eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BochniaAdministrowanie Targowiskiem "Mój Rynek" przy ul. Partyzantów w Bochni

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-12-05

Ogłoszenie nr 500069700-N-2017 z dnia 05-12-2017 r.

Gmina Miasta Bochnia: Administrowanie Targowiskiem "Mój Rynek" przy ul. Partyzantów w Bochni

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 601296-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Miasta Bochnia, Krajowy numer identyfikacyjny 52389600000, ul. ul. Kazimierza Wielkiego 2, 32700 Bochnia, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 014 61 49 100, e-mail umb@um.bochnia.pl, faks 014 611 83 99.
Adres strony internetowej (url): www.bochnia.eu

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Administrowanie Targowiskiem "Mój Rynek" przy ul. Partyzantów w Bochni

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.42.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia objętego niniejszym postępowaniem jest: Administrowanie Targowiskiem "Mój Rynek" przy ul. Partyzantów w Bochni. 2. Zamówienie obejmuje bieżące administrowanie nieruchomością położoną w Bochni przy ul. Partyzantów pn. Targowisko "Mój Rynek". 3. Do obowiązków Administratora należy w szczególności utrzymanie nieruchomości w stanie niepogorszonym ponad granice normalnego zużycia, a także: 1) wywieszanie na tablicy ogłoszeń Regulaminu Targowiska "Mój Rynek", informacji o wysokości opłaty targowej, zasadach rezerwacji miejsc handlowych oraz bieżących informacji związanych z działalnością Targowiska, 2) pobór opłat targowych, rezerwacyjnych w dni handlowe oraz ich odprowadzanie na konto Gminy Miasta Bochnia z częstotliwością 1 x w tygodniu, 3) kontrola uiszczania opłat targowych oraz rezerwacyjnych, 4) administrowanie miejscami handlowymi oraz zawieranie umów rezerwacyjnych zgodnie z Zarządzeniem nr 238/15 Burmistrza Miasta Bochnia z dnia 31 sierpnia 2015 r. w sprawie ustalenia zasad rezerwacji miejsc handlowych na Targowisku "Mój Rynek" w Bochni; 5) przestrzeganie i egzekwowanie przestrzegania przepisów Regulaminu Targowiska, 6) zawiadamianie odpowiednich organów administracji publicznej w razie stwierdzenia, że sprzedawany towar jest objęty prawnym zakazem sprzedaży lub co do którego zachodzi uzasadnione podejrzenie, że jest szkodliwy dla zdrowia lub życia, pochodzi z nielegalnego źródła oraz podejmowanie działań zmierzających do wstrzymania takiej sprzedaży, 7) zapewnienia letniego i zimowego utrzymania czystości i odpowiedniej estetyki Targowiska, w szczególności poprzez: 8) sprzątanie terenu Targowiska oraz obiektów kubaturowych wchodzących w jego skład w szczególności toalet (mycie podłóg, toalet i innych urządzeń w nich usytuowanych w tym uzupełnianie ręczników, mydła i papieru toaletowego itp.), 9) mechaniczne lub ręczne odśnieżanie oraz posypywanie piaskiem lub innymi środkami uszarstniającymi terenów utwardzonych z częstotliwością gwarantującą możliwość prowadzenia działalności w dni handlowe, 10) ustawienie pojemników z piaskiem oraz ich uzupełnianie, 11) odśnieżanie dachów obiektów kubaturowych z nadmiaru śniegu, 12) koszenie terenów zielonych w miarę potrzeb z częstotliwością co najmniej 1 x w miesiącu w okresie od kwietnia do października, 13) zapewnienie wywozu odpadów komunalnych z terenu Targowiska z częstotliwością gwarantującą utrzymanie właściwego stanu sanitarnego (koszty te rozliczane będą comiesięcznie do 20 tego każdego miesiąca) poprzez zawarcie stosownej umowy z dostawcą tych usług wyłonionym na podstawie przeprowadzonego przez Administratora rozeznania cenowego na podstawie zarządzenia Burmistrza Miasta Bochnia Nr 106/2014 z dnia 16 kwietnia 2014 r. w sprawie wprowadzenia regulaminu udzielania zamówień publicznych na rzecz Gminy Miasta Bochnia, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro, zmienionego Zarządzeniem Nr 244/2014 z dnia 26 sierpnia 2014r. oraz Zarządzeniem Nr 178/2015 z dnia 25 czerwca 2015r. oraz ponoszenia kosztów z tym związanych. O wyborze najkorzystniejszej oferty (ze wskazaniem danych wybranej firmy) Administrator powiadomi Zamawiającego na piśmie, załączając kserokopię dokumentacji dotyczącej rozeznania cenowego. 14) prowadzenie bieżącej obsługi i konserwacji urządzeń technicznych oraz dokonywanie niezbędnych napraw i remontów urządzeń nieobjętych gwarancją niezwłocznie po ich zaistnieniu (w przypadku awarii zagrażającej życiu i zdrowiu ludzi w terminie do 7 dni od dnia jej wystąpienia) oraz ponoszenia kosztów z tym związanych ( koszty te rozliczane będą comiesięcznie do 20go każdego miesiąca) przy założeniu, że: a) naprawa lub remont, którego łączna wartość (materiały i usługa) nie przekroczy 800 zł netto, mogą zostać wykonane bez rozeznania cenowego, b) naprawa lub remont, którego łączna wartość (materiały i usługa) przekroczy 800 zł netto, mogą zostać wykonane dopiero po przeprowadzeniu rozeznania cenowego w oparciu o zarządzenie Burmistrza Miasta Bochnia Nr 106/2014 z dnia 16 kwietnia 2014 r. w sprawie wprowadzenia regulaminu udzielania zamówień publicznych na rzecz Gminy Miasta Bochnia, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro zmienionego Zarządzeniem Nr 244/2014 z dnia 26 sierpnia 2014r. oraz Zarządzeniem Nr 178/2015 z dnia 25 czerwca 2015r . O wyborze najkorzystniejszej oferty (ze wskazaniem danych wybranej firmy) Administrator powiadomi Zamawiającego na piśmie, załączając kserokopię dokumentacji dotyczącej rozeznania cenowego. 15) prowadzenie książki obiektu budowlanego oraz przechowywanie istniejącej dokumentacji technicznej; 16) przeprowadzanie za pośrednictwem wyspecjalizowanych jednostek okresowych przeglądów Targowiska, a także urządzeń stanowiących jego wyposażenie techniczne - zgodnie z wymogami prawa budowlanego, oraz ponoszenia kosztów z tym związanych przy założeniu że przegląd którego wartość przekroczy, 800 zł netto, może zostać wykonany dopiero po przeprowadzeniu rozeznania cenowego w oparciu o zarządzenie Burmistrza Miasta Bochnia Nr 106/2014 z dnia 16 kwietnia 2014 r. w sprawie wprowadzenia regulaminu udzielania zamówień publicznych na rzecz Gminy Miasta Bochnia, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro, zmienionego Zarządzeniem Nr 244/2014 z dnia 26 sierpnia 2014r. oraz Zarządzeniem Nr 178/2015 z dnia 25 czerwca 2015r. O wyborze najkorzystniejszej oferty (ze wskazaniem danych wybranej firmy) Administrator powiadomi Zamawiającego na piśmie, załączając kserokopię dokumentacji dotyczącej rozeznania cenowego 17) prowadzenie ewidencji godzin pracy lekarza weterynarii, 18) dokonywanie zgłoszeń (telefonicznie bądź drogą mailową) do firm w zakresie świadczenia usługi wywozu i unieszkodliwiania padłych zwierząt z Targowiska Mój Rynek przy ul. Partyzantów w Bochni; 19) przestrzeganie i nadzór nad przestrzeganiem zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, 20) wykonywanie innych czynności zleconych przez Zamawiającego, a mieszczących się w szeroko rozumianym w zakresie usługi administrowania. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: wzór umowy i Regulamin Targowiska "Mój Rynek" w Bochni. 5. W celu prawidłowego sporządzenia oferty Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji w terenie

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 70.33.00.00 - Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 100800.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Bocheńskie Zakłady Usług Komunalnych Sp. z o. o.
Email wykonawcy: biuro@bzuk.pl
Adres pocztowy: ul. Kazimierza Wielkiego 2
Kod pocztowy: 32-700
Miejscowość: Bochnia
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 111585.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 111585.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 137268.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.