eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legnica › Zakup z dostawą sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, wtym1.1Zakup z dostawą sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ramach zadania"Informatyzacja Urzędu Miasta - zakup i wdrożenie systemów wspomagających zarządzanie Miastem (w tym m.in. integracja rozwiązań z zakresu mapy numerycznej z pozostałymi bazami danych i rejestrami UM) oraz rozbudowa infrastruktury teleinformatycznej w celu upowszechnienia elektronicznego dostępu do UM (w tym doposażenie w sprzęt komputerowy)"1.2. Zakup z dostawą sprzętu komputerowego i oprogramowania.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-11-24

Ogłoszenie nr 500064004-N-2017 z dnia 24-11-2017 r.

Prezydent Miasta Legnicy: Zakup z dostawą sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, wtym: 1.1Zakup z dostawą sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ramach zadania: "Informatyzacja Urzędu Miasta - zakup i wdrożenie systemów wspomagających zarządzanie Miastem (w tym m.in. integracja rozwiązań z zakresu mapy numerycznej z pozostałymi bazami danych i rejestrami UM) oraz rozbudowa infrastruktury teleinformatycznej w celu upowszechnienia elektronicznego dostępu do UM (w tym doposażenie w sprzęt komputerowy)"1.2. Zakup z dostawą sprzętu komputerowego i oprogramowania.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 602761-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500047611-N-2017, 500049203-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Prezydent Miasta Legnicy, Krajowy numer identyfikacyjny 39064725100000, ul. pl. Słowiański 8, 59220 Legnica, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 767 212 100, e-mail im@legnica.um.gov.pl, faks 767 212 115.
Adres strony internetowej (url): www.um.bip.legnica.eu

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup z dostawą sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, wtym: 1.1Zakup z dostawą sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ramach zadania: "Informatyzacja Urzędu Miasta - zakup i wdrożenie systemów wspomagających zarządzanie Miastem (w tym m.in. integracja rozwiązań z zakresu mapy numerycznej z pozostałymi bazami danych i rejestrami UM) oraz rozbudowa infrastruktury teleinformatycznej w celu upowszechnienia elektronicznego dostępu do UM (w tym doposażenie w sprzęt komputerowy)"1.2. Zakup z dostawą sprzętu komputerowego i oprogramowania.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IM.RZP.271.6.1.18.53.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zamówienie obejmuje: Zakup z dostawą sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem tj.: Ad.1 1. Komputer biurkowy - 3 szt 2. Komputer przenośny 15,6" - 5 szt 3. Komputer przenośny 13,3"-14,1" - 1 szt 3. Monitor LCD 23-24" - 17 szt 4. Drukarka laserowa A4 z dupleksem - 3 szt 5. Urządzenie wielofunkcyjne kolorowe A3 - 1 szt 6. Drukarka laserowa A3 z dupleksem - 1 szt 7. Serwer - 1 szt 8. Router gigabitowy- 4 szt 9. Kamera IP w obudowie typu tuba z adapterem- 4 szt. 10. Kamera IP w obudowie typu kopułka z adapterem- 4 szt. 11. Rejestrator sieciowy -2 szt. 12. Pamięć RAM do serwera HP DL DL360G7 wyposażonego w dwa procesory E5630 -12 szt. 13. Pamięć RAM do serwera HP DL DL360G7 wyposażonego w dwa procesory E5630 - 12 szt. 14. Pamięć RAM do serwera HP DL DL360G8 wyposażonego w dwa procesory E5-2630 - 12 szt. 15. Telewizor - szt. 2 16. Tablet - 2 szt. 17. Auto TURN w wersji standard - 1 szt. 18. Adobe Creative Cloud dla zespołów MULTILANGUAGE przedłużenie roczne licencji na 12 miesięcy - 2 szt Ad.2 1. Router LTE - 4 szt. 2. Dysk SSD 2,5´´ - 7 szt. 3. Dysk zewnętrzny - 3 szt. 4. Skaner A4 - 2 szt 5. Oprogramowanie Microsoft Office 2016 dla Użytkowników Domowych i Małych Firm 32/64 Bit PL- 10 szt. 6. GA Znaki - 1 szt. 7. Bricscad Pro v 17 - 1 szt. 8. Pinnacle Studio 20 PL Box -1 szt. 9. Bęben światłoczuły do drukarki LEXMARK MX910- 2 szt. 10. Bęben światłoczuły czarny (black) do drukarki OKI C822- 1 szt. 11. Bęben światłoczuły niebieski (blue) do drukarki OKI C822 - 1 szt. 12. Bęben światłoczuły czerwony (red) do drukarki OKI C822- 1 szt. 13. Bęben światłoczuły żółty (yellow) do drukarki OKI C822 - 1 szt. 14. Bęben światłoczuły czarny (black) do drukarki OKI MC851 - 1 szt. 15. Bęben światłoczuły niebieski (blue) do drukarki OKI MC851 - 1 szt. 16. Bęben światłoczuły do drukarki OKI B930 - 2 szt 17. Bęben światłoczuły do drukarki Lexmark MS610dn - 4 szt. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie- należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych nie gorszych niż zaproponowane przez Zamawiającego. Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy zgodnie z art. 30 ust 5 ustawy Pzp, poprzez załączenie do oferty np. kart produktów, katalogów, opisów producenta, itp. - czyli opisów, które w sposób nie budzący wątpliwości Zamawiającego będą potwierdzały równoważność materiałów lub rozwiązań.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 30213300-8


Dodatkowe kody CPV: 48820000-2, 30213100-6, 30231300-0, 30232110-8, 32420000-3, 38651600-9, 32333100-7, 30237230-0, 32324600-6, 30213200-7, 48000000-8, 48322000-1, 30233132-5, 30216110-0, 30124000-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 191636.01
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ALEX Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul.Wrocławska 261
Kod pocztowy: 59-220
Miejscowość: Legnica
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 189915.69
Oferta z najniższą ceną/kosztem 189915.69
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 189915.69
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.