To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-12-01
Ogłoszenie nr 500068513-N-2017 z dnia 01-12-2017 r.
31 Baza Lotnictwa Taktycznego: USŁUGA WYWOZU NIECZYSTOŚCI STAŁYCH Z KOMPLEKSÓW ADMINISTROWANYCH PRZEZ 31 BLT NA TERENIE m. ŚREM
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 611961-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
31 Baza Lotnictwa Taktycznego, Krajowy numer identyfikacyjny 63243177100000,
ul. Ul. Silniki
1,
61-325
Poznań, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
261 548 500, e-mail
31blt.przetargi@ron.mil.pl, faks
261 548 555.
Adres strony internetowej (url): www.31blt.wp.mil.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: JEDNOSTKA WOJSKOWA
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
USŁUGA WYWOZU NIECZYSTOŚCI STAŁYCH Z KOMPLEKSÓW ADMINISTROWANYCH PRZEZ 31 BLT NA TERENIE m. ŚREM
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP 75/XI/17
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są usługi związane z wywozem i składowaniem nieczystości stałych z obiektów administrowanych przez 31 BLT na terenie m. Śrem od dnia podpisania umowy do 30.11.2019 roku. Warunki świadczenia usługi zawiera Projekt umowy - załącznik nr 5 do SIWZ. Szczegółowy zakres i przybliżoną ilość wywozów określa Formularz wyceny ofertowej - załącznik nr 6 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
160160.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Śremie Sp. z o.o. ul. Parkowa 6, 63-100 Śrem
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
172972.80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp w wysokości do 50% zamówienia podstawowego. Zamawiający przewiduje prawo opcji, zgodnie z art. 34 ust. 5 uPzp. Zamawiający ma prawo bez konieczności sporządzania i podpisania aneksu do umowy, zmienić ilość pojemników, miejsce podstawienia w ramach danego kompleksu oraz ich częstotliwość wywozu w danym miesiącu poprzez ich zwiększenie lub zmniejszenie nie więcej niż o 33% w stosunku do średniomiesięcznej wartości ilości realizacji usługi. Dotyczyć to będzie głównie konieczności zwiększenia zapotrzebowania ilości pojemników na wywóz i składowanie nieczystości stałych z przeznaczeniem na imprezy jednorazowe, mające odbyć się w latach 2018-2019, których ilość i czasookres nie mogły być przewidziane w momencie przygotowania procedury przetargowej. Realizowanie opcjonalnej części będzie wykonywane na podstawie oświadczenia woli Zamawiającego, a Wykonawca będzie zobligowany podjąć się jej realizacji w ramach przedmiotowej umowy. Realizowanie opcji będzie odbywało się w oparciu o cenę jednostkową zaproponowaną przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym, tj. załączniku nr 1 do SIWZ. Wykonawcy będzie przysługiwało odrębne wynagrodzenie za wykonaną usługę. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako "prawo opcji" jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. Zamawiający ma prawo wykorzystać prawo opcji od dnia podpisania umowy do dnia 30.11.2019 r. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zbieranie, transport i utylizacja padłej zwierzyny z dróg wojewódzkich na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Gnieźnie
- Kompleksowe wykonywanie usług związanych ze sprzątaniem pomieszczeń biurowych i socjalnych w budynku RDW w Nowym Tomyślu i pomieszczeń biurowych i socjalnych w budynkach OD w Wolsztynie i Opalenicy
- Rozbudowa drogi krajowej nr 92 na odcinku Gonice-Wólka od km 12+521 do km 15+593 w zakresie budowy ścieżki pieszo-rowerowej i kanału techn. oraz od dk nr 92 w km 15+593 do drogi gminnej nr 424038P.
- zakup wraz z dostawą i montażem sprzętu do siłowni znajdujących się w budynkach UAM w Poznaniu
- Sprzątanie pomieszczeń w budynku Rejonu Dróg Wojewódzkich w Koninie
- Zbieranie, transport i utylizacja padłej zwierzyny z dróg wojewódzkich na terenie RDW Szamotuły
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa podstawienia kontenera, odbioru i unieszkodliwienia odpadów z terenów gminnych zarządzanych przez PGM Żyrardów Sp. z o.o.
- USŁUGA ODBIORU, TRANSPORTU I UNIESZKODLIWIANIA ODPADÓW
- Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości objętych systemem gospodarowania odpadami komunalnymi na terenie Miasta i Gminy Frombork w 2026 roku
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12 z Zakładu Unieszkodliwiania i Odzysku Odpadów w Domaszkowicach
- "Utworzenie i prowadzenie Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych" położonego na terenie Gminy Białogard lub Miasta Białogard, prowadzonego przez Gminę Białogard w roku 2026
- Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu gminy Oleśnica w 2026 roku.
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





