Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-12-08
Ogłoszenie nr 500072228-N-2017 z dnia 08-12-2017 r.
ZESPÓŁ EDUKACYJNY NR 8 W ZIELONEJ GÓRZE: przygotowanie i dostarczanie posiłków gotowych dla dzieci i uczniów uczęszczających do Zespołu Edukacyjnego Nr 6 w Zielonej Górze, tj. Gimnazjum Nr 14 z Oddziałami Integracyjnymi im. Króla Bolesława Chrobrego w Zielonej Górze, Szkoły Podstawowej nr 26 z Oddziałami Integracyjnymi im. Jana Brzechwy w Zielonej Górze, Oddziałów "0" przy Szkole Podstawowej nr 26 z Oddziałami Integracyjnymi im. Jana Brzechwy w Zielonej Górze, Miejskiego Przedszkola nr 45 w Zielonej Górze
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 612815-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
ZESPÓŁ EDUKACYJNY NR 8 W ZIELONEJ GÓRZE, Krajowy numer identyfikacyjny 364942020,
ul. Zawada-Szkolna
24,
66-001
Zielona Góra, woj.
lubuskie, państwo
Polska, tel.
683211268, 683211268, e-mail
psp.zawada@interia.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): www.bip.pspzawada.gminazg.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
przygotowanie i dostarczanie posiłków gotowych dla dzieci i uczniów uczęszczających do Zespołu Edukacyjnego Nr 6 w Zielonej Górze, tj. Gimnazjum Nr 14 z Oddziałami Integracyjnymi im. Króla Bolesława Chrobrego w Zielonej Górze, Szkoły Podstawowej nr 26 z Oddziałami Integracyjnymi im. Jana Brzechwy w Zielonej Górze, Oddziałów "0" przy Szkole Podstawowej nr 26 z Oddziałami Integracyjnymi im. Jana Brzechwy w Zielonej Górze, Miejskiego Przedszkola nr 45 w Zielonej Górze
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZE8.271.01.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, dostarczenie i wydanie posiłków w siedzibie Zamawiającego dla uczniów i wychowanków uczęszczających do Zespołu Edukacyjnego nr 8 w Zielonej Górze ul. Zawada-Szkolna 24 tj. Szkoły Podstawowej nr 28 oraz Miejskiego Przedszkola nr 44. Usługa ma polegać na samodzielnej produkcji obiadów w pomieszczeniach Zamawiającego na bazie półproduktów najwyżej jakości dostarczonych przez Wykonawcę do siedziby Zamawiającego oraz podawanie posiłków w jego stołówce. Wymaga się, aby potrawy (w tym mięso) było przygotowywane w kuchni Zamawiającego. Zupy, kasze, makarony, ryże, ziemniaki (dodatki skrobiowe) oraz kompoty również mają być gotowane w pomieszczeniach Zamawiającego. CPV - 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9, 55.32.00.00-9 1) Dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 28 w Zielonej Górze obiadu składającego się z zupy, drugiego dania, surówki, owocu i kompotu a. w ilości maksymalnie dziennie: 100 obiadów w terminie od dnia 01 stycznia 2018r. do 21 grudnia 2018r., ilość dni żywieniowych: 179 z wyłączeniem dni: 1.01.2018r., ferie zimowe 12-25.02.2018r., przerwa świąteczna od 29.03.2018r. do 3.04.2018r., 30.04.2018r. , 1-4.05.2018r. , 31.05.2018r. , 1.06.2018r. , 22.06.2018r. , przerwa wakacyjna od 25.06.2018r. do 31.08.2018r. 1-2.11.2018r. , przerwa świąteczno noworoczna od 24.12.2018r. do 31.12.2018r. b. maksymalna ilość posiłków łącznie: 17900szt. 2) Dla wychowanków Miejskiego Przedszkolna nr 44 w Zielonej Górze posiłku całodziennego, w tym: - śniadania składającego się z zupy mlecznej, pieczywa, wędliny, serów, warzyw i owoców; - obiadu składającego się z zupy, drugiego dania, surówki, owocu i kompotu; - podwieczorku w postaci przetworów mlecznych, sałatek owocowych, galaretek, owoców. a) w ilości maksymalnej dziennie: 60 posiłków - całodziennego wyżywienia (śniadanie, obiad, podwieczorek) w terminie od dnia 01 stycznia 2018r. do 31 grudnia 2018r. ilość dni żywieniowych: 227 z wyłączeniem dni: 01.01.2018r., 2.04.2018r. 1.05.2018r. , 3.05.2018r., 31.05.2018r. przerwa wakacyjna od 16.07.2018r. do 17.08.2018r., 01.11.2018r., przerwa świąteczna od 25.12.2018r. do 26.12.2018r. b) maksymalna ilość posiłków łącznie: 13620 szt. 3) Wykonawca zapewnia: zastawę kuchenną (talerze, talerzyki śniadaniowe, talerze głębokie, kubki, sztućce) oraz sprzęt i wyposażenie niezbędne do prawidłowego realizowania przedmiotowego zamówienia (tj. lodówki, zmywarkę, garnki, patelnie itp.), osobę do obsługi przygotowania i wydawania posiłków w wyznaczonych godzinach - zgodnie z harmonogramem pracy Szkoły i Przedszkola, zmywania i wyparzania oraz zabezpieczania naczyń do czasu następnego posiłku - zatrudnioną na umowę o pracę na czas trwania umowy. 2. Całość przedmiotu zamówienia wynosi do 17900szt. obiadu składającego się z zupy, drugiego dania, surówki, owocu i kompotu oraz 13620 szt. posiłków - całodziennego wyżywienia - śniadanie, obiad, podwieczorek. 3. Posiłki muszą spełniać następujące warunki: 1) Jakość posiłków powinna być zgodna z zasadami racjonalnego żywienia dla poszczególnych grup wiekowych. Posiłki muszą odpowiadać normom odżywczym obowiązującym z tzw. punktach zbiorowego żywienia, posiłki powinny być przygotowane zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia, sporządzone z pełnowartościowych produktów posiadających aktualne terminy ważności. Posiłki muszą spełniać wymogi norm żywienia zbiorowego dla dzieci przedszkolnych i szkolnych. 2) Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania posiłków o najwyższym standardzie, na bazie produktów najwyższej jakości i bezpieczeństwem zgodnie z normami HACCAP. Posiłki muszą spełniać wymogi żywienia zalecane przez Instytut Matki i Dziecka dla dzieci przedszkolnych w wieku 3 do 6 lat. 3) Posiłki muszą być wykonywane z naturalnych produktów metodą tradycyjną, nie można używać produktów typu instant oraz gotowych produktów, np. mrożone pierogi, klopsy, gołąbki itp., nie można używać produktów masło-podobnych. 4) Wykonawca jest zobowiązany do pobierania i przechowywania próbek podanych posiłków w specjalnie do tego przeznaczonych lodówkach przez okres 72 godzin od upływu dnia podania. Pobór próbek i ich przechowywanie zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 17 kwietnia 2007 roku w sprawie pobierania i przechowywania próbek żywności przez zakłady żywienia zbiorowego typu zamkniętego (Dz. U. nr 80, poz. 545). 5) Wykonawca zobowiązany będzie do zachowania diet pokarmowych w zależności od indywidualnych potrzeb dzieci. 6) Posiłki muszą mieć właściwą wartość energetyczną oraz składać się z odpowiednio dobranych produktów minimalnie przetworzonych, o zmniejszonej zawartości soli, z ograniczeniem substancji dodatkowych i barwników. Wartość energetyczna posiłku powinna wynosić 420-510 kcal. Posiłki muszą spełniać wymogi norm żywienia zbiorowego dla dzieci przedszkolnych i szkolnych. 4. Zalecenia szczegółowe: a) posiłki muszą posiadać odpowiednią temperaturę; b) Wykonawca zobowiązuje się do minimalnego zastosowania produktów przetworzonych na poczet innych wartościowych składników odżywczych. Wyklucza się posiłki na bazie Fastfood; c) do przygotowania posiłków należy używać masła 82% lub oleju roślinnego nierafinowanego. Nie dopuszcza się stosowania margaryny; d) jaja do przygotowania posiłków muszą być świeże, z chowu ściółkowego lub wolnego; e) Zamawiający zakazuje stosowania: konserw, produktów z konserwantami (m. in. glutaminianem sodu, sorbinianem potasu) parówek, produktów masłopodobnych, mięsa odkostnionego mechanicznie oraz wędlin z dodatkiem preparatów białkowych (soja) i/lub skrobi modyfikowanej. Wykonawca nie będzie stosował produktów zawierających dodatki do żywności niewskazane w diecie dziecka; f) zawartość farszu w wyrobach typu krokiety, pierogi min. 30%. Wyroby mączne typu krokiety, pierogi, uszka, kopytka, kluski, makarony mają być niezlepione, nienasiąknięte tłuszczem, ciasto jędrne, jasnej barwy; g) do przygotowywania posiłków należy używać produktów wysokiej jakości i zawsze świeżych posiadających aktualne terminy ważności, nabytych w źródłach działających zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi i higienicznymi (wyklucza się sporządzanie potraw z proszku); h) do podawania posiłków Wykonawca będzie używał wyłącznie naczyń wielokrotnego użytku tj. talerzy, kubków, sztućców i innych naczyń i pojemników; i) Zamawiający nie dopuszcza używania naczyń jednorazowych. 5. Wytyczne Zamawiającego dotyczące wymagań do jadłospisów: 1) Wykonawca zobowiązany jest do załączenia do oferty po 6 jadłospisów dla poszczególnych grup wiekowych - zbilansowane, urozmaicone (dany zestaw potraw nie pojawia się 3-4 krotnie w ciągu m-ca) na sezony: jesienno-zimowy i wiosenno-letni uwzględniający warzywa i owoce sezonowe) rozpisane na dekady (1 dekada to 10 dni) wraz z gramaturą, dokładnym opisem posiłków, wyszczególnieniem składników, podaniem wartości kalorycznej oraz wskazaniem alergenów: - dla uczniów Szkoły Podstawowej posiłek powinien pokryć ok. 35 % dziennego zapotrzebowania energetycznego; - dla wychowanków Miejskiego Przedszkola posiłek powinien pokryć ok. 75% dziennego zapotrzebowania energetycznego. 2) Jadłospisy winny być przygotowane i podpisane przez dietetyka. 3) W jednej dekadzie jadłospis winien zawierać: - 4 zestawy śniadaniowe (zaleca się żeby w skład posiłku wchodziło mleko w postaci zupy mlecznej bądź napoju, pieczywo mieszane, twarożek, chuda wędlina najlepiej drobiowa, pasta jajeczna lub z gotowanej ryby, warzywa, np. pomidor, ogórek, papryka, sałata, szczypiorek, natka pietruszki ewentualnie owoce oraz napój, np. herbata, kakao, bawarka); - zupę - inną na każdy dzień (wywar warzywny z dodatkiem masła lub mięsno-warzywny, nie dopuszcza się, by zupy były gotowane na kostkach rosołowych i proszkach typu vegeta, do przyprawiania należy używać naturalnych przypraw np. kurkuma, tymianek, imbir, papryka); - 4 posiłki mięsne z mięsa chudego (wymaga się, aby przynajmniej raz w dekadzie jeden posiłek przygotowany był z wykorzystaniem mięsa cielęcego o zawartości nie mniejszej niż 50% oraz przynajmniej raz w dekadzie użyć mięsa z indyka - Wykonawca w jadłospisie winien wskazać, w których posiłkach zostało wykorzystane), wraz z dodatkiem skrobiowym (np. kasza, makaron, ziemniaki, ryż); - 2 posiłki pół-mięsne (np. makaron z sosem bolognese, lasagne, nie dopuszcza się stosowania gotowych sosów ze słoika, proszku czy puszki); - 2 posiłki bezmięsne (mączne lub warzywne z uwzględnieniem owoców i warzyw sezonowych, wymaga się, aby przynajmniej raz w dekadzie do przygotowania posiłku użyć roślin strączkowych); - 2 posiłki - świeża ryba (wymaga się, aby przynajmniej raz w dekadzie użyć świeżego fileta z pstrąga lub dorsza lub łososia lub tuńczyka lub miruny, nie dopuszcza się stosowania tilapii i pangi) wraz z dodatkiem skrobiowym (np. kasza, makaron, ziemniaki, ryż); - surówka do każdego dania (z uwzględnieniem owoców i warzyw sezonowych) lub dodatek warzywny lub warzywno - owocowy podawany na ciepło (np. fasolka szparagowa, kalafior, brokuł, buraki, świeża kapusta itp.); - kompot z wsadem owocowym (z uwzględnieniem owoców sezonowych, dopuszcza się, aby dwa razy w dekadzie była woda z sokiem zagęszczonym bez dodatku cukru lub woda z dodatkiem wyciskanych owoców ); - owoc na każdy dzień (wymagane min. 4 różne owoce w dekadzie z uwzględnieniem owoców sezonowych, owoce winny być całe, nie dopuszcza się dzielenia owoców za wyjątkiem sałatek owocowych i owoców dużych np. melon, arbuz); - posiłek uzupełniający do każdego zestawu obiadowego (desery mleczne, np. jogurty, budynie, koktajle mleczne, desery owocowe w postaci sałatek, kisieli, galaretek ewentualnie ciasto drożdżowe z serem lub z owocami). 4) Dodatkowo: - Codziennie w ramach posiłku dla dzieci musi się znaleźć świeża zielenina (natka pietruszki, koperek, szczypiorek) krojone na miejscu w kuchni Zamawiającego (podawane w osobnych miseczkach na każdym stoliku stołówki szkolnej); - Wymaga się, aby co najmniej trzy razy w dekadzie do przygotowania posiłków były wykorzystywane produkty pełnoziarniste - Wykonawca w jadłospisie winien wskazać, w których posiłkach zostały wykorzystane. 5) Inne uwagi: Nie dopuszcza się, aby produkty kwaśne (np. ogórki kiszone, kapusta kiszona, cytryna np. używana do zakwaszania zup, wody z sokiem) były podawane dzień po dniu, ani jedno po drugim w danym dniu (np. zupa ogórkowa i surówka z kiszonej kapusty, żurek i woda z wyciśnięta cytryną). Nie dopuszcza się stosowania kaszy manny (również do zagęszczania potraw). Nie dopuszcza się, by ziemniaki w danym dniu pojawiły się jednocześnie w zupie, jako dodatek skrobiowy bądź w posiłku półmięsnym czy bezmięsnym. Nie zaleca się używania ziemniaków jako dodatku skrobiowego częściej niż 4 razy w dekadzie. Nie zaleca się panierowania mięs/ryb. Nie zaleca się stosowania potraw: fasolka po bretońsku, bigos, jajko w sosie (musztardowym, koperkowym etc.), pampuchy z polewą owocową/jogurtem, makaron z serem białym, ryż biały z polewą owocową. 6) Uzgodnienia jadłospisu Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu tygodniowego jadłospisu z 5 -dniowym wyprzedzeniem. Po uzgodnieniu i zatwierdzeniu Wykonawca wywiesza jadłospis w wyznaczonym miejscu. 6. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji przedmiotu zamówienia tj. przygotowania i transportu posiłków zgodnie z: zasadami określonymi w obowiązujących przepisach a w szczególności w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006r o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jednolity z Dz. U. z 2017r. poz. 149), Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2016. poz.1154), rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1333/2008 z dnia 16 grudnia 2008 r. w sprawie dodatków do żywności, Rozporządzeniu(WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004r.w sprawie higieny środków spożywczych (Dz.U.UE L 139 z dnia 30 kwietnia 2004r.), zaleceniami Głównego Inspektora Sanitarnego i Instytutu Żywności i Żywienia w sprawie norm wyżywienia i jakie obowiązują w zakładach żywienia zbiorowego oraz innymi obowiązującymi przepisami w zakresie żywienia. 7. W sytuacji wyjątkowej spowodowanej czynnikami losowymi i niedostarczeniem posiłku Wykonawca zobowiązany jest do zakupu suchego prowiantu o wartości ceny obiadu brutto. 8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilości zamawianych posiłków w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego i nie będzie ponosił ujemnych skutków finansowych z tego powodu. 9. Wykonawca nie będzie wnosił zastrzeżeń, co do ilości zamawianych obiadów w razie zmian związanych z reorganizacją sieci szkół w Zielonej Górze ( w związku z wprowadzeniem planowanej reformy w oświacie może wystąpić wyraźna różnica w bieżącej wielkości zamówienia w stosunku do ilości obiadów podanej w umowie).W/w zmiana nie może wpływać na cenę jednostkową obiadu. 10. Zamawiający będzie codziennie rano do godziny 10:00 przekazywał Wykonawcy liczbę dzieci korzystających z posiłków/ obiadów w danym dniu. Śniadania będą dostarczone szacunkowo. 11. W przypadku niezgodności, wiążącym dokumentem jest zapis ewidencji dzieci w dzienniku zajęć przedszkoli i szkoły. W przypadku nieobecności dziecka a nie zgłoszenia przez rodzica absencji dziecko będzie traktowane jako korzystające z posiłku 12. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu tygodniowego jadłospisu najpóźniej w piątek w tygodniu poprzedzającym do godziny 14:00. 13. Miejsce wykonania zamówienia: 1) Zamawiający na czas realizacji zadania udostępnia pomieszczenia składające się z trzech pomieszczeń o łącznej powierzchni 60,26 m², znajdujące się w budynku Szkoły Podstawowej Nr 28 w Zielonej Górze na nieruchomości oznaczonej, jako działką nr 659/3 oraz w wyznaczonych godzinach stołówkę, znajdujące się na terenie Szkoły Podstawowej Nr 28 w Zielonej Górze, ul. Zawada-Szkolna 24. 2) Za udostępnienie pomieszczeń do przygotowywania i serwowania posiłków Wykonawca zapłaci Zamawiającemu na podstawie umowy czynsz w wysokości 300,00 brutto (słownie: trzysta złotych złotych) miesięcznie. Brak terminowej wpłaty za udostępnienie pomieszczeń może być podstawą do rozwiązania umowy w trybie natychmiastowym. 3) Oprócz czynszu, Wykonawca będzie ponosił koszty związane z wywozem nieczystości stałych. 4) Pomieszczenia wraz z wyposażeniem zostaną przekazane Wykonawcy na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego. Pomieszczenia wraz z wyposażeniem zostaną zwrócone Zamawiającemu w stanie niepogorszonym. Na najem lokalu zostanie zawarta odrębna umowa. 5) Koszt przystosowania Lokalu do wymogów SANEPID leży po stronie Wykonawcy. Pomieszczenia udostępniane przez Zamawiającego wymagają dodatkowego wyposażenia w sprzęt kuchenny niezbędny do prawidłowego realizowania przedmiotowego zamówienia zgodnie ze złożoną ofertą Wykonawcy. Wykonawca wyposaży te pomieszczenia w niezbędny mu sprzęt do wykonania usługi na własny koszt. 6) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody powstałe w wyniku użytkowania sprzętu oraz wynajmowanych pomieszczeń. Wszelkie dodatkowe wyposażanie wynajmowanego bloku żywieniowego dokonywane będzie na koszt Wykonawcy. Wykonawca będzie odpowiedzialny za odpowiednie zabezpieczenie tego mienia przed wypadkami losowymi i kradzieżą. Zamawiający nie będzie ponosił odpowiedzialności za ich ewentualną kradzież lub zniszczenie. W trakcie trwania umowy Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania przeglądów nakazanych obowiązującymi przepisami prawa i ponoszenia wszelkich związanych z tym kosztów. 7) Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej pomieszczeń stołówki i kuchni. 14. Wydawanie posiłków ma następować w godzinach wskazanych przez Zamawiającego, tj. odpowiednio: 1) dla Szkoły Podstawowej nr 28: obiad w godz. 11:30 do 11:45 - pierwsza przerwa w godz. 12:30 do 12:45 - druga przerwa 2) dla Miejskiego Przedszkola nr 44: śniadanie: w godz. 8:30 do 9:00 obiad: w godz. 11:45 do 12:30 podwieczorek: w godz. 12:45 do 13:00 Dopuszcza się zmiany godzin wydawania posiłków przez Zamawiającego w terminie 7 dni przed dniem wprowadzenia zmian. 15. Odbiór obiadów dla Szkoły Podstawowej Nr 28 odbywać się będzie w miejscu wyznaczonym tj. w stołówce Zamawiającego. 16. Ogólne wymagania dla Wykonawcy: 1) Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga, aby przy realizacji zamówienia Wykonawca lub Podwykonawca zatrudniał na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2016r., poz. 1666 z późn. zm.) osoby wykonujące czynności bezpośrednio związane z gotowaniem, pomocą kuchenną i nadzorowaniem osób. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy oświadczenie dotyczące zatrudnienia osób wykonujących ww. zakres prac. Uwaga! Za niezrealizowanie każdorazowo obowiązku (za każdego pracownika), o którym mowa w § 9 ust. 3 umowy Zamawiający będzie miał prawo do naliczenia kary umownej w wysokości 1000,00 zł brutto. 2) Zatrudnienie na podstawie Umowy o pracę winno trwać przez cały okres trwania umowy. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu w terminie określonym zapisami umowy i aktualizowania na bieżąco, tj. za każdym razem, gdy dojdzie do zmiany personalnej, listy osób biorących udział przy realizacji zamówienia. Na każde pisemne wezwanie Zamawiającego, Wykonawca będzie zobligowany przedstawić wykaz i dokumenty potwierdzające zatrudnienie osób na umowę o pracę przy realizacji zamówienia tj. osób wykonujących czynności bezpośrednio związanych z gotowaniem, pomocą kuchenną i nadzorowaniem osób. 3) Wykonawca winien działać zgodnie z ustawą z dn. 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r., poz. 922). 4) Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował minimum 1 środkiem transportu (samochodem) przeznaczonym do przewozu artykułów spożywczych, półproduktów zgodnie z obowiązującymi przepisami o dopuszczeniu pojazdu do przewozu żywności przez Państwowego Inspektora Sanitarnego, Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kopie Decyzji dotyczącej samochodu i lokalu zgodnie z wymaganiami j.w.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 55523100-3
Dodatkowe kody CPV: 55524000-9, 55320000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
210713.60
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: GASTRONOMIA I KATERING Dariusz Walczak
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
207860.26
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
- Wymiana instalacji odgromowej na dachu Urzędu Statystycznego w Zielonej Górze przy ulicy Spokojnej 1
- Dostawa sprzętu komputerowego finansowanego w ramach projektu FAMI.02.01-IZ.00-0020/24 FAMI.02.01-IZ.00-0020/24 pt. "Akcja - Migracja. Lubuskie Centrum Integracji Cudzoziemców"
- Przeprowadzenie diagnozy psychologiczno - pedagogicznej dla uczestników stacjonarnych ośrodków szkolenia i wychowania Lubuskiej WK OHP
- Remont drogi wojewódzkiej nr 296 na odc. od skrzyżowania z DG nr 001874F do węzła A18 w km 38+658 - 38+743
- Usługa doradztwa specjalistycznego w zakresie tworzenia i funkcjonowania CUS
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa cateringowa zbiorowego żywienia dla dzieci przedszkolnych w Szkole Podstawowej Nr 24 w Rzeszowie
- Przygotowanie, dostawa i wydawanie gorących posiłków dla dzieci uczęszczających do Szkół Podstawowych w Lublińcu w okresie od września 2025r. do czerwca 2026r.
- Usługi restauracyjne na rzecz uczniów Szkoły Podstawowej nr 20 im. Orła Białego we Wrocławiu w roku szkolnym 2025/2026
- Usługa przygotowania na miejscu w szkole i podawania posiłków dla dzieci uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 98 we Wrocławiu. CPV 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9, 55.52.00.00-1, 55.52.12.00-0.
- Kompleksowa realizacja studiów podyplomowych organizowanych w ramach projektu pn. Koordynacja działań w zakresie polityki społecznej - ROPS WSL
- Wykonanie usług cateringowych podczas wydarzeń artystycznych organizowanych przez Teatr Wielki - Operę Narodową
więcej: Usługi podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.