eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MiędzychódSukcesywna dostawa odczynników dla laboratorium medycznego z najmem analizatorów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-12-20

Ogłoszenie nr 500078644-N-2017 z dnia 20-12-2017 r.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej : Sukcesywna dostawa odczynników dla laboratorium medycznego z najmem analizatorów

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 609964-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500054771-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , Krajowy numer identyfikacyjny 000310249, ul. Szpitalna 10, 64-400 Międzychód, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. +48957482011, e-mail zampub@spzoz-miedzychod.com.pl, faks +48957482711.
Adres strony internetowej (url): http://spzoz-miedzychod.com.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Międzychodzie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Sukcesywna dostawa odczynników dla laboratorium medycznego z najmem analizatorów

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

AG/ZP-18/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: SUKCESYWNA DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DLA LABORATORIUM MEDYCZNEGO Z NAJMEM ANALIZATORÓW Przez sukcesywną dostawę odczynników dla laboratorium medycznego z najmem analizatorów Zamawiający rozumie cykliczną dostawę odczynników do badań laboratoryjnych w okresie trwania umowy zgodnie z zamówieniami składanymi przez Zamawiającego oraz oddanie do używania Zamawiającemu przez Wykonawcę odpowiednich analizatorów w okresie trwania umowy. W/w analizatory winny być dostarczone do siedziby Zamawiającego w terminie do dnia 22.12.2017r. Parametry graniczne analizatorów/odczynników Zamawiający określił w załączniku nr 8a do SIWZ. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 3 pakiety. Wykonawca może składać ofertę na poszczególne pakiety, przy czym dany pakiet musi być oferowany w całości, brak którejkolwiek pozycji spowoduje odrzucenie oferty jako niekompletnej. Każdy z pakietów będzie oceniany osobno, co oznacza, iż postępowanie przetargowe na każdy pakiet może być rozstrzygnięte na korzyść innego Wykonawcy. Przedmiot zamówienia wymieniony w pakietach będzie dostarczany przez okres 36 miesięcy do dnia 31.12.2020r. Wykonawca w terminie najpóźniej 7 dni od uruchomienia analizatorów (pakiet 1,2) oraz najpóźniej do dnia 31.03.2018r. (pakiet 3) na własny koszt dokona podłączenia oddanego do używania analizatora do systemu informatycznego KS-SOLAB firmy Kamsoft funkcjonujący w laboratorium medycznym Zamawiającego oraz na własny koszt przeprowadzi szkolenia personelu w zakresie obsługi w/w analizatora. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta będzie spełniała wymagania określone w SIWZ oraz zostanie uznana za najkorzystniejszą, tj. otrzyma największą ilość punktów w oparciu o podane kryteria oceny, a jej wybór zostanie zatwierdzony przez Dyrektora SPZOZ Międzychód. Każdorazowa dostawa przedmiotu zamówienia realizowana będzie przez Wykonawcę od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 14:00 do Medycznego Laboratorium Diagnostycznego SPZOZ Międzychód w terminie realizacji - zaoferowanym w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ - licząc od dnia otrzymania faksem pisemnego zamówienia. Wymagania Zamawiającego: 1)Oferowane odczynniki do badań laboratoryjnych muszą być dopuszczone do obrotu na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Oferowane odczynniki do badań laboratoryjnych muszą posiadać stosowne świadectwa jakości lub świadectwa dopuszczenia do obrotu w lecznictwie szpitalnym, lub świadectwa rejestracji, lub świadectwa dopuszczenia do stosowania, lub pozytywną opinię o wyrobie medycznym albo znak CE i został zgłoszony w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów. 2)Każde opakowanie oferowanych odczynników do badań laboratoryjnych winno być zaopatrzone w etykietę handlową, sporządzoną w języku polskim oraz zawierającą wszystkie wymagane informacje. Na każdym jednostkowym opakowaniu przedmiotu zamówienia winien być podany numer serii, data produkcji i data ważności nie krótsza niż 9 miesięcy (jeśli termin będzie krótszy towar będzie zwracany do Wykonawcy na jego koszt). 3)Do każdego z oferowanych odczynników do badań laboratoryjnych wymagana jest KARTA CHARAKTERYSTYKI, którą Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu w przypadku wyboru jego oferty i zaktualizować ją każdorazowo po zmianie. Zamawiający dopuszcza możliwość przedłożenia (w formie papierowej lub elektronicznej) przez Wykonawcę kart charakterystyki na każde wezwanie Zamawiającego. 4)Na każdym etapie postępowania przetargowego Zamawiający może zażądać od ubiegającego się o zamówienie dodatkowych informacji wyjaśniających w formie ulotek, instrukcji obsługi, itp. 5)Formularz asortymentowo-cenowy stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ powinien zawierać w ujęciu tabelarycznym takie dane jak: nr katalogowy, nazwę handlową, producenta odczynników laboratoryjnych, cenę netto pojedynczego opakowania, cenę brutto pojedynczego opakowania, wielkość opakowania, metodę oznaczania/rodzaj oznaczania, wartość netto, wartość brutto. Podane ilości odczynników do badań laboratoryjnych w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ są ilościami szacunkowymi. Wykonawca wyceniając swoją ofertę zmieniając wielkość opakowania jednostkowego winien zaokrąglać ilości do pełnych opakowań w górę. W przypadku zakupu mniejszych ilości od podanych w poszczególnych pakietach Wykonawca nie będzie rościł prawa do konieczności wykupu pozostałej części. W celu osiągnięcia najkorzystniejszej ceny, dopuszczalna jest zmiana wielkości opakowań odczynników do badań laboratoryjnych - jednocześnie Wykonawca wyceniając swoją ofertę winien zaokrąglać ilości do pełnych opakowań "w górę" (wyjątkiem są pozycje opisane w formularzu - asortymentowo cenowym *we wskazanej pojemności oraz *nie zamieniać). Dopuszczalna jest zmiana wielkości opakowań odczynników do badań laboratoryjnych w celu osiągnięcia najkorzystniejszej ceny bez naruszania sumarycznej ilości w/w odczynników do badań laboratoryjnych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Pakiet 1 - Odczynniki, kalibratory, materiały kontrolne, płyny myjące, elektrody do wykonania 30 000 badań (Na, K, Cl) z najmem nowego analizatora

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 121173.33
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Roche Diagnostics Polska Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul.Wybrzeże Gdyńskie 6b
Kod pocztowy: 01-531
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 124852.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 124852.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 124852.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Pakiet 2 - Odczynniki, kalibratory, materiały zużywalne, materiały eksploatacyjne, materiały kontrolne, kapilary do oznaczania wapnia zjonizowanego, do wykonania 11000 badań parametrów równowagi kwasowo-zasadowej z najmem fabrycznie nowego analizatora

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 81706.67
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Roche Diagnostics Polska Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul.Wybrzeże Gdyńskie 6b
Kod pocztowy: 01-531
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 114610.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 114610.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 114610.40
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Pakiet 3 - Najem analizatora do badań serologicznych wraz z dostawą niezbędnych odczynników i materiałów do wykonania badań oraz systemem backup

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 318676.19
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: DiaHem AG Diagnostic Products
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Schlosserstrasse 4
Kod pocztowy:
Miejscowość: CH-8180 Bülach
Kraj/woj.: Szwajcaria

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

tak
Skrót literowy nazwy państwa: CH

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 325421.20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 325421.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 325421.20
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.