Ogłoszenie z dnia 2018-04-03
Ogłoszenie nr 500070961-N-2018 z dnia 03-04-2018 r.
Wrocławski Zespół Żłobków: "Dostawa profesjonalnych środków czyszczących do: pieców konwekcyjnych, zmywarek, ekspresów ciśnieniowych, czajników znajdujących się w obiektach Wrocławskiego Zespołu Żłobków
Znak postępowania: ZP-8/WZŻ/2018
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500040216-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Wrocławski Zespół Żłobków, Krajowy numer identyfikacyjny 021545051,
ul. ul. Fabryczna
15,
53-609
Wrocław, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
+4871 365 03 46, e-mail
przetargi@wzz.wroc.pl, faks
+4871 365 03 47.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.wzz.wroc.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Dostawa profesjonalnych środków czyszczących do: pieców konwekcyjnych, zmywarek, ekspresów ciśnieniowych, czajników znajdujących się w obiektach Wrocławskiego Zespołu Żłobków Znak postępowania: ZP-8/WZŻ/2018
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):Znak postępowania: ZP-8/WZŻ/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest:"Dostawa profesjonalnych środków czyszczących do: pieców konwekcyjnych, zmywarek, ekspresów ciśnieniowych, czajników znajdujących się w obiektach Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Znak postępowania: ZP-8/WZŻ/2018." 2.Przedmiot zamówienia dostarczany będzie sukcesywnie do następujących obiektach Zamawiającego: 1) Żłobek Nr 1 ul. Lwowska 20 2) Żłobek Nr 2 ul. Zemska 33 3) Żłobek Nr 3 ul. Białowieska 27 4) Żłobek Nr 4 ul. Kłodnicka 25 5) Żłobek Nr 5 ul. Dokerska 5 6) Żłobek Nr 6 ul. Krowia 1 7) Żłobek Nr 7 ul. Drukarska 9 8) Żłobek Nr 8 ul. Sądowa 6 9) Żłobek Nr 9 ul. Wrońskiego 13d 10) Żłobek Nr 10 ul. Brodatego 17 11) Żłobek Nr 11 ul. Hubska 39 12) Żłobek Nr 12 ul. Jugosłowiańska 83a 13) Żłobek Nr 13 ul. Wieczysta 107 14) Żłobek Nr 14 ul. Mulicka 4c 15) Żłobek Nr 15 ul. Łukowa 37 16) Budynek Administracyjny ul. Fabryczna 15 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ Formularz asortymentowo cenowy oraz załącznik nr 4 do SIWZ - projekt umowy. 4.Klasyfikacja wg kodu CPV: Przedmiot zamówienia opisują następujące nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień: CPV 24.95.00.00-8 specjalistyczne produkty chemiczne CPV 39.83.12.10-1 detergenty do zmywarek, CPV 39.83.12.30-7 środki rozpuszczające tłuszcze, CPV 39.83.12.50-3 roztwory myjące, 5.Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie wskazanych znaków towarowych, patentów, norm, aprobat lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, jednakże zachowane muszą być normy, parametry i standardy, jakimi charakteryzują się wyspecyfikowane przez Zamawiającego artykuły wymienione w Załączniku Nr 3 do SIWZ, Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny ewentualnych ofert równoważnych. Oferowane przez Wykonawców składających oferty równoważne artykułów muszą mieć parametry nie gorsze niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Jeśli Zamawiający wskazał marki lub nazwy handlowe w innych przypadkach określa to klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób czy producenta. Oryginalne nazewnictwo lub symbolika podana została w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga , aby produkty do pieców konwekcyjno parowych były produktami oryginalnymi zalecanymi przez producenta pieca zgodnie z warunkami zawartymi w gwarancji producenta. 6.Dostarczane produkty w szczególności środki chemiczne - muszą być wysokiej jakości, posiadać etykiety w języku polskim wraz z instrukcją użycia i bezpieczeństwa ich stosowania oraz posiadać ważne terminy przydatności do stosowania (co najmniej 12 m-cy od dnia dostarczenia).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 24950000-8
Dodatkowe kody CPV: 39831210-1, 39831230-7, 39831250-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/03/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
24308.96
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Kowalski Grzegorz TOPGASTRO
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
30646.68
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Świadczenie usługi dozoru i ochrony mienia budynku Zespołu Placówek Oświatowych nr 3 we Wrocławiu przy ul. Borowskiej 101 w 2026r
- Umowa ramowa na dostawę środków spożywczych i żywności
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego 9-cio osobowego samochodu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych na potrzeby WTZ im. Jana Pawła II Caritas Archidiecezji Wrocławskiej w Henrykowie
- Świadczenie usług telefonii komórkowej, transmisji danych oraz dostawa sprzętu dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Dostawa suchej karmy bytowej dla kotów wolno żyjących
- "Zakup i dostawa fabrycznie nowego 9-cio osobowego samochodu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych dla Domu Opieki św. Jadwigi Śląskiej Caritas Archidiecezji Wrocławskiej w Henrykowie".
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.