To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-04-30
Ogłoszenie nr 500095562-N-2018 z dnia 30-04-2018 r.
Gmina Modliborzyce: Budowa placu zabaw i siłowni zewnętrznej w Brzezinach, Wierzchowiskach Drugich, Wierzchowiskach Pierwszych, Wolicy Pierwszej, Stojeszynie Pierwszym, budowa siłowni zewnętrznej w Modliborzycach, doposażenie boiska piłkarskiego w Wierzchowiskach Pierwszych.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 526463-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500057745-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Modliborzyce, Krajowy numer identyfikacyjny 83040960800000,
ul. ul. Piłsudskiego
63,
23310
Modliborzyce, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
158 715 079, e-mail
modliborzyce@wp.pl, faks
158 717 102.
Adres strony internetowej (url): www.modliborzyce.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa placu zabaw i siłowni zewnętrznej w Brzezinach, Wierzchowiskach Drugich, Wierzchowiskach Pierwszych, Wolicy Pierwszej, Stojeszynie Pierwszym, budowa siłowni zewnętrznej w Modliborzycach, doposażenie boiska piłkarskiego w Wierzchowiskach Pierwszych.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):INW.271.1.3.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:2.1.Przedmiotem zamówienia jest zadanie inwestycyjne pn.: Budowa placu zabaw i siłowni zewnętrznej w Brzezinach, Wierzchowiskach Drugich, Wierzchowiskach Pierwszych, Wolicy Pierwszej, Stojeszynie Pierwszym, budowa siłowni w Modliborzycach, doposażenie boiska piłkarskiego w Wierzchowiskach Pierwszych polegające na budowie sprawnościowego placu zabaw i siłowni zewnętrznej w celu zwiększenia sprawności fizycznej: dzieci, młodzieży i dorosłych oraz rozwoju stosunków społecznych w czasie spędzania wolnego czasu na świeżym powietrzu. Urządzenia będące wyposażeniem placu, pozwolą na trening całego ciała, dając możliwość rozciągania mięśni, ćwiczenia gibkości, zapobiegania zakwasom i skurczom mięśni. Wierzchowiskach Pierwszych doposażenie boiska zewnętrznego do piłki nożnej w celu: zwiększenia bezpieczeństwa dzieci, młodzieży i dorosłych, trenujących na obiekcie sportowym oraz ograniczenia wydostawania się piłki poza strefę gry, a co za tym idzie ograniczenie wychodzenia zawodników podczas gry, poza strefę gier i zabaw. 2.2. Przedmiot zamówienia obejmuje miedzy innymi roboty budowlane polegające na budowie placu zabaw i siłowni zewnętrznej zlokalizowane na terenie Gminy Modliborzyce. Wykonawca realizując zadanie wykona roboty budowlane w miejscowościach tj: 2.2.1. Budowa sprawnościowego placu zabaw i siłowni zewnętrznej w Brzezinach działka nr ewid. 269 obręb 0003 Brzeziny. Zakres prac: ? wykonanie fundamentów pod urządzenia placu zabaw oraz siłowni zewnętrznej, ? osadzenie urządzeń, ? uzupełnienie ziemią urodzajną miejsc po montażu urządzeń, ? montaż mat przerostowych - nawierzchni bezpiecznej, dostarczonej w formie gotowych, ażurowych arkuszy, ? profilowanie terenu po zamontowaniu urządzeń i ułożeniu nawierzchni bezpiecznej z mat, ? wykonanie prac porządkowych, ? obsianie terenu w obrębie wykonywanych prac nasionami traw. Szczegółowy zakres prac (opis przedmiotu zamówienia) ww. miejscowości znajduje się w przedmiarze robót, dokumentacji projektowej zagospodarowania działek przedstawiające rozmieszczenie urządzeń placu zabaw i siłowni zewnętrznej, wymiary stref bezpieczeństwa oraz lokalizację elementów małej architektury (kosza na śmieci, ławek, tablic informacyjnych z regulaminem korzystania z urządzeń). Urządzenia należy sytuować zgodnie z ww. projektem. 2.2.2. Budowa sprawnościowego placu zabaw i siłowni zewnętrznej Wierzchowiskach Drugich działka nr ewid. 864 obręb 0020 Wierzchowiska Drugie. Zakres prac: ? wykonanie fundamentów pod urządzenia placu zabaw oraz siłowni zewnętrznej, ? osadzenie urządzeń, ? uzupełnienie ziemią urodzajną miejsc po montażu urządzeń, ? montaż mat przerostowych - nawierzchni bezpiecznej, dostarczonej w formie gotowych, ażurowych arkuszy, ? profilowanie terenu po zamontowaniu urządzeń i ułożeniu nawierzchni bezpiecznej z mat, ? wykonanie prac porządkowych oraz ewentualna naprawa uszkodzonej, istniejącej nawierzchni z betonowej kostki brukowej, ? obsianie terenu w obrębie wykonywanych prac nasionami traw. Szczegółowy zakres prac (opis przedmiotu zamówienia) ww. miejscowości znajduje się w przedmiarze robót, dokumentacji projektowej zagospodarowania działek przedstawiające rozmieszczenie urządzeń placu zabaw i siłowni zewnętrznej, wymiary stref bezpieczeństwa oraz lokalizację elementów małej architektury (kosza na śmieci, ławek, tablic informacyjnych z regulaminem korzystania z urządzeń). Urządzenia należy sytuować zgodnie z ww. projektem. 2.2.3. Budowa sprawnościowego placu zabaw i siłowni zewnętrznej Wierzchowiskach Pierwszych działka nr ewid.2991, 2992/6 obręb 0021 Wierzchowiska Pierwsze. Zakres prac: ? wykonanie fundamentów pod urządzenia placu zabaw oraz siłowni zewnętrznej, ? osadzenie urządzeń, ? uzupełnienie ziemią urodzajną miejsc po montażu urządzeń, ? montaż mat przerostowych - nawierzchni bezpiecznej, dostarczonej w formie gotowych, ażurowych arkuszy, ? profilowanie terenu po zamontowaniu urządzeń i ułożeniu nawierzchni bezpiecznej z mat, ? wykonanie prac porządkowych oraz ewentualna naprawa uszkodzonej, istniejącej nawierzchni z betonowej kostki brukowej, ? obsianie terenu w obrębie wykonywanych prac nasionami traw. Szczegółowy zakres prac (opis przedmiotu zamówienia) ww. miejscowości znajduje się w przedmiarze robót, dokumentacji projektowej zagospodarowania działek przedstawiające rozmieszczenie urządzeń placu zabaw i siłowni zewnętrznej, wymiary stref bezpieczeństwa oraz lokalizację tablicy informacyjnej z regulaminem korzystania z placu zabaw oraz urządzeń siłowni zewnętrznej. Urządzenia należy sytuować zgodnie z ww. projektem. 2.2.4. Budowa sprawnościowego placu zabaw i siłowni zewnętrznej Wolica Pierwsza działka nr ewid. 571/1 obręb 0024 Wolica Pierwsza. Zakres prac: ? wykonanie proponowanego ogrodzenia działki, ? wykonanie fundamentów pod urządzenia, ? osadzenie urządzeń, ? uzupełnienie ziemią urodzajną miejsc po montażu urządzeń, ? nadmiar ziemi z wykopów urządzeń zagospodarować na wyprofilowanie nasypu zjazd, ? montaż mat przerostowych - nawierzchni bezpiecznej, dostarczonej w formie gotowych, ażurowych arkuszy, ? profilowanie terenu po zamontowaniu urządzeń i ułożeniu nawierzchni bezpiecznej z mat, ? wykonanie prac porządkowych oraz ewentualna naprawa uszkodzonej, istniejącej nawierzchni trawiastej, ? obsianie terenu w obrębie wykonywanych prac nasionami traw. Szczegółowy zakres prac (opis przedmiotu zamówienia) ww. miejscowości znajduje się w przedmiarze robót, dokumentacji projektowej zagospodarowania działek przedstawiające rozmieszczenie urządzeń placu zabaw i siłowni zewnętrznej, wymiary stref bezpieczeństwa oraz lokalizację elementów małej architektury (kosza na śmieci, ławek, tablic informacyjnych z regulaminem korzystania z urządzeń), usytuowanie proponowanego ogrodzenia, a także podziemne uzbrojenie terenu. Urządzenia należy sytuować zgodnie z ww. projektem. 2.2.5. Budowa siłowni zewnętrznej i montaż stolika do gry w szachy w miejscowości Modliborzyce działka nr ewid. 559/4 obręb 0001 Modliborzyce. Zakres prac: ? wykonanie fundamentów pod urządzenia, ? osadzenie urządzeń, ? uzupełnienie ziemią urodzajną miejsc po montażu urządzeń, ? profilowanie terenu po zamontowaniu urządzeń, ? wykonanie prac porządkowych oraz ewentualna naprawa uszkodzonej, istniejącej nawierzchni z betonowej kostki brukowej, ? obsianie terenu w obrębie wykonywanych prac nasionami traw. Szczegółowy zakres prac (opis przedmiotu zamówienia) ww. miejscowości znajduje się w przedmiarze robót, dokumentacji projektowej zagospodarowania działek przedstawiające rozmieszczenie urządzeń siłowni zewnętrznej oraz lokalizację tablicy informacyjnej z regulaminem korzystania z urządzeń. Urządzenia należy sytuować zgodnie z ww. projektem. 2.2.6. Doposażenie boiska piłkarskiego w Wierzchowiskach Pierwszych działka nr ewid. 1824/9 obręb 0021 Wierzchowiska Pierwsze. Zakres prac: ? wykonanie fundamentów pod urządzenia boiska, ? osadzenie urządzeń, ? uzupełnienie ziemią urodzajną miejsc po montażu urządzeń, ? profilowanie terenu po zamontowaniu urządzeń, ? wykonanie prac porządkowych oraz ewentualna naprawa uszkodzonej, istniejącej nawierzchni trawiastej, ? obsianie terenu w obrębie wykonywanych prac nasionami traw. Szczegółowy zakres prac (opis przedmiotu zamówienia) ww. miejscowości znajduje się w przedmiarze robót, dokumentacji projektowej zagospodarowania działek przedstawiające rozmieszczenie urządzenia boiska (piłko chwyty (46m , 41 m), bramki do piłki nożnej, wiata dla zawodników rezerwowych). Urządzenia należy sytuować zgodnie z ww. projektem. 2.2.7. Budowa placu zabaw i siłowni zewnętrznej w Stojeszynie Pierwszym działka nr ewid. 210 przewiduje się nowe zagospodarowanie terenu. Modernizacja dotyczy strefy rekreacji czynnej i biernej w zakresie nawierzchni ciągów komunikacyjnych dla pieszych i terenów zieleni, w zakresie nawierzchni miejsc postojowych oraz zatoki postojowej i drogi wewnętrznej, a także placu zabaw i siłowni zewnętrznej. Zakres prac: ? utwardzenie gruntu w obrębie strefy rekreacji biernej, ? nasadzenia kwietników i rekultywacja terenu zieleni, ? przebudowa istniejącej zatoki postojowej od strony drogi powiatowej, ? budowa miejsc postojowych od strony drogi gminnej, ? utwardzenie drogi wewnętrznej dojazdowej do posesji, ? założenie urządzeń placu zabaw, ? założenie urządzeń siłowni zewnętrznej. W pobliżu placu usytuowanie elementów małej architektury (tablica informacyjna z regulaminem korzystania z urządzeń, ławki, kosze na śmieci). Na terenie w ramach projektu budowlanego zagospodarowania działki nr ew. 210 w miejscowości Stojeszyn Pierwszy projektuje się oświetlenie obejmująca działki o nr 210, 328,1264 oraz 1274. Zakres prowadzenia robót związanych z wykonaniem instalacji elektrycznej to: wykonanie szafy oświetlenia, wykonanie linii kablowej oświetlenia. Projektowane są słupy oświetleniowe o wysokości od 3,5 do 4 m. Ustawienie słupów zgodnie z Rys. E1 oraz rodzaje opraw LED. Szczegółowy zakres prac (opis przedmiotu zamówienia) zawarty jest w dokumentacji budowlanej pn. Zagospodarowanie terenu na cele rekreacji czynnej w miejscowości Stojeszyn Pierwszy - STWiOR, przedmiar robót a także w dokumentacji projektu budowlanego, przedmiary, STWiOR branży elektrycznej w miejscowości Stojeszyn Pierwszy. 2.3. Zamawiający informuje, iż przed rozpoczęciem prac nad opracowaniem oferty oraz określeniem jej ceny zaleca się, aby Wykonawca przeprowadził wizję lokalną przyszłego terenu budowy w celu zapoznania się z warunkami realizacji robót, oraz ewentualnymi utrudnieniami i uwarunkowaniami logistycznymi mającymi wpływ na cenę oferty. Szczegółowe rozwiązania wpływające na zwiększenie zakresu i wartości robót stanowią ryzyko wykonawcy i nie będą traktowane jako roboty dodatkowe. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt zabezpieczy teren robót na czas prowadzenia prac. Zamawiający informuje, iż przedmiary robót dołączone do opisu przedmiotu zamówienia stanowią jedynie materiał pomocniczy. W ofercie należy uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do prawidłowego wykonania zadania wynikające z dokumentacji projektowej specyfikacji technicznej a także ogólnie rozumianej sztuki budowlanej. 2.4. Urządzenia placu zabaw, siłowni zewnętrznej muszą spełniać następujące warunki: 1) muszą być zgodne z opisami zawartymi w niniejszej dokumentacji, 2) posiadać: a) certyfikaty zgodności, b) deklaracje producenta, w których producent oświadczy z pełną odpowiedzialnością, że dostarczone urządzenia są zgodne z wymaganiami zawartymi w normach, c) karty techniczne urządzeń zawierające m.in.: ? informacje ogólne o wyrobie, ? informacje dotyczące instalacji urządzeń (łącznie z częścią rysunkową), ? informacje dotyczące kontroli i konserwacji. d) szczegółowe opisy wyrobów, z których składają się dane urządzenia (nazwa urządzenia i liczba sztuk danych elementów urządzenia), opisy techniczne urządzeń powinny być napisane czytelnie, w prostej i zrozumiałej formie, e) rysunek poglądowy, umożliwiający sprawdzenie oferowanego urządzenia, f) oznakowanie - tabliczkę znamionową (nie dopuszcza się stosowania naklejek), g) wszystkie wyroby użyte do produkcji urządzeń, muszą spełniać wymagania Polskich Norm. Wszystkie ww. dokumenty powinny być sporządzone w języku polskim, a w przypadku dokumentów sporządzonych w innych językach, powinny zawierać tłumaczenie. 3) być odporne na: a) działanie czynników atmosferycznych oraz promieniowanie UV, b) zdemontowanie. 4) przedmiot zmówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad fizycznych i prawnych, 5) dla każdego z urządzeń należy zachować wymaganą strefę bezpieczeństwa wg wytycznych producenta oraz obowiązujących przepisów. 2.5. Jeżeli w dokumentacji projektowej zostało wskazane pochodzenie w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenia - Zamawiający zgodnie z art.29 ust.3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe, cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem "minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe" Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na cele doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. Zamawiający w każdym przypadku, gdy opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. W każdym przypadku użycia w dokumentacji projektowej lub załącznikach oznakowania określonego w art. 2 pkt 16 ustawy Pzp, Zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dostawy spełniają wymagania równorzędne. W przypadku, gdy wykonawca z przyczyn od niego niezależny nie może uzyskać określonego przez Zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że oferowane przez niego dostawy spełniają równoważne wymagania, Zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentacje techniczną producenta, o ile dany Wykonawca udowodni, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego. Użycie w dokumentacji projektowej wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryterium oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia. Wykonawca który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.2.7.Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane oraz zamontowane urządzenia i materiały które wchodzą w skład realizacji inwestycji. Minimalny wymagany okres gwarancji na roboty wynosi 36 miesięcy licząc od daty wskazanej w protokole odbioru końcowego. Wykonawca może zaproponować dłuższy okres, maksymalnie przedłużając okres minimalny o dodatkowe 48 miesięcy co będzie uwzględnione podczas oceny i badania ofert na zasadach określonych w rozdziale 12 do SIWZ - KRYTERIA OCENY OFERT. Okres rękojmi za wady jest równy okresowi gwarancji. 2.8. Wykonawca wykona i zamontuje tablice informacyjne o realizacji projektu w miejscu wykonywania robót według treści, wskazań Zamawiającego i Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. Tablice informacyjne winny pozostać w miejscu robót bezterminowo. 2.9.Zamawiający dopuszcza korzystanie z podwykonawców. Wykonawca: 1) jest zobowiązany wskazać w formularzu ofertowym Załącznik Nr 1 do SIWZ części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać firmy (oznaczenie przedsiębiorstwa) podwykonawców; 2) w przypadku podpisania umowy wykonawca będzie zobowiązany, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia podał - o ile są już znane - nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w roboty budowlane. Wykonawca będzie zawiadamiał podczas realizacji umowy zamawiającego o wszelkich zmianach danych dotyczących podwykonawców, a także przekazywał informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych lub usług. Wykonawca będzie zobowiązany zgłosić podwykonawców na zasadach określonych w przepisach art. 143 b ustawy Prawo zamówień publicznych. 3) jeżeli późniejsza zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu wskazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany wskazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełniają je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Kary umowne za nieprawidłowe zgłaszanie podwykonawców oraz realizowanie na ich rzecz płatności określone są we wzorze umowy. 2.10. Zamawiający na podstawie art. 29 ust.3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz.1666 z późn. zm.) następujące czynności bezpośrednio związane z pracami budowlanymi w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia w ilości osób niezbędnej do realizacji przedmiotu zamówienia, w tym: - pracownik budowy - wykonanie nawierzchni, montaż urządzeń placów zabaw i siłowni zewnętrznej jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy (obowiązek ten nie dotyczy sytuacji, gdy prace te będą wykonywane samodzielnie i osobiście przez osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą w postaci tzw. samo zatrudnienia jako podwykonawcy). 2.11.W terminie do 5 dni roboczych od zawarcia umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wykaz pracowników realizujących roboty budowlane objęte niniejszą umową zatrudnionych na podstawie umowy o pracę. W przypadku zmiany pracowników, Wykonawca jest zobowiązany do bieżącej aktualizacji przedmiotowego wykazu. 2.12. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 2.10. czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 2.13. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody (wszystkie lub wybrane przez Zamawiającego) w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 2.10 czynności w trakcie realizacji zamówienia ? Oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; ? poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię zanonimizowanej umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy. Zamawiający wymaga, aby informacje takie jak: imię i nazwisko, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 2.10 czynności zamawiający przewiduje sankcje przewidziane w projekcie umowy. 2.14. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 37535200-9
Dodatkowe kody CPV: 37535100-8, 37535230-8, 37535240-1, 37440000-4, 39113600-3, 34928480-6, 45112000-5, 45100000-8, 45230000-8, 45233320-8, 45233200-1, 45200000-9, 45233120-6, 45233120-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1141958.59
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Budownictwo Drogowe Piotr Groszek
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1420000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 30% IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI MODLIBORZYCE
więcej: przetargi MODLIBORZYCE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 94, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 90, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Remont chodników na terenie Miasta Rybnika
- Budowa drogi nr L 3P w Leśnictwie Warblewo - Nadleśnictwo Polanów_etap II
- "Remont drogi powiatowej nr 2700E w miejscowościach Sokołów, Podsokołów, Jasionna - gmina Bolimów"
- "Ścieżki rowerowe w Gorzowie Wielkopolskim - etap IV".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.