To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-11-22
Ogłoszenie nr 500062498-N-2017 z dnia 22-11-2017 r.
Gmina Nowogrodziec: Budowa budynku z przeznaczeniem na lokale socjalne
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 595747-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Nowogrodziec, Krajowy numer identyfikacyjny 23082158100000,
ul. ul. Rynek
1,
59-730
Nowogrodziec, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
757 380 660, e-mail
a.jaworska@nowogrodziec.pl, faks
757 316 416.
Adres strony internetowej (url): www.nowogrodziec.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa budynku z przeznaczeniem na lokale socjalne
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.21.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania polegającego na budowie budynku mieszkalnego składającego się z 6 lokali socjalnych wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą techniczną. Budowa obiektu zaplanowana jest na dz. nr 313 - obręb 0004 miasta Nowogrodziec. Zaprojektowano budynek mieszkalny na rzucie prostokąta, w technologii tradycyjnej jako parterowy bez podpiwniczenia, przykryty dachem stromym symetrycznym. Konstrukcja dachu - drewniane wiązary. Pokrycie dachu - dachówka cementowa. Wystrój elewacji charakterystyczny dla obiektów o podobnej funkcji wykonywanych na terenie gminy. Budynek ze względu na swoją funkcję posiada dużą ilość otworów drzwiowych i okiennych. Zostały one pogrupowane, za pomocą zastosowania okładziny filarów między otworowych, dla wzmocnienia rytmiczności elewacji. Przewiduje się niezależne wejścia do każdego mieszkania i przynależnego do niego pomieszczenia gospodarczego. Parametry techniczne budynku: szerokość budynku 8,94 m długość budynku 36,54 m wysokość budynku 5,85 m ilość kondygnacji 1 powierzchnia zabudowy 319,57 m2 powierzchnia wewnętrzna 283,46 m2 powierzchnia konstrukcji 68,75 m2 powierzchnia netto 250,82 m2 powierzchnia użytkowa 239,78 m2 powierzchnia ruchu 0 m2 powierzchnia usługowa (przynależne pomieszczenia gospodarcze) 11,04 m2 kubatura brutto 1 503,62 m3 Zestawienie powierzchni poszczególnych części zagospodarowania: powierzchnia działki 4 503,00 m2 powierzchnia zabudowy 319,57 m2 w sumie powierzchnia nawierzchni utwardzonych 742,72 m2 w tym: chodniki, tarasy (nawierzchnia z kostki betonowej) 115,42 m2 ciągi pieszo-jezdne (nawierzchnia asfaltowa) 627,30 m2 rzut powierzchni biologicznie czynnych (trawniki) 3 440,71 m2 W szczególności przedmiot zamówienia obejmuje następujące elementy: 1) Roboty budowlane: a) makroniwelacja i roboty ziemne, b) fundamenty, c) podłoża i posadzki, d) ściany, e) więźba dachowa i pokrycie, f) tynki, okładziny, malowanie, g) stolarka okienna i drzwiowa, h) elewacja, i) tereny zewnętrzne, 2) Instalacje sanitarne: a) przyłącze kanalizacji, b) instalacje kanalizacji wewnętrznej, c) przyłącze wodociągowe, d) wewnętrzna instalacja wodociągowa, e) instalacje ogrzewania i ciepłej wody użytkowej, 3) Ułożenie linii kablowej zasilającej budynek, montaż przeciwpożarowego wyłącznika prądu i tablicy licznikowej; 4) Montaż tablic elektrycznych; 5) Montaż opraw oświetleniowych; 6) Ułożenie wewnętrznych linii zasilających oraz przewodów elektrycznych i teletechnicznych; 7) Montaż osprzętu instalacyjnego elektrycznego i teletechnicznego; 8) Wykonanie instalacji odgromowej, uziomu fundamentowego i połączeń wyrównawczych; 9) Badania i pomiary. Wykonawca zapewni dostęp do energii elektrycznej i wody we własnym zakresie. Koszty zużycia pokryje wykonawca. Ewentualne koszty wyłączeń i włączeń energii elektrycznej w okresie realizacji robót ponosi wykonawca. Koszty opłaty za ww. media należy uwzględnić w cenie ryczałtowej za wykonanie zadania. Prowadzone roboty powinny zostać zabezpieczone w taki sposób, aby nie stwarzały zagrożenia osobom trzecim. Zniszczenia powstałe w wyniku niedbałości, braku nadzoru, braku fachowości, złej kolejności wykonywania robót i organizacji prac obciążają Wykonawcę. Wykonawca jest zobowiązany do usunięcia zniszczeń na swój koszt i doprowadzenie zniszczonego elementu do stanu pierwotnego lub stanu uzgodnionego z Inwestorem. Przed wykonaniem robót fundamentowych należy usunąć z powierzchni robót ziemię roślinną i wykonać badania geologiczne, alternatywnie wykonać 4 wykopy kontrolne do głębokości 2 m potwierdzające przyjęte założenia geotechniczne. Roboty ziemne należy prowadzić pod nadzorem geotechnicznym w obecności inspektora nadzoru. Na wykonawcy ciąży obowiązek zapewnienia bieżącej obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne. Wykonawca ma również obowiązek sporządzić m.in. geodezyjną inwentaryzację powykonawczą robót i sieci uzbrojenia terenu oraz kopię mapy zasadniczej powstałej w wyniku geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania odbioru końcowego, jeżeli z obiektywnych przyczyn administracyjnych inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza nie zostanie dostarczona Zamawiającemu w terminie realizacji umowy. W takim wypadku wykonawca najpóźniej w dniu odbioru przedstawi potwierdzenie złożenia operatu w ośrodku dokumentacji geodezyjnej bądź oświadczenie uprawnionego geodety o złożeniu operatu.Wykonawca będzie odpowiadać między innymi za: a) wszelkie zanieczyszczenia i szkody spowodowane przez prowadzenie robót ziemnych na istniejących sieciach; b) odpowiednie zabezpieczenie terenu budowy, c) zapewnienie dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, d) utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, e) oznakowanie, zabezpieczenie i oświetlenie miejsc kolizyjnych, f) po zakończeniu robót doprowadzenie placu budowy do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu. Szczegółowy zakres obowiązków wraz z warunkami umowy ujęty został we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót. Dokumenty powyższe są załącznikami do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.Wszystkie wskazania z nazwy wyrobów użyte w przedmiarach robót czy specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Jeżeli w załącznikach do niniejszej SIWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Informacje zawarte w odpowiedziach udzielanych przez zamawiającego na pytania składane przez wykonawców są wiążące i powinny zostać uwzględnione w cenie oferty. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę wszystkich osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia następujące czynności: a) roboty ogólnobudowlane (np. roboty murarskie, zbrojeniowe, malowanie, tynkowanie, układanie płytek, wykonanie posadzek i podłóg, roboty dekarskie, obróbki blacharskie, montaż wiązarów, krycie dachówką, montaż systemu rynnowego, wykonanie ocieplenia), b) roboty związane z zagospodarowaniem terenu, c) wykonanie przyłącza kanalizacji i instalacji kanalizacji wewnętrznej, d) wykonanie przyłącza wodociągowego i wewnętrznej instalacji wodociągowej, e) wykonanie ogrzewania i ciepłej wody użytkowej, f) wykonanie instalacji elektrycznej i teletechnicznej, g) wykonanie instalacji odgromowej. Zamawiający może przeprowadzić kontrolę w zakresie spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp, na każdym etapie realizacji prac. Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, niezwłocznie przedstawi Zamawiającemu do zatwierdzenia przed podpisaniem umowy, Harmonogram rzeczowo - finansowy, zgodnie z którym będzie realizowany przedmiot umowy, sporządzony według załącznika nr 9 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45211340-4
Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45112000-5, 45112700-2, 45223200-8, 45223800-4, 45232100-3, 45232200-4, 45233220-7, 45233253-7, 45260000-7, 45310000-3, 45320000-6, 45330000-9, 45400000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1389294.56
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Tomasz Chwirot
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1428684.09
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI NOWOGRODZIEC
więcej: przetargi NOWOGRODZIEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja centrum rekreacyjno-sportowego przy SP3 - II postępowanie
- Rozbudowa i przebudowa budynku Środowiskowego Domu Samopomocy oraz zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń gospodarczych na pomieszczenia sal zajęć
- 4.2025 Wykonanie 5 budynków mieszkalnych jednorodzinnych w zabudowie szeregowej przy ul. Zielonej w Barwicach
- Remont wybranych pomieszczeń budynku Szkoły i Internatu ZSCKR w Bydgoszczy.
- Przebudowa części budynku szkoły i budowa dźwigu osobowego oraz dostosowanie części pomieszczeń budynku nr 1 i nr 2 dla osób ze szczególnymi potrzebami i osób z niepełnosprawnościami
- "Ciepło i nowocześnie w szkole w Oporowie"
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.