Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie
Ogłoszenie z dnia 2018-04-24
Ogłoszenie nr 500090815-N-2018 z dnia 24-04-2018 r.
Łódź:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 542099-N-2018
Data: 09/04/2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Gmina Nowosolna, Krajowy numer identyfikacyjny 472057780,
ul. Rynek Nowosolna
1,
92-703
Łódź, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
+48426484108, e-mail
s.rudzinski@ugnowosolna.pl, faks
+48426484119.
Adres strony internetowej (url): www.gminanowosolna.pl
Adres profilu nabywcy: www.gminanowosolna.pl
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
II.
Punkt:
1)
W ogłoszeniu jest:
Numer referencyjny: RI.271.1.2.2018
W ogłoszeniu powinno być:
Numer referencyjny: RI.271.1.3.2018
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
II.
Punkt:
4)
W ogłoszeniu jest:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub
robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa
innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty
budowlane: 3.1. Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane polegające na
termomodernizacji obiektów użyteczności publicznej położonych na terenie Gminy Nowosolna
w postaci budynków: OSP Lipiny i OSP Stare Skoszewy w obrębie zadania inwestycyjnego
pn.: "Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej położonych na terenie Gminy
Nowosolna" - budynek Urzędu Gminy Nowosolna. Realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi
w formule "zaprojektuj i wybuduj. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części.
Część nr 1 obejmuje wykonanie termomodernizację budynku OSP Lipiny. Parametry
określające wielkość obiektu: a) Powierzchnia zabudowy - 356,07 m2 b) Kubatura obiektu -
1.978,22 m3 c) Powierzchnia użytkowa - 686,24 m2 d) Liczba kondygnacji - 3. Część nr 2
obejmuje wykonanie termomodernizacji budynku OSP Stare Skoszewy. Parametry określające
wielkość obiektu: a) Powierzchnia zabudowy - 440,20 m2 b) Kubatura obiektu - 2.120 m3 c)
Powierzchnia użytkowa - 341,78 m2 d) Liczba kondygnacji - 1. 3.2. Przedmiot zamówienia w
części nr 1 i 2 został szczegółowo określony w: 3.2.1. Programie Funkcjonalno-Użytkowym
stanowiącym załączniki: 3.2.1.a) nr 7a do SIWZ (OSP Lipiny), 3.2.1.b) nr 7b do SIWZ (OSP
Stare Skoszewy). 3.2.2. Audycie energetycznym stanowiącym załączniki: 3.2.2a) nr 8a do
SIWZ (OSP Lipiny), 3.2.2.b) nr 8b do SIWZ (OSP Stare Skoszewy). 3.3. Zamawiający nie
dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej. 3.4. Zamawiający dopuszcza możliwość
składania ofert równoważnych. 3.5. Ofertą równoważną jest przedmiot o takich samych lub
lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniający minimalne
parametry określone przez Zamawiającego w dokumentacji projektowej. Wykonawca
zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą szczegółową specyfikację, z której w sposób nie
budzący żadnej wątpliwości Zamawiającego winno wynikać, iż zastosowany asortyment jest o
takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych w
odniesieniu do asortymentu określonego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu
zamówienia. Zamawiający informuje, iż w razie gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się znaki towarowe, za ofertę równoważną uznaje się ofertę spełniającą parametry
indywidualnie wskazanego asortymentu określone przez jego producenta. 3.6. Zamawiający
dopuszcza możliwość składania oferty częściowej, zarówno na pierwszą, drugą bądź obie
części przedmiotu zamówienia. 3.7. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. 3.8.
Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. 3.9. Zamawiający nie
zamierza dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
3.10. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie
umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, osób wykonujących wskazane
przez Zamawiającego czynności realizowane przez zatrudnione przez niego osoby, tj.: 3.11.1
Roboty przygotowawcze. 3.11.2 Roboty termomodernizacyjne i elewacyjne. 3.11.3. Roboty
instalatorskie. 3.11.4. Roboty w zakresie regulacji i docieplenia instalacji c.o. 3.11.4. Roboty
wykończeniowe. Wymagania w szczególności sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o
których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli
spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz
sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 6
do SIWZ.
W ogłoszeniu powinno być:
3.1. Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane polegające na termomodernizacji obiektów użyteczności publicznej położonych na terenie Gminy Nowosolna w postaci budynków: OSP Lipiny i OSP Stare Skoszewy w obrębie zadania inwestycyjnego pn.: "Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej położonych na terenie Gminy Nowosolna" - budynek Urzędu Gminy Nowosolna. Realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi w formule "zaprojektuj i wybuduj.
Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części.
Część nr 1 obejmuje wykonanie termomodernizację budynku OSP Lipiny.
Parametry określające wielkość obiektu:
a) Powierzchnia zabudowy - 356,07 m2
b) Kubatura obiektu - 1.978,22 m3
c) Powierzchnia użytkowa - 686,24 m2
d) Liczba kondygnacji - 3.
Część nr 2 obejmuje wykonanie termomodernizacji budynku OSP Stare Skoszewy wraz z budową garażu.
Parametry określające wielkość obiektu:
a) Powierzchnia zabudowy - 440,20 m2
b) Kubatura obiektu - 2.120 m3
c) Powierzchnia użytkowa - 341,78 m2
d) Liczba kondygnacji - 1.
3.2. Przedmiot zamówienia w części nr 1 i 2 został szczegółowo określony w:
3.2.1. Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym załączniki:
3.2.1.a) nr 7a do SIWZ (OSP Lipiny),
3.2.1.b) nr 7b do SIWZ (OSP Stare Skoszewy).
3.2.2. Audycie energetycznym stanowiącym załączniki:
3.2.2a) nr 8a do SIWZ (OSP Lipiny),
3.2.2.b) nr 8b do SIWZ (OSP Stare Skoszewy).
3.2.2.c) nr 9 do SIWZ (dokumentacja projektowa w zakresie garażu)
3.3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
3.4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych.
3.5. Ofertą równoważną jest przedmiot o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniający minimalne parametry określone przez Zamawiającego w dokumentacji projektowej. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą szczegółową specyfikację, z której w sposób nie budzący żadnej wątpliwości Zamawiającego winno wynikać, iż zastosowany asortyment jest o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych w odniesieniu do asortymentu określonego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający informuje, iż w razie gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się znaki towarowe, za ofertę równoważną uznaje się ofertę spełniającą parametry indywidualnie wskazanego asortymentu określone przez jego producenta.
3.6. Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty częściowej, zarówno na pierwszą, drugą bądź obie części przedmiotu zamówienia.
3.7. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.
3.8. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
3.9. Zamawiający nie zamierza dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
3.10. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności realizowane przez zatrudnione przez niego osoby, tj.:
3.11.1 Roboty przygotowawcze.
3.11.2 Roboty termomodernizacyjne i elewacyjne.
3.11.3. Roboty instalatorskie.
3.11.4. Roboty w zakresie regulacji i docieplenia instalacji c.o.
3.11.4. Roboty wykończeniowe.
Wymagania w szczególności sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
II.
Punkt:
8)
W ogłoszeniu jest:
Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta
umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2018-10-22
W ogłoszeniu powinno być:
Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta
umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2019-04-30
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
IV.
Punkt:
1.2)
W ogłoszeniu jest:
Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
17.1 Każdy wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania musi wnieść wadium w
wysokości: 15.000,- zł. (słownie zł: piętnaście tysięcy złotych 00/100). Jednakże całość
wadium Wykonawca zobowiązany jest wpłacić w przypadku, gdy składa ofertę na
wszystkie części przedmiotu zamówienia. Wysokość wadium w podziale na poszczególne części została określona poniżej: a) część nr 1 - 10.000,- zł. (dziesięć tysięcy złotych) b)
część nr 2 - 5.000,- zł. (pięć tysięcy złotych) 17.2 Wykonawca który składa ofertę na
poszczególne części jest zobowiązany do wpłaty wadium jedynie za części, na które składa
ofertę. Wpłacona przez wykonawcę kwota wadium powinna również uwzględniać
ewentualne koszty związane z prowizją bankową za przelew kwoty wadium na konto
wskazane przez zamawiającego. Wadium należy wnieść najpóźniej do dnia osta-tecznego
terminu składania ofert. 17.3 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących
formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy
oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem
pieniężnym, c) gwarancjach bankowych d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e)
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z
dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.
Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 17.4 Z treści gwarancji winno wynikać nieodwołalne i
bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie
związania ofertą zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium
w okolicznościach określonych w art.46 ust. 4a i 5 Ustawy. W przypadku wniesienia
wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie
obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez
Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy. 17.5 Wadium wnoszone w formach
innych niż w pieniądzu, winno być w formie oryginału złożone (oddzielnie od oferty)
zamkniętej kopercie z dopiskiem - wadium do postępowania przetargowego nr
RI.271.1.2.2018 w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Gminy Nowosolna, ul. Rynek
Nowosolna 1, 92-703 Łódź, w godzinach pracy urzędu. Prosimy nie załączać oryginału
wadium lub poręczenia do oferty. 17.6 Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się
przelewem na rachunek bankowy zamawiającego a oryginał dowodu przelewu załączyć do
składanej oferty. Wadium należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy
Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Andrespolu, Oddział Nowosolna, nr konta 92 8781
0006 0030 0588 2000 0040 z adnotacją - wadium do postępowania - RI.271.1.2.2018. 17.7
Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 17.8
Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty
najkorzystniejszej lub unieważnienia postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, który w
odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności o
których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1,
pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2
pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę
uznanej jako najkorzystniejszej. 17.9 Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako
najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w
sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania
umowy. 17.10 Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który
wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 17.11 Zamawiający żąda
ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na
podstawie pkt 17.8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana
jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez
Zamawiającego. 17.12 Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz
z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono
przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku banko¬wego oraz prowizji
bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 17.13
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta
została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na
warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego
wyko¬nania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się
niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy UWAGA: 1. Wadium musi być
wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. 2. Wadium wniesione w
pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym
Zamawiającego. 3. Oferta Wykonawcy, który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą
wadium na wymagany okres związania ofertą określony w specyfikacji zostanie odrzucona.
4. W przypadku przedłużenia okresu związania ofertą, zgoda wykonawcy na jego
przedłużenie jest dopuszczalna tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności
wadium albo jeżeli nie jest to możliwe z wniesieniem nowego wadium na przedłużony
okres związania z ofertą. 5. W pozostałych przypadkach mają zastosowanie przepisy
dotyczące wadium wynikające z ustawy Prawo zamówień publicznych.
W ogłoszeniu powinno być:
Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
17.1 Każdy wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania musi wnieść wadium w wysokości: 15.000,- zł. (słownie zł: piętnaście tysięcy złotych 00/100). Jednakże całość wadium Wykonawca zobowiązany jest wpłacić w przypadku, gdy składa ofertę na wszystkie części przedmiotu zamówienia. Wysokość wadium w podziale na poszczególne części została określona poniżej:
a) część nr 1 - 10.000,- zł. (dziesięć tysięcy złotych)
b) część nr 2 - 5.000,- zł. (pięć tysięcy złotych)
17.2 Wykonawca który składa ofertę na poszczególne części jest zobowiązany do wpłaty wadium jedynie za części, na które składa ofertę. Wpłacona przez wykonawcę kwota wadium powinna również uwzględniać ewentualne koszty związane z prowizją bankową za przelew kwoty wadium na konto wskazane przez zamawiającego. Wadium należy wnieść najpóźniej do dnia osta-tecznego terminu składania ofert.
17.3 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).
17.4 Z treści gwarancji winno wynikać nieodwołalne i bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art.46 ust. 4a i 5 Ustawy. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy.
17.5 Wadium wnoszone w formach innych niż w pieniądzu, winno być w formie oryginału złożone (oddzielnie od oferty) zamkniętej kopercie z dopiskiem - wadium do postępowania przetargowego nr RI.271.1.3.2018 w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Gminy Nowosolna, ul. Rynek Nowosolna 1, 92-703 Łódź, w godzinach pracy urzędu. Prosimy nie załączać oryginału wadium lub poręczenia do oferty.
17.6 Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego a oryginał dowodu przelewu załączyć do składanej oferty. Wadium należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Andrespolu, Oddział Nowosolna, nr konta 92 8781 0006 0030 0588 2000 0040 z adnotacją - wadium do postępowania - RI.271.1.3.2018.
17.7 Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
17.8 Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnienia postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, który w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę uznanej jako najkorzystniejszej.
17.9 Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
17.10 Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
17.11 Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 17.8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
17.12 Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku banko¬wego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
17.13 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach
określonych w ofercie,
b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko¬nania umowy;
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z
przyczyn leżących po stronie wykonawcy
UWAGA:
1. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert.
2. Wadium wniesione w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego.
3. Oferta Wykonawcy, który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium na wymagany okres związania ofertą określony w specyfikacji zostanie odrzucona.
4. W przypadku przedłużenia okresu związania ofertą, zgoda wykonawcy na jego przedłużenie jest dopuszczalna tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo jeżeli nie jest to możliwe z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania z ofertą.
5. W pozostałych przypadkach mają zastosowanie przepisy dotyczące wadium wynikające z ustawy Prawo zamówień publicznych.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
IV.
Punkt:
6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-04-26, godzina: 08:30,
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-05-07, godzina: 15:00,
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
IV.
Punkt:
6.6)
W ogłoszeniu jest:
Informacje dodatkowe:
21.1 Zamawiający wymaga złożenia (przed podpisaniem umowy) zabezpieczenia należytego
wykonania umowy w wysokości 10 % ceny brutto podanej w ofercie dla każdej z części dla
której zostanie podpisana umowa o zamówienie publiczne. Zabezpieczenie będzie służyło
pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. 21.2
Zabezpieczenie może być wnoszone w następujących formach: 1. Pieniądzu-płatne przelewem
na konto podane poniżej. 2. Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy
oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem
pieniężnym, 3. Gwarancjach bankowych. 4. Gwarancjach ubezpieczeniowych. 5. Poręczeniach
udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada
2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 21.3 Zabezpieczenie
należytego wykonania umowy wniesione w innych formach niż pieniężna określonych w ww.
pkt. 2-5 należy złożyć przed podpisaniem umowy w formie oryginału w Biurze Obsługi
Klienta Urzędu Gminy Nowosolna, ul. Rynek Nowosolna 1, 92-703 Łódź. 21.4 Zabezpieczenie
wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
Bank Spółdzielczy w Andrespolu, Oddział Nowosolna nr konta: 92 8781 0006 0030 0588 2000
0040 z adnotacją - zabezpieczenie do postępowania - RI.271.1.2.2018. Zamawiający nie dopuszcza składania zabezpieczenia w: 1. Wekslach z poręczeniem wekslowym banku. 2.
Przez ustanowienie zastawu na papierach wartościowych emitowanych przez Skarb Państwa
lub jednostkę samorządu terytorialnego. 3. Przez ustanowienie zastawu rejestrowego na
zasadach określonych w przepisach o zastawie rejestrowym i rejestrze zastawów. 21.5
Zamawiający zwróci zabezpieczenie w następujących terminach: - 70% kwoty zabezpieczenia
w terminie 30 dni od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru robót podpisanego
przez inspektora nadzoru, - 30% kwoty zabezpieczenia w terminie nie później niż 15 dni po
upływie roszczeń z tytułu rękojmi za wady. Jeżeli okres na jaki ma zostać wniesione
zabezpieczenie przekracza 5 lat, zabezpieczenie w pieniądzu wnosi się na cały ten okres, a
zabezpieczenie w innej formie wnosi się na okres nie krótszy niż 5 lat, z jednoczesnym
zobowiązaniem się wykonawcy do przedłużenia zabezpieczenia lub wniesienia nowego
zabezpieczenia na kolejne okresy. 21.6 W przypadku nieprzedłużenia lub niewniesienia
nowego zabezpieczenia najpóźniej na 30 dni przed upływem terminu ważności
dotychczasowego zabezpieczenia wniesionego w innej formie niż w pieniądzu, zamawiający
zmienia formę na zabezpieczenie w pieniądzu, poprzez wypłatę kwoty z dotychczasowego
zabezpieczenia. 21.7 Wypłata, o której mowa powyżej , następuje nie później niż w ostatnim
dniu ważności dotychczasowego zabezpieczenia.
W ogłoszeniu powinno być:
Informacje dodatkowe:
21.1 Zamawiający wymaga złożenia (przed podpisaniem umowy) zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10 % ceny brutto podanej w ofercie dla każdej z części dla której zostanie podpisana umowa o zamówienie publiczne. Zabezpieczenie będzie służyło pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.
21.2 Zabezpieczenie może być wnoszone w następujących formach:
1. Pieniądzu-płatne przelewem na konto podane poniżej.
2. Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym,
3. Gwarancjach bankowych.
4. Gwarancjach ubezpieczeniowych.
5. Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
21.3 Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wniesione w innych formach niż pieniężna określonych w ww. pkt. 2-5 należy złożyć przed podpisaniem umowy w formie oryginału w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Gminy Nowosolna, ul. Rynek Nowosolna 1, 92-703 Łódź.
21.4 Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Andrespolu, Oddział Nowosolna nr konta: 92 8781 0006 0030 0588 2000 0040 z adnotacją - zabezpieczenie do postępowania - RI.271.1.3.2018.
Zamawiający nie dopuszcza składania zabezpieczenia w:
1. Wekslach z poręczeniem wekslowym banku.
2. Przez ustanowienie zastawu na papierach wartościowych emitowanych przez Skarb Państwa lub jednostkę samorządu terytorialnego.
3. Przez ustanowienie zastawu rejestrowego na zasadach określonych w przepisach o zastawie rejestrowym i rejestrze zastawów.
21.5 Zamawiający zwróci zabezpieczenie w następujących terminach:
- 70% kwoty zabezpieczenia w terminie 30 dni od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru robót podpisanego przez inspektora nadzoru,
- 30% kwoty zabezpieczenia w terminie nie później niż 15 dni po upływie roszczeń z tytułu rękojmi za wady. Jeżeli okres na jaki ma zostać wniesione zabezpieczenie przekracza 5 lat, zabezpieczenie w pieniądzu wnosi się na cały ten okres, a zabezpieczenie w innej formie wnosi się na okres nie krótszy niż 5 lat, z jednoczesnym zobowiązaniem się wykonawcy do przedłużenia zabezpieczenia lub wniesienia nowego zabezpieczenia na kolejne okresy.
21.6 W przypadku nieprzedłużenia lub niewniesienia nowego zabezpieczenia najpóźniej na 30 dni przed upływem terminu ważności dotychczasowego zabezpieczenia wniesionego w innej formie niż w pieniądzu, zamawiający zmienia formę na zabezpieczenie w pieniądzu, poprzez wypłatę kwoty z dotychczasowego zabezpieczenia.
21.7 Wypłata, o której mowa powyżej , następuje nie później niż w ostatnim dniu ważności dotychczasowego zabezpieczenia.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
Załącznik I
Punkt:
Część nr 1
W ogłoszeniu jest:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
W ogłoszeniu powinno być:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 2018-10-22.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
Załącznik I
Punkt:
Część nr 2
W ogłoszeniu jest:
Część nr: 2 Nazwa: Termomodernizacja budynku OSP Stare Skoszewy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót
budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa
innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty
budowlane:3.1. Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane polegające na termomodernizacji obiektów użyteczności publicznej położonych na terenie Gminy Nowosolna w
postaci budynków: OSP Lipiny i OSP Stare Skoszewy w obrębie zadania inwestycyjnego pn.:
"Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej położonych na terenie Gminy
Nowosolna" - budynek Urzędu Gminy Nowosolna. Realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi w
formule "zaprojektuj i wybuduj. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części. Część
nr 1 obejmuje wykonanie termomodernizację budynku OSP Lipiny. Parametry określające
wielkość obiektu: a) Powierzchnia zabudowy - 356,07 m2 b) Kubatura obiektu - 1.978,22 m3 c)
Powierzchnia użytkowa - 686,24 m2 d) Liczba kondygnacji - 3. Część nr 2 obejmuje wykonanie
termomodernizacji budynku OSP Stare Skoszewy. Parametry określające wielkość obiektu: a)
Powierzchnia zabudowy - 440,20 m2 b) Kubatura obiektu - 2.120 m3 c) Powierzchnia użytkowa -
341,78 m2 d) Liczba kondygnacji - 1. 3.2. Przedmiot zamówienia w części nr 2 został
szczegółowo określony w: 3.2.1. Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym załączniki:
3.2.1.b) nr 7b do SIWZ (OSP Stare Skoszewy). 3.2.2. Audycie energetycznym stanowiącym
załączniki: 3.2.2.b) nr 8b do SIWZ (OSP Stare Skoszewy).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71320000-7, 45000000-7, 45100000-8, 45220000-5,
45111200-0, 45261000-4, 45262120-8, 45262520-2, 45321000-3, 45331100-7, 45410000-4,
45421000-4, 45442100-8, 45450000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-22
W ogłoszeniu powinno być:
Część nr: 2 Nazwa: Termomodernizacja budynku OSP Stare Skoszewy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót
budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa
innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty
budowlane:3.1. Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane polegające na termomodernizacji obiektów użyteczności publicznej położonych na terenie Gminy Nowosolna w postaci budynków: OSP Lipiny i OSP Stare Skoszewy w obrębie zadania inwestycyjnego pn.: "Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej położonych na terenie Gminy Nowosolna" - budynek Urzędu Gminy Nowosolna. Realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi w formule "zaprojektuj i wybuduj.
Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części.
Część nr 1 obejmuje wykonanie termomodernizację budynku OSP Lipiny.
Parametry określające wielkość obiektu:
a) Powierzchnia zabudowy - 356,07 m2
b) Kubatura obiektu - 1.978,22 m3
c) Powierzchnia użytkowa - 686,24 m2
d) Liczba kondygnacji - 3.
Część nr 2 obejmuje wykonanie termomodernizacji budynku OSP Stare Skoszewy wraz z budową garażu.
Parametry określające wielkość obiektu:
a) Powierzchnia zabudowy - 440,20 m2
b) Kubatura obiektu - 2.120 m3
c) Powierzchnia użytkowa - 341,78 m2
d) Liczba kondygnacji - 1.
3.2. Przedmiot zamówienia w części nr 1 i 2 został szczegółowo określony w:
3.2.1. Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym załączniki:
3.2.1.a) nr 7a do SIWZ (OSP Lipiny),
3.2.1.b) nr 7b do SIWZ (OSP Stare Skoszewy).
3.2.2. Audycie energetycznym stanowiącym załączniki:
3.2.2a) nr 8a do SIWZ (OSP Lipiny),
3.2.2.b) nr 8b do SIWZ (OSP Stare Skoszewy).
3.2.2.c) nr 9 do SIWZ (dokumentacja projektowa w zakresie garażu).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71320000-7, 45000000-7, 45100000-8, 45220000-5,
45111200-0, 45261000-4, 45262120-8, 45262520-2, 45321000-3, 45331100-7, 45410000-4,
45421000-4, 45442100-8, 45450000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-04-30
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawy produktów mięsno-wędliniarskich, mięsa drobiowego, podrobów wieprzowych do Aresztu Śledczego w Łodzi
- Zakup doposażenia oraz pomocy dydaktycznych dla IV Liceum Ogólnokształcącego w Łodzi, w ramach projektu pn. "Chcę i potrafię" współfinansowanego przez Unię Europejską
- Dostawa projektorów multimedialnych, monitora interaktywnego, aparatów fotograficznych z obiektywem, mikrofonu oraz zamrażarek dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Zakup wraz z dostawą zbiorników na paliwa płynne dla Wydziału Zarządzania Kryzysowego i Bezpieczeństwa
- Usługa eksperta ds. oceny biznesplanów w ramach projektu własnego: "Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych 2023 - 2029 poprzez wsparcie rozwoju przedsiębiorczości".
- Remont systemu interkomowego w oddziałach mieszkalnych B1 oraz B3 w Zakładzie Karnym nr 1 w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





