eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostróda"Stała, bezpośrednia ochrona fizyczna mienia Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych RUDNO Sp. z o.o."

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-04-13

Ogłoszenie nr 500080392-N-2018 z dnia 13-04-2018 r.

Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych Rudno Sp. z o.o.: "Stała, bezpośrednia ochrona fizyczna mienia Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych RUDNO Sp. z o.o."

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 516911-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych Rudno Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 28032088000000, ul. S. Czarnieckiego 28, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 89 644 12 44, e-mail m.bawolska@zuokrudno.pl, faks 89 648 41 82.
Adres strony internetowej (url): www.zuokrudno.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Stała, bezpośrednia ochrona fizyczna mienia Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych RUDNO Sp. z o.o."

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DZP1/zp/4/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: a. stała, we wskazanych przypadkach całodobowa, bezpośrednia ochrona fizyczna mienia Zamawiającego, w tym obiektów, o których mowa w pkt 2 opz celem zabezpieczenia przed wszelkimi zagrożeniami, w szczególności ochrona: przed włamaniem, kradzieżą, pożarem, dewastacją, czy powstaniem jakiejkolwiek szkody w osobach lub mieniu, b. ochronie podlegają nieruchomości gruntowe oraz budynkowe, w szczególności hale, magazyny, zaplecze socjalne, biurowiec, baza transportowa, parking, infrastruktura techniczna, kwatery składowiska - wszystko wraz z wyposażeniem, urządzeniami, pojazdami, sprzętem i innymi ruchomościami stanowiącymi własność lub będących w zarządzie Zamawiającego oraz przyległa do Obiektów strefa (dalej: Obiekty), c. ochrona przed zniszczeniem, uszkodzeniem Obiektów mogącym stanowić zagrożenie dla życia i zdrowia ludzi oraz środowiska, d. zabezpieczenie przed wtargnięciem na teren chroniony osób nieupoważnionych, e. zabezpieczenie przed wjazdem na chronione Obiekty nieupoważnionych pojazdów , osób i zwierząt, f. w przypadku zagrożenia dla mienia Zamawiającego, a w szczególności w przypadku wtargnięcia na teren chronionych obiektów nieupoważnionych osób lub zwierząt, natychmiastowa interwencja zmotoryzowanego patrolu w celu wyeliminowania zagrożenia, g. stała i bezpośrednia kontrola swoich pracowników ochrony pełniących obowiązki w ramach niniejszej umowy, udokumentowana za każdym razem wpisem w księdze przebiegu służby, h. w uzasadnionych przypadkach zatrzymanie sprawcy włamania, kradzieży lub innego przestępstwa dokonanego na szkodę Zamawiającego i niezwłoczne przekazanie Policji i innym właściwym służbom, i. w sytuacjach losowego zagrożenia pożarem, zalaniem wodą lub innego zdarzenia obowiązkiem pracowników ochrony będzie niezwłoczna interwencja zmierzająca do zapobieżenia szkodzie lub jej ograniczenia, zapobiegania przestępstwom i wykroczeniom przeciw mieniu Zamawiającego, przeciwdziałania powstania szkód w Obiekcie i mienia Zamawiającego. j. Zamawiający wymaga zamontowania w Zakładzie w m. Rudno 17 systemu kontroli pracowników ochrony ( czytników ), które będą potwierdzały obchody pracowników w następujących miejscach : - hala sortowni min. 3 czytniki - plac biologii min. 2 czytniki - kwatera nr II - min. 1 czytnik - kwatera nr III.1 - min. 1 czytnik - zbiorniki na odcieki - 1 czytnik przy każdym zbiorniku ( łącznie 3 czytniki ) Na każde wezwanie Zamawiającego Wykonawca udostępni potwierdzenie wykonanych obchodów - rejestry z czytników. Szczegółowe warunki dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia opisane są w projekcie umowy stanowiącej Załącznik Nr 9 do niniejszego SIWZ. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej i zapoznał się z lokalizacją Obiektów, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym, a także uzyskał, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie powszechnie dostępne, dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca. 2. Miejsce i czas wykonania zamówienia: 1. Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych RUDNO Sp. z o.o., Rudno 17 gmina Ostróda : codziennie - całodobowo ochrona wykonywana przez dwóch pracowników ochrony jednocześnie, 2. Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych RUDNO Sp. z o.o. Instalacja Sortowni w miejscowości Zbożne 2, gmina Morąg: a) w dni robocze: - 1500-700 ochrona wykonywana przez jednego pracownika ochrony b) w soboty, niedziele, święta: - całodobowa ochrona wykonywana przez jednego pracownika ochrony 3. Stacja Przeładunkowa w miejscowości Lipowiec 53d, gmina Kurzętnik : a) w dni robocze: - 1500-700 - ochrona wykonywana przez jednego pracownika ochrony b) w soboty, niedziele, święta: - całodobowo ochrona wykonywana przez jednego pracownika ochrony 4. Stacja Przeładunkowa w miejscowości Półwieś 26a gmina Zalewo: a) w dni robocze: - 1500-700 -ochrona wykonywana przez jednego pracownika ochrony b) w soboty, niedziele, święta: - całodobowo ochrona wykonywana przez jednego pracownika ochrony 5.Stacja Przeładunkowa w miejscowości Iława ul. Komunalna 1, gmina miejska Iława: a) w dni robocze: - 1500-700 - ochrona wykonywana przez jednego pracownika ochrony b) w soboty, niedziele, święta: - całodobowo ochrona wykonywana przez jednego pracownika ochrony

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 755000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe KARABELA-CK Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@karabelack.pl
Adres pocztowy: ul.Warszawska 34
Kod pocztowy: 25-312
Miejscowość: Kielce
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 982302.76
Oferta z najniższą ceną/kosztem 982302.76
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1746560.62
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.