To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-11-23
Ogłoszenie nr 500063414-N-2017 z dnia 23-11-2017 r.
Miasto Orzesze: Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych
na terenie miasta Orzesze 2017/2018
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 594837-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Orzesze, Krajowy numer identyfikacyjny 276257653,
ul. ul. Św. Wawrzyńca
21,
43-180
Orzesze, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
+48323248800, e-mail
rzp@orzesze.pl, faks
+48323248826.
Adres strony internetowej (url): www.orzesze.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie miasta Orzesze 2017/2018
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):WRZP.271.57.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.1 Rodzaj zamówienia: usługa 1.2. Opis przedmiotu zamówienia: a) zakup, transport, składowanie oraz załadunek na pojazdy materiałów potrzebnych do zwalczania śliskości b) utrzymanie przejezdności ulic poprzez ich odśnieżanie i zwalczanie śliskości zgodnie z ustalonymi standardami, uwzględniając 1, 2, 3 kolejność przejezdności ulic, z czego: I kolejności - ok. 31,8 km dróg II kolejności - ok. 36,4 km dróg III kolejności - ok. 27,6 km dróg III kolejności - DROGI WEWNĘTRZNE- ok. 13,1 km Razem drogi do zimowego utrzymania - ok. 108,9 km c) zwalczanie gołoledzi i śliskości na drogach: o solą zwilżoną roztworem solankowym przyjmując średnio 25 g/m2 (nawilżona sól: 30 % solanki o stężeniu 25% + 70 % suchej soli) dawka 20-30 g/m2 w zależności od temperatury o interwencyjnie materiałem uszarstniającym - piaskiem w dawce 150 g/m2 drogi Materiał uszarstniający (piasek) o jednorodnym uziarnieniu do 2 mm i nie powinien zawierać zanieczyszczeń gliniastych lub ilastych. d) Ręczne lub mechaniczne odśnieżanie chodników w ciągu dróg gminnych oraz zwalczanie śliskości na chodnikach materiałem uszarstniającym (piaskiem) wraz z odśnieżaniem i usuwaniem śliskości na przejściach dla pieszych zgodnie z zestawieniem - długość chodników - ok. 3 km e) Pełnienie w ciągu całego okresu wykonywania umowy całodobowego dyżuru gotowości, w tym: całodobowego tel. alarmowego i konta e-mail umożliwiającego kontakt z Zamawiającym oraz służbami ( np.:Policja, Straż Miejska, Straż Pożarna) f) w wypadku wystąpienia zawiei i zamieci śnieżnych - likwidacja zasp za pomocą ciężkiego sprzętu: pługa wirnikowego i ładowarki jednonaczyniowej kołowej o pojemności nie mniejszej niż 2,5 m³ oraz przyczepy do wywozu śniegu g) zapewnienie dyspozycyjności sprzętu wraz z obsługą przez 24 godz. na dobę w ciągu całego okresu wykonywania usługi. Wykonywanie usługi obejmuje okres od dnia otrzymania od zamawiającego przesłanego e-mail powiadomienia rozpoczęcia realizacji usługi do dnia otrzymania powiadomienia przesłanego e-mail zakończenia realizacji usługi. Całodobowy dyżur gotowości wymagany jest w stosunku do następującego sprzętu: o solarko-piaskarka opłużona wraz z obsługą (z solą zwilżoną roztworem solankowym) 1 pojazd o ciągnik lub pojazd z napędem na dwie osie o mocy min. 54 KW opłużony wraz z obsługą - 1 pojazd o ciągnik lub pojazd z napędem na dwie osie o mocy min. 37 KW opłużony wraz z obsługą - 1 pojazd h)Baza sprzętu, materiałów sypkich ubiegającego się o zamówienie wraz z pomieszczeniem dla dyżurującego winna znajdować się na terenie miasta Orzesze lub na terenie innej gminyw odległości nie większej niż 20 km licząc przejazd drogami publicznymi od granic miasta Orzesze. Pomieszczenie dla dyżurujących winno być wyposażone w min. 2 (dwa) telefony komórkowe (dwa różne numery funkcjonujące na dwóch urządzeniach) pełniące funkcję telefonu alarmowego oraz dostęp do internetu z aktywnym kontem e-mail w trakcie całego okresu umowy. i) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr: o 1a Opis przedmiotu zamówienia - przedmiar (będący jednocześnie formularzem wyliczenia ceny) o 1b Opis przedmiotu zamówienia - wykaz dróg gminnych, wewnętrznych i chodników w sezonie zima 2017/2018 o 1c Opis przedmiotu zamówienia- standardy zimowego utrzymania dróg 1.3. Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym. 1.4. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. 1.5. KODY CPV Główny przedmiot zamówienia: 90620000-9 Usługi odśnieżania Dodatkowy przedmiot: 90630000-2 Usługi usuwania oblodzeń 1.6.Podwykonawcy: a). Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. b). Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. c). Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawco 1.7.Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6, do 50% zakresu zamówienia podstawowego, polegającego na powtórzeniu podobnych usług, o których mowa w punkcie 1.2. niniejszej SIWZ. 1.8. Wymagania art. 29 ust. 5 ustawy: opis przedmiotu zamówienia nie wymaga uwzględnienia wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych ponieważ zamówienie nie jest przeznaczone do użytku osób fizycznych, wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych nie dotyczą pracowników zamawiającego, ze względu na brak takich osób. 1.9. Zatrudnienie pracowników na umowie o pracę: na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia: m.in. czynności dyspozytorów, obsługi pojazdów odśnieżających podczas świadczenia usługi .
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 90620000-9
Dodatkowe kody CPV: 90630000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/10/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
293154.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Saferoad Grawil sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
tak
Cena wybranej oferty/wartość umowy
293415.69
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ORZESZA
- Przebudowa odcinka drogi ul. Wyzwolenia w Orzeszu.
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych do specjalistycznych placówek oświatowych od 1 września 2025 roku do 26 czerwca 2026 roku
- Przygotowanie oraz dostarczanie całodziennego wyżywienia dla pacjentów Szpitala Chorób Płuc w Orzeszu z uwzględnieniem diet i kaloryczności
więcej: przetargi w Orzeszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE PRZEJŚĆ PODZIEMNYCH NA SIECI DRÓG WOJEWÓDZKICH WOJEWÓDZTWA ŚLĄSKIEGO.
- Kompleksowe sprzątanie budynków i terenów wokół budynków wraz z zielenią i utrzymaniem zimowym terenów TBS "Czynszówka" Sp. z o.o. w Gdyni z podziałem na części.
- Wykonanie usługi polegającej na utrzymaniu ładu i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o.
- Usługa utrzymania czystości w obiektach Sądu Rejonowego w Łasku oraz obsługę szatni
- Usługa kompleksowego utrzymania czystości w Oddziale Regionalnym KRUS w Bydgoszczy oraz w podległych Placówkach Terenowych.
- Utrzymanie ulic powiatowych na terenie miasta Gryfino.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.