eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SosnowiecRoczny serwis i nadzór autorski programów wchodzących w skład systemu RATUSZ



Ogłoszenie z dnia 2018-03-22

Ogłoszenie nr 500062814-N-2018 z dnia 22-03-2018 r.

Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta: Roczny serwis i nadzór autorski programów wchodzących w skład systemu RATUSZ

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 5000042041-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta, Krajowy numer identyfikacyjny 27625548200000, ul. al. Zwycięstwa 20, 41200 Sosnowiec, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 322 960 600, e-mail informatyk@um.sosnowiec.pl, faks 32 296 06 05.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.um.sosnowiec.pl
Adres profilu nabywcy: http://www.bip.um.sosnowiec.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Roczny serwis i nadzór autorski programów wchodzących w skład systemu RATUSZ

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

WZP.271.1.13.2018.JS

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie: Serwisu i nadzoru autorskiego programów wchodzących w skład sytemu RATUSZ. Zakres prac objętych zamówieniem obejmuje: GRUPA A: REJESTR OPŁAT - księgowość analityczna dochodów niepodatkowych - 13 licencji POSESJA - podatek od nieruchomości, rolny i leśny osób fizycznych - wymiar - 8 licencji POSESJA - podatek od nieruchomości, rolny i leśny osób fizycznych - księgowość - 10 licencji FIRMY_PD - podatek od nieruchomości, rolny i leśny osób prawnych - wymiar - 2 licencja FIRMY_PD - podatek od nieruchomości, rolny i leśny osób prawnych - księgowość - 1 licencja POJAZD - podatek od środków transportowych - 3 licencje NOTA - transmisja danych z 5 modułów dot. podatków i opłat lokalnych do systemu FINANSE FINANSE wraz obsługą JPK - system finansowo-księgowy - 1 licencja R_PESEL - moduł komunikacji pomiędzy systemami podatkowymi a Ewidencją Ludności - 1 licencja R_SWDE- system informacji o terenie - 1 licencja KASA - system rejestracji wpłat i wypłat gotówkowych - 2 licencje KASA DOCHODOWA - współpracująca z systemami dochodowymi - 6 licencji PŁACE - system płacowy wraz z modułem eDeklaracje - 5 licencji KADRY - system ewidencji pracowników - 7 licencji PRZELEW ELEKTRONICZNY - emisja przelewów- 1 licencja PŁATNOŚCI MASOWE dla systemów dochodowych - obsługa masowych płatności elektronicznych - 1 licencja UMOWY DZIERŻAWNE - ewidencja umów z tytułu dzierżaw - 12 licencje WIECZYSTE UŻYTKOWANIE - ewidencja umów z tytułu wieczystego użytkowania - 6 licencje FAKTURA wraz obsługą JPK - system fakturowania - 4 licencje ZAJĘCIE PASA DROGOWEGO - 4 licencje GUS - eksport danych z bazy dochodowej dla GUSu - 1 licencja OBSŁUGA PŁATNOŚCI KARTĄ - płatność kartą płatniczą w systemie Kasa Dochodowa - 1 licencja eKONCESJE ALKOHOLOWE - zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych - 3 licencje RCP - system rejestracji czasu pracy - 1 licencja ADMIN - administrator systemów do obsługi w/w licencji GRUPA B: REJESTR OPŁAT - księgowość analityczna dochodów niepodatkowych - 13 licencji POSESJA - podatek od nieruchomości, rolny i leśny osób fizycznych - wymiar - 8 licencji POSESJA - podatek od nieruchomości, rolny i leśny osób fizycznych - księgowość - 10 licencji FIRMY_PD - podatek od nieruchomości, rolny i leśny osób prawnych - wymiar - 2 licencja FIRMY_PD - podatek od nieruchomości, rolny i leśny osób prawnych - księgowość - 1 licencja POJAZD - podatek od środków transportowych - 3 licencje NOTA - transmisja danych z 5 modułów dot. podatków i opłat lokalnych do systemu FINANSE FINANSE wraz z obsługą JPK - system finansowo-księgowy - 1 licencja R_PESEL - moduł komunikacji pomiędzy systemami podatkowymi a Ewidencją Ludności - 1 licencja R_SWDE- system informacji o terenie - 1 licencja KASA - system rejestracji wpłat i wypłat gotówkowych - 2 licencje KASA DOCHODOWA - współpracująca z systemami dochodowymi - 6 licencji PŁACE - system płacowy wraz z modułem eDeklaracje - 5 licencji KADRY - system ewidencji pracowników - 7 licencji PRZELEW ELEKTRONICZNY - emisja przelewów- 1 licencja PŁATNOŚCI MASOWE dla systemów dochodowych - obsługa masowych płatności elektronicznych - 1 licencja UMOWY DZIERŻAWNE - ewidencja umów z tytułu dzierżaw - 12 licencje WIECZYSTE UŻYTKOWANIE - ewidencja umów z tytułu wieczystego użytkowania - 6 licencje FAKTURA wraz z obsługą JPK - system fakturowania - 5 licencji ZAJĘCIE PASA DROGOWEGO - 4 licencje GUS - eksport danych z bazy dochodowej dla GUSu - 1 licencja OBSŁUGA PŁATNOŚCI KARTĄ - płatność kartą płatniczą w systemie Kasa Dochodowa - 1 licencja eKONCESJE ALKOHOLOWE - zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych - 3 licencje RCP - system rejestracji czasu pracy - 1 licencja REPOZYTORIUM DOKUMENTÓW dla systemów podatkowych, systemu Rejestr Opłat i systemu Finanse - 38 licencji eDOKUMENT - system zarządzania obiegiemspraw i dokumentów - 2 licencje Portal finansowo budżetowy dla jednostek organizacyjnych - licencja na serwer Portal finansowo budżetowy dla jednostek organizacyjnych - 40 licencji dostępowych uZDZ - integracja z zewnętrznym obiegiem dokumentów - 1 sztuka uSkrytka - moduł integracji z platformą ePUAP - 1 sztuka eUrząd - moduł bazowy - 1 licencja eUrząd - moduł podatki - 1 licencja eUrząd - moduł opłaty - 1 licencja eUrząd - moduł płatności KIR - 1 licencja SPK - system powiadamiania klienta - 1 licencja ADMIN - administrator systemów do obsługi w/w licencji

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 72.26.70.00 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 184768.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: REKORD SI Spółka z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kasprowicza 5
Kod pocztowy: 43-300
Miejscowość: Bielsko - Biała
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 212716.20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 212716.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 212716.20
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.