eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi NiskoZakup sprzętu pielęgnacyjnego, rehabilitacyjnego i wspomagającego w ramach projektu pn. ,,Utworzenie wypożyczalni sprzętu rehabilitacyjnego, pielęgnacyjnego i wspomagającego w powiecie niżańskim"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-12-20

Ogłoszenie nr 500078633-N-2017 z dnia 20-12-2017 r.

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie: Zakup sprzętu pielęgnacyjnego, rehabilitacyjnego i wspomagającego w ramach projektu pn. ,,Utworzenie wypożyczalni sprzętu rehabilitacyjnego, pielęgnacyjnego i wspomagającego w powiecie niżańskim"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Utworzenie wypożyczalni sprzętu rehabilitacyjnego, pielęgnacyjnego i wspomagającego w powiecie niżańskim"

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 622293-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500069637-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, Krajowy numer identyfikacyjny 83041426500000, ul. ul. Kościuszki 7, 37400 Nisko, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 15 84 16 368, e-mail pcpr.nisko@gmail.com, faks 15 84 16 368.
Adres strony internetowej (url): www.pcpr-nisko.pl www.bip.powiat-nisko.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup sprzętu pielęgnacyjnego, rehabilitacyjnego i wspomagającego w ramach projektu pn. ,,Utworzenie wypożyczalni sprzętu rehabilitacyjnego, pielęgnacyjnego i wspomagającego w powiecie niżańskim"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PCPR.2311.8.2017.MK

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup sprzętu pielęgnacyjnego, rehabilitacyjnego i wspomagającego w ramach projektu pn. ,,Utworzenie wypożyczalni sprzętu rehabilitacyjnego, pielęgnacyjnego i wspomagającego w powiecie niżańskim". 2. Zamówienie obejmuje zakup następującego sprzętu rehabilitacyjnego, wspomagającego i pielęgnacyjnego: - balkonik składany na dużych kółkach szt. 20, - balkonik statyczny składany szt. 20, - balkonik dwufunkcyjny składany-krocząco-stały szt. 20, - balkonik składany statyczny dziecięcy szt. 7, - podpórka czterokołowa szt. 20, - podpórka dwukołowa aluminiowa szt. 5, - kule łokciowe do 150 kg szt. 50, - kule łokciowe dziecięce szt. 10, - kule pachowe regulowane szt. 8, - laska składana szt. 6, - laska z regulowaną długością szt. 4, - trójnóg z uchwytem laski na wysokich nogach szt. 4, - czworonóg z uchwytem laski z niską podstawą szt. 2, - poduszka przeciwodleżynowa szt. 10, - stolik do łóżka szt. 10, - pompa zmiennociśnieniowa do materaca przeciwodleżynowego szt. 10, - stabilizator stawu skokowego szt. 10, - stabilizator stawu kolanowego szt. 8, - uniwersalna orteza nadgarstka z wyciąganą szyną dłoniową i pasem obwodowym szt. 5, - orteza na dłoń i przedramię szt. 10, - stabilizator nadgarstka szt. 8, - tutor nadgarstka szt. 4, - orteza na bark i ramię szt. 8, - stabilizator łokcia szt. 3, - tutor łokciowy szt. 4, - gorset ortopedyczny szt. 8, - kołnierz ortopedyczny szt. 10, - półsztywny kołnierz ortopedyczny szt. 6, - miękki kołnierz ortopedyczny szt. 4, - dziecięcy kołnierz ortopedyczny szt. 5, - poduszka przeciwobrzękowa dla kobiet po mastektomii szt. 10, - inhalator szt. 15, - glukometr szt. 10, - lampa z podczerwienią szt. 6, - wózek inwalidzki stabilizujący plecy i głowę szt. 5, - wózek inwalidzki stabilizujący plecy i głowę z funkcją toaletową szt. 5, - wózek inwalidzki aluminiowy standard szt. 10, - wózek inwalidzki stalowy szt. 20, - wózek inwalidzki stalowy z szybkozłączką i regulowanymi podnóżkami szt. 5, - wózek inwalidzki aluminiowy z hamulcem pomocniczym szt. 4, - wózek inwalidzki dla dziecka szt. 2, - wózek inwalidzki dziecięcy szt. 4, - pneumatyczny rurowy materac przeciwodleżynowy szt. 20, - rurowy materac przeciwodleżynowy zmiennociśnieniowy szt. 10, - podnośnik transportowy szt. 3, - koncentrator tlenu szt. 20, - aparat odwodzący kończynę górną szt. 2, - ssak do oczyszczania dróg oddechowych szt. 10, - krzesło sedesowe szt. 7, - krzesełko pod prysznic szt. 7, - wózek toaletowo-prysznicowy na małych kołach szt. 20, - siedzisko nawannowe obrotowe szt. 10, - rotor do rehabilitacji kończyn dolnych i górnych szt. 25, - piłka rehabilitacyjna szt. 5, - masażer ręczny szt. 5, - materac rehabilitacyjny składany szt. 10, - drabinka rehabilitacyjna przyłóżkowa do wstawania szt. 6, - klin rehabilitacyjny 20×15×10 szt. 4, - klin rehabilitacyjny 100×80×30 szt. 4, - klin rehabilitacyjny 30×20×16 szt. 4, - klin rehabilitacyjny 50×35×20 szt. 4, - klin rehabilitacyjny 70×60×30 szt. 4, - rowerek stacjonarny magnetyczny szt. 25, - bieżnia elektryczna szt. 5, - stół rehabilitacyjny szt. 3, - fotel rehabilitacyjny szt. 6, - pionizator statyczny szt. 2, - pionizator dynamiczny szt. 3, - łóżko rehabilitacyjne elektryczne szt. 30, - schodołaz kroczący szt. 2. 3. Szczegółowy opis zamówienia zawiera Zał. Nr 6 do SIWZ. 4. Wszystkie znaki towarowe, patenty, nazwy własne, pochodzenie użyte w SIWZ i w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia nie są obowiązujące i należy je traktować, jako propozycje Zamawiającego. Wykonawca może zastosować materiały i urządzenia równoważne o parametrach techniczno - użytkowych odpowiadających, co najmniej parametrom materiałów i urządzeń zaproponowanych w SIWZ oraz w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. 5. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu, znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty czy pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne (,,lub równoważne" - art. 29 ust. 3 ustawy Pzp). Dotyczą one wszystkich elementów/składników opisu przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu, które są wymagane od Wykonawcy. 6. Podobna zasada obowiązuje w przypadkach, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zostały wprowadzone odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp. 7. Zadanie realizowane w ramach projektu pn. ,,Utworzenie wypożyczalni sprzętu rehabilitacyjnego, pielęgnacyjnego i wspomagającego w powiecie niżańskim" dofinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa VIII Integracja społeczna, Działanie 8.3 Zwiększenie dostępu do usług społecznych i zdrowotnych współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 415001.80
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Life-Care GL+ Sp. z o.o.
Email wykonawcy: karolina.sokolowska@life-care.pl
Adres pocztowy: ul. Sienkiewicza 36 38-300 Gorlice
Kod pocztowy: 38-300
Miejscowość: Gorlice
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 348633.13
Oferta z najniższą ceną/kosztem 348633.13
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 371486.55
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.