca zapewni Zamawiającemu w każdym momencie możliwość kontroli jakości właściwości stosowanych materiałów oraz zapewni bieżące okazywanie się dokumentami potwierdzającymi dopuszczenia do stosowania (aprobaty techniczne, certyfikaty). Wymagania ogólne dotyczące przechowywania, transportu, warunków dostaw, składowania wyrobów i materiałów: Zamawiający nie przewiduje możliwości składowania wyrobów i materiałów w miejscu montażu. Miejsce, sposób ewentualnego składowania oraz warunki dostaw Zamawiający pozostawia w zakresie działania Wykonawcy, który powinien zapewnić właściwe składowanie i zabezpieczenie oraz dostawę na miejsce montażu na własny koszt zgodnie z obowiązującymi przepisami i przyjętymi standardami, zapewniającymi utrzymanie właściwej jakości i bezpieczeństwa. Wariantowe stosowanie wyrobów i materiałów: Nazwy własne produktów i materiałów przywołane w załącznikach kosztorys ofertowy, obmiar (przedmiar) i innych mają za zadanie ustalenie pożądanego standardu wykonania i jednoznaczne określenie właściwości oraz wymogów technicznych założonych dla projektowanych rozwiązań. Zastosowanie innych typów materiałów budowlanych, innych typów urządzeń sanitarnych i wszelkich innych materiałów niż wymienione w kosztorysie ofertowym, obmiarze (przedmiarze) i innych załącznikach jest dopuszczalne pod warunkiem spełnienia co najmniej takich parametrów technicznych, jakie założono w dokumentacji oraz technologii wykonania zdeterminowanej opisem przedmiotu zamówienia. Wymagania dotyczące sprzętu i maszyn do wykonywania robót: Wykonawca jest zobowiązany do używania takiego sprzętu, jaki nie spowoduje niekorzystnego wpływu na jakość robót. Wymagania dotyczące środków transportowych: Wykonawca jest zobowiązany do używania takich środków transportowych, jakie nie spowodują uszkodzeń przewożonych wyrobów i materiałów. Ogólne wymagania dotyczące wykonania robót: Wykonawca jest odpowiedzialny za prowadzenie robót zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami oraz poleceniami przedstawiciela Zamawiającego. Opis kontroli i odbioru robót: Wykonawca jest odpowiedzialny za pełną kontrolę robót, jakości wyrobów i materiałów budowlanych. Odbiór robót zanikających i ulegających zakryciu: Wykonawca jest zobowiązany do powiadomienia przedstawiciela Zamawiającego o gotowości danej części robót zanikających i ulegających zakryciu do kontroli i odbioru. Odbiór końcowy: Zakończenie robót oraz gotowość do odbioru końcowego musi być zgłoszona na piśmie do Zamawiającego. Odbiór końcowy nastąpi w terminie, który zostanie wyznaczony zgodnie z zapisem w umowie na wykonanie zamówienia. Odbioru końcowego dokona komisja wyznaczona przez Zamawiającego przy udziale przedstawiciela Wykonawcy. Komisja dokona oceny jakościowej i ilościowej wykonanych robót na podstawie dokumentów odbiorowych dokonując szczegółowych oględzin, oceny wizualnej. Dokumenty do odbioru prac: Do odbioru robót będą wymagane certyfikaty, aprobaty dotyczące materiałów. Jednoznacznie określa się, że roboty wyszczególnione w niniejszym wniosku nie wymagają zgłoszenia ani pozwolenia na roboty budowlane. W związku z powyższym nie ma obowiązku wyznaczania kierownika robót. Zaleca się, by Oferent dokonał wizji lokalnej w obiekcie przed sporządzeniem kosztorysu ofertowego w celu uniknięcia ewentualnych błędów w wycenie robót. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności wykonywane na rzecz wykonawcy jak i podwykonawców w trakcie realizacji zamówienia: 1. Branża budowlana: ? roboty murarsko - tynkarskie ? roboty hydrauliczne ? roboty wykończeniowe 2. Branża elektryczna: ? wykonanie instalacji elektrycznych Sposób dokumentowania zatrudnienia osób na umowę o pracę: W celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane powyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia wykonawca ma obowiązek przedstawienia inspektorowi nadzoru inwestorskiego poniżej wskazanych dowodów: 1) list osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, zaangażowanych do wykonywania ww. czynności na terenie budowy - przed ich przystąpieniem do tych czynności. Lista powinna zawierać w szczególności: ? dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, ? datę złożenia oświadczenia, ? wskazanie czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, ? imion i nazwisk tych osób, ? rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu, ? podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 2) umów o pracę pracowników wskazanych na ww. listach - na wezwanie do wglądu inspektora nadzoru inwestorskiego. Umowa/y powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji w przypadku gdy w powiązaniu z innymi ujawnionymi danymi nie identyfikuje osoby. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; W przypadku niespełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane powyżej czynności lub uniemożliwienia kontroli tego wymogu - za każdy taki przypadek zamawiający przewiduje karę umowną lub w wysokości 5 000,00 zł.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
96350.86
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Remontowo-Budowlana BUDMAR Mariusz Bryk
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
111996.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- Usługa badania rezonansem magnetycznym kręgosłupa, konsultacją lekarską, pakiet zabiegów rehabilitacyjnych w ramach projektu pn. "Zdrowy pracownik w Urzędzie Miasta Piotrkowa Trybunalskiego
- Zakup samochodu ciężarowego wraz z osprzętem dla Obwodu Drogowego w Rozprzy
- Montaż przeciwpożarowych wyłączników prądu w dziewięciu budynkach mieszkalnych w Piotrkowie Trybunalskim
- Dostawa chleba mieszanego pszenno - żytniego, krojonego, paczkowanego po 350g, chleba pszennego, krojonego, paczkowanego po 350g, chleba razowego, krojonego, paczkowanego po 350g, bułki tartej
- ŚWIADCZENIE USŁUG USUWANIA POJAZDÓW Z DRÓG W GRANICACH ADMINISTRACYJNYCH POWIATU PIOTRKOWSKIEGO
- WYKONANIE I KONSERWACJA OZNAKOWANIA PIONOWEGO, WYKONANIE OZNAKOWANIA POZIOMEGO ORAZ URZĄDZEŃ BEZPIECZEŃSTWA RUCHU DROGOWEGO NA DROGACH I PLACACH W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Częściowy remont nawierzchni chodników w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Radomiu przy ul. Uniwersyteckiej 6
- Budowa chłodni o powierzchni 150-200 m2.
- Utwardzenie powierzchni gruntu na cele parkowania w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Wł. St. Reymonta w Dobryszycach
- "Remont budynku w ramach zadania pn. Powiatowy magazyn zarządzania kryzysowego" w ramach zadania "Realizacja Programu OLiOC w 2025 roku na terenie Powiatu Łaskiego w zakresie zadań własnych"
- REMONT POMIESZCZEŃ BIUROWO-SOCJALNYCH W BUDYNKU KOMENDY POWIATOWEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W MYSZKOWIE
- Modernizacja budynku remizy OSP w miejscowości Rakówka
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





