To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-12-04
Ogłoszenie nr 500069410-N-2017 z dnia 04-12-2017 r.
Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Augustyna Suskiego w Nowym Targu: Dostawa wyposażenia dla potrzeb Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Nowym Targu w ramach projektu pn. "ZSCKR Nowy Targ - umiejętności są szansą Twojej przyszłości´" realizowanego w ramach Osi Priorytetowej 10 Działania 10.2 Poddziałania 10.2.2 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Dostawa wyposażenia dla potrzeb Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Nowym Targu w ramach projektu pn. "ZSCKR Nowy Targ - umiejętności są szansą Twojej przyszłości´" realizowanego w ramach Osi Priorytetowej 10 Działania 10.2 Poddziałania 10.2.2 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 612711-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Augustyna Suskiego w Nowym Targu, Krajowy numer identyfikacyjny 9798500000,
ul. ul. Kokoszków
71,
34400
Nowy Targ, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
182 662 771, e-mail
kudasikb@o2.pl, faks
182 662 771.
Adres strony internetowej (url): www.zsckr.nowytarg.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyposażenia dla potrzeb Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Nowym Targu w ramach projektu pn. "ZSCKR Nowy Targ - umiejętności są szansą Twojej przyszłości´" realizowanego w ramach Osi Priorytetowej 10 Działania 10.2 Poddziałania 10.2.2 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):KD-271-8/17
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia dla potrzeb Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Nowym Targu w ramach projektu pn. "ZSCKR Nowy Targ - umiejętności są szansą Twojej przyszłości´" realizowanego w ramach Osi Priorytetowej 10 Działania 10.2 Poddziałania 10.2.2 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 w podziale na 2 części: Część nr 1 - Dostawa wyposażenia w sprzęt komputerowy wraz z instalacją. Zakres dostawy obejmuje następujący sprzęt: o 21 stanowisk komputerowych o 1 x Wizualizer o 1x Zestaw tablicy interaktywnej wraz z projektorem o 1x Urządzenie wielofunkcyjne: drukarka, skaner, ksero o 21 x Pakiet biurowy MS Office Std Edu Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5A do niniejszej siwz. Część nr 2 - Dostawa wyposażenia w sprzęt specjalistyczny gastronomiczny - wyposażenie baru. Zakres dostawy obejmuje następujący sprzęt: o Ekspres do kawy o Kostkarka do lodu o Zmywarka uniwersalna o Witryna chłodnicza/do napojów o Lodówko - zamrażarka o Sokowirówka o Dystrybutor zimnych napojów o Podgrzewacz do talerzy o Blender barowy o System sprzedaży GASTRO POS o Ekran dotykowy do obsługi klientów o Drukarka paragonów Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5B do niniejszej siwz.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 30236000-2
Dodatkowe kody CPV: 32322000-6, 38652100-1, 30232100-5, 30213300-8, 39711130-9, 39711211-1, 39711210-4, 39711310-5, 39711340-4, 39713100-4, 30231320-6, 30142200-8, 48481000-3, 39711200-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa wyposażenia w sprzęt komputerowy wraz z instalacją |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostaje unieważnione w Części 1 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu ( brak ofert w przedmiotowej części przetargu). |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa wyposażenia w sprzęt specjalistyczny gastronomiczny - wyposażenie baru |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
37000.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: GASTRO PACK MICHAŁ HANZEL
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
45810.35
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO TARGU
- Nadzór inwestorski nad zadaniem pn. Rozbudowa drogi powiatowej nr 1644K Łopuszna - Dursztyn na odcinku od mostu na Białce w stronę Krempach do istniejącego chodnika
- Pełnienie czynności Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad inwestycją p.n. "Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 2 w Nowym Targu".
- Przebudowa skrzyżowania drogi powiatowej nr 1671K ul. Św. Anny - ul. Kowaniec w m. Nowy Targ z drogą gminną ul. Szpitalną w m. Nowy Targ
- Roboty budowlane związane z remontem części piwnicznej budynku Państwowej Szkoły Muzycznej I i II Stopnia w Nowym Targu - filia (obiekt) w Rabce Zdrój - II postępowanie
- Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Poronin ul. Jesionkówka
- Przebudowa kompleksu sportowo - rekreacyjnego w miejscowości Długopole, gmina Nowy Targ
więcej: przetargi w Nowym Targu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA INFRASTRUKTURY IT W RAMACH PROJEKTU "WSPARCIE PODSTAWOWEJ OPIEKI ZDROWOTNEJ (POZ)"
- Dostawa wraz z montażem systemu systemu alarmowego i monitoringu do budynku nr 7 ANS w Gnieźnie
- "Dostawa materiałów eksploatacyjnych, akcesoriów oraz sprzętu komputerowego na potrzeby "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o."
- "Wyposażenie Zespołu Szkół w Kostomłotach Drugich w pomoce dydaktyczne, meble oraz narzędzia TIK"
- "Cyberbezpieczny Urząd Gminy Bukowiec"
- "Program Aktywny Maluch 2022-2029" - Dostawa wyposażenia
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.