Ogłoszenie z dnia 2017-12-29
Ogłoszenie nr 500082479-N-2017 z dnia 29-12-2017 r.
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej: Dostawa środków czystości do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Łosicach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Krajowy numer identyfikacyjny 30458500000,
ul. ul. Słoneczna
1,
08200
Łosice, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
083 357 32 31, e-mail
spzozlosice@pro.onet.pl, faks
833 572 642.
Adres strony internetowej (url): www.spzozlosice.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa środków czystości do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Łosicach
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):SPZOZŁosice/ZP/29/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.1 Dostawa środków czystości do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej. Dostawa obejmuje pakiety od 1 do 4. Pakiet nr 1 PREPARATY DO PIELĘGNACJI I CODZIENNEGO UTRZYMYWANIA W CZYSTOŚĆ WSZELKIEGO RODZAJU POSADZEK Pakiet nr 2 UNIWERSALNE PREPARATY DO NADPOSADZEK - PIELĘGNACJA I UTRZYMANIE W CZYSTOŚCI MEBLI Pakiet nr 3 PROFESJONALNE PREPARATY DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI Pakiet nr 4 PŁYN DO MYCIA SZYB 3.2. Dodatkowe informacje, dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Na podstawie art. 25 ust. 1 pkt 2 Zamawiający żąda dokumentów potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego dla przedmiotu zamówienia. - ulotek informacyjnych, instrukcji, opisy przedmiotu zamówienia Wykonawca potwierdzi, że dostarczony przedmiot zamówienia posiada wszelkie wymagane certyfikaty i zezwolenia na jego stosowanie na terenie RP, dopuszczony jest do stosowania w lecznictwie zamkniętym w jednostkach służby zdrowia, oznacza się wysokim standardem, zarówno pod względem jakości jak i funkcjonalności, a także wolny jest od wad. Gwarantuje także, że wszystkie żądane instrukcje, ulotki informacyjne i opisy przedmiotu zamówienia będą w języku polskim. Wykonawca zapewni szkolenie z zakresu stosowania środków ujętych w specyfikacji, zapewni butelki operacyjne do środków ujętych w specyfikacji oraz użyczy na okres realizacji zamówienia dozowniki oraz bazy dozujące w ilości 7 sztuk.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39830000-9
Dodatkowe kody CPV: 39831300-9, 39831600-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zapytanie o cenę
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - Preparaty do pielegnacji i codziennego utrzymania w czystości wszelkiego rodzaju posadzek |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający, na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4, art. 93 ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2017 r. poz. 1579) unieważnia postępowanie w zakresie Pakietu nr 1 o udzielenie zamówienia. W Pakiecie nr 1 w/w postępowaniu, na podstawie art. 86 ust. 3 i ust. 5 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych, zamawiający podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, która wynosi 21340,40 zł brutto. W pakiecie nr 1 w/w postępowaniu oferty złożyli wykonawcy: Agapit Sp. z o. o., ul. M. Zientary-Malewskiej 26, 10-302 Olsztyn, który zaoferował wykonanie przedmiotu zamówienia za cenę 24 941,94 zł Beka Beata Karolczyk, ul. Elewatorska 11/1, 15-620 Białystok, który zaoferował wykonanie przedmiotu zamówienia za cenę 28708,20 zł Kryterium oceny ofert w/w postępowania była cena. Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 4 Prawa zamówień publicznych, zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (...). |
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - Uniwersalne preparaty do nadposadzek - pielęgnacja i utrzymanie w czystości mebli |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3048.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Beka Beata Karolczyk
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3503.04
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - Profesjonalne preparaty do utrzymania czystości |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
17002.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Beka Beata Karolczyk
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
20172.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 - Płyn do mycia szyb |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
500.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Agapit Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
615.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania o cenę na podstawie art. 70 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia są środki czystości dopuszczone do stosowania w służbie zdrowia.
INNE PRZETARGI ŁOSICE
więcej: przetargi ŁOSICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa zabezpieczenia i sprzątania wewnątrz budynków LCIT położonych w Lublinie wraz z zapewnieniem materiałów i środków czystości z podziałem na części
- Dostawa chemii profesjonalnej do Domu Pomocy Społecznej w Nowej Wsi Ełckiej
- Dostawa, montaż i ustawienie elementów pierwszego wyposażenia żłobka w ramach Programu Aktywny Maluch 2022-2029
- Sprzątanie pomieszczeń i terenu zewnętrznego - świadczenie usług z zakresu bieżącego utrzymywania czystości w budynku i na posesji Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ełku oraz jego jednostkach.
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy środków czystości i materiałów sanitarnych dla jednostek organizacyjnych UJ CM w Krakowie.
- Sprzątanie pomieszczeń i posesji - świadczenie usług z zakresu bieżącego utrzymywania czystości w budynkach i na posesji Prokuratury Regionalnej w Łodzi
więcej: Środki czyszczące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





