To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-03-20
Ogłoszenie nr 500059818-N-2018 z dnia 20-03-2018 r.
Komenda Wojewódzka Policji: Świadczenie usług badania osób zatrzymanych na rzecz jednostek Policji województwa warmińsko - mazurskiego (8 zadań częściowych)
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 509301-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Komenda Wojewódzka Policji, Krajowy numer identyfikacyjny 51006478400000,
ul. ul. Partyzantów
42529,
10521
Olsztyn, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
089 5225200, 5225760, e-mail
zamowienia@ol.policja.gov.pl, faks
895 225 205.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług badania osób zatrzymanych na rzecz jednostek Policji województwa warmińsko - mazurskiego (8 zadań częściowych)
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):Z-t-P/5/18
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest całodobowe świadczenie usług medycznych obejmujących badanie osób zatrzymanych na rzecz jednostek Policji województwa warmińsko - mazurskiego (8 zadań częściowych) 2. CPV-85000000-9 - usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej. 3. Usługi stanowiące przedmiot zamówienia świadczone będą w placówce Wykonawcy. Placówka wykonująca usługę musi być wpisana do odpowiedniego rejestru zakładów opieki zdrowotnej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (Dz. U. z 2011r,. Nr 112, poz. 654 z późn. zm.). 4. Świadczenie przedmiotowych usług będzie odbywało się całodobowo w następującym zakresie: a) wykonania internistycznego badania lekarskiego i wystawienia zaświadczenia lekarskiego o braku lub istnieniu przeciwwskazań do przebywania w pomieszczeniu dla osób zatrzymanych (PDOZ) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 13 września 2012r. w sprawie badań lekarskich osób zatrzymanych przez Policję (Dz. U.2012.1102) i wystawienia zaświadczenia lekarskiego zgodnie z załącznikiem nr 5 do umowy, a przypadku osób doprowadzonych w celu wytrzeźwienia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 04 czerwca 2012r. w sprawie pomieszczeń dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia, pokoi przejściowych, tymczasowych pomieszczeń przejściowych i policyjnych izb dziecka, regulaminu pobytu w ty pomieszczeniach, pokojach i izbach oraz sposobu postępowania z zapisami obrazu z tych pomieszczeń, pokoi i izb (Dz. U.2012r.638) i wystawienia zaświadczenia lekarskiego zgodnie z załącznikiem nr 4 do umowy, a także (w przypadkach koniecznych) opatrzenie ran i wystawienie recepty na niezbędne leki; b) pobranie krwi od osoby zatrzymanej do badania - na zawartość we krwi alkoholu, łącznie ze sporządzeniem protokołu pobrania krwi (z przeprowadzeniem niezbędnej obserwacji i wywiadu). 5. Ilości świadczonych usług, określone dla poszczególnych zadań, przyjęte zostały przez Zamawiającego szacunkowo w celu wyliczenia przez wykonawcę ceny oferty i nie mogą być podstawą roszczeń ze strony wykonawcy w przypadku mniejszej liczby zleceń w trakcie realizacji umowy. 6. Wykonawca będzie pisemnie informować Zamawiającego o każdej zmianie dotyczącej wykonywanych świadczeń. 7. Dodatkowe specjalistyczne badania diagnostyczne konieczne do oceny stanu zdrowia osoby doprowadzonej będą wykonywane za dodatkową opłatą wg obowiązującego w placówce służby zdrowia cennika usług medycznych. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia aktualnego cennika usług medycznych w dniu podpisania umowy. Wykonawca w trakcie trwania umowy zobowiązany jest do pisemnego zawiadomienia o każdej zmianie cen w w/w cenniku. Wykonawca dokona adnotacji w dokumentacji dostarczonej Zamawiającemu o konieczności przeprowadzenia dodatkowych czynności, o których mowa wyżej. 8. Pakiet do pobrania próbek krwi z drukiem protokołu dostarczy każdorazowo przedstawiciel jednostki organizacyjnej Policji dokonującej zgłoszenia badania osoby zatrzymanej. Przewiezienie osoby zatrzymanej w celu przeprowadzenia badania lekarskiego zapewnia Policja na swój koszt. 9. Leczenie osób zatrzymanych nie wchodzi w zakres przedmiotu zamówienia i odbywa się na zasadach powszechnego ubezpieczenia zdrowotnego. 10. Udzielenie pomocy medycznej w nagłych przypadkach zagrożenia zdrowia lub życia osobom zatrzymanym przez Policję ( w tym przebywającym w pomieszczeniach dla osób zatrzymanych), nie jest przedmiotem niniejszego zamówienia i odbywa się na zasadach określonych w Ustawie z dnia 08.09.2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz. U. 2013.757. j.t., ze zm.). 11. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca ma obowiązek w przypadkach koniecznych opatrzenia ran u osoby badanej, a także wystawienia recepty na niezbędne leki. 12. Wykonawca zobowiązany jest świadczyć przedmiotowe usługi we wskazanej przez siebie placówce. Placówka medyczna wskazana przez Wykonawcę winna być usytuowana na terenie działania danej jednostki Policji, tj. na terenie miejscowości, w której położona jest dana komenda lub poza terenem miasta (powiat), w odległości nie większej niż 30 km od granic administracyjnych miasta, w którym siedzibę ma dana jednostka KPP/KP. 13. Reakcja Wykonawcy na zgłoszenie dyżurnego jednostki organizacyjnej Policji, dotycząca badania osoby zatrzymanej nastąpi bez zbędnej zwłoki. 14. Wykonawca zobowiązany będzie do pisemnego uzasadnienia odmowy wydania zgody na umieszczenie zatrzymanego w PDOZ (pomieszczeniu osób zatrzymanych) - w przypadkach stwierdzenia przeciwwskazań medycznych do umieszczenia osoby zatrzymanej w pomieszczeniu dla osób zatrzymanych. 15. Przewiezienie osoby zatrzymanej w celu przeprowadzenia badania lekarskiego zapewnia Policja, z zastrzeżeniem sytuacji, w której stan zdrowia osoby zatrzymanej wskazuje na potrzebę użycia do jej przewiezienia specjalnego środka transportu sanitarnego. 16. Jeżeli osoba zatrzymana nie wyraża zgody na udzielenie jej pierwszej pomocy medycznej lub przeprowadzenie niezbędnego badania lekarskiego albo swoim zachowaniem uniemożliwia wykonanie tych czynności, lekarz odnotowuje tę okoliczność w zaświadczeniu. 17. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za zapewnienie wykonania badań przez osoby o odpowiednich kwalifikacjach przewidzianych w obowiązujących przepisach prawa. 18. Wykonawca zobowiązuje się udzielać usługi i świadczenia medyczne zgodnie z obowiązującymi przepisami: a) Ustawa z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (Dz. U. 2015.618.j.t., ze zm.) oraz akty wykonawcze wydane na jej podstawie; b) Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 13.09.2012 r. w sprawie badań lekarskich osób zatrzymanych przez Policję (Dz. U.2012.1102); c) Rozporządzenie Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 06 maja 1983 r. w sprawie warunków i sposobu dokonywania badań na zawartość alkoholu w organizmie (Dz. U.1983.117); d) Zarządzenie nr 360 Komendanta Głównego Policji z dnia 26 marca 2009 r. w sprawie metod i form wykonywania przez policjantów konwojów i doprowadzeń. (Dz. Urz. KGP z 2009.6.29)
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 85.14.70.00 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: KPP Działdowo |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16/03/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
31000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Samodzielny Publiczny ZOZ w Działdowie
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
30250.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: KMP Elbląg |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1) ustawy Pzp, unieważnił postępowanie w Zadaniu nr 2 (KMP Elbląg) ponieważ nie złożono żadnej oferty. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: KPP Giżycko |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1) ustawy Pzp, unieważnił postępowanie w Zadaniu nr 3 (KPP Giżycko) ponieważ nie złożono żadnej oferty. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: KPP Kętrzyn |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/03/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
31000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Szpital Powiatowy w Kętrzynie
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
38500.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: KPP Mrągowo |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp, unieważnił postępowanie w Zadaniu nr 5 (KPP Mrągowo),ponieważ nie złożono żadnej oferty. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: KPP Ostróda |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp, unieważnił postępowanie w Zadaniu nr 6 (KPP Ostróda),ponieważ nie złożono żadnej oferty. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: KP Morąg |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp, unieważnił postępowanie w Zadaniu nr 7 (KP Morąg),ponieważ nie złożono żadnej oferty. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: KPP Szczytno |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp, unieważnił postępowanie w Zadaniu nr 8 (KPP Szczytno),ponieważ nie złożono żadnej oferty. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Zakup fortepianu koncertowego dla Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. F. Chopina w Olsztynie
- Dostawy środków czystości i higieny
- Modernizacja budynku Starostwa Powiatowego w Olsztynie
- Dostawa systemu produkcji wideo z panelem sterowania (Vizrt TriCaster TC410 Plus i Vizrt TriCaster Flex) na potrzeby jednostki organizacyjnej Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- Usługa tłumaczeń języka migowego w formie stacjonarnej w ramach wsparcia dydaktycznego studentów Głuchych i Słabosłyszących Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie
- Sukcesywny zakup paliw ciekłych oraz paliwa gazowego w systemie bezgotówkowym na podst. kart flotowych do pojazdów i urządzeń jedn. organ. powiatu olsztyńskiego oraz powiatowych osób prawnych w 2026 r
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie w 2026 roku usług z zakresu medycyny pracy samorządowym jednostkom oświatowym
- KR-01/24/25, Świadczenie opieki medycznej dla pracowników Instytutu Zootechniki - Państwowego Instytutu Badawczego.
- Świadczenie usług zdrowotnych dla pracowników Urzędu Miasta i Gminy w Morawicy - część 3, 9, 16, 17, 18 oraz 19.
- Badania profilaktyczne dla pracowników III Oddziału ZUS w Warszawie na 2026 r.
- Świadczenie na rzecz pracowników Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego usług grupowej dobrowolnej opieki medycznej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





