eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GliwiceDOSTAWA SPRZĘTU DO PRACOWNI W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU "SPECJALIŚCI W GCE



Ogłoszenie z dnia 2025-07-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA SPRZĘTU DO PRACOWNI W RAMACH REALIZACJI
PROJEKTU "SPECJALIŚCI W GCE

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GÓRNOŚLĄSKIE CENTRUM EDUKACYJNE W GLIWICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000193418

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: OKRZEI, 20

1.5.2.) Miejscowość: Gliwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gce.gliwice.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gce.gliwice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-313bb101-d69e-4fa3-99f1-297146d49292

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA SPRZĘTU DO PRACOWNI W RAMACH REALIZACJI
PROJEKTU "SPECJALIŚCI W GCE

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-313bb101-d69e-4fa3-99f1-297146d49292

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00352322

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00023215/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa sprzętu do pracowni zawodowej w ramach realizacji projektu "Specjaliści w GCE"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

"Specjaliści w GCE”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00287885

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GCE /05/ZP/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 583460,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest doposażenie pracowni zawodowej uczniów
i uczennic Górnośląskiego Centrum Edukacyjnego im. Marii Skłodowskiej – Curie w Gliwicach, w ramach realizacji projektu pt. „Specjaliści w GCE” nr FESL.10.23-IZ.01-0789/23 współfinansowanego ze środków Funduszu na rzecz Sprawiedliwej Transformacji w ramach Priorytetu 10 Fundusze Europejskie na transformację, Działania 10.23 Edukacja zawodowa w procesie sprawiedliwej transformacji regionu, programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027.
1. Przedmiotem zamówienia jest doposażenie pracowni zawodowej (transport, dostawa
i montaż) oraz szkolenie z obsługi dostarczonych urządzeń:

a) stanowisko do nauki programowania Cobotów (robotów sześcioosiowych) – 2 szt.
b) stacja robocza do stanowiska dydaktycznego do nauki programowania Cobotów- 2 szt.

dla uczniów i uczennic Górnośląskiego Centrum Edukacyjnego im. Marii Skłodowskiej – Curie w Gliwicach, w ramach realizacji projektu pt. „Specjaliści w GCE” nr FESL.10.23-IZ.01-0789/23 współfinansowanego ze środków Funduszu na rzecz Sprawiedliwej Transformacji w ramach Priorytetu 10 Fundusze Europejskie na transformację, Działania 10.23 Edukacja zawodowa w procesie sprawiedliwej transformacji regionu, programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027

4.5.3.) Główny kod CPV: 30231300-0 - Monitory ekranowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne

44512000-2 - Różne narzędzia ręczne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80531200-7 - Usługi szkolenia technicznego

30213000-5 - Komputery osobiste

44315300-4 - Tworzywa do lutowania na miękko i na twardo

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 583460,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1302061,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 583460,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Renex sp. z.o.o. Sp. K

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 888-312-38-79

7.3.3) Ulica: Al Kazimierza Wielkiego 6E

7.3.4) Miejscowość: Włocławek

7.3.5) Kod pocztowy: 87-800

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 583460,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.