eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MrągowoUSŁUGA ODBIORU, TRANSPORTU I UNIESZKODLIWIANIA ODPADÓW



Ogłoszenie z dnia 2025-12-17

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
USŁUGA ODBIORU, TRANSPORTU I UNIESZKODLIWIANIA ODPADÓW

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojskowy Ośrodek Szkoleniowo-Kondycyjny Mrągowo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510286697

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Półwysep Czterech Wiatrów

1.5.2.) Miejscowość: Mrągowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-700

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: woszk.mragowo@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: woszkmragowo.wp.mil.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

USŁUGA ODBIORU, TRANSPORTU I UNIESZKODLIWIANIA ODPADÓW

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-00735438-9689-4b70-be4f-dc002b37bc04

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00606465

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00115253/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 USŁUGA ODBIORU, TRANSPORTU ORAZ UNIESZKODLIWIANIA ODPADÓW

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.platformazakupowa.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.platformazakupowa.pl na stronie przedmiotowego postępowania

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości wysłanych przez Zamawiającego bezpośrednio na platformie.
2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie Internetowej Platformy Zakupowej oraz Instrukcji składania ofert dla Wykonawców dostępnej na stronie Platformy.
3. Wykonawca winien zapoznać się z treścią niniejszej SWZ. Wszelkie ewentualne uzupełnienia, zmiany i wyjaśnienia treści SWZ będą zamieszczane na stronie platformy zakupowej dedykowanej zamówieniu.
4. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej. Informacje dotyczące w szczególności odpowiedzi
na pytania, zmiany SWZ, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie zakupowej w zakładce „Komunikaty”.
5. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej do konkretnego Wykonawcy.
6. Wykonawcy mają obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości przesłanych przez Zamawiającego bezpośrednio na platformie zakupowej, ponieważ system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM. Za zapoznanie z całością udostępnionych na stronie internetowej dokumentów odpowiada Wykonawca.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 19/2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru, transportu i zagospodarowania niesegregowanych, segregowanych i wielkogabarytowych odpadów komunalnych z terenu WOSzK Mrągowo;
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią dokumenty określone w Załączniku nr 1A do SWZ.
3. Szczegółową specyfikację ilościową określają załączniki nr 2A do SWZ/ do Umowy. Załączniki stanową równocześnie formularz kalkulacji zaproponowanej ceny ofertowej.
5. Warunki realizacji zamówienia określają również projekty umów stanowiące załącznik nr 3A do SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 264000,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Zgodnie z art. 441 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje, a Wykonawca wyraża zgodę na prawo opcji. Prawem opcji objęte jest świadczenie usług wyszczególnione w tabeli - Załącznik nr 2A do SWZ (Formularz kalkulacji ceny ofertowej).
2. Zamawiający w terminie do 30 listopada 2026 r. złoży Wykonawcy oświadczenie o zamiarze skorzystania z opcji, jego zakresie i terminach realizacji usługi opcjonalnej. Skorzystanie z prawa opcji nie wymaga aneksowania umowy.
3. Skorzystanie z prawa opcji może nastąpić w przypadku przydzielenia środków finansowych na realizację zadań stanowiących przedmiot zamówienia i w konsekwencji pokrycia w planie finansowym Zamawiającego w określonym opcją zakresie.
4. Niezłożenie przez Zamawiającego oświadczenia, o którym mowa w pkt. 2 w terminie do 30 listopada 2026 r. oznacza rezygnację z części przedmiotu Umowy objętego opcją.
W takim przypadku Wykonawcy przysługuje jedynie wynagrodzenie za wykonane dostawy.
5. Zamówienie w ramach opcji będzie realizowane na tych samych warunkach co zamówienie podstawowe, w oparciu o ceny jednostkowe zgodnie z załącznikiem nr 2A – Formularz kalkulacji ceny. Usługa realizowana w ramach prawa opcji musi spełniać wszystkie wymogi jak dla zamówienia podstawowego

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Usługi w zakresie sukcesywnego odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów gastronomicznych kat. 3 wytwarzanych w kuchni i stołówce WOSzK Mrągowo.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią dla części nr 2 zamówienia: dokumenty określone w Załączniku nr 1B do SWZ.
3. Szczegółową specyfikację ilościową określają załączniki nr 2B do SWZ/ do Umowy. Załączniki stanową równocześnie formularz kalkulacji zaproponowanej ceny ofertowej.
4. Warunki realizacji zamówienia określają również projekty umów stanowiące załącznik nr 3B do SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 24074,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Zgodnie z art. 441 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje, a Wykonawca wyraża zgodę na prawo opcji. Prawem opcji objęte jest świadczenie usług wyszczególnione w tabeli - Załącznik nr 2B do SWZ (Formularz kalkulacji ceny ofertowej).
2. Zamawiający w terminie do 30 listopada 2026 r. złoży Wykonawcy oświadczenie o zamiarze skorzystania z opcji, jego zakresie i terminach realizacji usługi opcjonalnej. Skorzystanie z prawa opcji nie wymaga aneksowania umowy.
3. Skorzystanie z prawa opcji może nastąpić w przypadku przydzielenia środków finansowych na realizację zadań stanowiących przedmiot zamówienia i w konsekwencji pokrycia w planie finansowym Zamawiającego w określonym opcją zakresie.
4. Niezłożenie przez Zamawiającego oświadczenia, o którym mowa w pkt. 2 w terminie do 30 listopada 2026 r. oznacza rezygnację z części przedmiotu Umowy objętego opcją.
W takim przypadku Wykonawcy przysługuje jedynie wynagrodzenie za wykonane dostawy.
5. Zamówienie w ramach opcji będzie realizowane na tych samych warunkach co zamówienie podstawowe, w oparciu o ceny jednostkowe zgodnie z załącznikiem nr 2B – Formularz kalkulacji ceny. Usługa realizowana w ramach prawa opcji musi spełniać wszystkie wymogi jak dla zamówienia podstawowego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru, transportu i unieszkodliwianie odpadów medycznych.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią dokumenty określone w Załączniku nr 1C do SWZ;
3. Szczegółową specyfikację ilościową określają załączniki nr 2C do SWZ/ do Umowy. Załączniki stanową równocześnie formularz kalkulacji zaproponowanej ceny ofertowej.
4. Warunki realizacji zamówienia określają również projekty umów stanowiące załącznik nr 3C do SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 1806,23 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w rozdziale X i są zdolni do należytego wykonania zamówienia.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia Zamawiający zbada, czy nie zachodzą podstawy wykluczenia wobec każdego z tych wykonawców.
3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – warunek w powyższym zakresie zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia posiada:
W części nr 1:
 Posiada aktualny wpis do Rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości prowadzonym w Urzędzie Gminy na terenie której zamierza odbierać odpady, wydanego na podstawie art. 9b Ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. 2025 poz. 733).
 Posiada nadany numer rejestrowy w rejestrze podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami (BDO), o którym mowa w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach w zakresie transportu odpadów objętych zamówieniem.
 Aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów segregowanych zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach w zakresie transportu odpadów objętych zamówieniem.
W części nr 2:
 Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu i unieszkodliwiania odpadów zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2023 r., poz. 1587 z późn. zm.), z datą ważności co najmniej do dnia 31 grudnia 2026 r.
 Decyzję właściwego organu inspekcji weterynaryjnej na prowadzenie działalności gospodarczej polegającej na unieszkodliwianiu odpadów gastronomicznych kat. 3 (w zakresie art. 10 lit. p zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1069/2009 z dnia 21 października 2009 r. określającego przepisy sanitarne dotyczące ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego i produktów pochodnych, nieprzeznaczonych do spożycia przez ludzi, i uchylające rozporządzenie (WE)
nr 1774/2002 rozporządzenie o produktach ubocznych pochodzenia zwierzęcego) (Dz.U. UE.L.300.1 z 14.11.2009 r.), zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (Dz. U. z 2023 r., poz. 1075 z późn. zm.).
 Decyzję właściwego organu inspekcji weterynaryjnej na przewóz odpadów kategorii
3 określonymi środkami transportu.
W części nr 3:
 Oświadczenie o posiadaniu aktywnego indywidualnego konta w Bazie danych o produktach i opakowaniach oraz gospodarce odpadami (numer rejestrowy BDO)
 Pozwolenie na odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów medycznych o kodzie 18 01 (decyzje i wpisy właściwych organów)
 Dokument potwierdzający unieszkodliwianie odpadów na trenie województwa warmińsko-mazurskiego
 W przypadku posiadania zezwolenia wyłącznie na zbieranie i transport odpadów wykaz podmiotów, którym będą przekazywane do unieszkodliwienia odpady objęte umową oraz, oświadczenia, że wykazane podmioty posiadają uprawnienia do ich przetwarzania.
4. Zgodnie z art. 95 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wszystkich osób bezpośrednio realizujących wskazane czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia tj. polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy,
w szczególności pracowników wykonujących czynności związane z realizacja przedmiotu zamówienia tj.:
5. Kierowców pojazdów przeznaczonych do odbioru odpadów, z zastrzeżeniem, że w przypadku, gdy kierowcą pojazdu jest wykonawca prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą, powyższe uregulowanie nie ma zastosowania;
6. Osób opróżniających/ przestawiających pojemniki na odpady;
7. Osób porządkujących teren po opróżnieniu zbiorników/pojemników (dotyczy części nr 1).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający zgodnie z art. 455 ustawy Pzp dopuszcza możliwość zmiany umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia w przypadkach i na warunkach określonych w Projektowanych postanowieniach umowy, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy stanowiące załącznik nr 3A, 3B, 3C do SWZ. Projekt Umowy należy również traktować jako uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia oraz integralną część SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-30 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: www.platformazakupowa.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-30 09:05

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.