To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-04-12
Ogłoszenie nr 500079450-N-2018 z dnia 12-04-2018 r.
Komenda Wojewódzka Policji: Świadczenie usług w zakresie regeneracji i naprawy poszczególnych podzespołów pojazdów w służbowym sprzęcie transportowym użytkowanym w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Szczecinie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 528270-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500051291-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Komenda Wojewódzka Policji, Krajowy numer identyfikacyjny 810903040,
ul. Małopolska
47,
70-515
Szczecin, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
91 8211479, e-mail
zzp@sc.policja.gov.pl, faks
91 8211477.
Adres strony internetowej (url): http://zachodniopomorska.policja.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług w zakresie regeneracji i naprawy poszczególnych podzespołów pojazdów w służbowym sprzęcie transportowym użytkowanym w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Szczecinie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZZ-2380-37/18
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie naprawy/regeneracji poszczególnych części pojazdów w służbowym sprzęcie transportowym użytkowanym w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Szczecinie. 2. Zakres usługi obejmuje: a) dla części I - regeneracja rozruszników do samochodów marki Kia cee'd, Fiat Ducato, Opel Corsa, Alfa Romeo, WV Transporter, Opel Vectra i Opel Insignia; b) dla części II - regeneracja (legalizacja) gaśnic proszkowych GP1, GP2 i GP4; c) dla części III - regeneracja sprężarek klimatyzacji do samochodów marki Kia Ceed, Fiat Ducato, Renault Trafic, Nissan Pathfinder i Alfa Romeo; 3. Wykonawca dokona naprawy/regeneracji podzespołu poprzez przywrócenie jego pełnej sprawności technicznej z zachowaniem jego pierwotnych parametrów techniczno - użytkowych, zgodnie z ogólnie przyjętymi zasadami sztuki inżynierskiej tak, że funkcjonalnie odpowiada ona części nowej. 4. Faktyczna ilość usług zlecanych Wykonawcy wynikać będzie z rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Określona ilość usług w załącznikach nr 4.1 do 4.3 do siwz jest wielkością szacunkową, która w trakcie realizacji umowy może ulec zmianie, zgodnie z rzeczywistymi potrzebami Zamawiającego, jednak do wyczerpania wartości umownej dla danej części zamówienia. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. Usługi będą wykonywane sukcesywnie i zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego, a nie wykorzystanie kwoty umowy nie może być podstawą do roszczeń ze strony Wykonawcy. 5. Wykonawca gwarantuje, że przez cały okres trwania umowy dysponował będzie narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do realizacji usługi. 6. Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę w składanej ofercie ceny za wykonaną usługę, okresu udzielanej gwarancji na wykonaną usługę oraz maksymalnego czasu realizacji usługi zgodnie z wzorem formularza odpowiednio dla danej części. 7. W odniesieniu do części I - III wykonanie usługi dla każdego podzespołu będzie się odbywało w następujący sposób: a) Zamawiający dostarcza podzespoły podlegające usłudze do warsztatu wykonawcy we własnym zakresie i na własny koszt w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku. b) Podstawą wykonania usługi będzie zlecenie dostarczone Wykonawcy, wraz z podzespołami, na których należy wykonać usługę. Zlecenie stanowi dokument potwierdzający przejęcie przez Wykonawcę pieczy nad przekazanym do naprawy/regeneracji podzespołem. c) Zamawiający zleca oraz zatwierdza kosztorys, a Wykonawca zobowiązuje się wykonać usługę w czasie nie przekraczającym 10 dni roboczych dla części I, II i III licząc od następnego dnia roboczego po zatwierdzeniu przez Zamawiającego ostatecznego kosztorysu naprawy/regeneracji. d) Po wykonanej usłudze Wykonawca informuje Zamawiającego o wykonanej usłudze, a Zamawiający odbierze naprawione/zregenerowane podzespoły z siedziby Wykonawcy na własny koszt. Potwierdzeniem bezusterkowego odbioru jest podpisanie przez Zamawiającego oraz Wykonawcę zlecenia naprawy/regeneracji w części zdawczo-odbiorczej. 8. Zamawiający wymaga, aby warsztat realizujący usługę dla danej części zamówienia położony był na terenie administracyjnym miasta Szczecin; 9. Dla wszystkich części Wykonawca zobowiązany jest dokonać precyzyjnej diagnozy i weryfikacji powierzonego podzespołu w zakresie wskazanym w zleceniu w ciągu 1 dnia roboczego licząc od następnego dnia roboczego od dostarczeniu podzespołów do naprawy/regeneracji i niezwłocznie przesłać do akceptacji kosztorys naprawy. Zamawiający dokona w ciągu 1 dnia roboczego weryfikacji sporządzonego kosztorysu. 10. Kosztorys wykonania usługi należy sporządzić z podziałem na wykonane czynności oraz ich ilość i wartość, zgodnie ze wzorem zzałącznika nr 2 do wzoru umowy stanowiącej załącznik nr 5 do siwz. 11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w sporządzonym kosztorysie. Wykonawca zostanie poinformowany przez pracowników Wydziału Transportu KWP w Szczecinie o ewentualnych zmianach zakresu i sposobu regeneracji/naprawy podzespołu w ciągu 1 dnia roboczego. 12. Wykonawca przystąpi do wykonania usług wyłącznie po zatwierdzeniu kosztorysów naprawy przez Kierownictwo Wydziału Transportu KWP w Szczecinie. 13. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia wykonanej usługi w przypadku stwierdzenia przy odbiorze przez jego przedstawicieli, że wykonana jest ona nieprawidłowo lub niezgodnie z postanowieniami umowy. 14. Odmowa przyjęcia wykonanej usługi będzie traktowana jako brak realizacji zlecenia z przewidzianymi w umowie sankcjami zgodnie z § 8 wzorów umów. 15. Zamawiający, pomimo wykonania czynności wstępnych przez Wykonawcę, związanych z wyceną naprawy, zastrzega sobie możliwość rezygnacji z naprawy, bez ponoszenia kosztów za przeprowadzone wstępne ustalenia. Ostateczną decyzję o regeneracji/naprawie podzespołu podejmuje Zamawiający. 16. Naprawy będą wykonywane przez osoby posiadające odpowiednie umiejętności i doświadczenie zawodowe. 17. W przypadku braku możliwości lub zasadności ekonomicznej dla naprawy/regeneracji dostarczonego podzespołu Wykonawca wskaże to w kosztorysie naprawy/regeneracji oraz nie pobierze opłat z tytułu diagnozy dostarczonego podzespołu. 18. Materiały użyte w czasie napraw/regeneracji, a stanowiące zagrożenie dla środowiska naturalnego zostaną zutylizowane przez Wykonawcę. 19. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania przez cały okres obowiązywania umowy aktualnej, opłaconej polisy potwierdzającej ubezpieczenie Wykonawcy od wszelkich zdarzeń, za które z uwagi na swoją działalność związaną z przedmiotem umowy ponosi odpowiedzialność cywilną oraz obejmującej kradzież, utratę, uszkodzenie lub zniszczenie podzespołów powierzonych do naprawy w ramach umowy. 20. Wszystkie części zamienne użyte do wykonania napraw/regeneracji muszą być fabrycznie nowe i dopuszczone do obrotu rynkowego. 21. Wykonawca udzieli minimum 12 miesięcznej gwarancji na bezawaryjną pracę podzespołu po naprawie/regeneracji (przy zachowaniu warunku właściwej eksploatacji przez Zamawiającego). Szczegółowe wymagania odnośnie płatności i gwarancji zawiera wzór umowy stanowiący załącznik: nr 5 do siwz. 22. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za przedmiot umowy, od momentu odbioru podzespołu od Zamawiającego do czasu przekazania go uprawnionym przedstawicielom Zamawiającego. 23. Termin rozpatrzenia reklamacji nie może być dłuższy niż 14 dni roboczych od daty zgłoszenia. Brak rozpatrzenia reklamacji w tym terminie oznaczać będzie uznanie reklamacji. 24. W przypadku uznania reklamacji za zasadną, Wykonawca na własny koszt w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze, dokona usunięcia wadliwie wykonanej usługi. 25. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przez cały okres realizacji umowy dysponował osobami posiadającymi kwalifikacje do wykonania usług objętych przedmiotem zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 50.11.60.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji poszczególnych części pojazdów
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: regeneracja rozruszników do samochodów |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
60157.32
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: AUTO-WOJAK P.U.H.M. Piotr Popiołek
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
50230.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: regeneracja (legalizacja) gaśnic proszkowych |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, gdyż w części II nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. W postępowaniu o udzielenie zamówienia na część II nie złożono żadnych ofert. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: regeneracja sprężarek klimatyzacji do samochodów |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, gdyż cena najkorzystniejszej oferty w części III przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a zamawiający nie może zwiększyć środków do najkorzystniejszej oferty:- w części III - kwota jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia wynosi brutto 49.329,00 zł, natomiast najkorzystniejsza oferta przedstawia wartość 77.040,00 zł brutto; |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Świadczenie usług przygotowywania i dowozu posiłków dla osób wskazanych przez Centrum Usług Społecznych w Szczecinie
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń specjalistycznych - Florysta i Sztukator dla uczniów Zespołu Szkół Budowlanych im. Kazimierza Wielkiego w Szczecinie.
- Zakup samochodu specjalistycznego - chłodni dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Szczecinie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (mięso, wędliny) dla statku Nawigator XXI na 2026 rok
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (kawa, herbata, kakao) dla statku Nawigator na 2026 rok
- Monitoring obiektów Zakładu Usług Komunalnych w Szczecinie (w podziale na części)
więcej: przetargi w Szczecinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





