Ogłoszenie z dnia 2025-10-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00398640/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-29
- 2025/BZP 00402050/01 - Modyfikacja z dnia 2025-09-02
- 2025/BZP 00419160/01 - Modyfikacja z dnia 2025-09-11
- 2025/BZP 00420763/01 - Modyfikacja z dnia 2025-09-12
- 2025/BZP 00426492/01 - Modyfikacja z dnia 2025-09-16
- 2025/BZP 00433510/01 - Modyfikacja z dnia 2025-09-19
- 2025/BZP 00437921/01 - Modyfikacja z dnia 2025-09-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych uwzględniających instalacje elektryczne i prace konserwatorskie w budynku Centrum Kultury Dwór Artusa
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Kultury Dwór Artusa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 385178656
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek Staromiejski 6
1.5.2.) Miejscowość: Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.lapacz@artus.torun.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.artus.torun.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4bf7e4c0-30fd-4883-9481-59663e31540e1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Samorządowa Instytucja Kulturalna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie robót budowlanych uwzględniających instalacje elektryczne i prace konserwatorskie w budynku Centrum Kultury Dwór Artusa2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4bf7e4c0-30fd-4883-9481-59663e31540e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00498737
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00249513/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Wykonanie robót budowlanych uwzględniających instalacje elektryczne i prace konserwatorskie w budynku Centrum Kultury Dwór Artusa
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Postępowanie realizowane w ramach programu Funduszy Europejskich na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko w zw. z projektem pn. „7 cudów Torunia - szlak po unikatowych zabytkach na obszarze UNESCO." Zadanie pn. "Dwór Artusa - adaptacja na cele turystyki kulturowej”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00398640
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 4/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1. Roboty budowlane, prace konserwatorskie i prace restauratorskie dotyczące zabytkowego budynku Dworu Artusa, w tym w szczególności:
1) Wymiana pokrycia dachowego (świetlika) nad kafeterią/restauracją,
2) Prace konserwatorskie i restauratorskie przy polichromii ściennej i sufitowej oraz przy wybranych elementach wystroju Sali Wielkiej,
3) Wymiana i naprawa posadzek drewnianych w Sali Wielkiej,
4) Prace konserwatorskie przy elewacjach podwórzowych wschodniej i zachodniej budynku,
5) Prace konserwatorskie w zakresie remontu dwóch klatek schodowych oraz pomieszczeń przeznaczonych na ścieżkę edukacyjną,
6) Prace konserwatorskie w zakresie stolarki okiennej i drzwiowej oraz innych elementów drewnianych w wybranych pomieszczeniach na 1 piętrze budynku,
7) Roboty budowlane w zakresie modernizacji instalacji elektrycznej,
8) Prace konserwatorskie i restauratorskie w zakresie metaloplastyki zewnętrznej i studzienek doświetlających okna piwniczne wraz z Opierzeniami,
9) Prace konserwatorskie i restauratorskie dotyczące Sali Malinowej,
10) Konserwacja i restauracja parkietu w Sali Malinowej,
11) Instalacja monitoringu wizyjnego,
12) Modernizacja systemu zasłon,
13) Adaptacja akustyczna Sali koncertowej,
14) Rozbudowa i modernizacja sieci LAN,
15) Montaż instalacji fotowoltaicznej.
1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 8. ZAKRES i MODYFIKACJE DOKUMENTACJI UJĘTE W DOKUMENCIE PN. „8.0_szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ZAKRES PRAC”
1.3. Montaż instalacji fotowoltaicznej przewidziany w niniejszym zamówieniu ma na celu zwiększenie udziału energii elektrycznej pochodzącej z odnawialnych źródeł energii (OZE), zgodnie z art. 2 lit. a dyrektywy 2009/28/WE. Instalacja będzie źródłem energii elektrycznej pochodzącej z OZE. Instalacja ta zostanie podłączona do sieci dystrybucyjnej, a energia z niej pochodząca będzie stanowić uzupełniające źródło energii dla budynku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45314310-7 - Układanie kabli
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10570529,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16857778,74 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10570529,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JAWOR Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8792304517
7.3.3) Ulica: ul. Chrobrego 121
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10570529,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 miesiące
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Przygotowanie dokum proj dla zad pn.: "Podn jakości usług zdrow oraz zwiększ dostdo tych usług med w Wojewódzkim Szpitalu Specjalist im. bł. ks. J. Popiełuszki we Włocławku - bud parkingu wielopoz"
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Opole Lubelskie wraz z jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury oraz Opolskim Przedsiębiorstwem Komunalnym Sp. z o.o.
- Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej i ubezpieczenia komunikacyjne PGM Sp. z o.o. na lata 2026-2027
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej do 50 kWp na dachu budynku Domu Studenckiego nr 2 przy ul. Mickiewicza 6/8 a w Toruniu.
- Dostawa automatycznego ekspresu do kawy o wydajności 250-300 kaw wraz z montażem, rozruchem technicznym i technologicznym oraz przeszkoleniem pracowników
- Dostawa paliwa w obrocie bezgotówkowym: benzyny bezołowiowej 95 oraz oleju napędowego do pojazdów eksploatowanych przez WORD w Toruniu oraz WORD w Toruniu, OT w Grudziądzu
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja świetlicy wiejskiej w miejscowości Pościsze
- "Budowa magazynu do przechowywania sprzętu niezbędnego do realizacji zadań w sytuacjach kryzysowych"
- Przystosowanie budynku na potrzeby wzmocnienia potencjału badawczego Instytutu Ogrodnictwa - PIB.
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania pn. "Budowa obory dydaktycznej "
- Zmiana sposobu użytkowania części budynku (piętra) placówki opiekuńczo - wychowawczej na żłobek
- Remont drogi powiatowej Nr 2504E od drogi nr 1 - Oraczew - Witonia - Pacyna od km 11+505 do km 12+170
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





