To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-12-22
Ogłoszenie nr 500080331-N-2017 z dnia 22-12-2017 r.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej we Wrocławiu: Świadczenie usług interwencyjnych w Ośrodku Wsparcia przy ul. Reymonta 8 we Wrocławiu z podziałem na zadania
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 617901-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej we Wrocławiu, Krajowy numer identyfikacyjny 93000026000000,
ul. ul. Strzegomska
6,
53611
Wrocław, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
071 7822300, 7822397, e-mail
marta.juraszek@mops.wroclaw.pl, faks
717 822 405.
Adres strony internetowej (url): http://bip.mops.wroclaw.pl / www.mops.wroclaw.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług interwencyjnych w Ośrodku Wsparcia przy ul. Reymonta 8 we Wrocławiu z podziałem na zadania
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DZOB.281.26.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług interwencyjnych w Ośrodku Wsparcia przy ul. Reymonta 8 we Wrocławiu z podziałem na zadania. 1. Zamawiający podzielił zamówienie na 6 zadań tj.: 1) Zadanie nr 1 - Pełnienie 87 dwunastogodzinnych dyżurów w Ośrodku Wsparcia w dni powszednie od poniedziałku do czwartku oraz w niedziele i święta w godzinach od 20:00 do 8:00 2) Zadanie nr 2 - Pełnienie 87 dwunastogodzinnych dyżurów w Ośrodku Wsparcia w dni powszednie od poniedziałku do czwartku oraz w niedziele i święta w godzinach od 20:00 do 8:00 3) Zadanie nr 3 - Pełnienie 87 dwunastogodzinnych dyżurów w Ośrodku Wsparcia w dni powszednie od poniedziałku do czwartku oraz w niedziele i święta w godzinach od 20:00 do 8:00 4) Zadanie nr 4 - Pełnienie 73 dwunastogodzinnych dyżurów i w Ośrodku Wsparcia w piątki od godziny 20:00, w soboty, niedziele, święta i inne wskazane przez Zamawiającego dni w godzinach od 8:00 do 20:00 i od 20:00 do 8:00. 5) Zadanie nr 5 - Pełnienie 73 dwunastogodzinnych dyżurów i w Ośrodku Wsparcia w piątki od godziny 20:00, w soboty, niedziele, święta i inne wskazane przez Zamawiającego dni w godzinach od 8:00 do 20:00 i od 20:00 do 8:00. 6) Zadanie nr 6 - Pełnienie 72 dwunastogodzinnych dyżurów i w Ośrodku Wsparcia w piątki od godziny 20:00, w soboty, niedziele, święta i inne wskazane przez Zamawiającego dni w godzinach od 8:00 do 20:00 i od 20:00 do 8:00. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Rozdz. II, zał. nr 3-3.5. i 7 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 85.31.00.00 - Usługi pracy społecznej
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Świadczenie usług interwencyjnych w Ośrodku Wsparcia przy ul. Reymonta 8 we Wrocławiu z podziałem na zadania |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
31320.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Monika Cendrowska
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
28188
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Świadczenie usług interwencyjnych w Ośrodku Wsparcia przy ul. Reymonta 8 we Wrocławiu z podziałem na zadania |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
31320
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Grażynę Lubowiecką Gabinet Pomocy Psychologicznej
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
28188
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Świadczenie usług interwencyjnych w Ośrodku Wsparcia przy ul. Reymonta 8 we Wrocławiu z podziałem na zadania |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
31320
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Elżbietę Dziedzina
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie
Nazwa wykonawcy:
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
28188
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Świadczenie usług interwencyjnych w Ośrodku Wsparcia przy ul. Reymonta 8 we Wrocławiu z podziałem na zadania. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
26280
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zofia Sekuła
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
25404
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Świadczenie usług interwencyjnych w Ośrodku Wsparcia przy ul. Reymonta 8 we Wrocławiu z podziałem na zadania |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
26280
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Tomasz Neumann
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
22776
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Świadczenie usług interwencyjnych w Ośrodku Wsparcia przy ul. Reymonta 8 we Wrocławiu z podziałem na zadania |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
25920
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Piotr Spychaj
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
23328
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO LEKKIEGO SAMOCHODU POŻARNICZEGO typu MIKROBUS DO PRZEWOZU 9 OSÓB WRAZ Z DODATKOWYM WYPOSAŻENIEM
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla potrzeb Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 23 we Wrocławiu z podziałem na zadania
- Organizacja wizyty i misji gospodarczej na targi RIGA FOOD 2025 w ramach projektu "Going Global 4.0 - Internacjonalizacja Dolnośląskich Przedsiębiorstw"
- "Wykonanie dokumentacji projektowej modernizacji widowni, sceny oraz przestrzeni WTL wraz z przeniesieniem autorskich praw majątkowych do dokumentacji (etap I) oraz pełnieniem nadzoru autorskiego [..]
- "Dostawa podstawowych materiałów zużywalnych do laboratorium na podstawie umowy ramowej"
- ROZBIÓRKA MURU OPOROWEGO i zabezpieczenie istniejącego terenu w ciągu DW 297 ul. Kościuszki w m. Bolesławiec.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.