eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrotoszynBudowa stacji transformatorowej SN/nN oraz linii kablowych SN i nN do zasilania szpitala

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-11-24

Ogłoszenie nr 500064414-N-2017 z dnia 24-11-2017 r.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej: Budowa stacji transformatorowej SN/nN oraz linii kablowych SN i nN do zasilania szpitala

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 597686-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Krajowy numer identyfikacyjny 31022628200, ul. ul. Młyńska 2, 63700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 062 5880390 w. 253, e-mail spzoz@krotoszyn.pl, faks 625 880 402.
Adres strony internetowej (url): www.spzoz.krotoszyn.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielny Publiczny Zakład opieki Zdrowotnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa stacji transformatorowej SN/nN oraz linii kablowych SN i nN do zasilania szpitala

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DTECH/1/11/17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie stacji transformatorowej SN/nN oraz linii kablowych SN i nN do zasilania szpitala. 2. Inwestycja będzie realizowana na terenie Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Krotoszynie, w granicach działek 776, 778, 779, 777/1, 777/2, w obrębie ul. Mickiewicza oraz ul. Konstytucji 3 Maja w Krotoszynie. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej: projekcie budowlanym, decyzji o pozwoleniu na budowę, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), stanowiących Część III niniejszej SIWZ. 4. Załączone do niniejszej SIWZ przedmiary robót są tylko informacyjne i zostały załączone celem ułatwienia przygotowania oferty przez Wykonawcę. Podstawą do sporządzenia oferty jest dokumentacja projektowa oraz STWiORB. 5. Podanie nazw własnych, znaków towarowych, patentów, pochodzenia materiałów i towarów czy urządzeń w załączonej dokumentacji projektowej ma charakter poglądowy. 6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert z zastosowaniem materiałów lub urządzeń równoważnych przy zachowaniu norm, parametrów i standardów, jakimi charakteryzuje się opisany przez Zamawiającego przedmiot zamówienia. Opisane parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum jakościowe wymagane przez Zamawiającego. 7. W przypadkach, w których dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazuje w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych. Za urządzenia i materiały równoważne zostaną uznane urządzenia i materiały o parametrach technicznych i funkcjonalnych co najmniej na poziomie parametrów wskazanych w dokumentacji projektowej. 8. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia określone zostały w części II niniejszej SIWZ ("Wzór umowy"). 9. Wykonawca obowiązany jest wykonywać roboty budowlane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, postanowieniami STWiORB, decyzją o pozwoleniu na budowę, obowiązującymi normami, sztuką budowlaną, zawartą umową oraz zaleceniami inspektora nadzoru. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić przy realizacji zamówienia warunki określone przez dostawcę energii elektrycznej w warunkach przyłączenia do sieci elektroenergetycznej z dnia 14.03.2016 r. 10. Wykonawca wykona roboty objęte przedmiotem niniejszego zamówienia z materiałów własnych, za pomocą własnych narzędzi. 11. Wykonawca obowiązany będzie wykonywać roboty budowlane w sposób gwarantujący Samodzielnemu Publicznemu Zakładowi Opieki Zdrowotnej w Krotoszynie możliwość ciągłego świadczenia usług na rzecz pacjentów. Roboty budowlane nie mogą być prowadzone w godzinach pomiędzy 20:00 a 7:00, a za pisemną zgodą Zamawiającego mogą odbywać się w innych terminach. 12. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zapewnienie bezpieczeństwa wszystkim osobom przebywającym na terenie placówki. 13. Wykonawca zapewni ruch zastępczy na czas realizacji robót nieutrudniający funkcjonowania Samodzielnemu Publicznemu Zakładowi Opieki Zdrowotnej w Krotoszynie, zabezpieczy istniejące instalacje i sieci, a także będzie dbał o porządek na drodze dojazdowej na plac budowy. 14. Wykonawca odpowiada za bezpieczeństwo wykonywanych robót, a w szczególności za bezpieczne warunki poruszania się pieszych w obrębie realizowanych robót. 15. Wykonawca winien utrzymać w należytym stanie teren budowy, a także odgrodzić miejsca, w których wykonywane są roboty budowlane od pozostałych części obiektu. 16. Przed przystąpieniem do realizacji robót Wykonawca sporządzi plan BIOZ a jego poświadczony za zgodność z oryginałem odpis przedłoży Zamawiającemu. 17. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za przestrzeganie przepisów określających zasady postępowania z odpadami i zobowiązany jest zagwarantować, jako wytwórca odpadów, by z odpadami powstałymi w związku z realizacją przedmiotu umowy postępowano w sposób zapewniający ochronę życia i zdrowia ludzi oraz ochronę środowiska zgodnie z zasadą zrównoważonego rozwoju. Wykonawca zobowiązany będzie na bieżąco do usuwania odpadów budowlanych na legalnie działające wysypisko, a po zakończeniu robót do uprzątnięcia pomieszczeń. 18. Zamawiający przewiduje odzysk materiałów z rozbiórki. Zamawiający wskaże Wykonawcy materiały, których odzysk planuje. Materiały te stanowią własność Zamawiającego. 19. Wykonawca usunie natychmiastowo wszelkie szkody i awarie spowodowane w trakcie realizacji robót. 20. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 z późn. zm.) osób wykonujących następujący zakres czynności: roboty ziemne i roboty instalacyjne. 21. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia w zakresie, o którym mowa w pkt 20. W tym celu Wykonawca w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 5 dni roboczych, zobowiązany będzie przedkładać wykaz osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę. Wraz z wykazem Wykonawca składać będzie do wglądu zanonimizowane kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności wymagane przez Zamawiającego w pkt 20. Kopia umowy o pracę musi zawierać następujące informacje: imię i nazwisko osób, które świadczyć będą czynności na rzecz Zamawiającego, rodzaj umowy o pracę, datę zawarcia umowy oraz wymiar etatu. 22. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli zatrudnienia osób wykonujących czynności opisane w pkt 20 przez cały okres realizacji wykonywanych przez nie czynności. Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy. 23. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności opisane w pkt 20 w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na umowę o pracę i będzie podstawą do naliczenia kar umownych w wysokości określonej w umowie.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45232221-7, 45231400-9, 45310000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 165490.85
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Elektro-Instal Instalatorstwo Elektryczne Adam Sygiet
Email wykonawcy: elektroinstal.sygiet@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Langiewicza 17a
Kod pocztowy: 63-700
Miejscowość: Krotoszyn
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 188805.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 188805.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 251544.64
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.