To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-12-28
Ogłoszenie nr 500081698-N-2017 z dnia 28-12-2017 r.
Gmina Trzebinia: "Utrzymanie czystości na placu targowym oraz miejscach wyznaczonych do handlu na terenie miasta Trzebinia".
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 623870-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Trzebinia, Krajowy numer identyfikacyjny 52723300000,
ul. ul. Marszałka Piłsudskiego
14,
32540
Trzebinia, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
326 121 227, e-mail
urzad@um.trzebinia.pl, faks
326 121 147.
Adres strony internetowej (url): www.trzebinia.pl / BIP
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Utrzymanie czystości na placu targowym oraz miejscach wyznaczonych do handlu na terenie miasta Trzebinia".
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):GK.KGK.271.11.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Utrzymanie czystości na placu targowym oraz miejscach wyznaczonych do handlu na terenie miasta Trzebinia I. Plac Targowy przy ul. Młoszowskiej oraz miejsce wyznaczone do handlu na Osiedlu Gaj w Trzebini: Częstotliwość wykonywania prac - 303 dni w roku tj. w każdy dzień roboczy łącznie z sobotami (6 dni w tygodniu). II. Miejsce wyznaczone do handlu przy ul. Ochronkowej w Trzebini: Częstotliwość wykonywania prac - 50 dni w roku tj. raz w tygodniu - środa dzień targowy. Całoroczne utrzymanie czystości na w/w miejscach wyznaczonych do handlu polega na: 1. Obowiązki Wykonawcy Wykonawca będzie utrzymywać teren prac w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz będzie usuwać odpady, w sposób zgodny z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 1987). 2. W sezonie zimowym tj. od 2.01 do 31.03 oraz od 2.11 do 31.12.: a. Plac targowy oraz miejsca wyznaczone do handlu codziennie do godziny 630 należy odśnieżyć i w miarę potrzeb posypać piaskiem oraz również w ciągu dnia odśnieżyć i posypać piaskiem. Nadmiar śniegu wywieźć z terenu placu targowego oraz miejsc wyznaczonych do handlu na wskazane miejsce, b. W przypadku braku opadów śniegu i wystąpienia gołoledzi należy plac targowy oraz miejsca wyznaczone do handlu posypać piaskiem do godz. 630, w czasie dnia w miarę potrzeb, c. W razie braku warunków zimowych plac targowy oraz miejsca wyznaczone do handlu należy utrzymywać jak w okresie letnim, d. Szalety na placu targowym przy ul. Młoszowskiej udostępnić osobom prowadzącym handel na placu targowym codziennie w godz. od 7:00 do 16:00. Obiekt utrzymywać w czystości przez codzienne sprzątanie, utrzymywać w czystości teren przyległy do pomieszczeń szaletów, zapewnić środki czystości i środki higieniczne (ręczniki papierowe, papier toaletowy itp.) utrzymywać w stanie nie pogorszonym technicznie, e. Po zakończeniu handlu w każdy dzień roboczy (zgodnie z częstotliwościami) plac lub miejsce wyznaczone do handlu należy posprzątać z zalegających nieczystości stałych - wszelkiego rodzaju - pozamiatać, a zebrane śmieci wywieźć na składowisko odpadów. Powyższe czynności należy wykonać do godziny 18:00, f. W sezonie zimowym należy ustawić pojemnik na piasek oraz napełniać go sukcesywnie piaskiem, g. Na placu targowym oraz miejscu wyznaczonym do handlu nie wolno gromadzić nieczystości stałych zebranych z niego. Należy je codziennie wywozić, h. Opłacać we własnym zakresie media (woda, energia elektryczna). 3. W sezonie letnim tj. od 3.04. do 31.10.: a. Plac targowy oraz miejsca wyznaczone do handlu należy w każdy dzień roboczy (zgodnie z częstotliwościami) po zakończeniu handlu pozamiatać oraz usunąć wszelkie nieczystości stałe zalegające na nim. Zabrane śmieci należy wywieźć na składowisko odpadów. Powyższe czynności należy wykonywać do godziny 1830, b. Na placu targowym oraz miejscach wyznaczonych do handlu nie wolno gromadzić nieczystości stałych zebranych z niego. Należy je codziennie wywozić, c. Szalety na placu targowym przy ul. Młoszowskiej udostępnić osobom prowadzącym handel na placu targowym codziennie w godz. od 6:00 do 17:00. Obiekt utrzymywać w czystości przez codzienne sprzątanie, utrzymywać w czystości teren przyległy do pomieszczeń szaletów, zapewnić środki czystości i środki higieniczne (ręczniki papierowe, papier toaletowy itp.) utrzymywać w stanie nie pogorszonym technicznie, d. Opłacać we własnym zakresie media ( woda, energia elektryczna). 4. Wykonawca nie jest poborcą opłaty targowej
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 70.33.00.00 - Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
94730.00
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: GARDEN SG- Stanisław Gaudyn
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
74990.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z TRZEBINI
więcej: przetargi w Trzebini »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- usługi czyszczenia budynków oraz zarządzania nieruchomościami.
- Wykonanie czynności związanych z zarządzaniem nieruchomościami oraz pełnienie roli wynajmującego w stosunku do lokali.Całkowita pow. użytkowa budynków - max. 190.497,88 m2. Całkowita pow. terenów - max. 592.706.53 m2.
więcej: Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





