To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-12-20
Ogłoszenie nr 500078633-N-2017 z dnia 20-12-2017 r.
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie: Zakup sprzętu pielęgnacyjnego, rehabilitacyjnego i wspomagającego
w ramach projektu pn. ,,Utworzenie wypożyczalni sprzętu rehabilitacyjnego, pielęgnacyjnego i wspomagającego w powiecie niżańskim"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Utworzenie wypożyczalni sprzętu rehabilitacyjnego, pielęgnacyjnego i wspomagającego w powiecie niżańskim"
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 622293-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500069637-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, Krajowy numer identyfikacyjny 83041426500000,
ul. ul. Kościuszki
7,
37400
Nisko, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
15 84 16 368, e-mail
pcpr.nisko@gmail.com, faks
15 84 16 368.
Adres strony internetowej (url): www.pcpr-nisko.pl www.bip.powiat-nisko.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup sprzętu pielęgnacyjnego, rehabilitacyjnego i wspomagającego w ramach projektu pn. ,,Utworzenie wypożyczalni sprzętu rehabilitacyjnego, pielęgnacyjnego i wspomagającego w powiecie niżańskim"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):PCPR.2311.8.2017.MK
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup sprzętu pielęgnacyjnego, rehabilitacyjnego i wspomagającego w ramach projektu pn. ,,Utworzenie wypożyczalni sprzętu rehabilitacyjnego, pielęgnacyjnego i wspomagającego w powiecie niżańskim". 2. Zamówienie obejmuje zakup następującego sprzętu rehabilitacyjnego, wspomagającego i pielęgnacyjnego: - balkonik składany na dużych kółkach szt. 20, - balkonik statyczny składany szt. 20, - balkonik dwufunkcyjny składany-krocząco-stały szt. 20, - balkonik składany statyczny dziecięcy szt. 7, - podpórka czterokołowa szt. 20, - podpórka dwukołowa aluminiowa szt. 5, - kule łokciowe do 150 kg szt. 50, - kule łokciowe dziecięce szt. 10, - kule pachowe regulowane szt. 8, - laska składana szt. 6, - laska z regulowaną długością szt. 4, - trójnóg z uchwytem laski na wysokich nogach szt. 4, - czworonóg z uchwytem laski z niską podstawą szt. 2, - poduszka przeciwodleżynowa szt. 10, - stolik do łóżka szt. 10, - pompa zmiennociśnieniowa do materaca przeciwodleżynowego szt. 10, - stabilizator stawu skokowego szt. 10, - stabilizator stawu kolanowego szt. 8, - uniwersalna orteza nadgarstka z wyciąganą szyną dłoniową i pasem obwodowym szt. 5, - orteza na dłoń i przedramię szt. 10, - stabilizator nadgarstka szt. 8, - tutor nadgarstka szt. 4, - orteza na bark i ramię szt. 8, - stabilizator łokcia szt. 3, - tutor łokciowy szt. 4, - gorset ortopedyczny szt. 8, - kołnierz ortopedyczny szt. 10, - półsztywny kołnierz ortopedyczny szt. 6, - miękki kołnierz ortopedyczny szt. 4, - dziecięcy kołnierz ortopedyczny szt. 5, - poduszka przeciwobrzękowa dla kobiet po mastektomii szt. 10, - inhalator szt. 15, - glukometr szt. 10, - lampa z podczerwienią szt. 6, - wózek inwalidzki stabilizujący plecy i głowę szt. 5, - wózek inwalidzki stabilizujący plecy i głowę z funkcją toaletową szt. 5, - wózek inwalidzki aluminiowy standard szt. 10, - wózek inwalidzki stalowy szt. 20, - wózek inwalidzki stalowy z szybkozłączką i regulowanymi podnóżkami szt. 5, - wózek inwalidzki aluminiowy z hamulcem pomocniczym szt. 4, - wózek inwalidzki dla dziecka szt. 2, - wózek inwalidzki dziecięcy szt. 4, - pneumatyczny rurowy materac przeciwodleżynowy szt. 20, - rurowy materac przeciwodleżynowy zmiennociśnieniowy szt. 10, - podnośnik transportowy szt. 3, - koncentrator tlenu szt. 20, - aparat odwodzący kończynę górną szt. 2, - ssak do oczyszczania dróg oddechowych szt. 10, - krzesło sedesowe szt. 7, - krzesełko pod prysznic szt. 7, - wózek toaletowo-prysznicowy na małych kołach szt. 20, - siedzisko nawannowe obrotowe szt. 10, - rotor do rehabilitacji kończyn dolnych i górnych szt. 25, - piłka rehabilitacyjna szt. 5, - masażer ręczny szt. 5, - materac rehabilitacyjny składany szt. 10, - drabinka rehabilitacyjna przyłóżkowa do wstawania szt. 6, - klin rehabilitacyjny 20×15×10 szt. 4, - klin rehabilitacyjny 100×80×30 szt. 4, - klin rehabilitacyjny 30×20×16 szt. 4, - klin rehabilitacyjny 50×35×20 szt. 4, - klin rehabilitacyjny 70×60×30 szt. 4, - rowerek stacjonarny magnetyczny szt. 25, - bieżnia elektryczna szt. 5, - stół rehabilitacyjny szt. 3, - fotel rehabilitacyjny szt. 6, - pionizator statyczny szt. 2, - pionizator dynamiczny szt. 3, - łóżko rehabilitacyjne elektryczne szt. 30, - schodołaz kroczący szt. 2. 3. Szczegółowy opis zamówienia zawiera Zał. Nr 6 do SIWZ. 4. Wszystkie znaki towarowe, patenty, nazwy własne, pochodzenie użyte w SIWZ i w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia nie są obowiązujące i należy je traktować, jako propozycje Zamawiającego. Wykonawca może zastosować materiały i urządzenia równoważne o parametrach techniczno - użytkowych odpowiadających, co najmniej parametrom materiałów i urządzeń zaproponowanych w SIWZ oraz w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. 5. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu, znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty czy pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne (,,lub równoważne" - art. 29 ust. 3 ustawy Pzp). Dotyczą one wszystkich elementów/składników opisu przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu, które są wymagane od Wykonawcy. 6. Podobna zasada obowiązuje w przypadkach, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zostały wprowadzone odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp. 7. Zadanie realizowane w ramach projektu pn. ,,Utworzenie wypożyczalni sprzętu rehabilitacyjnego, pielęgnacyjnego i wspomagającego w powiecie niżańskim" dofinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa VIII Integracja społeczna, Działanie 8.3 Zwiększenie dostępu do usług społecznych i zdrowotnych współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
415001.80
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Life-Care GL+ Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
348633.13
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z NISKA
- Zakup i dostawa komputerów i sprzętu elektronicznego dla ZS w Jeżowem, ZS w Rudniku nad Sanem oraz RCEZ w Nisku w ramach projektu pn.: "Wzmocnienie potencjału szkół zawodowych w Powiecie Niżańskim"
- Budowa drogi gminnej ul. Kochanowskiego w Racławicach
- Budowa oświetlenia drogowego na terenie Gminy i Miasta Nisko w 2025 roku.
- Usługa dowozu uczestników Dziennego Domu Pomocy dla Seniorów w Nisku w 2026 r.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1069R DW 858 - Krzeszów polegająca na budowie drogi dla pieszych w miejscowości Hucisko
- Świadczenie usług pocztowych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Nisku w 2026 roku.
więcej: przetargi w Nisku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu medycznego dla potrzeb Bieszczadzkiego Pogotowia Ratunkowego SPZOZ w Sanoku
- Dostawa różnych wyrobów medycznych
- Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego i opatrunków specjalistycznych dla Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego i Rehabilitacji Medycznej przy ul. Mogileńskiej 42 w Poznaniu
- Dostawa pasteryzatora mleka kobiecego z systemem rejestracji temperatury przez cały cykl - 1 szt.
- Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby bloku operacyjnego Szpitala w Ostródzie SA.
- "Zakup i dostawa wyposażenia pracowni weterynarii do Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Kowalu"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





