eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadłówBudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Kościeliska

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-04-25

Ogłoszenie nr 500091610-N-2018 z dnia 25-04-2018 r.

Gmina Radłów: Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Kościeliska

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 531768-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Radłów, Krajowy numer identyfikacyjny 15139857000000, ul. ul. Oleska 3, 46331 Radłów, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 034 3599004 - 5, e-mail ug@radlow.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.bip.radlow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Kościeliska

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IZPŚ.271.1.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Kościeliska o łącznej długości 280 mb (I Etap )obejmuje następujący zakres: - Wykonanie korytowania istniejącej nawierzchni na grubości 19 cm i szerokości 4,50 mb- 1350 m2 - Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego warstwa dolna 20 cm ,warstwa górna 10 cm -1260 m2 - Wykonanie nawierzchni z asfaltobetonu AC8S 50 /70 o gr. 4 cm warstwa ścieralna -1120 m2 - Wykonanie nawierzchni z asfaltobetonu AC16W 50/70 o gr.5 cm warstwa wiążąca- 1120 m2 - Wykonanie ścieków ulicznych na ławie betonowej - 70 mb - Wzmocnienie skarp rowu płytami ażurowymi- 224 m2 - Wykonanie zjazdów- 89,50 m2 - Uzupełnianie poboczy klińcem - 280 m2 - Odmulenie istniejących rowów- 150 mb - Ustawienie znaków drogowych -3 szt. Uwaga: Zamawiający zastrzega, że do wykonania podbudowy należy użyć kruszywa łamanego naturalnego bazaltowego lub granitowego Szczegółowy zakres robót oraz sposób ich wykonania określony jest w przedmiarze robót, dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznego wykonania i odbioru robót budowlanych opracowanych dla potrzeb niniejszego zamówienia. Całość zamówienia zgodnie z przedmiarem robót, dokumentacją projektową, oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru, robót stanowią załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia CPV: 45200000-9 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównanie terenu 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę Zaleca się dokonanie wizji lokalnej w terenie oraz zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy. Wszystkie nazwy własne urządzeń i materiałów użyte w dokumentacji przetargowej są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard i mogą być zastąpione przez inne równoważne, jednak obowiązek udowodnienia równoważności, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy, należy do Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest również do opracowania stosownego projektu oznakowania robót i uzyskania jego akceptacji przez organ zarządzający ruchem, wykonania i utrzymania oznakowania w trakcie prowadzenia robót jeżeli będzie wymagany. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umów o pracę (zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy) wszystkich osób wykonujących prace fizyczne, operatorów sprzętu i kierowców koniecznych do realizacji tego zamówienia. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45200000-9


Dodatkowe kody CPV: 45100000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 176521.95
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: OLS Spółka Zo.o, spółka Komandytowa
Email wykonawcy: ols.lubliniec@o@.pl
Adres pocztowy: Lubliniec ul. Chopina 2
Kod pocztowy: 42-700
Miejscowość: Lubliniec
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 176521.95
Oferta z najniższą ceną/kosztem 176521.95
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 253571.67
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.