To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-12-21
Ogłoszenie nr 500079819-N-2017 z dnia 21-12-2017 r.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Lublińcu: Dożywianie uczniów w Szkołach Podstawowych w Lublińcu oraz uczestników Domu Dziennego Pobytu "Klub Seniora" w Lublińcu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 620879-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Lublińcu, Krajowy numer identyfikacyjny 15052841400000,
ul. ul. Oświęcimska
30,
42700
Lubliniec, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
343 562 005, e-mail
mopslc@go2.pl, faks
343 513 378.
Adres strony internetowej (url): www.mops.lubliniec.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dożywianie uczniów w Szkołach Podstawowych w Lublińcu oraz uczestników Domu Dziennego Pobytu "Klub Seniora" w Lublińcu
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Obiady dwudaniowe powinny być przygotowane w następującej formie: a) zupa, która ma być przygotowana na wywarze mięsno - warzywnym (400 ml); Zupa (w zależności od rodzaju) powinna być podawana z pieczywem (1 bułka lub 2 kromki chleba). b) drugie danie powinno być posiłkiem mięsnym, rybnym lub mącznym z urozmaiconymi surówkami lub gotowanymi jarzynami (150 gram) oraz napój lub kompot do popicia (200 ml). Do mięsa lub ryb (od 100 gram) należy podać ziemniaki lub zamienniki, typu: ryż, kasza, makaron (200 gram). Nie częściej niż raz na dwa tygodnie drugie danie mogą stanowić: pierogi, naleśniki, krokiety z nadzieniem, kopytka, kluski z dodatkami mięsnymi, makaron, bigos, fasolka po bretońsku, itp. o gramaturze 400 gram na porcje. 2. Gorący posiłek powinien zawierać dodatek białkowy (50 gram). W zależności od formy podania wkładka białkowa powinna znajdować się w zupie bądź w drugim daniu. 3. Gorący posiłek winien zawierać od 900 do 1200 kcal. 4. Zamawiający nie dopuszcza, aby w ciągu 10 dni nastąpiła powtarzalność tej samej zupy lub drugiego dania. 5. Dożywianie uczniów odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w okresie od 02.01.2018r. do 31.12.2018r. z uwzględnieniem przerw wakacyjnych, świątecznych, itp. 6. Godzina wydawania posiłków w Szkołach jest ustalana przez Wykonawcę dla każdej placówki bezpośrednio z dyrekcją szkoły. 7. Szkoły zapewnią pomieszczenie do wydawania i spożywania posiłków przez uczniów wraz z opieką pracownika szkoły wskazanego przez Dyrektora. Szacunkowa ilość dni żywieniowych dla uczniów korzystających z obiadu: a) Szkoła Podstawowa Nr 1 - 180 b)Szkoła Podstawowa Nr 2 - 173 c)Szkoła Podstawowa Nr 3 -179 d)Szkoła Podstawowa Nr 4 - 174 Dzienna szacunkowa ilość uczniów korzystających z obiadu: a) Szkoła Podstawowa Nr 1 - 45 b)Szkoła Podstawowa Nr 2 - 15 c)Szkoła Podstawowa Nr 3 - 25 d)Szkoła Podstawowa Nr 4 - 10
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 55320000-9
Dodatkowe kody CPV: 55321000-6, 55322000-3, 55523100-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Przygotowanie i dostawa posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej Nr 1 w Lublińcu przy ulicy Sądowej 9. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
48600.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: JANINA - CATERING Piotr Plaza
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
48600.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Przygotowanie i dostawa posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej Nr 2 w Lublińcu przy ulicy Droniowickiej 45 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
16867.50
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: JANINA - CATERING Piotr Plaza
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
16867.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Przygotowanie i dostawa posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej Nr 3 w Lublińcu przy ulicy Zwycięstwa 32 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
26850.00
Liczba otrzymanych ofert:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: JANINA - CATERING Piotr Plaza
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
26850.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Przygotowanie i dostawa posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej Nr 4 w Lublińcu przy ulicy Płk. Wilimowskiego 8 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
11310.00
Liczba otrzymanych ofert:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: JANINA - CATERING Piotr Plaza
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
11310.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z LUBLIŃCA
- Usługa wykonywania technicznych, okresowych przeglądów i napraw aparatury i sprzętu medycznego w SPZOZ w Lublińcu
- Przebudowa drogi gminnej nr 440008S ul. Bukowej w Lublińcu z przebudową i rozbudową kanalizacji deszczowej, przebudową oświetlenia ulicznego
- Modernizacja oddziału psychiatrycznego dla dzieci i młodzieży, w tym dostosowanie budynku do przepisów przeciwpożarowych.
- " Czynności obsługowo - naprawcze pojazdów mechanicznych do 3,5 tony Jednostki Wojskowej nr 4101 w Lublińcu"
- " Dostawa doposażenia do pojazdów podwodnych dla JW 4101 w Lublińcu "
więcej: przetargi w Lublińcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi restauracyjne dla potrzeb dla dzieci uczęszczających do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 15 we Wrocławiu.
- "Świadczenie usług żywieniowych dla uczniów ZSO nr 1 w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 1 im. Zbigniewa Herberta w Lublinie w okresie od 02.09.2024 r do 27.06.2025 r "
- Świadczenie usług żywienia na potrzeby: Szkoły Podstawowej nr 1 z Oddziałem Przedszkolnym, Szkoły Podstawowej nr 3 oraz Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Lidzbarku Warmińskim
- DOŻYWIANIE DZIECI W SZKOLE PODSTAWOWEJ IM. LEOPOLDA WĘGRZYNOWICZA W DOBREJ
- Dożywianie dzieci w Gminnym Przedszkolu nr 1 w Dobrej
- DOŻYWIANIE DZIECI W ZESPOLE PLCÓWEK OŚWIATOWYCH W SKRZYDLNEJ
więcej: Usługi podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.