eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PłońskŚwiadczenie usług wynajmu i serwisu odzieży roboczej dla pracowników PGK w Płońsku Sp. z o.o.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-03-29

Ogłoszenie nr 500068350-N-2018 z dnia 29-03-2018 r.

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Płońsku Spółka z o.o.: Świadczenie usług wynajmu i serwisu odzieży roboczej dla pracowników PGK w Płońsku Sp. z o.o.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 524609-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500043713-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Płońsku Spółka z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 13031457400000, ul. ul. Mickiewicza 4, 09100 Płońsk, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 023 6624278 w, 35, e-mail zamowienia@pgk.plonsk.pl, faks 236 624 278.
Adres strony internetowej (url): www.pgk.plonsk.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usług wynajmu i serwisu odzieży roboczej dla pracowników PGK w Płońsku Sp. z o.o.

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.1. Zamówienie w swym zakresie obejmuje: 1.1.1. Wynajem i serwis odzieży roboczej, w skład której wchodzą: a) Bluzy dresowe na suwak z kapturem, b) Spodnie ogrodniczki, c) Spodnie typu standard, d) Koszule flanelowe, e) Bluzy robocze, f) Koszulki typu t-shirt, g) Fartuchy. Wykazany asortyment stanowi odzież całoroczną. Ilość kompletów niezbędnych do realizacji zamówienia oraz częstotliwość prania określa załącznik nr 2 do siwz. 1.1.2. Wynajem i serwis szaf na odzież czystą i brudną, w skład których wchodzą: a) Szafki wrzutowe w ilości 5 sztuk, b) Szafki ubraniowe, indywidualne dla każdego pracownika, zamykane na klucz w ilości 189 sztuk. 1.1.3. Pranie odzieży ocieplanej będącej własnością Zamawiającego, w skład której wchodzą: a) Bezrękawniki, b) Bluzy ocieplane typu szwedzkiego - z taśmą odblaskową, c) Spodnie ocieplane typu ogrodniczki - z taśmą odblaskową, Częstotliwość prania odzieży ocieplanej będzie wynikała z rzeczywistych potrzeb pracowników. W związku z tym, że część pracowników posiada na wyposażeniu jeden komplet odzieży ocieplanej, wymagane jest, aby odzież brudna zabierana była w piątki a czysta dostarczana w poniedziałki rano. 1.2. Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany jest do: 1.2.1. Dokonania dokładnych pomiarów pracowników w siedzibie Zamawiającego, uszycia i dostarczenia odzieży, szczegółowo opisanej w ust. 4.8. siwz w terminie nie dłuższym niż 42 dni od dnia podpisania umowy do siedziby Zamawiającego. 42 dni stanowią termin nieprzekraczalny. Wykonawca może zrealizować zamówienie przed upływem tego terminu, za co uzyska dodatkowe punkty, ponieważ termin dostawy odzieży przeznaczonej do serwisu i szafek na odzież, stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. 1.2.2. Dostarczenia w terminie nie dłuższym niż 42 dni od dnia podpisania umowy szafek na ubrania czyste i brudne w miejsca wskazane przez Zamawiającego. Ilość szafek wrzutowych musi umożliwiać zbiorcze przechowywanie odzieży brudnej. 42 dni stanowią termin nieprzekraczalny. Wykonawca może zrealizować zamówienie przed upływem tego terminu, za co uzyska dodatkowe punkty, ponieważ termin dostawy odzieży przeznaczonej do serwisu i szafek na odzież, stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. 1.2.3. Regularnego cotygodniowego prania, czyszczenia, odpylania i dezynfekcji odzieży roboczej według harmonogramu ustalonego przez Zamawiającego i Wykonawcę. 1.2.4. Regularnego, cotygodniowego odbierania brudnej odzieży z szafek wrzutowych umieszczonych w wyznaczonych miejscach, w ustalonym dniu tygodnia własnym transportem. 1.2.5. Regularnego, cotygodniowego dostarczania własnym transportem czystej odzieży w ustalonym, stałym dniu tygodnia oraz umieszczania jej w imiennych, zamykanych szafkach na odzież czystą. 1.2.6. Dokonywania regularnych napraw i przeróbek krawieckich, niezbędnych do utrzymania odzieży w dobrym stanie użytkowym i estetycznym. Dotyczy wyłącznie odzieży rentalowej. Odzież ocieplana, będąca własnością Zamawiającego, naprawiana będzie przez użytkownika. 1.2.7. Niezwłocznej dostawy, w terminie nie dłuższym niż 14 dni kompletów zamiennych odzieży w razie naturalnego zużycia, zagubienia lub zniszczenia oraz dostawy kompletów odzieży dla pracowników nowoprzyjętych, po uprzednim dokonaniu niezbędnych pomiarów. 1.2.8. Podwójnego oznakowania odzieży poprzez umieszczenie na odzieży trwałego identyfikatora, zawierającego czytelne, poniżej wymienione informacje oraz chip elektroniczny, umożliwiający rejestrację obiegu odzieży oraz odtworzenie danych użytkownika w przypadku uszkodzenia lub nieczytelności identyfikatora z nadrukiem. Identyfikator na tkaninie powinien zawierać, co najmniej następujące informacje: o imię i nazwisko użytkownika, o nazwę firmy, o datę dostarczenia odzieży, o miejsce dostarczenia odzieży, o numer kompletu odzieży, o numer przydzielonej szafki na odzież czystą. 1.2.9. Trwałego oznakowania wskazanej odzieży logo Zamawiającego. Sposób wykonania logo znajduje się przy opisie każdego z asortymentu, będącego przedmiotem zamówienia. 1.2.10. Przestrzegania przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922 ze zm.) i przetwarzania powierzonych danych wyłącznie w celu i zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia. 1.3. Informacje dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia. a) Wykonawca zapewnia wysoką jakość odzieży, uszytej z zastosowaniem nici rdzeniowych i podwójnych szwów, b) Dodatki krawieckie, czyli guziki, klamry, gumy, napy, rzepy, nici rdzeniowe o grubości minimum 80 mm, powinny być odporne na działanie środków chemicznych i temperatury używanej w procesach technologicznych, c) Kieszenie i inne elementy narażone na rozerwania lub wyrwanie winny być szczególnie wzmocnione, np. wielokrotnie przeszyte, d) Mocowanie guzików i wykonanie dziurek należy wykonać na dwóch warstwach materiału, e) Minimalna kurczliwość tkanin, f) Tkaniny nie mogą tracić koloru podczas całego okresu użytkowania. 1.4. W zakresie wymagań, norm, charakterystyki i stosowania środków ochrony indywidualnej obowiązują następujące przepisy: a) Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005 roku w sprawie zasadniczych wymagań dla środowiska ochrony indywidualnej (Dz. U. Nr 259, poz. 2173), b) Dyrektywa Rady Wspólnot Europejskich nr 89/686/EWG z dnia 21 grudnia 1989 roku w sprawie ujednolicenia przepisów prawnych państw członkowskich dotyczących ochrony indywidualnej (Dz. Urz. WE Polskie wydanie specjalne, rozdział 13 t. 10, str. 98). 1.6. W zakresie nadzorowania prawidłowego wykonania usługi, Wykonawca zobowiązany jest do: 1.6.1. Prowadzenia systemu kontroli obiegu odzieży. 1.6.2. Generowania elektronicznej informacji o obiegu odzieży i dostarczanie jej w formie pisemnej wraz z fakturą. 1.6.3. Opracowywania raportów zgodnie z zaleceniami i potrzebami Zamawiającego. 1.6.4. Sprawowania stałej opieki nad prawidłową realizacją umowy przez wyznaczonego przedstawiciela Wykonawcy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 98311000-6


Dodatkowe kody CPV: 18100000-0, 50830000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 495407.23
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowe i Handlowe ARIS
Email wykonawcy: aris@arisbhp.pl
Adres pocztowy: ul. Jastrzębska 15
Kod pocztowy: 26-500
Miejscowość: Szydłowiec
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 418252.14
Oferta z najniższą ceną/kosztem 418252.14
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 418252.14
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.