eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy TomyślDostawa środków dezynfekcyjnych



Ogłoszenie z dnia 2025-10-16

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa środków dezynfekcyjnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ IMIENIA DOKTORA KAZIMIERZA HOŁOGI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 639820004

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Poznańska 30

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Tomyśl

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-300

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: 614427314

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@szpital-nowytomysl.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpital-nowytomysl.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa środków dezynfekcyjnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b9bdb02d-e0e5-4ed4-967b-c00c69061d66

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00480222

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00045705/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Środki dezynfekcyjne

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1194521

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1194521

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami w tym składanie ofert odbywa się w języku polskim za pośrednictwem: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_nowytomysl . Wymaga się, aby komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy i formularza „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformy poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do Zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiad. została wysłana do Zamaw.. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy do konkretnego Wykonawcy. Oferta musi być sporządzona w j.polskim, w postaci elektronicznej i opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Max. rozmiar 1 pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB , przy komunikacji wielkość pliku to max. 500 MB. Dopuszczalne formaty dokumentów elektronicznych określone są w zał. nr 2 do Rozp. Rady Ministrów w sprawie KRI, min. wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz min. wymagań dla systemów teleinformatycznych (tj. Dz.U. 2017 poz. 2247) Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf W celu ewentualnej kompresji danych rekomenduje się wykorzystanie formatów: .zip .7Z. Zamawiający zaleca, przekonwertowanie plików skł. się na ofertę na rozszerzenie .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym w formacie PAdES; Pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć podpisem w formacie XAdES o typie zewnętrznym. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym. W przypadku podpisywania pliku przez kilka osób zaleca się stosować podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym może doprowadzić do problemów w weryfikacji plików. Ograniczenie wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, wynosi max. 10MB, ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego-wynosi max 5MB. Instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. Niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) dowolna przeglądarka internetowa, w przyp. Internet Explorer min. wersja 10.0,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
Zamawiający dopuszcza możliwość komunikacji za pomocą poczty elektronicznej: dzp@szpital-nowytomysl.pl w przypadku awarii platformy(nie dot. składania ofert). Składanie ofert możliwe jest tylko za pośrednictwem Platformy zakupowej.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest SPZOZ w Nowym Tomyślu ul. Poznańska 30 64-300 Nowy Tomyśl;
2. inspektorem ochrony danych osobowych w SPZOZ w Nowym Tomyślu jest Pan Piotr Lichtarowicz, kontakt: p.lichtarowicz@szpital-nowytomysl.pl, tel. 61/4437466;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Nr postępowania SPZOZ_NT.DZP.241.02.24;
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ust. 1 oraz art. 74-76 ustawy z dnia 11 września 2019r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.) dalej „ustawa Pzp”, a także art.6 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej jak również inne podmioty upoważnione do odbioru danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub zawartych z Administratorem umów, w tym podmioty zajmujące się obsługą informatyczną Administratora,;
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. posiada Pani/Pan:
 na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
 na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
 na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9. nie przysługuje Pani/Panu:
 w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
 prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
 na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego

Szczegółowe informacje dotyczące Klauzuli informacyjnej RODO znajdują się w SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SPZOZ_NT.DZP.241.07.25

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 6

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 1: Dezynfekcja skóry i błon śluzowych
2. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków dezynfekcyjnych dla Zamawiającego zgodnie z asortymentem przedstawionym w Załączniku „1A” do SWZ – Formularzu asortymentowo– cenowym, w którym podano szacunkową ilość produktów
3. Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać atesty, zezwolenia, świadectwa rejestracji, certyfikaty wymagane przez polskie prawo, na podstawie, których może być wprowadzony do obrotu i stosowania na terytorium Polski.
4. Zamawiający wymaga, aby oferowane środki dezynfekcyjne i inne produkty były dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z przepisami:
a) Ustawy Prawo farmaceutyczne z dnia 6 września 2001 roku (tj. Dz. U. z 2025 r. poz. 750), jeżeli dotyczy (produkty lecznicze)
b) Ustawy o produktach biobójczych z dnia 9 października 2015 roku (t.j. Dz. U. z 2021 poz. 24), jeżeli dotyczy (produkty biobójcze)
c) Ustawy o wyrobach medycznych z dnia 7 kwietnia 2022 roku (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1620), jeżeli dotyczy (produkty medyczne)
d) Ustawy o produktach kosmetycznych z dnia 4 października 2018 r. (Dz. U. z 2018 r. poz. 2227), jeżeli (dotyczy kosmetyki)
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał dokumenty z wykonanych badań dotyczących skuteczności mikrobiologicznej, które muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wytwórcę lub zaakceptowanego przez wytwórcę dystrybutora oferowanego produktu - Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do siedziby Zamawiającego kopii tych dokumentów na każde wezwanie Zamawiającego w ciągu 48 godzin od złożenia dyspozycji przez Zamawiającego.
5. Oferowany przez Wykonawcę towar musi posiadać:
- w przypadku wyrobów medycznych: wymagane przepisami prawa świadectwa rejestracyjne zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2024r. poz. 1620 ze zm.) tj. Deklarację Zgodności CE lub certyfikat CE lub Zgłoszenie do Rejestru Wyrobu Medycznego;
- w przypadku wyrobów biobójczych: Decyzję Ministra Zdrowia – pozwolenie na obrót produktem biobójczym;
- w przypadku wyrobów farmaceutycznych: wymagane przepisami ustawy z dnia 06 września 2001 roku Prawo farmaceutyczne (tj. Dz. U. z 2025 r. poz. 750), właściwe pozwolenia na dopuszczenie do obrotu i stosowania na terenie RP wydane przez uprawniony organ.
- w przypadku produktów kosmetycznych: dokument potwierdzający wprowadzenie do obrotu zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1223/2009 z 30 listopada 2009r. tj. notyfikacja w systemie: Cosmetic Products Notification Portal
- w przypadku produktów przeznaczonych do stosowania u noworodków i niemowląt: wymagane badania kliniczne np. Instytut Matki i Dziecka, dopuszczające do stosowania preparatu na skórze noworodków i niemowląt.
- być zgodny z normami (w zależności od produktu):
o NF S94-402-1 (Maj 2004)
o PN-EN 13704
o PN-EN 16615
o PN-EN 14937
o PN-EN 14885
o PN-EN 14476
lub normami równoważnymi.
- w dniu dostawy do Zamawiającego posiadać nie krótszą niż 6 miesięczną datę przydatności do użytku.
- Opakowanie winno posiadać oryginalną etykietę w języku polskim.
Wymagania Zamawiającego odnośnie realizacji przedmiotu zamówienia:
• Realizacja dostaw przedmiotu zamówienia odbywać się będzie każdorazowo na podstawie zamówień wysyłanych e-mailem, faksem lub zgłaszanych telefonicznie określających rodzaj oraz ilość zamawianego towaru w ciągu max. 96 godzin od złożonego zamówienia.
• Dostawy odbywać się będą w godzinach od 7:00 do 14:00 od poniedziałku do piątku do magazynu apteki szpitalnej w Nowym Tomyślu przy ul. Sienkiewicza 3.
• Ilości podane w załączniku 1A (Formularzu asortymentowo-cenowym) są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany (zmniejszenia lub zwiększenia) ilości poszczególnych pozycji asortymentu oferowanego w ramach wartości umowy w zależności od potrzeb, przy zachowaniu niezmienionych cen poszczególnych produktów zamówienia.
• Zamawiający zastrzega możliwość skorzystanie z prawa opcji – zwiększenie ilości poszczególnych pozycji asortymentowych do 30 % zamówienia podstawowego – z tego tytułu umowa może zostać zwiększona o 30% zamówienia podstawowego.
• Wykonawca ponosi odpowiedzialność za skutki dostarczenia towaru nieodpowiedniej jakości.
• Wystawiana faktura zawierać winna numer umowy (SPZOZ_NT.DZP.2410..…25) na podstawie której została wystawiona.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

24455000-8 - Środki odkażające

33700000-7 - Produkty do pielęgnacji ciała

39831250-3 - Roztwory myjące

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystanie z prawa opcji – zwiększenia ilości niektórych pozycji asortymentowych (w granicach wartości zawartej umowy) w przypadku zapotrzebowania na pozycje asortymentowe, których ilość została wyczerpana.
Zamawiający dopuszcza możliwość korzystania z PRAWA OPCJI. W stosunku do każdego Pakietu Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy obejmujący takie same dostawy (analogiczne), jak opisane w opisie przedmiotu zamówienia (w poszczególnych pakietach) („Opcja”). Przedmiotem Opcji będą dostawy analogiczne, jak opisane w SWZ (i wycenione przez Wykonawcę w formularzu ofertowym w ramach danego Pakietu stanowiącym część Oferty). W ramach Opcji, wedle wyboru Zamawiającego, mogą zostać zamówione wszystkie, niektóre lub jedna z pozycji wskazanych w SWZ (i wycenionych przez Wykonawcę w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym część Oferty). Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia dostaw objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie. Dostawy będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone w ilości stanowiącej równowartość do 30% wartości przedmiotu zamówienia określonej we wzorze umowy stanowiącej załącznik do SWZ. Podstawą określenia wartości dostaw zleconych w ramach Opcji (w celu określenia jej zakresu) będą ceny jednostkowe poszczególnych pozycji zawarte w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym część Oferty.
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z Opcji w przypadku wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego dostaw stanowiących przedmiot zamówienia na skutek zmiany warunków epidemiologicznych, zwiększenia ilości przyjmowanych pacjentów, zmian w receptariuszu szpitalnym, konieczności zastosowania innego sposobu leczenia u pacjentów, zmian w sposobie leczenia pacjentów, w przypadku zlecenia lub powierzenia Zamawiającemu nowych zadań, jak również w sytuacji braku możliwości wyłonienia z przyczyn obiektywnych dostawców przedmiotu zamówienia w ramach podstawowych trybów udzielania zamówień, celem zabezpieczenia niezbędnych dostaw oraz w przypadku powierzania wykonawcy dostaw stanowiących wykonawstwo zastępcze w stosunku do dostaw realizowanych przez innego wykonawcę. Możliwe jest przedłużenie okresu obowiązywania umowy w przypadku niewykorzystania wartości brutto umowy i/lub skorzystania z prawa opcji.
Szczegółowe wymagania Zamawiającego odnośnie realizacji przedmiotu zamówienia przedstawione są we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4. do SWZ.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty oceniane będą systemem punktowym w skali od 0 do 100 pkt. wg zasad opisanych poniżej osobno dla każdego pakietu. Oferta najtańsza spośród złożonych ofert otrzyma 100 punktów, pozostałe proporcjonalnie mniej.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 2: Mycie, dezynfekcja i pielęgnacja rąk
2. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków dezynfekcyjnych dla Zamawiającego zgodnie z asortymentem przedstawionym w Załączniku „1A” do SWZ – Formularzu asortymentowo– cenowym, w którym podano szacunkową ilość produktów
3. Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać atesty, zezwolenia, świadectwa rejestracji, certyfikaty wymagane przez polskie prawo, na podstawie, których może być wprowadzony do obrotu i stosowania na terytorium Polski.
4. Zamawiający wymaga, aby oferowane środki dezynfekcyjne i inne produkty były dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z przepisami:
a) Ustawy Prawo farmaceutyczne z dnia 6 września 2001 roku (tj. Dz. U. z 2025 r. poz. 750), jeżeli dotyczy (produkty lecznicze)
b) Ustawy o produktach biobójczych z dnia 9 października 2015 roku (t.j. Dz. U. z 2021 poz. 24), jeżeli dotyczy (produkty biobójcze)
c) Ustawy o wyrobach medycznych z dnia 7 kwietnia 2022 roku (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1620), jeżeli dotyczy (produkty medyczne)
d) Ustawy o produktach kosmetycznych z dnia 4 października 2018 r. (Dz. U. z 2018 r. poz. 2227), jeżeli (dotyczy kosmetyki)
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał dokumenty z wykonanych badań dotyczących skuteczności mikrobiologicznej, które muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wytwórcę lub zaakceptowanego przez wytwórcę dystrybutora oferowanego produktu - Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do siedziby Zamawiającego kopii tych dokumentów na każde wezwanie Zamawiającego w ciągu 48 godzin od złożenia dyspozycji przez Zamawiającego.
5. Oferowany przez Wykonawcę towar musi posiadać:
- w przypadku wyrobów medycznych: wymagane przepisami prawa świadectwa rejestracyjne zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2024r. poz. 1620 ze zm.) tj. Deklarację Zgodności CE lub certyfikat CE lub Zgłoszenie do Rejestru Wyrobu Medycznego;
- w przypadku wyrobów biobójczych: Decyzję Ministra Zdrowia – pozwolenie na obrót produktem biobójczym;
- w przypadku wyrobów farmaceutycznych: wymagane przepisami ustawy z dnia 06 września 2001 roku Prawo farmaceutyczne (tj. Dz. U. z 2025 r. poz. 750), właściwe pozwolenia na dopuszczenie do obrotu i stosowania na terenie RP wydane przez uprawniony organ.
- w przypadku produktów kosmetycznych: dokument potwierdzający wprowadzenie do obrotu zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1223/2009 z 30 listopada 2009r. tj. notyfikacja w systemie: Cosmetic Products Notification Portal
- w przypadku produktów przeznaczonych do stosowania u noworodków i niemowląt: wymagane badania kliniczne np. Instytut Matki i Dziecka, dopuszczające do stosowania preparatu na skórze noworodków i niemowląt.
- być zgodny z normami (w zależności od produktu):
o NF S94-402-1 (Maj 2004)
o PN-EN 13704
o PN-EN 16615
o PN-EN 14937
o PN-EN 14885
o PN-EN 14476
lub normami równoważnymi.
- w dniu dostawy do Zamawiającego posiadać nie krótszą niż 6 miesięczną datę przydatności do użytku.
- Opakowanie winno posiadać oryginalną etykietę w języku polskim.
Wymagania Zamawiającego odnośnie realizacji przedmiotu zamówienia:
• Realizacja dostaw przedmiotu zamówienia odbywać się będzie każdorazowo na podstawie zamówień wysyłanych e-mailem, faksem lub zgłaszanych telefonicznie określających rodzaj oraz ilość zamawianego towaru w ciągu max. 96 godzin od złożonego zamówienia.
• Dostawy odbywać się będą w godzinach od 7:00 do 14:00 od poniedziałku do piątku do magazynu apteki szpitalnej w Nowym Tomyślu przy ul. Sienkiewicza 3.
• Ilości podane w załączniku 1A (Formularzu asortymentowo-cenowym) są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany (zmniejszenia lub zwiększenia) ilości poszczególnych pozycji asortymentu oferowanego w ramach wartości umowy w zależności od potrzeb, przy zachowaniu niezmienionych cen poszczególnych produktów zamówienia.
• Zamawiający zastrzega możliwość skorzystanie z prawa opcji – zwiększenie ilości poszczególnych pozycji asortymentowych do 30 % zamówienia podstawowego – z tego tytułu umowa może zostać zwiększona o 30% zamówienia podstawowego.
• Wykonawca ponosi odpowiedzialność za skutki dostarczenia towaru nieodpowiedniej jakości.
• Wystawiana faktura zawierać winna numer umowy (SPZOZ_NT.DZP.2410..…25) na podstawie której została wystawiona.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

24455000-8 - Środki odkażające

33700000-7 - Produkty do pielęgnacji ciała

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystanie z prawa opcji – zwiększenia ilości niektórych pozycji asortymentowych (w granicach wartości zawartej umowy) w przypadku zapotrzebowania na pozycje asortymentowe, których ilość została wyczerpana.
Zamawiający dopuszcza możliwość korzystania z PRAWA OPCJI. W stosunku do każdego Pakietu Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy obejmujący takie same dostawy (analogiczne), jak opisane w opisie przedmiotu zamówienia (w poszczególnych pakietach) („Opcja”). Przedmiotem Opcji będą dostawy analogiczne, jak opisane w SWZ (i wycenione przez Wykonawcę w formularzu ofertowym w ramach danego Pakietu stanowiącym część Oferty). W ramach Opcji, wedle wyboru Zamawiającego, mogą zostać zamówione wszystkie, niektóre lub jedna z pozycji wskazanych w SWZ (i wycenionych przez Wykonawcę w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym część Oferty). Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia dostaw objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie. Dostawy będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone w ilości stanowiącej równowartość do 30% wartości przedmiotu zamówienia określonej we wzorze umowy stanowiącej załącznik do SWZ. Podstawą określenia wartości dostaw zleconych w ramach Opcji (w celu określenia jej zakresu) będą ceny jednostkowe poszczególnych pozycji zawarte w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym część Oferty.
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z Opcji w przypadku wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego dostaw stanowiących przedmiot zamówienia na skutek zmiany warunków epidemiologicznych, zwiększenia ilości przyjmowanych pacjentów, zmian w receptariuszu szpitalnym, konieczności zastosowania innego sposobu leczenia u pacjentów, zmian w sposobie leczenia pacjentów, w przypadku zlecenia lub powierzenia Zamawiającemu nowych zadań, jak również w sytuacji braku możliwości wyłonienia z przyczyn obiektywnych dostawców przedmiotu zamówienia w ramach podstawowych trybów udzielania zamówień, celem zabezpieczenia niezbędnych dostaw oraz w przypadku powierzania wykonawcy dostaw stanowiących wykonawstwo zastępcze w stosunku do dostaw realizowanych przez innego wykonawcę. Możliwe jest przedłużenie okresu obowiązywania umowy w przypadku niewykorzystania wartości brutto umowy i/lub skorzystania z prawa opcji.
Szczegółowe wymagania Zamawiającego odnośnie realizacji przedmiotu zamówienia przedstawione są we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4. do SWZ.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty oceniane będą systemem punktowym w skali od 0 do 100 pkt. wg zasad opisanych poniżej osobno dla każdego pakietu. Oferta najtańsza spośród złożonych ofert otrzyma 100 punktów, pozostałe proporcjonalnie mniej.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 3: Dezynfekcja powierzchni sprzętu i narzędzi
2. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków dezynfekcyjnych dla Zamawiającego zgodnie z asortymentem przedstawionym w Załączniku „1A” do SWZ – Formularzu asortymentowo– cenowym, w którym podano szacunkową ilość produktów
3. Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać atesty, zezwolenia, świadectwa rejestracji, certyfikaty wymagane przez polskie prawo, na podstawie, których może być wprowadzony do obrotu i stosowania na terytorium Polski.
4. Zamawiający wymaga, aby oferowane środki dezynfekcyjne i inne produkty były dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z przepisami:
a) Ustawy Prawo farmaceutyczne z dnia 6 września 2001 roku (tj. Dz. U. z 2025 r. poz. 750), jeżeli dotyczy (produkty lecznicze)
b) Ustawy o produktach biobójczych z dnia 9 października 2015 roku (t.j. Dz. U. z 2021 poz. 24), jeżeli dotyczy (produkty biobójcze)
c) Ustawy o wyrobach medycznych z dnia 7 kwietnia 2022 roku (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1620), jeżeli dotyczy (produkty medyczne)
d) Ustawy o produktach kosmetycznych z dnia 4 października 2018 r. (Dz. U. z 2018 r. poz. 2227), jeżeli (dotyczy kosmetyki)
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał dokumenty z wykonanych badań dotyczących skuteczności mikrobiologicznej, które muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wytwórcę lub zaakceptowanego przez wytwórcę dystrybutora oferowanego produktu - Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do siedziby Zamawiającego kopii tych dokumentów na każde wezwanie Zamawiającego w ciągu 48 godzin od złożenia dyspozycji przez Zamawiającego.
5. Oferowany przez Wykonawcę towar musi posiadać:
- w przypadku wyrobów medycznych: wymagane przepisami prawa świadectwa rejestracyjne zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2024r. poz. 1620 ze zm.) tj. Deklarację Zgodności CE lub certyfikat CE lub Zgłoszenie do Rejestru Wyrobu Medycznego;
- w przypadku wyrobów biobójczych: Decyzję Ministra Zdrowia – pozwolenie na obrót produktem biobójczym;
- w przypadku wyrobów farmaceutycznych: wymagane przepisami ustawy z dnia 06 września 2001 roku Prawo farmaceutyczne (tj. Dz. U. z 2025 r. poz. 750), właściwe pozwolenia na dopuszczenie do obrotu i stosowania na terenie RP wydane przez uprawniony organ.
- w przypadku produktów kosmetycznych: dokument potwierdzający wprowadzenie do obrotu zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1223/2009 z 30 listopada 2009r. tj. notyfikacja w systemie: Cosmetic Products Notification Portal
- w przypadku produktów przeznaczonych do stosowania u noworodków i niemowląt: wymagane badania kliniczne np. Instytut Matki i Dziecka, dopuszczające do stosowania preparatu na skórze noworodków i niemowląt.
- być zgodny z normami (w zależności od produktu):
o NF S94-402-1 (Maj 2004)
o PN-EN 13704
o PN-EN 16615
o PN-EN 14937
o PN-EN 14885
o PN-EN 14476
lub normami równoważnymi.
- w dniu dostawy do Zamawiającego posiadać nie krótszą niż 6 miesięczną datę przydatności do użytku.
- Opakowanie winno posiadać oryginalną etykietę w języku polskim.
Wymagania Zamawiającego odnośnie realizacji przedmiotu zamówienia:
• Realizacja dostaw przedmiotu zamówienia odbywać się będzie każdorazowo na podstawie zamówień wysyłanych e-mailem, faksem lub zgłaszanych telefonicznie określających rodzaj oraz ilość zamawianego towaru w ciągu max. 96 godzin od złożonego zamówienia.
• Dostawy odbywać się będą w godzinach od 7:00 do 14:00 od poniedziałku do piątku do magazynu apteki szpitalnej w Nowym Tomyślu przy ul. Sienkiewicza 3.
• Ilości podane w załączniku 1A (Formularzu asortymentowo-cenowym) są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany (zmniejszenia lub zwiększenia) ilości poszczególnych pozycji asortymentu oferowanego w ramach wartości umowy w zależności od potrzeb, przy zachowaniu niezmienionych cen poszczególnych produktów zamówienia.
• Zamawiający zastrzega możliwość skorzystanie z prawa opcji – zwiększenie ilości poszczególnych pozycji asortymentowych do 30 % zamówienia podstawowego – z tego tytułu umowa może zostać zwiększona o 30% zamówienia podstawowego.
• Wykonawca ponosi odpowiedzialność za skutki dostarczenia towaru nieodpowiedniej jakości.
• Wystawiana faktura zawierać winna numer umowy (SPZOZ_NT.DZP.2410..…25) na podstawie której została wystawiona.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

24455000-8 - Środki odkażające

39830000-9 - Środki czyszczące

39831250-3 - Roztwory myjące

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystanie z prawa opcji – zwiększenia ilości niektórych pozycji asortymentowych (w granicach wartości zawartej umowy) w przypadku zapotrzebowania na pozycje asortymentowe, których ilość została wyczerpana.
Zamawiający dopuszcza możliwość korzystania z PRAWA OPCJI. W stosunku do każdego Pakietu Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy obejmujący takie same dostawy (analogiczne), jak opisane w opisie przedmiotu zamówienia (w poszczególnych pakietach) („Opcja”). Przedmiotem Opcji będą dostawy analogiczne, jak opisane w SWZ (i wycenione przez Wykonawcę w formularzu ofertowym w ramach danego Pakietu stanowiącym część Oferty). W ramach Opcji, wedle wyboru Zamawiającego, mogą zostać zamówione wszystkie, niektóre lub jedna z pozycji wskazanych w SWZ (i wycenionych przez Wykonawcę w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym część Oferty). Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia dostaw objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie. Dostawy będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone w ilości stanowiącej równowartość do 30% wartości przedmiotu zamówienia określonej we wzorze umowy stanowiącej załącznik do SWZ. Podstawą określenia wartości dostaw zleconych w ramach Opcji (w celu określenia jej zakresu) będą ceny jednostkowe poszczególnych pozycji zawarte w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym część Oferty.
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z Opcji w przypadku wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego dostaw stanowiących przedmiot zamówienia na skutek zmiany warunków epidemiologicznych, zwiększenia ilości przyjmowanych pacjentów, zmian w receptariuszu szpitalnym, konieczności zastosowania innego sposobu leczenia u pacjentów, zmian w sposobie leczenia pacjentów, w przypadku zlecenia lub powierzenia Zamawiającemu nowych zadań, jak również w sytuacji braku możliwości wyłonienia z przyczyn obiektywnych dostawców przedmiotu zamówienia w ramach podstawowych trybów udzielania zamówień, celem zabezpieczenia niezbędnych dostaw oraz w przypadku powierzania wykonawcy dostaw stanowiących wykonawstwo zastępcze w stosunku do dostaw realizowanych przez innego wykonawcę. Możliwe jest przedłużenie okresu obowiązywania umowy w przypadku niewykorzystania wartości brutto umowy i/lub skorzystania z prawa opcji.
Szczegółowe wymagania Zamawiającego odnośnie realizacji przedmiotu zamówienia przedstawione są we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4. do SWZ.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty oceniane będą systemem punktowym w skali od 0 do 100 pkt. wg zasad opisanych poniżej osobno dla każdego pakietu. Oferta najtańsza spośród złożonych ofert otrzyma 100 punktów, pozostałe proporcjonalnie mniej.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 4: Inne preparaty dezynfekcyjne
2. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków dezynfekcyjnych dla Zamawiającego zgodnie z asortymentem przedstawionym w Załączniku „1A” do SWZ – Formularzu asortymentowo– cenowym, w którym podano szacunkową ilość produktów
3. Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać atesty, zezwolenia, świadectwa rejestracji, certyfikaty wymagane przez polskie prawo, na podstawie, których może być wprowadzony do obrotu i stosowania na terytorium Polski.
4. Zamawiający wymaga, aby oferowane środki dezynfekcyjne i inne produkty były dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z przepisami:
a) Ustawy Prawo farmaceutyczne z dnia 6 września 2001 roku (tj. Dz. U. z 2025 r. poz. 750), jeżeli dotyczy (produkty lecznicze)
b) Ustawy o produktach biobójczych z dnia 9 października 2015 roku (t.j. Dz. U. z 2021 poz. 24), jeżeli dotyczy (produkty biobójcze)
c) Ustawy o wyrobach medycznych z dnia 7 kwietnia 2022 roku (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1620), jeżeli dotyczy (produkty medyczne)
d) Ustawy o produktach kosmetycznych z dnia 4 października 2018 r. (Dz. U. z 2018 r. poz. 2227), jeżeli (dotyczy kosmetyki)
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał dokumenty z wykonanych badań dotyczących skuteczności mikrobiologicznej, które muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wytwórcę lub zaakceptowanego przez wytwórcę dystrybutora oferowanego produktu - Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do siedziby Zamawiającego kopii tych dokumentów na każde wezwanie Zamawiającego w ciągu 48 godzin od złożenia dyspozycji przez Zamawiającego.
5. Oferowany przez Wykonawcę towar musi posiadać:
- w przypadku wyrobów medycznych: wymagane przepisami prawa świadectwa rejestracyjne zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2024r. poz. 1620 ze zm.) tj. Deklarację Zgodności CE lub certyfikat CE lub Zgłoszenie do Rejestru Wyrobu Medycznego;
- w przypadku wyrobów biobójczych: Decyzję Ministra Zdrowia – pozwolenie na obrót produktem biobójczym;
- w przypadku wyrobów farmaceutycznych: wymagane przepisami ustawy z dnia 06 września 2001 roku Prawo farmaceutyczne (tj. Dz. U. z 2025 r. poz. 750), właściwe pozwolenia na dopuszczenie do obrotu i stosowania na terenie RP wydane przez uprawniony organ.
- w przypadku produktów kosmetycznych: dokument potwierdzający wprowadzenie do obrotu zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1223/2009 z 30 listopada 2009r. tj. notyfikacja w systemie: Cosmetic Products Notification Portal
- w przypadku produktów przeznaczonych do stosowania u noworodków i niemowląt: wymagane badania kliniczne np. Instytut Matki i Dziecka, dopuszczające do stosowania preparatu na skórze noworodków i niemowląt.
- być zgodny z normami (w zależności od produktu):
o NF S94-402-1 (Maj 2004)
o PN-EN 13704
o PN-EN 16615
o PN-EN 14937
o PN-EN 14885
o PN-EN 14476
lub normami równoważnymi.
- w dniu dostawy do Zamawiającego posiadać nie krótszą niż 6 miesięczną datę przydatności do użytku.
- Opakowanie winno posiadać oryginalną etykietę w języku polskim.
Wymagania Zamawiającego odnośnie realizacji przedmiotu zamówienia:
• Realizacja dostaw przedmiotu zamówienia odbywać się będzie każdorazowo na podstawie zamówień wysyłanych e-mailem, faksem lub zgłaszanych telefonicznie określających rodzaj oraz ilość zamawianego towaru w ciągu max. 96 godzin od złożonego zamówienia.
• Dostawy odbywać się będą w godzinach od 7:00 do 14:00 od poniedziałku do piątku do magazynu apteki szpitalnej w Nowym Tomyślu przy ul. Sienkiewicza 3.
• Ilości podane w załączniku 1A (Formularzu asortymentowo-cenowym) są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany (zmniejszenia lub zwiększenia) ilości poszczególnych pozycji asortymentu oferowanego w ramach wartości umowy w zależności od potrzeb, przy zachowaniu niezmienionych cen poszczególnych produktów zamówienia.
• Zamawiający zastrzega możliwość skorzystanie z prawa opcji – zwiększenie ilości poszczególnych pozycji asortymentowych do 30 % zamówienia podstawowego – z tego tytułu umowa może zostać zwiększona o 30% zamówienia podstawowego.
• Wykonawca ponosi odpowiedzialność za skutki dostarczenia towaru nieodpowiedniej jakości.
• Wystawiana faktura zawierać winna numer umowy (SPZOZ_NT.DZP.2410..…25) na podstawie której została wystawiona.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

24455000-8 - Środki odkażające

39830000-9 - Środki czyszczące

39831250-3 - Roztwory myjące

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystanie z prawa opcji – zwiększenia ilości niektórych pozycji asortymentowych (w granicach wartości zawartej umowy) w przypadku zapotrzebowania na pozycje asortymentowe, których ilość została wyczerpana.
Zamawiający dopuszcza możliwość korzystania z PRAWA OPCJI. W stosunku do każdego Pakietu Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy obejmujący takie same dostawy (analogiczne), jak opisane w opisie przedmiotu zamówienia (w poszczególnych pakietach) („Opcja”). Przedmiotem Opcji będą dostawy analogiczne, jak opisane w SWZ (i wycenione przez Wykonawcę w formularzu ofertowym w ramach danego Pakietu stanowiącym część Oferty). W ramach Opcji, wedle wyboru Zamawiającego, mogą zostać zamówione wszystkie, niektóre lub jedna z pozycji wskazanych w SWZ (i wycenionych przez Wykonawcę w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym część Oferty). Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia dostaw objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie. Dostawy będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone w ilości stanowiącej równowartość do 30% wartości przedmiotu zamówienia określonej we wzorze umowy stanowiącej załącznik do SWZ. Podstawą określenia wartości dostaw zleconych w ramach Opcji (w celu określenia jej zakresu) będą ceny jednostkowe poszczególnych pozycji zawarte w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym część Oferty.
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z Opcji w przypadku wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego dostaw stanowiących przedmiot zamówienia na skutek zmiany warunków epidemiologicznych, zwiększenia ilości przyjmowanych pacjentów, zmian w receptariuszu szpitalnym, konieczności zastosowania innego sposobu leczenia u pacjentów, zmian w sposobie leczenia pacjentów, w przypadku zlecenia lub powierzenia Zamawiającemu nowych zadań, jak również w sytuacji braku możliwości wyłonienia z przyczyn obiektywnych dostawców przedmiotu zamówienia w ramach podstawowych trybów udzielania zamówień, celem zabezpieczenia niezbędnych dostaw oraz w przypadku powierzania wykonawcy dostaw stanowiących wykonawstwo zastępcze w stosunku do dostaw realizowanych przez innego wykonawcę. Możliwe jest przedłużenie okresu obowiązywania umowy w przypadku niewykorzystania wartości brutto umowy i/lub skorzystania z prawa opcji.
Szczegółowe wymagania Zamawiającego odnośnie realizacji przedmiotu zamówienia przedstawione są we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4. do SWZ.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty oceniane będą systemem punktowym w skali od 0 do 100 pkt. wg zasad opisanych poniżej osobno dla każdego pakietu. Oferta najtańsza spośród złożonych ofert otrzyma 100 punktów, pozostałe proporcjonalnie mniej.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 5: Dezynfekcja i mycie maszynowe
2. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków dezynfekcyjnych dla Zamawiającego zgodnie z asortymentem przedstawionym w Załączniku „1A” do SWZ – Formularzu asortymentowo– cenowym, w którym podano szacunkową ilość produktów
3. Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać atesty, zezwolenia, świadectwa rejestracji, certyfikaty wymagane przez polskie prawo, na podstawie, których może być wprowadzony do obrotu i stosowania na terytorium Polski.
4. Zamawiający wymaga, aby oferowane środki dezynfekcyjne i inne produkty były dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z przepisami:
a) Ustawy Prawo farmaceutyczne z dnia 6 września 2001 roku (tj. Dz. U. z 2025 r. poz. 750), jeżeli dotyczy (produkty lecznicze)
b) Ustawy o produktach biobójczych z dnia 9 października 2015 roku (t.j. Dz. U. z 2021 poz. 24), jeżeli dotyczy (produkty biobójcze)
c) Ustawy o wyrobach medycznych z dnia 7 kwietnia 2022 roku (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1620), jeżeli dotyczy (produkty medyczne)
d) Ustawy o produktach kosmetycznych z dnia 4 października 2018 r. (Dz. U. z 2018 r. poz. 2227), jeżeli (dotyczy kosmetyki)
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał dokumenty z wykonanych badań dotyczących skuteczności mikrobiologicznej, które muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wytwórcę lub zaakceptowanego przez wytwórcę dystrybutora oferowanego produktu - Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do siedziby Zamawiającego kopii tych dokumentów na każde wezwanie Zamawiającego w ciągu 48 godzin od złożenia dyspozycji przez Zamawiającego.
5. Oferowany przez Wykonawcę towar musi posiadać:
- w przypadku wyrobów medycznych: wymagane przepisami prawa świadectwa rejestracyjne zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2024r. poz. 1620 ze zm.) tj. Deklarację Zgodności CE lub certyfikat CE lub Zgłoszenie do Rejestru Wyrobu Medycznego;
- w przypadku wyrobów biobójczych: Decyzję Ministra Zdrowia – pozwolenie na obrót produktem biobójczym;
- w przypadku wyrobów farmaceutycznych: wymagane przepisami ustawy z dnia 06 września 2001 roku Prawo farmaceutyczne (tj. Dz. U. z 2025 r. poz. 750), właściwe pozwolenia na dopuszczenie do obrotu i stosowania na terenie RP wydane przez uprawniony organ.
- w przypadku produktów kosmetycznych: dokument potwierdzający wprowadzenie do obrotu zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1223/2009 z 30 listopada 2009r. tj. notyfikacja w systemie: Cosmetic Products Notification Portal
- w przypadku produktów przeznaczonych do stosowania u noworodków i niemowląt: wymagane badania kliniczne np. Instytut Matki i Dziecka, dopuszczające do stosowania preparatu na skórze noworodków i niemowląt.
- być zgodny z normami (w zależności od produktu):
o NF S94-402-1 (Maj 2004)
o PN-EN 13704
o PN-EN 16615
o PN-EN 14937
o PN-EN 14885
o PN-EN 14476
lub normami równoważnymi.
- w dniu dostawy do Zamawiającego posiadać nie krótszą niż 6 miesięczną datę przydatności do użytku.
- Opakowanie winno posiadać oryginalną etykietę w języku polskim.
Wymagania Zamawiającego odnośnie realizacji przedmiotu zamówienia:
• Realizacja dostaw przedmiotu zamówienia odbywać się będzie każdorazowo na podstawie zamówień wysyłanych e-mailem, faksem lub zgłaszanych telefonicznie określających rodzaj oraz ilość zamawianego towaru w ciągu max. 96 godzin od złożonego zamówienia.
• Dostawy odbywać się będą w godzinach od 7:00 do 14:00 od poniedziałku do piątku do magazynu apteki szpitalnej w Nowym Tomyślu przy ul. Sienkiewicza 3.
• Ilości podane w załączniku 1A (Formularzu asortymentowo-cenowym) są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany (zmniejszenia lub zwiększenia) ilości poszczególnych pozycji asortymentu oferowanego w ramach wartości umowy w zależności od potrzeb, przy zachowaniu niezmienionych cen poszczególnych produktów zamówienia.
• Zamawiający zastrzega możliwość skorzystanie z prawa opcji – zwiększenie ilości poszczególnych pozycji asortymentowych do 30 % zamówienia podstawowego – z tego tytułu umowa może zostać zwiększona o 30% zamówienia podstawowego.
• Wykonawca ponosi odpowiedzialność za skutki dostarczenia towaru nieodpowiedniej jakości.
• Wystawiana faktura zawierać winna numer umowy (SPZOZ_NT.DZP.2410..…25) na podstawie której została wystawiona.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39830000-9 - Środki czyszczące

39831250-3 - Roztwory myjące

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystanie z prawa opcji – zwiększenia ilości niektórych pozycji asortymentowych (w granicach wartości zawartej umowy) w przypadku zapotrzebowania na pozycje asortymentowe, których ilość została wyczerpana.
Zamawiający dopuszcza możliwość korzystania z PRAWA OPCJI. W stosunku do każdego Pakietu Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy obejmujący takie same dostawy (analogiczne), jak opisane w opisie przedmiotu zamówienia (w poszczególnych pakietach) („Opcja”). Przedmiotem Opcji będą dostawy analogiczne, jak opisane w SWZ (i wycenione przez Wykonawcę w formularzu ofertowym w ramach danego Pakietu stanowiącym część Oferty). W ramach Opcji, wedle wyboru Zamawiającego, mogą zostać zamówione wszystkie, niektóre lub jedna z pozycji wskazanych w SWZ (i wycenionych przez Wykonawcę w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym część Oferty). Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia dostaw objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie. Dostawy będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone w ilości stanowiącej równowartość do 30% wartości przedmiotu zamówienia określonej we wzorze umowy stanowiącej załącznik do SWZ. Podstawą określenia wartości dostaw zleconych w ramach Opcji (w celu określenia jej zakresu) będą ceny jednostkowe poszczególnych pozycji zawarte w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym część Oferty.
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z Opcji w przypadku wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego dostaw stanowiących przedmiot zamówienia na skutek zmiany warunków epidemiologicznych, zwiększenia ilości przyjmowanych pacjentów, zmian w receptariuszu szpitalnym, konieczności zastosowania innego sposobu leczenia u pacjentów, zmian w sposobie leczenia pacjentów, w przypadku zlecenia lub powierzenia Zamawiającemu nowych zadań, jak również w sytuacji braku możliwości wyłonienia z przyczyn obiektywnych dostawców przedmiotu zamówienia w ramach podstawowych trybów udzielania zamówień, celem zabezpieczenia niezbędnych dostaw oraz w przypadku powierzania wykonawcy dostaw stanowiących wykonawstwo zastępcze w stosunku do dostaw realizowanych przez innego wykonawcę. Możliwe jest przedłużenie okresu obowiązywania umowy w przypadku niewykorzystania wartości brutto umowy i/lub skorzystania z prawa opcji.
Szczegółowe wymagania Zamawiającego odnośnie realizacji przedmiotu zamówienia przedstawione są we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4. do SWZ.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty oceniane będą systemem punktowym w skali od 0 do 100 pkt. wg zasad opisanych poniżej osobno dla każdego pakietu. Oferta najtańsza spośród złożonych ofert otrzyma 100 punktów, pozostałe proporcjonalnie mniej.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 6: Dezynfekcja skóry i błon śluzowych
2. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków dezynfekcyjnych dla Zamawiającego zgodnie z asortymentem przedstawionym w Załączniku „1A” do SWZ – Formularzu asortymentowo– cenowym, w którym podano szacunkową ilość produktów
3. Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać atesty, zezwolenia, świadectwa rejestracji, certyfikaty wymagane przez polskie prawo, na podstawie, których może być wprowadzony do obrotu i stosowania na terytorium Polski.
4. Zamawiający wymaga, aby oferowane środki dezynfekcyjne i inne produkty były dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z przepisami:
a) Ustawy Prawo farmaceutyczne z dnia 6 września 2001 roku (tj. Dz. U. z 2025 r. poz. 750), jeżeli dotyczy (produkty lecznicze)
b) Ustawy o produktach biobójczych z dnia 9 października 2015 roku (t.j. Dz. U. z 2021 poz. 24), jeżeli dotyczy (produkty biobójcze)
c) Ustawy o wyrobach medycznych z dnia 7 kwietnia 2022 roku (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1620), jeżeli dotyczy (produkty medyczne)
d) Ustawy o produktach kosmetycznych z dnia 4 października 2018 r. (Dz. U. z 2018 r. poz. 2227), jeżeli (dotyczy kosmetyki)
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał dokumenty z wykonanych badań dotyczących skuteczności mikrobiologicznej, które muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wytwórcę lub zaakceptowanego przez wytwórcę dystrybutora oferowanego produktu - Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do siedziby Zamawiającego kopii tych dokumentów na każde wezwanie Zamawiającego w ciągu 48 godzin od złożenia dyspozycji przez Zamawiającego.
5. Oferowany przez Wykonawcę towar musi posiadać:
- w przypadku wyrobów medycznych: wymagane przepisami prawa świadectwa rejestracyjne zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2024r. poz. 1620 ze zm.) tj. Deklarację Zgodności CE lub certyfikat CE lub Zgłoszenie do Rejestru Wyrobu Medycznego;
- w przypadku wyrobów biobójczych: Decyzję Ministra Zdrowia – pozwolenie na obrót produktem biobójczym;
- w przypadku wyrobów farmaceutycznych: wymagane przepisami ustawy z dnia 06 września 2001 roku Prawo farmaceutyczne (tj. Dz. U. z 2025 r. poz. 750), właściwe pozwolenia na dopuszczenie do obrotu i stosowania na terenie RP wydane przez uprawniony organ.
- w przypadku produktów kosmetycznych: dokument potwierdzający wprowadzenie do obrotu zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1223/2009 z 30 listopada 2009r. tj. notyfikacja w systemie: Cosmetic Products Notification Portal
- w przypadku produktów przeznaczonych do stosowania u noworodków i niemowląt: wymagane badania kliniczne np. Instytut Matki i Dziecka, dopuszczające do stosowania preparatu na skórze noworodków i niemowląt.
- być zgodny z normami (w zależności od produktu):
o NF S94-402-1 (Maj 2004)
o PN-EN 13704
o PN-EN 16615
o PN-EN 14937
o PN-EN 14885
o PN-EN 14476
lub normami równoważnymi.
- w dniu dostawy do Zamawiającego posiadać nie krótszą niż 6 miesięczną datę przydatności do użytku.
- Opakowanie winno posiadać oryginalną etykietę w języku polskim.
Wymagania Zamawiającego odnośnie realizacji przedmiotu zamówienia:
• Realizacja dostaw przedmiotu zamówienia odbywać się będzie każdorazowo na podstawie zamówień wysyłanych e-mailem, faksem lub zgłaszanych telefonicznie określających rodzaj oraz ilość zamawianego towaru w ciągu max. 96 godzin od złożonego zamówienia.
• Dostawy odbywać się będą w godzinach od 7:00 do 14:00 od poniedziałku do piątku do magazynu apteki szpitalnej w Nowym Tomyślu przy ul. Sienkiewicza 3.
• Ilości podane w załączniku 1A (Formularzu asortymentowo-cenowym) są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany (zmniejszenia lub zwiększenia) ilości poszczególnych pozycji asortymentu oferowanego w ramach wartości umowy w zależności od potrzeb, przy zachowaniu niezmienionych cen poszczególnych produktów zamówienia.
• Zamawiający zastrzega możliwość skorzystanie z prawa opcji – zwiększenie ilości poszczególnych pozycji asortymentowych do 30 % zamówienia podstawowego – z tego tytułu umowa może zostać zwiększona o 30% zamówienia podstawowego.
• Wykonawca ponosi odpowiedzialność za skutki dostarczenia towaru nieodpowiedniej jakości.
• Wystawiana faktura zawierać winna numer umowy (SPZOZ_NT.DZP.2410..…25) na podstawie której została wystawiona.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

24455000-8 - Środki odkażające

33700000-7 - Produkty do pielęgnacji ciała

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystanie z prawa opcji – zwiększenia ilości niektórych pozycji asortymentowych (w granicach wartości zawartej umowy) w przypadku zapotrzebowania na pozycje asortymentowe, których ilość została wyczerpana.
Zamawiający dopuszcza możliwość korzystania z PRAWA OPCJI. W stosunku do każdego Pakietu Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy obejmujący takie same dostawy (analogiczne), jak opisane w opisie przedmiotu zamówienia (w poszczególnych pakietach) („Opcja”). Przedmiotem Opcji będą dostawy analogiczne, jak opisane w SWZ (i wycenione przez Wykonawcę w formularzu ofertowym w ramach danego Pakietu stanowiącym część Oferty). W ramach Opcji, wedle wyboru Zamawiającego, mogą zostać zamówione wszystkie, niektóre lub jedna z pozycji wskazanych w SWZ (i wycenionych przez Wykonawcę w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym część Oferty). Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia dostaw objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie. Dostawy będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone w ilości stanowiącej równowartość do 30% wartości przedmiotu zamówienia określonej we wzorze umowy stanowiącej załącznik do SWZ. Podstawą określenia wartości dostaw zleconych w ramach Opcji (w celu określenia jej zakresu) będą ceny jednostkowe poszczególnych pozycji zawarte w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym część Oferty.
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z Opcji w przypadku wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego dostaw stanowiących przedmiot zamówienia na skutek zmiany warunków epidemiologicznych, zwiększenia ilości przyjmowanych pacjentów, zmian w receptariuszu szpitalnym, konieczności zastosowania innego sposobu leczenia u pacjentów, zmian w sposobie leczenia pacjentów, w przypadku zlecenia lub powierzenia Zamawiającemu nowych zadań, jak również w sytuacji braku możliwości wyłonienia z przyczyn obiektywnych dostawców przedmiotu zamówienia w ramach podstawowych trybów udzielania zamówień, celem zabezpieczenia niezbędnych dostaw oraz w przypadku powierzania wykonawcy dostaw stanowiących wykonawstwo zastępcze w stosunku do dostaw realizowanych przez innego wykonawcę. Możliwe jest przedłużenie okresu obowiązywania umowy w przypadku niewykorzystania wartości brutto umowy i/lub skorzystania z prawa opcji.
Szczegółowe wymagania Zamawiającego odnośnie realizacji przedmiotu zamówienia przedstawione są we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4. do SWZ.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty oceniane będą systemem punktowym w skali od 0 do 100 pkt. wg zasad opisanych poniżej osobno dla każdego pakietu. Oferta najtańsza spośród złożonych ofert otrzyma 100 punktów, pozostałe proporcjonalnie mniej.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ.
b) odpis lub informacje z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w zdaniu poprzednim, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca dostarczy dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
c) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w:
- art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy,
- art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o Zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
- art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
- art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy,
- art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczegółowych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.(Dz. U. 2025 poz. 514)
(wzór oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania stanowi załącznik nr 5 do SWZ)
Podmiotowe środki dowodowe wymienione w ust. 1. lit. b) - c) składane są na wezwanie Zamawiającego. Podmiotowe środki dowodowe Wykonawca będzie obowiązany złożyć w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 5 dni, określonym w wezwaniu wystosowanym przez Zamawiającego do Wykonawcy po otwarciu ofert w trybie art. 274 ust. 1 PZP. Dokumenty wskazane w pkt 1. lit. b) – c) powinny być aktualne na dzień ich złożenia.
Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w rozdz. VIII ust. 2. SWZ, lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 PZP, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania osoby, której dokument miał dotyczyć - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli: 1) może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p dane umożliwiające dostęp do tych środków;
2) podmiotowym środkiem dowodowym jest oświadczenie, którego treść odpowiada zakresowi oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1.
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Zamawiający żąda, by wykonawca złożył wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe.
a) dla zaoferowanych wyrobów medycznych: Aktualne dokumenty uprawniające do stosowania całości oferowanego towaru w Polsce tj. świadectwo rejestracji, świadectwo dopuszczenia do obrotu, wpis do urzędowego wykazu materiałów medycznych lub dokument CE (deklarację zgodności CE) – zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dn. 7 kwietnia 2022 (Dz.U. z 2024r. poz. 1620 ze zm.). Na potwierdzenie powyższego wykonawca winien złożyć stosowne oświadczenie na druku ofertowym (zał. 1 do SWZ).
b) dla zaoferowanych wyrobów leczniczych: dopuszczenia do obrotu produktu leczniczego, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 r. - Prawo Farmaceutyczne (t.j. Dz.U. 2025 poz. 750); tj. Deklarację Zgodności CE lub certyfikat CE lub Zgłoszenie do Rejestru Wyrobu Medycznego; Na potwierdzenie powyższego wykonawca winien złożyć stosowne oświadczenie na druku ofertowym (zał. 1 do SWZ).
c) w przypadku wyrobów biobójczych: Decyzję Ministra Zdrowia – pozwolenie na obrót produktem biobójczym zgodnie z przepisami ustawy o produktach biobójczych (t.j. Dz. U. z 2021 p. 24); Na potwierdzenie powyższego wykonawca winien złożyć stosowne oświadczenie na druku ofertowym (zał. 1 do SWZ).
d) dla produktów kosmetycznych: Zgłoszenie dokument potwierdzający wprowadzenie do obrotu zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1223/2009 z 30 listopada 2009r. tj. notyfikacja w systemie: Cosmetic Products Notification; Na potwierdzenie powyższego wykonawca winien złożyć stosowne oświadczenie na druku ofertowym (zał. 1 do SWZ).
e) w przypadku produktów przeznaczonych do stosowania u noworodków i niemowląt: wymagane badania kliniczne np. Instytut Matki i Dziecka lub instytucji równoważnej, dopuszczające do stosowania preparatu na skórze noworodków i niemowląt (zaświadczenie) dotyczy produktów w Pakiecie nr 6 (poz. 1 i 3)
f) dla każdego z zaoferowanych wyrobów: kartę charakterystyki oraz ulotkę informacyjną producenta zaoferowanych środków potwierdzające wymagany przez Zamawiającego skład oraz właściwości produktu (nie dotyczy dozowników) Jeśli w złożonych dokumentach nie będą zawarte informacje potwierdzające spełnienie wymagań w zakresie skuteczności bójczej zgodnie z OPZ Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania okazania się przez wykonawcę pełnymi protokołami badań potwierdzającymi spektrum i czas działania w zastosowaniu w obszarze medycznym w warunkach praktycznych oferowanego preparatu - dotyczy preparatów, dla których Zamawiający określił spektrum i czas działania;
g) pozytywne opinie wystawione przez producentów aparatury medycznej/urządzeń myjących/baterii/urządzeń dezynfekujących wskazanych przez Zamawiającego, dotyczące możliwości stosowania zaoferowanych preparatów wraz z urządzeniami producenta – dotyczy preparatów, dla których Zamawiający określił takie wymagania ( w zał. 1A w Pakiecie nr 2, 3, 4, 5).
Zamawiający zaleca wskazania w formie opisu (lub poprzez wyraźne oznaczenie), przynależności składanych ulotek, materiałów informacyjnych, kart charakterystyki i innych dokumentów przedmiotowych do określonego numeru pozycji cennika (np. pakiet nr... pozycja nr... lub nazwą handlową produktu)
Dokumenty wskazane w podpunktach a) do d) składane są w formie oświadczenia w Druku OFERTA o posiadaniu wyżej wymienionych dokumentów oraz zapewnienie o przedłożeniu ich na każde żądanie Zamawiającego. Dokumenty wskazane w podpunktach e) do g) Wykonawca winien złożyć wraz z ofertą. Jeśli zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oferowany w przetargu wyrób nie wymaga posiadania żadnego z ww. dokumentów – Wykonawca winien załączyć stosowne oświadczenie tj. dla której pozycji Pakietu nie jest wymagane.
2. Zamawiający akceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeśli potwierdzają, że oferowane dostawy/ usługi/ roboty budowlane spełniają określone przez zamawiającego wymagania, cechy lub kryteria.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1. Zamawiający żąda, by wykonawca złożył wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe.
a) dla zaoferowanych wyrobów medycznych: Aktualne dokumenty uprawniające do stosowania całości oferowanego towaru w Polsce tj. świadectwo rejestracji, świadectwo dopuszczenia do obrotu, wpis do urzędowego wykazu materiałów medycznych lub dokument CE (deklarację zgodności CE) – zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dn. 7 kwietnia 2022 (Dz.U. z 2024r. poz. 1620 ze zm.). Na potwierdzenie powyższego wykonawca winien złożyć stosowne oświadczenie na druku ofertowym (zał. 1 do SWZ).
b) dla zaoferowanych wyrobów leczniczych: dopuszczenia do obrotu produktu leczniczego, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 r. - Prawo Farmaceutyczne (t.j. Dz.U. 2025 poz. 750); tj. Deklarację Zgodności CE lub certyfikat CE lub Zgłoszenie do Rejestru Wyrobu Medycznego; Na potwierdzenie powyższego wykonawca winien złożyć stosowne oświadczenie na druku ofertowym (zał. 1 do SWZ).
c) w przypadku wyrobów biobójczych: Decyzję Ministra Zdrowia – pozwolenie na obrót produktem biobójczym zgodnie z przepisami ustawy o produktach biobójczych (t.j. Dz. U. z 2021 p. 24); Na potwierdzenie powyższego wykonawca winien złożyć stosowne oświadczenie na druku ofertowym (zał. 1 do SWZ).
d) dla produktów kosmetycznych: Zgłoszenie dokument potwierdzający wprowadzenie do obrotu zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1223/2009 z 30 listopada 2009r. tj. notyfikacja w systemie: Cosmetic Products Notification; Na potwierdzenie powyższego wykonawca winien złożyć stosowne oświadczenie na druku ofertowym (zał. 1 do SWZ).
e) w przypadku produktów przeznaczonych do stosowania u noworodków i niemowląt: wymagane badania kliniczne np. Instytut Matki i Dziecka lub instytucji równoważnej, dopuszczające do stosowania preparatu na skórze noworodków i niemowląt (zaświadczenie) dotyczy produktów w Pakiecie nr 6 (poz. 1 i 3)
f) dla każdego z zaoferowanych wyrobów: kartę charakterystyki oraz ulotkę informacyjną producenta zaoferowanych środków potwierdzające wymagany przez Zamawiającego skład oraz właściwości produktu (nie dotyczy dozowników) Jeśli w złożonych dokumentach nie będą zawarte informacje potwierdzające spełnienie wymagań w zakresie skuteczności bójczej zgodnie z OPZ Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania okazania się przez wykonawcę pełnymi protokołami badań potwierdzającymi spektrum i czas działania w zastosowaniu w obszarze medycznym w warunkach praktycznych oferowanego preparatu - dotyczy preparatów, dla których Zamawiający określił spektrum i czas działania;
g) pozytywne opinie wystawione przez producentów aparatury medycznej/urządzeń myjących/baterii/urządzeń dezynfekujących wskazanych przez Zamawiającego, dotyczące możliwości stosowania zaoferowanych preparatów wraz z urządzeniami producenta – dotyczy preparatów, dla których Zamawiający określił takie wymagania ( w zał. 1A w Pakiecie nr 2, 3, 4, 5).
Zamawiający zaleca wskazania w formie opisu (lub poprzez wyraźne oznaczenie), przynależności składanych ulotek, materiałów informacyjnych, kart charakterystyki i innych dokumentów przedmiotowych do określonego numeru pozycji cennika (np. pakiet nr... pozycja nr... lub nazwą handlową produktu)
Dokumenty wskazane w podpunktach a) do d) składane są w formie oświadczenia w Druku OFERTA o posiadaniu wyżej wymienionych dokumentów oraz zapewnienie o przedłożeniu ich na każde żądanie Zamawiającego. Dokumenty wskazane w podpunktach e) do g) Wykonawca winien złożyć wraz z ofertą. Jeśli zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oferowany w przetargu wyrób nie wymaga posiadania żadnego z ww. dokumentów – Wykonawca winien załączyć stosowne oświadczenie tj. dla której pozycji Pakietu nie jest wymagane.
2. Zamawiający akceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeśli potwierdzają, że oferowane dostawy/ usługi/ roboty budowlane spełniają określone przez zamawiającego wymagania, cechy lub kryteria.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

a. Formularz oferty – wzór stanowi załącznik nr 1 do SWZ
b. Wypełniony załącznik 1A do SWZ Szczegółowy Opis Przedmiotu zamówienia (stanowiący integralną część oferty)
c. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SWZ):
− jako własne oświadczenie Wykonawcy,
− dla każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w przypadku
wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
− dla każdego z podmiotów udostępniających Wykonawcy zasoby, pod rygorem nieważności, o ile wykonawca polega na zasobach innych podmiotów, (jeżeli dotyczy)
d. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w zdaniu poprzednim, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca dostarczy dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów,
e. Przedmiotowe środki dowodowe wyszczególnione w rozdziale VII SWZ
f. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy)
h. Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy) Zał. nr 3 do SWZ.
i. Wykaz rozwiązań równoważnych (jeżeli dotyczy).
j. Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1.W formularzu oferty należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
2.Oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
3.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wyznaczą spośród siebie Wykonawcę kierującego (lidera), upoważnionego do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla wszystkich partnerów;
4.Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty–treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania;
5.Pełnomocnictwo musi być załączone do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Ponadto pełnomocnictwo musi być podpisane w imieniu wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej wykonawcy.
6.Dokument pełnomocnictwa musi mieć formę pisemną, musi zostać złożony w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
7.Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje także pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów. Wszelka korespondencja prowadzona będzie z pełnomocnikiem.
8.Ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania. Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez lidera lub od wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia łącznie lub każdego z osobna.
9.Oświadczenie wg wzoru zał. nr2 do SWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków działu w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powinno zostać złożone wraz z ofertą pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub osobistym.
10. Dokumenty, o których mowa w rozdz.VIII. ust 1 lit. b-c) SWZ obowiązany będzie złożyć każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
11.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki udziału w postępowaniu określone w Rozdz.V ust.2 ppkt 2) winien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców(jeżeli dotyczy)
12.W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych Wykonawców, którzy wykonają dostawy/usługi do realizacji których te zdolności są wymagane. W przypadku, o którym mowa w rozdz. V ust 2 ppkt 4) SWZ, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy/usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ(jeżeli dotyczy).
13.W przypadku Wykonawców wykonujących działalność w formie spółki cywilnej postanowienia dot. oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) stosuje się odpowiednio.
14. W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego zastrzega sobie prawo żądania przedstawienia kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowane w art. 455 oraz zgodnie z zapisami istotnych postanowień umowy (wzoru umowy) zał. nr 4 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-10-24 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1194521

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-24 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-11-23

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający wykluczy wykonawcę na podstawie art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, (t.j. Dz. U. 2025 poz. 514), tj.:
1) wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124 z póżn. zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
3) którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120, 295 i 1598 oraz z 2024 r. poz. 619, 1685 i 1863), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.
5. Wykluczenie, o którym mowa w ust. 4 następować będzie na okres trwania ww. okoliczności. W przypadku wykonawcy lub uczestnika konkursu wykluczonego na podstawie art. 7 ust. 1 UOBN, Zamawiający odrzuca ofertę takiego Wykonawcy.
6. Weryfikacja braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w ust 4, odbywać się będzie na podstawie złożonego oświadczenia o braku podstaw wykluczenia oraz w oparciu o analizę wykazów określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014, a także listy prowadzonej przez ministra właściwego do praw wewnętrznych, o której mowa w art. 2 ust 1 z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.