To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-12-19
Ogłoszenie nr 500078070-N-2017 z dnia 19-12-2017 r.
Sąd Rejonowy w Kole: Usługa sprzątania pomieszczeń budynku Sądu Rejonowego w Kole przy ul. Włocławskiej 4 oraz pomieszczeń Zespołu Kuratorskiej Służby Sądowej przy ul. Włocławskiej 6
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 613245-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Sąd Rejonowy w Kole, Krajowy numer identyfikacyjny 32395000000,
ul. ul. Włocławska
4,
62600
Koło, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
63 272 15 01, e-mail
admin@kolo.sr.gov.pl, faks
63 272 08 52.
Adres strony internetowej (url): www.kolo.sr.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Sąd
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa sprzątania pomieszczeń budynku Sądu Rejonowego w Kole przy ul. Włocławskiej 4 oraz pomieszczeń Zespołu Kuratorskiej Służby Sądowej przy ul. Włocławskiej 6
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usługa sprzątania pomieszczeń wewnętrznych będzie świadczona we wszystkie robocze dni tygodnia występujące od poniedziałku do piątku, poza godzinami pracy (po godzinie 16:00 w pon. po godz.:15:30 od wt.-pt.), za wyjątkiem sprzątania pomieszczeń o ograniczonym dostępie, gdzie usługa ta musi być świadczona w obecności pracownika danej komórki organizacyjnej (co oznacza, ze musi być świadczona w godzinach pracy Sadu Rejonowego w Kole). 1. Pomieszczenia biurowe, sale rozpraw, korytarze, klatki schodowe: ? opróżnianie i mycie koszy na śmieci z wymianą worków foliowych codziennie, opróżnianie koszy niszczarek, oraz wymiana worków jednorazowych - codziennie, ? zamiatanie, mycie i czyszczenie podłóg z tarketu, PCV, lastrika, terakoty, gresu, marmuru, kamienia - codziennie, ? zamiatanie, wycieranie na wilgotno podłóg z paneli podłogowych i parkietu - codziennie, ? odkurzanie dywanów, chodników, wykładzin dywanowych i mebli tapicerowanych - codziennie, ? czyszczenie lub pranie mebli tapicerowanych i wykładzin dywanowych - w miarę potrzeb, ? zapieranie plam na wykładzinach dywanowych, dywanach i meblach tapicerowanych - w miarę potrzeb, ? doczyszczanie posadzek i ich impregnacja specjalistycznymi środkami, pastowanie i froterowanie powierzchni podłóg lub wykonywanie innych zabiegów konserwacyjno-pielęgnacyjnych (np. nakładanie akrylu innych profesjonalnych preparatów dedykowanych do posadzek wymienionych powyżej) - raz w miesiącu, ? oczyszczanie wycieraczek wewnętrznych - codziennie, ? wycieranie z kurzu mebli przy użyciu środków pielęgnacyjnych - codziennie, ? mycie witryn, gablot i luster oraz innych powierzchni szklanych przy użyciu środków do mycia szyb - codziennie, ? wycieranie sprzętu biurowego - codziennie, ? mycie drzwi, parapetów, lamp, wyłączników i kontaktów prądu, listew ściennych, likwidowanie pajęczyn - raz w tygodniu lub częściej w razie takiej potrzeby, ? odkurzanie/czyszczenie żaluzji, wertikali pionowych i rolet - 2/3 razy w roku razem z myciem okien (lub częściej w razie takiej potrzeby), ? odkurzanie i mycie trudno dostępnych części mebli, kaloryferów i zakamarków - w miarę potrzeb, ? mycie przy użyciu płynów dezynfekujących klamek i poręczy schodowych - codziennie, ? mycie przeszklonych drzwi - raz w tygodniu lub częściej w razie takiej potrzeby, ? czyszczenie kratek wentylacyjnych - w miarę potrzeb, ? czyszczenie kwiatów naturalnych i sztucznych - w miarę potrzeb, ? podlewanie kwiatów - w miarę potrzeb, ? mycie opraw oświetleniowych - w miarę potrzeb, 2. Pomieszczenia sanitarne i gospodarczee, łazienki: ? mycie i dezynfekowanie posadzek - codziennie, ? mycie i polerowanie sanitariatów (miski sedesowe, miski ustępowe, umywalki, pisuary, zlewy) z użyciem płynów odkażających i środków usuwających kamień- codziennie, ? mycie i polerowanie sanitariatów (miski ustępowe ze specjalna powłoką WonderGliss) z użyciem płynów odkażających i środków usuwających kamień typu HG- codziennie, ? mycie przewijaka- codziennie, ? wycieranie z kurzu wyposażenia łazienek, tj. podajników na mydło, pojemników na ręczniki i papier, szafek-codziennie, ? wymiana worków jednorazowych, opróżnianie i mycie koszy na śmieci oraz popielniczek - codziennie, ? mycie okładzin ściennych przy użyciu płynu do mycia glazury - raz w miesiącu, ? mycie luster - codziennie, ? uzupełnianie papieru toaletowego i mydła w pianie - codziennie, ? zapewnienie w toaletach środków zapachowych w aerozolu po jednym dla każdej miski ustępowej - codziennie, ? zapewnienie w toaletach ręczników papierowych- codziennie, ? zapewnienie w stelażach podtynkowych wkładów odświeżających-w miarę potrzeb, ? zapewnienie w spłuczkach kostek WC- w miarę potrzeb, ? mycie opraw oświetleniowych i kaloryferów oraz omiatanie pajęczyn - w miarę potrzeb, ? udrożnianie chemiczne i mechaniczne sanitariatów - w miarę potrzeb, ? wycieranie z kurzu mebli w pomieszczeniach socjalnych - w miarę potrzeb, ? mycie lodówek - raz w miesiącu lub częściej w razie takiej potrzeby. 3. Archiwum: ? zamiatanie i mycie podłóg - raz w tygodniu lub częściej w razie takiej potrzeby, ? wycieranie regałów, mebli, drzwi, parapetów i pozostałego wyposażenia, omiatanie pajęczyn - raz w tygodniu lub częściej w razie takiej potrzeby. 4. Magazyny, pomieszczenia pomocnicze, korytarze piwniczne: ? zamiatanie i mycie korytarzy piwnicznych - codziennie, ? zamiatanie i mycie podłóg, wycieranie regałów i innego wyposażenia - raz w miesiącu lub częściej w razie takiej potrzeby, ? omiatanie pajęczyn - w miarę potrzeby. 5. Platforma dla osób niepełnosprawnych: ? utrzymanie czystości, ze szczególnym uwzględnieniem elementów szklanych i metalowych, bieżące usuwanie śladów palców i innych zabrudzeń- raz w tygodniu. 6. Obustronne mycie okien wraz z ramami i parapetami - wykonywane będzie trzy razy w roku (w sezonie wiosennym, letnim i jesiennym) personelem, sprzętem i środkami wykonawcy. 7. W przypadku sprzątania pomieszczeń zajmowanych przez pion informacji niejawnych, kasę, serwerownie i archiwum, powyższe usługi wykonywane będą w obecności osób zatrudnionych w w/w komórkach organizacyjnych. IV. Środki czystości, narzędzia oraz maszyny wykorzystywane i zapewniane przez Wykonawcę podczas sprzątania: 1. Wymagane przez zamawiającego środki: a) środki do mycia i konserwacji parkietu i do paneli podłogowych - profesjonalne środki odpowiednie do mycia i do konserwacji drewna, paneli, b) środki do sprzątania powierzchni kamiennych - profesjonalne środki do mycia i do konserwacji powierzchni kamiennych, c) środki do mycia powierzchni szklanych, d) specjalistyczne środki chemii gospodarczej do czyszczenia monitorów, zawierające składniki bakteriobójcze i antystatyczne, dzięki którym na powierzchni urządzenia powstaje antyseptyczna powłoka zabezpieczająca przez pewien czas. Stosowane środki przez wykonawcę do czyszczenia będą bezpiecznymi dla urządzeń poddanych czyszczeniu i dla otoczenia, będą oryginalne, fabrycznie nowe i spełniające wymagania urządzeń, do których są przeznaczone i rekomendowane przez producentów, e) preparaty dezynfekcyjne do mycia półek, f) środki do sprzątania sanitariatów - profesjonalne środki do mycia, czyszczenia, dezynfekcji, usuwania kamienia i rdzy (płyny, mleczka), g) środki specjalistyczne do czyszczenia ceramiki sanitarnej ze specjalna powłoką WonderGliss typu HG, h) wszystkie worki na odpady - odpowiedniej wielkości do koszy, do których będą stosowane, do koszy na odpady (czarne) i do niszczarek (niebieskie), odpowiedniej trwałości i grubości, i) środki higieniczne do sanitariatów: o mydło w pianie do dozowników, białe o przyjemnym zapachu, o właściwościach myjąco-pielęgnacyjnych, z dodatkiem prowitaminy B5 lub pochodnych lanoliny i substancji zapobiegających wysuszaniu się skóry, o papier toaletowy w rolkach biały, białość min. 75%, miękki, gramatura min. 2 x 19 g/m, co najmniej dwuwarstwowy, gofrowany, niepylący, o ręczniki papierowe składane w "Z" białe, białość min. 75%, miękkie, co najmniej dwuwarstwowe, gofrowane, niepylące, o kostki do WC przeznaczone do umieszczania w spłuczce, zapachowe, czyszczące, antybakteryjne i odświeżacze powietrza, o wkłady odświeżające przeznaczone do stelaży podtynkowych, o odświeżacze powietrza w aerozolu, po jednym dla każdej miski ustępowej oraz jeden w pomieszczeniu socjalnym na II piętrze. Wszelkie środki czystości i chemiczne, higieniczne, materiały, narzędzia i urządzenia oraz inne środki niezbędne dla prawidłowego wykonywania usługi zapewnia wykonawca. Wszystkie one muszą być przystosowane do profesjonalnego sprzątania i utrzymania czystości. Środki czystości, chemiczne i higieniczne, materiały, narzędzia i urządzenia przeznaczone do należytego wykonania usługi, muszą posiadać wymagane prawem atesty bezpieczeństwa i certyfikaty oraz spełniać obowiązujące normy, muszą być przeznaczone do zastosowania zgodnie z zaleceniami producenta produktu, oraz muszą być dopuszczone do stosowania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, powinny także być właściwej jakości i stosowne do obiektu użyteczności publicznej, w którym mają być używane. Środki czystości chemiczne i higieniczne wykonawca musi przedstawić zamawiającemu do zaakceptowania przed przystąpieniem do wykonania usługi. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania zmiany środka chemicznego lub higienicznego w przypadku, gdy nie spełnia on oczekiwań co do jakości i zapachu. 2. Wykonawca zapewnia osobom wykonującym usługi sprzątania odpowiednią odzież, narzędzia oraz urządzenia do sprzątania wewnętrznego, w tym co najmniej: a) profesjonalny odkurzacz wyposażone w filtry HEPA zatrzymujący grzyby pleśniowe oraz małe drobinki kurzu i pyłu - jeden odkurzacz dla całego zespołu oraz w zależności od potrzeb - jeden odkurzacz do sprzątania na mokro, b) profesjonalne maszyny zamiatające, myjące, szorujące, polerujące, froterki do posadzek kamiennych i innych wskazanych przez zamawiającego, c) czyste ścierki do wycierania kurzu - wykonane z mikrofibry, d) czyste ścierki i mopy do mycia i wycierania podłogi - wypłukane w roztworze dezynfekującymi, e) czyste ścierki do wycierania na mokro, wypłukane w roztworze dezynfekującym, f) wiadra oraz miski po jednym komplecie dla każdej osoby z zespołu. 3. Używane do sprzątania materiały, wykorzystywane przez wykonawcę wielokrotnie: a. nie mogą być prane chemicznie, b. jeżeli są wilgotne, przed przekazaniem do przechowywania lub prania muszą być osuszone, c. muszą być przechowywane w suchym miejscu, d. worki do odkurzaczy muszą być czyste,a filtry sprawne. 4. Dopuszcza się również stosowanie (wykonywanie) innych czynności i zabiegów ze strony wykonawcy mających wpływ na podniesienie jakości świadczonych przez niego usług, po uprzednim zaakceptowaniu przez zamawiającego. 5. Zamawiający udostępni nieodpłatnie do realizacji zamówienia: ? energię elektryczną, ? ciepłą i zimną wodę, ? pomieszczenie dla pracowników, ? pomieszczenia do przechowywania sprzętu i środków czystości.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 90910000-9
Dodatkowe kody CPV: 90911200-8, 90919200-4, 90911300-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
136662.34
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Konsorcjum firm: HUNTERS Sp. z o.o.-lider, Green HUNTERS Sp.z o.o. Sp.k.-Partner
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
168094.68
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
168094.68
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Hunters Sp.z o.o. &Green HUNTERS Sp. z o.o. Sp.k.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
168094.68
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KOŁA
- Przebudowa świetlicy wiejskiej w Dzierawach, gm. Koło
- Remont dróg powiatowych na terenie Gminy Kłodawa Etap II CZ I-Remont odcinka drogi powiatowej nr 3433P Bierzwienna Długa Wieś CZ II-Remont odcinka drogi powiatowej nr 3408P w miejscowości Dąbrówka
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3409P w m. Ruchenna
- "BUDOWA BOISKA PIŁKARSKIEGO PRZY ZESPOLE SZKÓŁ TECHNICZNYCH W KOLE"
- Przebudowa ulicy Przemysłowej w Kole
więcej: przetargi w Kole »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynku Urzędu Miasta Kalisza przy ul. Tadeusza Kościuszki 1a
- Usługi sprzątania powierzchni biurowych, użytkowych, ciągów komunikacyjnych i okien w budynkach użytkowanych przez Starostwo Powiatowe w Mogilnie w latach 2025/2026
- Utrzymanie czystości pomieszczeń biurowych, korytarzy i sanitariatów w budynkach administracji MZBM położonych w Tychach oraz przyległych do nich terenów zewnętrznych
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach oraz na posesji wokół budynków Sądu Rejonowego dla Wrocławia - Śródmieścia we Wrocławiu - 2 części-2025/2026
- "Usługa utrzymania porządku i czystości na terenach zewnętrznych ArcelorMittal Park w Sosnowcu, Plac Zagłębia"
- Usługa utrzymania czystości dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie - III PRZETARG
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.