Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie
Ogłoszenie z dnia 2017-11-28
Ogłoszenie nr 500065557-N-2017 z dnia 28-11-2017 r.
Grodków:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 617725-N-2017
Data: 17/11/2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Dom Pomocy Społecznej, Krajowy numer identyfikacyjny 30471100000,
ul. Jędrzejów
16,
49200
Grodków, woj.
opolskie, państwo
Polska, tel.
77 415 80 15, e-mail
dpsjedrzejow16@wp.pl, faks
77 415 80 15.
Adres strony internetowej (url):
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
II
Punkt:
3
W ogłoszeniu jest:
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
tylko jednej części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
nie dotyczy
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
1
W ogłoszeniu powinno być:
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:nie dotyczy
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
3
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
II
Punkt:
4
W ogłoszeniu jest:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiot zamówienia stanowią sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Jędrzejowie w roku 2018 zgodnie z warunkami wynikającymi z obowiązujących przepisów, w szczególności rozporządzenia (WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. Urz. UE L139 z dnia 30.04.2004r.), rozporządzenia (WE) nr 853/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. ustanawiającym szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego (Dz. Urz. UE L 139 z 30.04.2004) oraz ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2015 r. poz. 594) 2. Przedmiot zamówienia podzielony został odpowiednio na 3 części, zgodnie z załącznikami nr 1A - 1C które stanowią załączniki do oferty i integralną część SIWZ. 3. Wykonawca może złożyć ofertę wyłącznie w odniesieniu na jedną część zamówienia. 4. Przez sukcesywną dostawę należy rozumieć cykliczną sprzedaż i dostawę artykułów spożywczych na podstawie zamówień dostosowanych do aktualnych potrzeb, składanych pisemnie (faksem, drogą elektroniczną) przez pracownika DPS. 5. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć zamówione produkty na własny koszt i ryzyko w miejsce wskazane przez Zamawiającego. W szczególności Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić dostawę, rozładunek i wniesienie dostarczonego asortymentu do pomieszczeń wskazanych przez pracownika Zamawiającego. 6. Odbiór artykułów spożywczych odbywać się będzie w siedzibie Zamawiającego po każdorazowym stwierdzeniu zgodności z zamówieniem, jakością i po podpisaniu przez obie strony dokumentu odbioru dostawy. 7. Produkty dostarczane nie mogą stwarzać żadnego niebezpieczeństwa zagrożenia zdrowia i życia mieszkańców Zamawiającego. Jeżeli zostaną ujawnione jakiekolwiek niebezpieczeństwa związane z uszkodzeniem produktu lub stwierdzeniem złej daty ważności do spożycia, stwierdzeniem cech popsucia produktu lub cech braku świeżości, Zamawiający wycofa produkt z dostawy a Wykonawca winien wadliwą partię wymienić na tożsame produkty wolne od wad na własny koszt. 8. Zamawiający sprawdzi przedmiot zamówienia przy każdej dostawie i w razie stwierdzenia nieprawidłowości, zakwestionowania jakości towaru, nastąpi wymiana towaru na towar dobrej jakości w tym samym dniu. 9. W przypadku braków asortymentowych Wykonawca niezwłocznie uzupełni brakujący towar. 10. Wykonawca zapewnia, że dostarczane artykuły żywnościowe będą należytej jakości oraz że będą dostarczane w oryginalnych i nienaruszonych opakowaniach, nie później niż w połowie okresu przydatności do spożycia przewidzianego dla danego artykułu spożywczego. 11. Dostarczane produkty winny posiadać długi termin przydatności do spożycia zapewniający bezpieczne zużycie dostarczonych produktów a oznaczenie terminu ważności musi być czytelne. 12. Opakowania transportowe winny być nie naruszone. 13. Zamawiający zastrzega sobie prawo niezrealizowania przedmiotu zamówienia w pełnej ilości artykułów określonych w formularzu cenowym. 14. Podane ilości w formularzu cenowym stanowią wielkości szacunkowe. W przypadku zakupu przez Zamawiającego mniejszych ilości przedmiotu zamówienia Wykonawcy nie przysługują uprawnienia do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń z tego tytułu. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania zmian ilości przedmiotu zamówienia w poszczególnych asortymentach stosownie do swoich potrzeb a także do rezygnacji z niektórych pozycji. 15. Wykonawca nie może bez zgody Zamawiającego dokonać zmiany rodzaju oferowanego produktu, który będzie objęty umową. 16. Dostarczane produkty żywnościowe w zależności od ich kategorii muszą przy każdej dostawie posiadać wszystkie niezbędne dokumenty wymagane przepisami prawa żywnościowego. 17. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie przedmiotu zamówienia publicznego, w domyśle, wskazaniu takiemu każdorazowo towarzyszą wyrazy "lub równoważny". Zgodnie z art. 29 ust 3 ustawy prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych i zastosowanie produktów równoważnych na cały asortyment stanowiący przedmiot zamówienia publicznego, tj. produktów innych producentów niż wymienione w SIWZ z zastrzeżeniem, by ich minimalne parametry jakościowe były co najmniej takie same jak parametry i cechy produktów wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia publicznego. Produkty równoważne mają mieć te same walory organoleptyczne - smak, zapach, barwę, estetykę, konsystencję.W przypadku zaoferowania asortymentu równoważnego, Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że oferowany przez niego produkt spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Na potwierdzenie spełniania wymagań, Wykonawca przedłoży na żądanie Zamawiającego specyfikację produktu równoważnego oferowanego przez Wykonawcę, która ma zawierać wyszczególnione cechy charakterystyczne, potwierdzające zgodność oferowanego asortymentu z asortymentem opisanym przez Zamawiającego (skład, wagę, gramaturę itp.). 18. UWAGA: Jeżeli zaoferowane artykuły będą posiadały parametry gorsze od wymaganych w opisie przedmiotu zamówienia publicznego , Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy prawo zamówień publicznych. Ciężar udowodnienia, że zaoferowane przez Wykonawcę artykuły odpowiadają wymaganiom wskazanym przez Zamawiającego, spoczywa na Wykonawcy.
W ogłoszeniu powinno być:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiot zamówienia stanowią sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Jędrzejowie w roku 2018 zgodnie z warunkami wynikającymi z obowiązujących przepisów, w szczególności rozporządzenia (WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. Urz. UE L139 z dnia 30.04.2004r.), rozporządzenia (WE) nr 853/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. ustanawiającym szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego (Dz. Urz. UE L 139 z 30.04.2004) oraz ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2015 r. poz. 594) 2. Przedmiot zamówienia podzielony został odpowiednio na 3 części, zgodnie z załącznikami nr 1A - 1C które stanowią załączniki do oferty i integralną część SIWZ. 3. Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:3
5. Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: 3
6. Przez sukcesywną dostawę należy rozumieć cykliczną sprzedaż i dostawę artykułów spożywczych na podstawie zamówień dostosowanych do aktualnych potrzeb, składanych pisemnie (faksem, drogą elektroniczną) przez pracownika DPS.
7. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć zamówione produkty na własny koszt i ryzyko w miejsce wskazane przez Zamawiającego. W szczególności Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić dostawę, rozładunek i wniesienie dostarczonego asortymentu do pomieszczeń wskazanych przez pracownika Zamawiającego.
8. Odbiór artykułów spożywczych odbywać się będzie w siedzibie Zamawiającego po każdorazowym stwierdzeniu zgodności z zamówieniem, jakością i po podpisaniu przez obie strony dokumentu odbioru dostawy.
9. Produkty dostarczane nie mogą stwarzać żadnego niebezpieczeństwa zagrożenia zdrowia i życia mieszkańców Zamawiającego. Jeżeli zostaną ujawnione jakiekolwiek niebezpieczeństwa związane z uszkodzeniem produktu lub stwierdzeniem złej daty ważności do spożycia, stwierdzeniem cech popsucia produktu lub cech braku świeżości, Zamawiający wycofa produkt z dostawy a Wykonawca winien wadliwą partię wymienić na tożsame produkty wolne od wad na własny koszt.
10. Zamawiający sprawdzi przedmiot zamówienia przy każdej dostawie i w razie stwierdzenia nieprawidłowości, zakwestionowania jakości towaru, nastąpi wymiana towaru na towar dobrej jakości w tym samym dniu.
11. W przypadku braków asortymentowych Wykonawca niezwłocznie uzupełni brakujący towar.
12. Wykonawca zapewnia, że dostarczane artykuły żywnościowe będą należytej jakości oraz że będą dostarczane w oryginalnych i nienaruszonych opakowaniach, nie później niż w połowie okresu przydatności do spożycia przewidzianego dla danego artykułu spożywczego.
13. Dostarczane produkty winny posiadać długi termin przydatności do spożycia zapewniający bezpieczne zużycie dostarczonych produktów a oznaczenie terminu ważności musi być czytelne.
14. Opakowania transportowe winny być nie naruszone.
15. Zamawiający zastrzega sobie prawo niezrealizowania przedmiotu zamówienia w pełnej ilości artykułów określonych w formularzu cenowym.
16. Podane ilości w formularzu cenowym stanowią wielkości szacunkowe. W przypadku zakupu przez Zamawiającego mniejszych ilości przedmiotu zamówienia Wykonawcy nie przysługują uprawnienia do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń z tego tytułu. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania zmian ilości przedmiotu zamówienia w poszczególnych asortymentach stosownie do swoich potrzeb a także do rezygnacji z niektórych pozycji.
17. Wykonawca nie może bez zgody Zamawiającego dokonać zmiany rodzaju oferowanego produktu, który będzie objęty umową.
18. Dostarczane produkty żywnościowe w zależności od ich kategorii muszą przy każdej dostawie posiadać wszystkie niezbędne dokumenty wymagane przepisami prawa żywnościowego.
19. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie przedmiotu zamówienia publicznego, w domyśle, wskazaniu takiemu każdorazowo towarzyszą wyrazy "lub równoważny". Zgodnie z art. 29 ust 3 ustawy prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych i zastosowanie produktów równoważnych na cały asortyment stanowiący przedmiot zamówienia publicznego, tj. produktów innych producentów niż wymienione w SIWZ z zastrzeżeniem, by ich minimalne parametry jakościowe były co najmniej takie same jak parametry i cechy produktów wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia publicznego. Produkty równoważne mają mieć te same walory organoleptyczne - smak, zapach, barwę, estetykę, konsystencję.W przypadku zaoferowania asortymentu równoważnego, Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że oferowany przez niego produkt spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Na potwierdzenie spełniania wymagań, Wykonawca przedłoży na żądanie Zamawiającego specyfikację produktu równoważnego oferowanego przez Wykonawcę, która ma zawierać wyszczególnione cechy charakterystyczne, potwierdzające zgodność oferowanego asortymentu z asortymentem opisanym przez Zamawiającego (skład, wagę, gramaturę itp.).
20. UWAGA: Jeżeli zaoferowane artykuły będą posiadały parametry gorsze od wymaganych w opisie przedmiotu zamówienia publicznego , Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy prawo zamówień publicznych. Ciężar udowodnienia, że zaoferowane przez Wykonawcę artykuły odpowiadają wymaganiom wskazanym przez Zamawiającego, spoczywa na Wykonawcy.
21. Zamawiający może w trakcie trwania umowy skorzystać z prawa opcji, tj. zwiększyć szacowaną ilość dostarczanego towaru nie więcej niż 20% wskazanej w ust. 2 paragrafu 4 projektu umowy łącznej kwoty z tytułu realizacji umowy. W razie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, szacunkowa łączna wartość umowy zostanie proporcjonalnie zwiększona.
22. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, rozliczenie tej części dostaw nastąpi przy zastosowaniu cen jednostkowych brutto podanych w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1A*, 1B*, 1C* do oferty Wykonawcy (*niepotrzebne skreślić).
23. Skorzystanie z prawa opcji może nastąpić w przypadku konieczności zapewnienia ciągłości dostaw będących przedmiotem umowy, w wyniku zmniejszonego lub zwiększonego zapotrzebowania na przedmiot zamówienia.
24. Do praw i obowiązków Wykonawcy oraz Zamawiającego, a także zasad rozliczania dostaw wynikających z prawa opcji, zastosowanie mają w całości postanowienia umowy.
25. O zamiarze skorzystania z prawa opcji, Zamawiający poinformuje Wykonawcę odrębnym pismem/oświadczeniem niej później niż na 2 dni przed planowaną dostawą.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
IV
Punkt:
6.2
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2017-11-27, godzina: 13:00,
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2017-12-05, godzina: 14:45,
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





