To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-03-29
Ogłoszenie nr 500068323-N-2018 z dnia 29-03-2018 r.
Powiat Kutnowski: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem Dostosowanie budynku administracyjno - gospodarczego na potrzeby POW we Franciszkowie, realizowanym w trybie zaprojektuj i wybuduj
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej na podstawie wniosku nr WNDRPLD.07.03.00-10-0024/16 o dofinansowanie projektu "Dostosowanie budynku administracyjnogospodarczego na potrzeby POW we Franciszkowie", współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 511444-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500025959-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Kutnowski, Krajowy numer identyfikacyjny 61101614600000,
ul. Kościuszki
16,
99-300
Kutno, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
24 3554780, e-mail
zamowienia.publiczne@powiatkutno.eu, faks
24 3554784.
Adres strony internetowej (url): www.bip.kutno.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem Dostosowanie budynku administracyjno - gospodarczego na potrzeby POW we Franciszkowie, realizowanym w trybie zaprojektuj i wybuduj
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.272.4.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad zadaniem Dostosowanie budynku administracyjno-gospodarczego na potrzeby POW we Franciszkowie, realizowanym w trybie zaprojektuj i wybuduj. 2. Zakres zadania objętego usługą opisuje Program funkcjonalno - użytkowy dla zadania: "Dostosowanie budynku administracyjno-gospodarczego na potrzeby POW we Franciszkowie" (załącznik nr 1 do SIWZ). 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ - projekt umowy. 4. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia w zakresie przedmiotu zamówienia. 5. UWAGA: ze względu na fakt, iż jednym z kryteriów wyboru oferty najkorzystniejszej jest Doświadczenie personelu - Inspektora nadzoru robót ogólnobudowlanych - Koordynatora inspektorów nadzoru Zamawiający, po otwarciu ofert, działając na podstawie art. 26 ust. 2f ustawy Pzp wezwie wszystkich Wykonawców, którzy złożą ofertę, do złożenia Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego (załącznik nr 4 do SIWZ), w celu dokonania przez Zamawiającego oceny ofert w kryteriach przyjętych do oceny ofert. 6. W przypadku rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji robót budowlanych, dla których nadzór inwestorski jest przedmiotem zamówienia, Wykonawcy nadzoru inwestorskiego nie przysługuje wynagrodzenie. Zamawiający poinformuje Wykonawcę pisemnie o zaistnieniu takich okoliczności. Zaistnienie okoliczności, o których mowa w zdaniu pierwszym skutkowało będzie rozwiązaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego w terminie 7 dni od dnia przekazania Wykonawcy informacji, o której mowa w zdaniu pierwszym. W takim przypadku żadnej ze stron nie przysługują żadne roszczenia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/03/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
25609.76
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Dyrekcja Inwestycji w Kutnie sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
45141.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KUTNA
- Modernizacja energetyczna budynków OSP
- Zakup magazynu kontenerowego z częścią administracyjną
- Pełnienie funkcji opiekuna w Noclegowni oraz Ogrzewalni w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Kutnie w 2026 roku (MOPS.ZMA.2600.1.2025)
- Dostawa mięsa i wędlin dla Szkoły Podstawowej nr 9 w Kutnie w celu przygotowania posiłków w stołówce szkolnej
- Budowa strefy relaksu w miejscowości Gołębiew Stary
- Zakup samochodu osobowego do przewozu osób niepełnosprawnych
więcej: przetargi w Kutnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługa Inżyniera Kontraktu dla realizacji zadania pn. "Adaptacja obiektu dawnego kościoła Mennonitów na cele działalności Cappelli Gedanensis"
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 1846L na odcinku od km 0+009,00 do km 2+150,00 w miejscowości Pobołowice"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem "Kompleksowa termomodernizacja budynku Starostwa Powiatowego w Myszkowie"
- Pełnienie funk.Inspekt.Nadzoru Inwestorsk.nad realizacją zad. "Przebudowa placu manewrowego przy ul. Wyszyńskiego w Gł-zach oraz budowa ścieżki pieszo- row. w m.Bodzanów, - w systemie "zapr. i wyb."
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego robót instalacyjnych sanitarnych dla Zarządu Budynków Komunalnych w Elblągu.
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego robót instalacyjnych elektrycznych dla Zarządu Budynków Komunalnych w Elblągu
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





