eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówCałodobowa ochrona osób i mienia we wszystkich pomieszczeniach budynku stanowiącego siedzibę Międzynarodowego Centrum Kultury.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-04-20

Ogłoszenie nr 500087445-N-2018 z dnia 20-04-2018 r.

Międzynarodowe Centrum Kultury: Całodobowa ochrona osób i mienia we wszystkich pomieszczeniach budynku stanowiącego siedzibę Międzynarodowego Centrum Kultury.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 536597-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500073661-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Międzynarodowe Centrum Kultury, Krajowy numer identyfikacyjny 35001525200000, ul. Rynek Główny 25, 31-008 Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 4242811, e-mail r.blachut@mck.krakow.pl, faks 12 4217844.
Adres strony internetowej (url): www.mck.krakow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Państwowa Instytucja Kultury

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Całodobowa ochrona osób i mienia we wszystkich pomieszczeniach budynku stanowiącego siedzibę Międzynarodowego Centrum Kultury.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BA 271-1/18

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

I. Pełna i całodobowa ochrona osób i mienia we wszystkich pomieszczeniach budynku stanowiącego siedzibę Międzynarodowego Centrum Kultury w Krakowie przy Rynku Głównym 25 - 6 kondygnacji w budynku frontowym i 7 kondygnacji w budynku oficyny, łącznie 3600 m² - realizowana w systemie obejmującym kompleksowo bezpośrednią ochronę fizyczną przez pracowników wpisanych na listę wykwalifikowanych pracowników ochrony: 1) w formie całodobowego jednego stałego jednoosobowego posterunku personalnego w budynku frontowym MCK; 2) w formie jednego ruchomego jednoosobowego posterunku w siedzibie MCK - 12 -godzinnego w godz. od 8.00 do 20.00; 3) stały monitoring sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych przez elektroniczne urządzenia i systemy alarmowe - łącznie z reagowaniem i podejmowaniem niezbędnych środków zaradczych w przypadku zaistnienia zagrożeń dla chronionych osób lub dla chronionego mienia - realizowana w okresie od 1 maja 2018 r. do 30 kwietnia 2020 r. Posterunek (w pkt 1) winien być wyposażony w aktywne urządzenie sygnalizacji napadu. Dodatkowo pracownik ochrony ruchomej - punkt I ppkt 2 - odpowiedzialny będzie za odśnieżanie chodnika (273m²) przyległego do siedziby MCK w godzinach rannych oraz w ciągu dnia w razie opadów śniegu. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany godzin pracy pracownika - punkt I ppkt 2- na tym stanowisku np. w godzinach 9¬ - 21, 10 - 22. W ramach przedmiotu zamówienia z punktu I ppkt 1) w godz. od 7.30 do 19.30 wymagana będzie stała obecność pracownika ochrony w recepcji - na parterze w hallu budynku, który to pracownik będzie również odpowiedzialny za wydawanie i odbieranie kluczy do pomieszczeń wraz z ich ewidencją oraz za zamykanie i otwieranie budynku. W godz. 19.30 do 7.30 wymagany jest minimum trzykrotny obchód budynku. Ponadto w ramach całego przedmiotu zamówienia wymagane jest nadzorowanie przez pracowników ochrony ruchu osób, wchodzących do chronionego budynku i wychodzących z niego (innych niż pracownicy MCK) - łącznie z prowadzeniem w tym zakresie, uzgodnionym z zamawiającym, nadzorem nad ruchem osobowym oraz z kierowaniem interesantów do poszczególnych pracowników i pomieszczeń. W ramach całego przedmiotu zamówienia wymagane jest - w przypadku zaistnienia zagrożeń dla mienia i osób objętych przedmiotem zamówienia - zapewnienie przez Wykonawcę natychmiastowego i skutecznego wsparcia pracownika wykonującego aktualnie czynności ochrony w budynku MCK - siłami grupy interwencyjnej. Zamawiający przyjmuje jako maksymalny czas reakcji grupy interwencyjnej/czas dojazdu do siedziby MCK, Kraków, Rynek Główny 25: 15 minut. Pracownicy ochrony zobowiązani są do przyjmowania i przekazywania, wg odrębnej instrukcji, po godzinach pracy recepcji MCK tj. w godzinach 18:00 do 8:00 (w okresie letnim w godz. 16.00-8.00) komunikatów, meldunków (telefonicznych) od jednostek zarządzania kryzysowego w Ministerstwie Kultury i Dziedzictwa Narodowego oraz wojewódzkich i samorządowych. Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę, świadczące u Zamawiającego usługę w zakresie fizycznej, bezpośredniej ochrony osób i mienia, które to czynności noszą znamiona stosunku pracy zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U.2018 poz. 108) były w okresie realizacji umowy zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji tego warunku na każdym etapie realizacji usługi. Wykonawca zobowiązany będzie do zatrudnienia na umowę o pracę przy realizacji części zamówienia (punkt I ppkt 1) - na posterunku stałym) - jednej wskazanej przez Zamawiającego osoby dotychczas wykonującej czynności ochrony. Jednocześnie Zamawiający zastrzega, iż wynagrodzenie tego pracownika nie może być niższe niż 3300 zł. brutto miesięcznie. II. Ochrona wystaw i eksponatów MCK, w formie: jednego stałego jednoosobowego posterunku całodobowo w pomieszczeniach wystawienniczych siedziby MCK w terminie od 18.02.2019 r. do 12.06.2019 r. Ta część zamówienia obejmuje ochronę jednej wystawy pn. "Czas przełomu. Między niepokojem a spełnieniem". Całodobowa ochrona - 1 osoba -w dniach 18.02.2019r. - 12.06.2019r., razem 2760 h - w ilości 115 dni - obejmujących ochronę całodobową (24 godzinną) wystawy i eksponatów w pomieszczeniach wystawienniczych w siedzibie MCK, wraz ze stałym monitoringiem sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych przez elektroniczne urządzenia i systemy alarmowe - łącznie z reagowaniem i podejmowaniem niezbędnych środków zaradczych w przypadku zaistnienia zagrożeń dla chronionych osób lub dla chronionego mienia. Zamawiający wymaga do realizacji ochrony wystaw i eksponatów pracowników wpisanych na listę kwalifikowanych pracowników ochrony. Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę, świadczące u Zamawiającego usługę w zakresie fizycznej, bezpośredniej ochrony osób i mienia, które to czynności noszą znamiona stosunku pracy zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U.2018 poz.108 ze zm.) były w okresie realizacji umowy zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji tego warunku na każdym etapie realizacji usługi. W trakcie realizacji tej części zamówienia wymagane jest zapewnienie przez Wykonawcę natychmiastowego i skutecznego wsparcia pracownika wykonującego aktualnie czynności ochrony pomieszczeń wystawienniczych w budynku MCK - siłami grupy interwencyjnej. Zamawiający przyjmuje jako maksymalny czas reakcji grupy interwencyjnej/czas dojazdu do siedziby MCK, Kraków, Rynek Główny 25: 15 minut. III. Świadczenie usługi pilnowania i obsługi ekspozycji w Galerii wystawienniczej Międzynarodowego Centrum Kultury w Krakowie w okresie od 1 maja 2018 r. do 30 kwietnia 2020 r. Usługa winna być świadczona: o przez 6 osób (opiekunów ekspozycji) jednocześnie, o sześć dni w tygodniu (zwykle od wtorku do niedzieli) z wyjątkiem dni w których galeria jest zamknięta dla zwiedzających (np. z powodu dni ustawowo wolnych od pracy lub innych), o przez 8 godzin dziennie przez każdą z osób (opiekunów ekspozycji) o ilość osób (opiekunów ekspozycji) pilnujących i obsługujących ekspozycję może zostać okresowo zwiększona ( np. przy dodatkowych wydarzeniach zwiększenie zapotrzebowania) - w tym wypadku Zamawiający pokryje koszty dodatkowej ochrony wg określonej w umowie stawki godzinowej. Szczegółowy zakres obowiązków osoby pilnującej i obsługującej ekspozycję (opiekuna ekspozycji) uzgodniony z zamawiającym będzie stanowił załącznik do umowy. Wykonawca jest zobowiązany do zatrudnienia przy realizacji umowy, w pierwszej kolejności; 11 - wskazanych przez Zamawiającego osób, posiadających wieloletnie doświadczenie w zakresie obsługi zwiedzających i pilnowania ekspozycji muzealnych oraz odbyte szkolenie ECHOCAST . Osoby te posiadają status: emerytki - 9 osób, rencistki - 1 osoba, studentka - 1 osoba. Wykonawca zapewni tym osobom wynagrodzenie w wysokości nie mniejszej niż wynikające z obowiązujących przepisów. Zatrudnienie innych osób nastąpi w przypadku braku możliwości realizacji umowy przez osoby wskazane przez Zamawiającego. Osoby pilnujące i obsługujące ekspozycję (opiekunowie ekspozycji) przejdą szkolenie merytoryczne w zakresie wystaw prezentowanych w galerii (uczestnictwo w szkoleniu jest warunkiem dopuszczenia do wykonywania usługi). Usługa będzie świadczona według harmonogramu zapotrzebowania na osobo-godziny (godziny pracy opiekunów ekspozycji) przedstawianego przez MCK na kolejne tygodniowe (od wtorku do niedzieli) okresy rozliczeniowe przed ich rozpoczęciem, z możliwością ich niewielkich modyfikacji w trakcie wykonywania umowy. MCK szacuje, iż jego łączne zapotrzebowanie w trakcie trwania umowy będzie wynosić około 23553 osobogodzin. Do realizacji zamówienia ( w części I i II ) Wykonawca musi dysponować minimum 12 osobami posiadającymi wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony mienia. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić, aby co najmniej jedna osoba wykonująca obowiązki ochrony w siedzibie MCK (pkt. I. 1) posługiwała się językiem angielskim na poziomie komunikatywnym pod rygorem zażądania przez Zamawiającego zmiany takiej osoby. Wszystkie osoby przewidziane do wykonywania całego zamówienia (zarówno do wykonywania usług ochrony, jak i pilnowania i obsługi ekspozycji) muszą posiadać certyfikat potwierdzający odbycie szkolenia według standardów programu ECHOCAST Wykonawca zobowiązany jest, najpóźniej w dniu zawarcia umowy, przedłożyć Zamawiającemu certyfikat potwierdzający odbycie szkolenia według standardów programu ECHOCAST. Zamawiający, z tytułu posiadanych uprawnień, może przeprowadzić takie szkolenie ( jeden dzień ) na koszt Wykonawcy. Do realizacji zamówienia Wykonawca zapewni w uzgodnieniu z Zamawiającym odpowiedni jednolity ubiór - np. pracownikom ochrony ciemny garnitur/spódnica, koszula, bluzka, żakiet, pracownikom pilnującym wystawy w Galerii - bluzka, spódnica / spodnie, żakiet. Szczegółowy zakres zamówienia określa załącznik nr. 1 "Szczegółowy sposób sprawowania ochrony".

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 79710000-4


Dodatkowe kody CPV: 79711000-1, 92521200-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 890000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Podgórska Spółdzielnia "Ochrona Mienia"
Email wykonawcy: psi@psi.krawko.pl
Adres pocztowy: ul. Górników 13
Kod pocztowy: 30-819
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 916835.85
Oferta z najniższą ceną/kosztem 916835.85
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 916835.85
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.