To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-04-20
Ogłoszenie nr 500087445-N-2018 z dnia 20-04-2018 r.
Międzynarodowe Centrum Kultury: Całodobowa ochrona osób i mienia we wszystkich pomieszczeniach budynku stanowiącego siedzibę Międzynarodowego Centrum Kultury.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 536597-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500073661-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Międzynarodowe Centrum Kultury, Krajowy numer identyfikacyjny 35001525200000,
ul. Rynek Główny
25,
31-008
Kraków, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
12 4242811, e-mail
r.blachut@mck.krakow.pl, faks
12 4217844.
Adres strony internetowej (url): www.mck.krakow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Państwowa Instytucja Kultury
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Całodobowa ochrona osób i mienia we wszystkich pomieszczeniach budynku stanowiącego siedzibę Międzynarodowego Centrum Kultury.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):BA 271-1/18
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I. Pełna i całodobowa ochrona osób i mienia we wszystkich pomieszczeniach budynku stanowiącego siedzibę Międzynarodowego Centrum Kultury w Krakowie przy Rynku Głównym 25 - 6 kondygnacji w budynku frontowym i 7 kondygnacji w budynku oficyny, łącznie 3600 m² - realizowana w systemie obejmującym kompleksowo bezpośrednią ochronę fizyczną przez pracowników wpisanych na listę wykwalifikowanych pracowników ochrony: 1) w formie całodobowego jednego stałego jednoosobowego posterunku personalnego w budynku frontowym MCK; 2) w formie jednego ruchomego jednoosobowego posterunku w siedzibie MCK - 12 -godzinnego w godz. od 8.00 do 20.00; 3) stały monitoring sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych przez elektroniczne urządzenia i systemy alarmowe - łącznie z reagowaniem i podejmowaniem niezbędnych środków zaradczych w przypadku zaistnienia zagrożeń dla chronionych osób lub dla chronionego mienia - realizowana w okresie od 1 maja 2018 r. do 30 kwietnia 2020 r. Posterunek (w pkt 1) winien być wyposażony w aktywne urządzenie sygnalizacji napadu. Dodatkowo pracownik ochrony ruchomej - punkt I ppkt 2 - odpowiedzialny będzie za odśnieżanie chodnika (273m²) przyległego do siedziby MCK w godzinach rannych oraz w ciągu dnia w razie opadów śniegu. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany godzin pracy pracownika - punkt I ppkt 2- na tym stanowisku np. w godzinach 9¬ - 21, 10 - 22. W ramach przedmiotu zamówienia z punktu I ppkt 1) w godz. od 7.30 do 19.30 wymagana będzie stała obecność pracownika ochrony w recepcji - na parterze w hallu budynku, który to pracownik będzie również odpowiedzialny za wydawanie i odbieranie kluczy do pomieszczeń wraz z ich ewidencją oraz za zamykanie i otwieranie budynku. W godz. 19.30 do 7.30 wymagany jest minimum trzykrotny obchód budynku. Ponadto w ramach całego przedmiotu zamówienia wymagane jest nadzorowanie przez pracowników ochrony ruchu osób, wchodzących do chronionego budynku i wychodzących z niego (innych niż pracownicy MCK) - łącznie z prowadzeniem w tym zakresie, uzgodnionym z zamawiającym, nadzorem nad ruchem osobowym oraz z kierowaniem interesantów do poszczególnych pracowników i pomieszczeń. W ramach całego przedmiotu zamówienia wymagane jest - w przypadku zaistnienia zagrożeń dla mienia i osób objętych przedmiotem zamówienia - zapewnienie przez Wykonawcę natychmiastowego i skutecznego wsparcia pracownika wykonującego aktualnie czynności ochrony w budynku MCK - siłami grupy interwencyjnej. Zamawiający przyjmuje jako maksymalny czas reakcji grupy interwencyjnej/czas dojazdu do siedziby MCK, Kraków, Rynek Główny 25: 15 minut. Pracownicy ochrony zobowiązani są do przyjmowania i przekazywania, wg odrębnej instrukcji, po godzinach pracy recepcji MCK tj. w godzinach 18:00 do 8:00 (w okresie letnim w godz. 16.00-8.00) komunikatów, meldunków (telefonicznych) od jednostek zarządzania kryzysowego w Ministerstwie Kultury i Dziedzictwa Narodowego oraz wojewódzkich i samorządowych. Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę, świadczące u Zamawiającego usługę w zakresie fizycznej, bezpośredniej ochrony osób i mienia, które to czynności noszą znamiona stosunku pracy zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U.2018 poz. 108) były w okresie realizacji umowy zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji tego warunku na każdym etapie realizacji usługi. Wykonawca zobowiązany będzie do zatrudnienia na umowę o pracę przy realizacji części zamówienia (punkt I ppkt 1) - na posterunku stałym) - jednej wskazanej przez Zamawiającego osoby dotychczas wykonującej czynności ochrony. Jednocześnie Zamawiający zastrzega, iż wynagrodzenie tego pracownika nie może być niższe niż 3300 zł. brutto miesięcznie. II. Ochrona wystaw i eksponatów MCK, w formie: jednego stałego jednoosobowego posterunku całodobowo w pomieszczeniach wystawienniczych siedziby MCK w terminie od 18.02.2019 r. do 12.06.2019 r. Ta część zamówienia obejmuje ochronę jednej wystawy pn. "Czas przełomu. Między niepokojem a spełnieniem". Całodobowa ochrona - 1 osoba -w dniach 18.02.2019r. - 12.06.2019r., razem 2760 h - w ilości 115 dni - obejmujących ochronę całodobową (24 godzinną) wystawy i eksponatów w pomieszczeniach wystawienniczych w siedzibie MCK, wraz ze stałym monitoringiem sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych przez elektroniczne urządzenia i systemy alarmowe - łącznie z reagowaniem i podejmowaniem niezbędnych środków zaradczych w przypadku zaistnienia zagrożeń dla chronionych osób lub dla chronionego mienia. Zamawiający wymaga do realizacji ochrony wystaw i eksponatów pracowników wpisanych na listę kwalifikowanych pracowników ochrony. Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę, świadczące u Zamawiającego usługę w zakresie fizycznej, bezpośredniej ochrony osób i mienia, które to czynności noszą znamiona stosunku pracy zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U.2018 poz.108 ze zm.) były w okresie realizacji umowy zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji tego warunku na każdym etapie realizacji usługi. W trakcie realizacji tej części zamówienia wymagane jest zapewnienie przez Wykonawcę natychmiastowego i skutecznego wsparcia pracownika wykonującego aktualnie czynności ochrony pomieszczeń wystawienniczych w budynku MCK - siłami grupy interwencyjnej. Zamawiający przyjmuje jako maksymalny czas reakcji grupy interwencyjnej/czas dojazdu do siedziby MCK, Kraków, Rynek Główny 25: 15 minut. III. Świadczenie usługi pilnowania i obsługi ekspozycji w Galerii wystawienniczej Międzynarodowego Centrum Kultury w Krakowie w okresie od 1 maja 2018 r. do 30 kwietnia 2020 r. Usługa winna być świadczona: o przez 6 osób (opiekunów ekspozycji) jednocześnie, o sześć dni w tygodniu (zwykle od wtorku do niedzieli) z wyjątkiem dni w których galeria jest zamknięta dla zwiedzających (np. z powodu dni ustawowo wolnych od pracy lub innych), o przez 8 godzin dziennie przez każdą z osób (opiekunów ekspozycji) o ilość osób (opiekunów ekspozycji) pilnujących i obsługujących ekspozycję może zostać okresowo zwiększona ( np. przy dodatkowych wydarzeniach zwiększenie zapotrzebowania) - w tym wypadku Zamawiający pokryje koszty dodatkowej ochrony wg określonej w umowie stawki godzinowej. Szczegółowy zakres obowiązków osoby pilnującej i obsługującej ekspozycję (opiekuna ekspozycji) uzgodniony z zamawiającym będzie stanowił załącznik do umowy. Wykonawca jest zobowiązany do zatrudnienia przy realizacji umowy, w pierwszej kolejności; 11 - wskazanych przez Zamawiającego osób, posiadających wieloletnie doświadczenie w zakresie obsługi zwiedzających i pilnowania ekspozycji muzealnych oraz odbyte szkolenie ECHOCAST . Osoby te posiadają status: emerytki - 9 osób, rencistki - 1 osoba, studentka - 1 osoba. Wykonawca zapewni tym osobom wynagrodzenie w wysokości nie mniejszej niż wynikające z obowiązujących przepisów. Zatrudnienie innych osób nastąpi w przypadku braku możliwości realizacji umowy przez osoby wskazane przez Zamawiającego. Osoby pilnujące i obsługujące ekspozycję (opiekunowie ekspozycji) przejdą szkolenie merytoryczne w zakresie wystaw prezentowanych w galerii (uczestnictwo w szkoleniu jest warunkiem dopuszczenia do wykonywania usługi). Usługa będzie świadczona według harmonogramu zapotrzebowania na osobo-godziny (godziny pracy opiekunów ekspozycji) przedstawianego przez MCK na kolejne tygodniowe (od wtorku do niedzieli) okresy rozliczeniowe przed ich rozpoczęciem, z możliwością ich niewielkich modyfikacji w trakcie wykonywania umowy. MCK szacuje, iż jego łączne zapotrzebowanie w trakcie trwania umowy będzie wynosić około 23553 osobogodzin. Do realizacji zamówienia ( w części I i II ) Wykonawca musi dysponować minimum 12 osobami posiadającymi wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony mienia. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić, aby co najmniej jedna osoba wykonująca obowiązki ochrony w siedzibie MCK (pkt. I. 1) posługiwała się językiem angielskim na poziomie komunikatywnym pod rygorem zażądania przez Zamawiającego zmiany takiej osoby. Wszystkie osoby przewidziane do wykonywania całego zamówienia (zarówno do wykonywania usług ochrony, jak i pilnowania i obsługi ekspozycji) muszą posiadać certyfikat potwierdzający odbycie szkolenia według standardów programu ECHOCAST Wykonawca zobowiązany jest, najpóźniej w dniu zawarcia umowy, przedłożyć Zamawiającemu certyfikat potwierdzający odbycie szkolenia według standardów programu ECHOCAST. Zamawiający, z tytułu posiadanych uprawnień, może przeprowadzić takie szkolenie ( jeden dzień ) na koszt Wykonawcy. Do realizacji zamówienia Wykonawca zapewni w uzgodnieniu z Zamawiającym odpowiedni jednolity ubiór - np. pracownikom ochrony ciemny garnitur/spódnica, koszula, bluzka, żakiet, pracownikom pilnującym wystawy w Galerii - bluzka, spódnica / spodnie, żakiet. Szczegółowy zakres zamówienia określa załącznik nr. 1 "Szczegółowy sposób sprawowania ochrony".
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 79710000-4
Dodatkowe kody CPV: 79711000-1, 92521200-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
890000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Podgórska Spółdzielnia "Ochrona Mienia"
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
916835.85
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Remont kuchni w budynku Samorządowego Przedszkola nr 29 w Krakowie przy ul. Pigonia 2a
- DOSTARCZANIE LEKU PEMBROLIZUMAB
- Dostawa i montaż sprzętu sportowego stanowiącego wyposażenie sali ćwiczeń aerobowych oraz sali gimnastycznych
- Usługa przeglądu, naprawy i konserwacji turbozespołu (turbina parowa - generator) wraz z urządzeniami pomocniczymi
- Modernizacja szaf sterowniczych SA5, SA6 instalacji wentylacyjnych oraz wymiany zużytych elementów hydraulicznych w budynku B Wydziału Farmaceutycznego UJ CM przy ul. Medycznej 9 w Krakowie
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej oraz wymiana istniejących opraw oświetleniowych na MOP Mokrzyska w ciągu autostrady A4 w podziale na 2 części
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona mienia Muzeum Zamek w Janowcu
- Dozorowanie i ochrona obiektów Politechniki Częstochowskiej
- ZP.261.6.2025 Fizyczna ochrona ludzi i mienia budynku Sądu Okręgowego w Gliwicach
- Świadczenie usługi ochrony doraźnej - monitoring.
- USŁUGA OCHRONY MIENIA I OSÓB DLA SZPITALA WIELOSPECJALISTYCZNEGO IM. DR. LUDWIKA BŁAŻKA W INOWROCŁAWIU.
- Całodobowa kompleksowa ochrona mienia i obsługa portierni dla Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej im. Leona Schillera w Łodzi oraz konwój wartości pieniężnych
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.