eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzerninaWykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego p.n. ,, Wymiana pokrycia dachu budynku Zespołu Szkoła Podstawowa i Przedszkole im. Św. Huberta w Czerninie - etap I,, .

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-04-12

Ogłoszenie nr 500078883-N-2018 z dnia 12-04-2018 r.

Zespół Szkoła Podstawowa i Przedszkole im. św. Huberta w Czerninie: Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego p.n. ,, Wymiana pokrycia dachu budynku Zespołu Szkoła Podstawowa i Przedszkole im. Św. Huberta w Czerninie - etap I,, .

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 517581-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zespół Szkoła Podstawowa i Przedszkole im. św. Huberta w Czerninie, Krajowy numer identyfikacyjny 93281491300000, ul. Szkolna 2, 56-200 Czernina, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 655 436 766, e-mail sekretariat@zsczernina.edu.pl, faks 655 431 899.
Adres strony internetowej (url): www.zsczernina.edu.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jednostka organizacyjna j.s.t.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego p.n. ,, Wymiana pokrycia dachu budynku Zespołu Szkoła Podstawowa i Przedszkole im. Św. Huberta w Czerninie - etap I,, .

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZSP i P-172-1/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wymiana pokrycia dachu na nowej części budynku wraz z łącznikiem zgodnie z zakresem wyznaczonym załączonym do SIWZ przedmiarem. Zakres robót do wykonania obejmuje zatem : 1) Łącznik, daszek nad nieużywanym wejściem: rozbiórka pokrycia warstw papy, wykonanie wyobleń faset, pokrycie dachu papą asfaltową dwóch warstwach na lepiku asfaltowym na gorąco ( ok. 72,57 m2); 2) Dach część nowa: rozebranie pokrycia dachowego z blachy, rozebranie ołacenia połaci dachu, rozbiórka pierwszej warstwy papy i deskowania, wymiana elementów konstrukcyjnych, deskowanie połaci dachowych, impregnacja ognioochronna, pokrycie jednowarstwowe dachu na podłożu drewnianym papą asfaltową na tekturze ( ok. 413,02 m2), ołacenie połaci dachowych, blachodachówka z blachy powlekanej ( ok. 477,5 m.), pomost inspekcyjny z desek struganych ( ok. 29,61 m2), deski ław kominiarskich ( ok. 9,62 m2), balustrady schodowe ( ok. 29,61 m); 3) Zewnętrzne elementy więźby: wzmocnienie krokwi deskami ( ok. 74,46 m), ręczne cyklinowanie i szlifowanie płaszczyzn drewnianych i, malowanie powierzchni drewnianych; 4) Obróbki blacharskie: rozbiórki ( ok. 148,29 m2), obróbki z blachy stalowej ( ok. 18,57m2), rynny ( ok. 33,61 m), montaż kosza zbiornikowego szt. 5; 5) Instalacja odgromowa: wymiana wsporników ( ok. 75 szt.), wymiana przewodów ( ok. 183,77 m), złącza ( ok. 18 szt. ), badania i pomiary instalacji uziemiającej i piorunochronnej ( ok. 9 szt.); 6) Rusztowania ( ok. 532,52 m2) wraz z osłonkami z siatki oraz instalacjami odgromowymi; 7) Prace uzupełniające: wywóz i utylizacja elementów z rozbiórki. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa wraz z uzupełniającymi ją przedmiarami robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. 2. We wszystkich przypadkach, w których ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia wskazano pochodzenie materiałów i urządzeń , dopuszcza się stosowanie materiałów i urządzeń równoważnych tj. wszelkie wymienione z nazwy materiały i urządzenia użyte w przekazanej przez Zamawiającego dokumentacji służą określeniu standardu i mogą być zastąpione innymi materiałami o nie gorszych parametrach technicznych, użytkowych , jakościowych, funkcjonalnych i walorach estetycznych, przy uwzględnieniu prawidłowej współpracy z pozostałymi materiałami i urządzeniami. 3. Zgodnie z dyspozycją w art. 29 ust. 3 a ustawy Pzp Zamawiający opisuje obowiązek zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w ramach następujących robót budowlanych : rozbiórka pokrycia warstw papy, wykonanie wyobleń faset, pokrycie dachu papą asfaltową dwóch warstwach na lepiku asfaltowym na gorąco ; rozebranie pokrycia dachowego z blachy, rozebranie ołacenia połaci dachu, rozbiórka pierwszej warstwy papy i deskowania, wymiana elementów konstrukcyjnych, deskowanie połaci dachowych, impregnacja ognioochronna, pokrycie jednowarstwowe dachu na podłożu drewnianym papą asfaltową na tekturze , ołacenie połaci dachowych, blachodachówka z blachy powlekanej , pomost inspekcyjny z desek struganych, deski ław kominiarskich, balustrady schodowe; wzmocnienie krokwi deskami, ręczne cyklinowanie i szlifowanie i malowanie płaszczyzn drewnianych ; rozbiórki , obróbki z blachy stalowej, rynny, montaż kosza zbiornikowego, wymiana wsporników, wymiana przewodów, złącza, badania i pomiary instalacji uziemiającej i piorunochronnej ; Rusztowania wraz z osłonkami z siatki oraz instalacjami odgromowymi; Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy osób kierujących budową, osób świadczących usługi transportowe i sprzętowe. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę wyżej wymienionych osób powinno trwać nieprzerwanie przez cały okres wykonywania wymienionych przez Zamawiającego zakresów robót w ramach przedmiotowej umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45453000-7


Dodatkowe kody CPV: 45261000-4, 45421100-5, 45410000-4, 45260000-7, 45442100-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 127182.60
Waluta PL

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Marcin Janik, JAN-MAR, Handel- Usługi- Budownictwo,
Email wykonawcy: janmar2007@wp.pl
Adres pocztowy: Brzeżany 42,
Kod pocztowy: 56-200
Miejscowość: Glinka
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 138992.77
Oferta z najniższą ceną/kosztem 138992.77
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 226000.00
Waluta: PL

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.