eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczDOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU I AKCESORIÓW INFORMATYCZNYCH I ŁĄCZNOŚCI.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-12-27

Ogłoszenie nr 500081183-N-2017 z dnia 27-12-2017 r.

11 Wojskowy Oddział Gospodarczy: DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU I AKCESORIÓW INFORMATYCZNYCH I ŁĄCZNOŚCI.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 609690-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

11 Wojskowy Oddział Gospodarczy, Krajowy numer identyfikacyjny 34126041200000, ul. ul. Gdańska 147, 85-915 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 261 411 361, e-mail 11wog.szpub@ron.mil.pl, faks 261 411 313.
Adres strony internetowej (url): www.11wog.mil.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Wojskowa Jednostka Budżetowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU I AKCESORIÓW INFORMATYCZNYCH I ŁĄCZNOŚCI.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

70/ZP/D/ŁĄCZN/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU I AKCESORIÓW INFORMATYCZNYCH I ŁĄCZNOŚCI ZGODNIE Z ZAŁĄCZNIKIAMI NR 1-4 GŁÓWNY PRZEDMIOT CPV- 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 1.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na jedną lub więcej niżej wymienionych części: Zamawiający podzielił zamówienie na 4 części: część 1: Dostawa podzespołów informatycznych - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ część 2: Dostawa elementów informatycznych - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. część 3: Dostawa drukarek specjalistycznych i czytników kodów kreskowych - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ część 4: Dostawa materiałów czyszczących - zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. 2. Sprzęt stanowiący przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy wolny od wad, nie może pochodzić z witryn sklepowych oraz winien spełniać wymagania techniczne i wszelkie parametry określone przez Zamawiającego w specyfikacji. 3. Towar dostarczony musi posiadać na opakowaniu oryginalne opisy, niepreparowane etykiety z pełnym opisem zawartości opakowania i zastosowaniem danego materiału. 4. Sprzęt winien być dostarczony nieodpłatnie i jednorazowym dowozem do siedziby Zamawiającego w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00-14.00. 5. Wykonawca udzieli Zamawiającemu i jego następcom prawnych gwarancji producenta na przedmiotu zamówienia bez zastrzeżeń, na okres nie krótszy jednak niż 12 miesięcy. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę dłuższego okresu gwarancji jest on zobowiązany do wypełnienia pkt. 12 formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. 6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. 7. Za ofertę równoważną Zamawiający uzna ofertę, w której Wykonawca oferuje sprzęt stanowiący przedmiot zamówienia, o parametrach jakościowych równorzędnych lub lepszych od wymaganych przez Zamawiającego, z zastrzeżeniem pkt. 8. 8. Zamawiający nie wyraża zgody na dostosowanie sprzętu do zapisów SIWZ poprzez zewnętrzną rozbudowę zamawianych urządzeń elementami, które nie zostały wbudowane na etapie fabrycznej produkcji danego sprzętu przez Producenta. Wszystkie elementy sprzętu spełniające wymogi Zamawiającego muszą być fabrycznie wbudowane w urządzenie przez Producenta sprzętu. 9. Ze względu na obowiązujące zasady finansowania środków trwałych, cena jednostkowa nie może przekraczać kwoty 3500,00 zł brutto za sztukę/opakowanie.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 30200000-1


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dostawa podzespołów informatycznych - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 15078.42
Waluta PL

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PARSER SP. Z O.O.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Szlenkierów 1/33
Kod pocztowy: 01-181
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 18694.77
Oferta z najniższą ceną/kosztem 17700.93
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 28039.08
Waluta: PL

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dostawa elementów informatycznych - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 11434.33
Waluta PL

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: OLMOT firma Handlowo-Produkcyjna Jerzy Olech
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. 15-go Grudnia 12
Kod pocztowy: 78-320
Miejscowość: Połczyn-Zdrój
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 13299.99
Oferta z najniższą ceną/kosztem 13109.42
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 19131.42
Waluta: PL

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Dostawa drukarek specjalistycznych i czytników kodów kreskowych - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 4158.53
Waluta PL

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PARSER sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Szlenkierów 1/33
Kod pocztowy: 01-181
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 4863.42
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4863.42
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 8804.34
Waluta: PL

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Dostawa materiałów czyszczących - zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 15295.73
Waluta PL

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: OLMOT firma Handlowo-Produkcyjna Jerzy Olech
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. 15-go Grudnia 12
Kod pocztowy: 78-320
Miejscowość: Połczyn-Zdrój
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 11047.86
Oferta z najniższą ceną/kosztem 10174.77
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 25978.22
Waluta: PL

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.