Ogłoszenie z dnia 2025-10-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00356389/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup zintegrowanego z system HIS oraz rejestracją Systemu kolejkowego w Przychodni Szpitala – dostawa wraz z wdrożeniem i integracją
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL POWIATOWY IM. DR TYTUSA CHAŁUBIŃSKIEGO W ZAKOPANEM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000311510
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kamieniec 10
1.5.2.) Miejscowość: Zakopane
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-500
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 182015351
1.5.8.) Numer faksu: +48 182015351
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szpital-zakopane.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpital-zakopane.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://szpital-zakopane.ezamawiajacy.pl/pn/szpital-zakopane/demand/225216/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup zintegrowanego z system HIS oraz rejestracją Systemu kolejkowego w Przychodni Szpitala – dostawa wraz z wdrożeniem i integracją2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0f09d2fd-5832-4d10-b7a6-03ea9c9a9597
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00467006
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00063482/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.12 Zakup systemu kolejkowego dla Przychodni Szpitalnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00356389
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/16/25
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 199500,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem przetargu jest wybór wykonawcy, który wykona na rzecz zamawiającego dostawy polegające na zakupie zintegrowanego z system HIS oraz rejestracją systemu kolejkowego w Przychodni Szpitala Powiatowego w Zakopanem – dostawa wraz z wdrożeniem i integracją, w zakresie:
1) Biletomat – 2 sztuki,
2) Mały wyświetlacz recepcyjny nad rejestracją – 6 sztuk,
3) Mały wyświetlacz gabinetowy – 13 sztuk,
4) Duży wyświetlacz zbiorczy – 1 sztuka,
5) Drukarka termiczna – 2 sztuki,
6) Przełącznik sieciowy – zasilacz PoE – 1 sztuka,
7) System zarządzania systemem kolejkowym zintegrowanego z HIS oraz rejestracją – 1 sztuka.
Zakres przedmiotowy niniejszego zamówienia został przedstawionych w szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia [zwanym dalej „OPZ”] stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ, wraz z wykonaniem montażu, uruchomienia i wdrożenia w siedzibie zamawiającego, ul. Kamieniec 10, 34-500 Zakopane.
2. Zamawiający zastrzega, że dostarczony przedmiot zamówienia, o którym mowa wyżej musi posiadać wymagane aktualnie obowiązującymi przepisami prawa np. zezwolenia, świadectwa, certyfikaty, atesty oraz w przypadku rejestracji jako wyrób medyczny oznakowanie przewidziane zapisami ustawy o wyrobach medycznych świadczące o wymaganym dopuszczeniu do stosowania i obrotu na terenie Polski zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych.
3. Zamawiający nie dopuszcza zakupu sprzętu używanego.
4. Wykonawca, który wygra niniejsze postępowanie i dostarczy kompletny system kolejkowy, o których mowa wyżej jest zobowiązany do przeprowadzenia szkolenia w języku polskim dla pracowników zamawiającego w ilości i zakresie szczegółowo określony w OPZ.
5. Celem niniejszego postępowania jest otrzymanie produktu o określonych w SWZ parametrach technicznych, jakościowych, eksploatacyjnych i funkcjonalnych, a nie zakup wyrobu konkretnej marki lub producenta. Z tych względów zamawiający dołożył należytej staranności, aby przedmiot zamówienia nie został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, które mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów. Jeżeli, pomimo tego, okaże się, że w jakimkolwiek miejscu SWZ oraz w załącznikach do niej występują takie wskazania, nie należy ich traktować jako wymagań odnoszących się do przedmiotu zamówienia, a należy je rozpatrywać wyłącznie w kategoriach wskazań o charakterze informacyjnym (niewiążących dla wykonawców). Z tych względów, oferta, która nie będzie odpowiadała takim wskazaniom nie będzie uznawana za niezgodną z treścią SWZ i nie zostanie z tych powodów odrzucona.
6. Przedmiot zamówienia musi być oznakowany przez producenta w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta.
7. Warunki wykonania zamówienia zawarte są w projekcie umowy, która stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30144200-2 - Maszyny do wydawania biletów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawą faktyczną unieważnienia jest fakt, iż cena najkorzystniejszej oferty w wysokości 261 197,88 zł brutto przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. kwotę w wysokości 245 385,00 zł brutto.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 261197,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 261197,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 261197,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Zakup i sukcesywna dostawa leków
- Dostawa ciągnika wraz z osprzętem na potrzeby utrzymania Stadionu Miejskiego w Zakopanem
- Sporządzenie projektów uchwał w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego - 2 części.
- Budowa sieci kablowej oraz stacji transformatorowej OO. Zazadnia
- Sukcesywna dostawa materiałów medycznych
- dostawa przyczepy transportowej oraz środków transportu osób poszkodowanych na potrzeby GOPR
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i wdrożenie systemu digitalizacji dokumentacji medycznej.
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach programu "Cyberbezpieczny samorząd"
- Dostawa sprzętu i oprogramowania dla Gminy Jemielnica w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- CYBERBEZPIECZNA GMINA KROKOWA
- "Wzmocnienie Systemu Cyberbezpieczeństwa w JST - Urząd Miejski w Lidzbarku Warmińskim oraz jednostkach podległych w ramach Projektu grantowego Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa, wdrożenia oraz uruchomienia oprogramowania i infrastruktury sprzętowej w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" w Urzędzie Miasta w Krośnie Odrzańskim
więcej: Maszyny do wydawania biletów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.