eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoleczkowoDostawa i montaż membran do stacji wzbogacania biogazu wysypiskowego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-03-30

Ogłoszenie nr 500069518-N-2018 z dnia 30-03-2018 r.

"EKO DOLINA" Sp. z o.o.: Dostawa i montaż membran do stacji wzbogacania biogazu wysypiskowego

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 504822-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

"EKO DOLINA" Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 19168071300000, ul. Al. Parku Krajobrazowego 99, Łężyce , 84207 Koleczkowo, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 586 725 000, e-mail ekodolina@ekodolina.pl, faks 586 727 474.
Adres strony internetowej (url): http://ekodolina.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
http://ekodolina.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa i montaż membran do stacji wzbogacania biogazu wysypiskowego

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

OZP-P/04/2018/membrany

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Na przedmiot umowy składają się m.in.: A. Prace projektowe obejmujące: 1) opracowanie projektu technicznego istniejącej u Zamawiającego instalacji stacji kondycjonowania z uwzględnieniem planowanego montażu dostarczonych przez Wykonawcę membran, dalej zwanej "instalacją". Projekt ten Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z Urzędem Dozoru Technicznego (UDT), 2) opracowanie projektu technologicznego instalacji wraz ze schematami ideowymi instalacji, 3) opracowanie projektu powykonawczego instalacji. B. Dostawa membran wraz z elementami koniecznymi do prawidłowego ich montażu. C. Prace montażowe, tj: demontaż wymienianych membran a następnie montaż nowych membran wraz ze wszystkimi instalacjami towarzyszącymi składającymi się z urządzeń pomiarowych, przy czym zdemontowane przez Wykonawcę części pozostają własnością Zamawiającego i nie mogą opuścić terenu jego zakładu. D. Próby Rozruchowe. E. Przeszkolenie pracowników Zamawiającego. F. Sporządzenie i dostarczenie Zamawiającemu następującej dokumentacji: a) instrukcji obsługi i eksploatacji (obejmującą swym zakresem wymagania BHP i p.poż) wraz z interpretacją możliwych błędów i usterek; b) harmonogramu serwisowania zamontowanych membran wraz z przewidywanymi kosztami serwisów; c) dokumentacji Techniczno - Ruchowej dostarczanych urządzeń; d) wyników pomiarów kontrolnych, prób szczelności oraz badań i oznaczeń laboratoryjnych - zgodne z warunkami UDT; e) wyników pomiarów elektrycznych w zakresie spełnienia dodatkowej ochrony od porażeń; f) raportu ze sprawdzenia funkcjonalnego działania automatyki; g) deklaracji zgodności lub certyfikaty zgodności wbudowanych materiałów i urządzeń; h) protokołu z odbioru instalacji przez inspektora UDT, który dopuszcza instalację do ekloatacji zgodnie z WUDT; i) raportu z zakończenia prób rozruchowych. Wszystkie dokumenty wymienione powyżej w lit od a) do i) zostaną sporządzone w języku polskim i dostarczone w wersji papierowej, w 4 (słownie: czterech) egzemplarzach oraz na nośniku elektronicznym w formacie PDF, zaś rysunki i schematy w formacie DWG. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1A do SIWZ. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: 42514000-2 Maszyny i aparatura do filtrowania lub oczyszczania gazów 42514300-5 Aparatura filtrująca 42514320-1 filtry gazu UWAGA: Zamawiający informuje, że na terenie zakładu Eko Dolina Sp. z o.o. obowiązuje system zarządzania środowiskowego zgodny z PN-EN ISO 14001.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 42514000-2


Dodatkowe kody CPV: 42514300-5, 42514320-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 208500
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SIGA-TECH Sp. z o.o. Sp. k.
Email wykonawcy: ppz@sigatech.pl
Adres pocztowy: Maszków 147
Kod pocztowy: 32-095
Miejscowość: Iwanowice
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 289997.10
Oferta z najniższą ceną/kosztem 289997.10
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 289997.10
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.