Ogłoszenie z dnia 2025-05-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00178107/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-04
- 2025/BZP 00190112/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWY – Dostawa sprzętu komputerowego do Państwowego Liceum Sztuk Plastycznych w Częstochowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Liceum Sztuk Plastycznych im. Jacka Malczewskiego w Częstochowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 152076519
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pułaskiego 15
1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 34 324 12 28
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@plastyk.czest.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/plastykczestochowa
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-12536f47-3d7a-422d-843d-914234e5d8bc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWY – Dostawa sprzętu komputerowego do Państwowego Liceum Sztuk Plastycznych w Częstochowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-12536f47-3d7a-422d-843d-914234e5d8bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00246350
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00178107
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SK.26.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest dostawa sprzętu komputerowego do Państwowego Liceum Sztuk Plastycznych im. Jacka Malczewskiego w Częstochowie w asortymencie:
I. Komputery stacjonarne – typ I – 11 sztuk
II. Komputery stacjonarne – typ II – 7 sztuk
III. Komputer laptop – typ I – 1 sztuka
IV. Komputer laptop – typ II – 1 sztuka
V. Komputer laptop – typ III – 1 sztuka
VI. Drukarka – 1 sztuka
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
- załącznik nr 1. do SWZ;
- ust. 5 Rozdziału III. SWZ;
- wzór umowy stanowiący Załącznik nr 2. do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30214000-2 - Stacje robocze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
30232130-4 - Kolorowe drukarki atramentowe
30216110-0 - Skanery komputerowe
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 143545,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 143545,15 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 143545,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma BIS Karol Kowalski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 150522110
7.3.3) Ulica: Aleja Niepodległości 41
7.3.4) Miejscowość: Częstochowa
7.3.5) Kod pocztowy: 42-216
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 143545,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Przetarg nieograniczony na sukcesywną dostawę wraz z transportem oleju napędowego
- Dozorowanie i ochrona obiektów Politechniki Częstochowskiej
- Dostawa samochodu osobowego i przyczepy do przeprowadzania egzaminów państwowych na prawo jazdy w zakresie kategorii B+E dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Częstochowie
- Dostawa stanowiska dydaktycznego z zestawem ogniw paliwowych i trzech oscyloskopów cyfrowych dla Politechniki Częstochowskiej w ramach projektu "Rozwój kompetencji kluczem dla rozwoju gospodarki"
- produkcja i dostawa tablic rejestracyjnych dla Urzędu Miasta Częstochowy
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego, kompletnie zabudowanego ambulansu typu B na potrzeby SP ZOZ Stacji Pogotowia Ratunkowego w Częstochowie
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i instalacja oprogramowania do RTG dofinansowanych w ramach KPO i Budżetu Województwa Podlaskiego
- Dostawa i wdrożenie platformy planowania przestrzennego i udostępniania zasobów informacji sektora publicznego
- Rozwój infrastruktury edukacyjnej i społecznej w gminie Zakrzówek etap I
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi
- Dostawa wyposażenia pracowni językowej i sprzętu komputerowego w Szkole Podstawowej w Żernikach Wrocławskich
- Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odporność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczna Gmina Miasto Golub-Dobrzyń"
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.