To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-12-14
Ogłoszenie nr 500075184-N-2017 z dnia 14-12-2017 r.
Prezydent Miasta Legnicy: Usuwanie pojazdów z dróg miasta Legnicy i przechowywanie ich na parkingu strzeżonym, w przypadkach określonych w art. 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2017, poz. 1260, z późn. zm.)
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 611710-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Prezydent Miasta Legnicy, Krajowy numer identyfikacyjny 39064725100000,
ul. pl. Słowiański
8,
59220
Legnica, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
767 212 100, e-mail
im@legnica.um.gov.pl, faks
767 212 115.
Adres strony internetowej (url): www.um.bip.legnica.eu
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usuwanie pojazdów z dróg miasta Legnicy i przechowywanie ich na parkingu strzeżonym, w przypadkach określonych w art. 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2017, poz. 1260, z późn. zm.)
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):IM.RZP.271.6.1.40.59.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: 1) usuwanie pojazdów z dróg miasta Legnicy i umieszczanie ich na parkingu strzeżonym, w przypadkach określonych w art. 130 a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz.U. z 2017, poz. 1260, z późn. zm.), 2) prowadzenie całodobowego parkingu strzeżonego dla parkowania usuwanych pojazdów. 3) szczegółowy zakres czynności przewidzianych do wykonania w ramach realizacji zamówienia został określony w Projekcie umowy Rozdział 3 siwz. 4) Zamawiający określa wielkość zamówienia, dla poszczególnych rodzajów pojazdów: a) rower lub motorower - 1szt. b) motocykl - 1 szt. c) pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t - 200 szt. d) pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5t do 7,5t - 2szt e) pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 7,5t-16 t - 1szt f) pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 16t - 1szt g) pojazd przewożący materiały niebezpieczne - 2szt. h) pojazd nieodebrany przez właściciela w terminie ustawowym, niezależnie od rodzaju pojazdu oraz dopuszczalnej masy całkowitej - 31 szt. i) szacunkowa ilość odstąpień od usunięcia pojazdów - 100 szt. 5) Podane ilości pojazdów są wartościami szacunkowymi (na okres podpisania umowy do 31.12.2018 r.) Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie wykorzystania usług w pełnym zakresie ilościowym, bez prawa roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę. 2. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 poz. 1666) a) obsługa pojazdów do usuwania pojazdów - kierowcy, b) dozorowanie parkingu - dozorcy parkingu. Kierowcy, o których mowa winni posiadać wszelkie wymagane prawem uprawnienia do kierowania i obsługi pojazdów do usuwania pojazdów. Wykonawca lub Podwykonawca zatrudni wyżej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby spełniającej powyższe wymagania. Od dnia zawarcia umowy Wykonawca lub Podwykonawca jest zobowiązany na każde żądanie Zamawiającego do złożenia, oświadczenia potwierdzającego zatrudnienie na umowę o pracę osób wykonujących ww. czynności w zakresie realizacji zamówienia, zawierającego informacje o liczbie osób przeznaczonych do realizacji zamówienia z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (obowiązujących w tym okresie) przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 50.11.81.10 - Usługi holownicze
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
126040.65
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Auto-Pomoc Drogowa "Szwarc" Janusz Szwarc
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
129275.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z LEGNICY
- Wykonanie remontu - malowanie klatek schodowych w budynkach mieszkalnych w Legnicy przy ul. Pomorskiej 56 - Zadanie Ia i ul. W. Gombrowicza 7-9-11-13 - Zadanie Ib.
- Wykonanie remontu - malowanie klatek schodowych w budynkach mieszkalnych w Legnicy przy ul. P. Gojawiczyńskiej 9-11 - Zadanie IIa i ul. Gen. K. Sosnkowskiego 9-11 - Zadanie IIb.
- Wykonanie remontu - malowanie klatek schodowych w budynku mieszkalnym w Legnicy przy ul. M. Wańkowicza 5-7 - Zadanie III.
- Modernizacja drogi powiatowej nr 1250D na odcinku Miłogostowice-Dobrzejów wraz z budową chodnika z odwodnieniem w miejscowości Miłogostowice
- DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO I MATERIAŁÓW JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DLA POTRZEB POGOTOWIA RATUNKOWEGO W LEGNICY
- 3/PNO/2024 Sukcesywne dostawy produktów leczniczych na potrzeby Pogotowia Ratunkowego w Legnicy
więcej: przetargi w Legnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Holowanie, przewóz i parkowanie pojazdów, urządzeń, rzeczy i ich części składowych na obszarze oraz poza obszarem działania Prokuratury Okręgowej w Lublinie i jednostek jej podległych.
- Usługa całodobowego parkowania, przechowywania, przewozu i holowania środków transportu i ich elementów zatrzymanych do dyspozycji Prokuratury Okręgowej w Gdańsku i prokuratur okręgu gdańskiego.
więcej: Usługi holownicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.