eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DęblinUsługa Nadzoru Inwestorskiego nad termomodernizacją budynkówZespołu Szkół Ogólnokształcących, Szkoły Podstawowej nr 2, Urzędu Miasta oraz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w ramach realizacji projektu pn. "Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w Dęblinie - etap I"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-03-19

Ogłoszenie nr 500059567-N-2018 z dnia 19-03-2018 r.

Miasto Dęblin: Usługa Nadzoru Inwestorskiego nad termomodernizacją budynków: Zespołu Szkół Ogólnokształcących, Szkoły Podstawowej nr 2, Urzędu Miasta oraz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w ramach realizacji projektu pn. "Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w Dęblinie - etap I"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt pn. "Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w Dęblinie - etap I" współfinansowany ze środków Unii Europejskiej ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 515906-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Dęblin, Krajowy numer identyfikacyjny 43101941900000, ul. ul. Rynek 12, 08530 Dęblin, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 081 883-00-01, e-mail poczta@um.deblin.pl, faks 081 880-19-11.
Adres strony internetowej (url): www.deblin.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługa Nadzoru Inwestorskiego nad termomodernizacją budynków: Zespołu Szkół Ogólnokształcących, Szkoły Podstawowej nr 2, Urzędu Miasta oraz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w ramach realizacji projektu pn. "Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w Dęblinie - etap I"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RMI.271.3.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: profesjonalne świadczenie usługi polegającej na pełnieniu nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjno - budowlanej, elektrycznej oraz sanitarnej zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U z 2017 r., poz. 1332 ze zm.) zwaną dalej ustawą Pb oraz wymagań Zamawiającego, dla zadań polegających na termomodernizacji budynków: Zespołu Szkół Ogólnokształcących, Szkoły Podstawowej nr 2, Urzędu Miasta oraz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w ramach realizacji projektu pn. "Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w Dęblinie - etap I". Zakres robót budowlanych objętych nadzorem inwestorskim obejmuje: Zadanie 1: Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących, w tym: a) roboty rozbiórkowe i demontażowe, b) docieplenie ścian zewnętrznych wraz z nową kolorystyką elewacji, c) docieplenie ścian fundamentowych z hydroizolacją pionową, d) docieplenie dachu i stropodachów, e) wykonanie opaski wokół budynku, f) wymianę krat okiennych i drzwiowych, g) remont kominów i czapek kominowych, h) montaż poręczy i balustrad przy schodach zewnętrznych, i) wymianę rynien i rur spustowych, j) wymianę obróbek blacharskich, parapetów zewnętrznych, k) wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, l) montaż nawietrzaków higrosterowanych, m) remont schodów zewnętrznych, n) remont koszy podokiennych, o) remont murków, p) remont elementów stalowych, q) montaż zadaszenia szklanego systemowego nad wejściami, r) montaż klimatyzacji, s) wymianę oświetlenia na energooszczędne, t) przebudowę instalacji odgromowej, u) budowę instalacji fotowoltaicznej, v) budowę instalacji solarnej, w) przebudowę instalacji c.o. i c.w.u., x) przebudowę węzła cieplnego, y) dwukrotne malowanie tynków wewnętrznych całych powierzchni ścian i sufitów farbą emulsyjną. Planowany okres realizacji: kwiecień 2018 r. - sierpień 2019 r. Szacunkowa wartość nadzorowanych robót budowlanych, określona na bazie kosztorysu inwestorskiego, wynosi 4 735 618,87 zł brutto. Zadanie 2: Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 2, w tym: a) roboty rozbiórkowe i demontażowe, b) docieplenie ścian zewnętrznych wraz z nową kolorystyką elewacji, c) docieplenie ścian fundamentowych z hydroizolacją pionową, d) docieplenie stropodachu, e) wykonanie opaski wokół budynku, f) wymianę krat okiennych i drzwiowych, g) remont kominów i czapek kominowych, h) montaż poręczy i balustrad przy schodach zewnętrznych, i) wymianę rynien i rur spustowych, j) wymianę obróbek blacharskich, parapetów zewnętrznych, k) wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, l) montaż nawietrzaków higrosterowanych, m) remont schodów zewnętrznych, n) remont koszy podokiennych, o) montaż zadaszenia szklanego systemowego nad wejściami, p) montaż klimatyzacji, q) wymianę oświetlenia na energooszczędne, r) przebudowę instalacji odgromowej, s) budowę instalacji fotowoltaicznej, t) budowę instalacji solarnej, u) przebudowę instalacji c.o., v) dwukrotne malowanie tynków wewnętrznych całych powierzchni ścian i sufitów farbą emulsyjną. Planowany okres realizacji: kwiecień 2018 r. - grudzień 2018 r. Szacunkowa wartość nadzorowanych robót budowlanych, określona na bazie kosztorysu inwestorskiego, wynosi 2 134 328,04 zł brutto. Zadanie 3: Termomodernizacja budynku Urzędu Miasta, w tym: a) roboty rozbiórkowe i demontażowe, b) docieplenie ścian zewnętrznych wraz z nową kolorystyką elewacji, c) docieplenie ścian fundamentowych z hydroizolacją pionową, d) docieplenie stropodachu, e) wykonanie opaski wokół budynku, f) wymiana krat okiennych i drzwiowych, g) remont kominów i czapek kominowych, h) montaż poręczy i balustrad przy schodach zewnętrznych, i) wymianę rynien i rur spustowych, j) wymianę obróbek blacharskich, parapetów zewnętrznych, k) wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, l) montaż nawietrzaków higrosterowanych, m) remont elementów stalowych, n) remont murków zewnętrznych, o) remont schodów zewnętrznych, p) remont koszy podokiennych, q) usunięcie gzymsów, r) remont zadaszenia nad wejściem, s) montaż klimatyzacji, t) wymianę oświetlenia na energooszczędne, u) przebudowę instalacji odgromowej, v) budowę instalacji fotowoltaicznej, w) budowę instalacji solarnej, x) przebudowę instalacji c.o., y) dwukrotne malowanie tynków wewnętrznych całych powierzchni ścian i sufitów farbą emulsyjną. Planowany okres realizacji: kwiecień 2019 r. - sierpień 2020 r. Szacunkowa wartość nadzorowanych robót budowlanych, określona na bazie kosztorysu inwestorskiego, wynosi 3 134 757,88 zł brutto. Zadanie 4: Termomodernizacja budynku Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej, w tym: a) roboty rozbiórkowe i demontażowe, b) docieplenie ścian zewnętrznych wraz z nowa kolorystyką elewacji, c) docieplenie ścian fundamentowych z hydroizolacją pionową, d) docieplenie stropodachu, e) wykonanie opaski wokół budynku, f) wymianę krat okiennych, g) remont kominów i czapek kominowych, h) montaż poręczy i balustrad przy schodach zewnętrznych i pochylni, i) wymianę rynien i rur spustowych, j) wymianę obróbek blacharskich, parapetów zewnętrznych, k) wymianę stolarki okiennej, l) montaż nawietrzaków higrosterowanych, m) remont elementów stalowych, n) remont murków zewnętrznych, o) remont schodów zewnętrznych, p) usunięcie gzymsów, q) remont płyt zadaszenia nad wejściem, r) montaż klimatyzacji, s) wymianę oświetlenia na energooszczędne, t) przebudowę instalacji odgromowej, u) budowę instalacji fotowoltaicznej, v) budowę instalacji solarnej, w) przebudowę instalacji c.o., x) dwukrotne malowanie tynków wewnętrznych całych powierzchni ścian i sufitów farbą emulsyjną. Planowany okres realizacji: kwiecień 2019 r. - sierpień 2020 r. Szacunkowa wartość nadzorowanych robót budowlanych, określona na bazie kosztorysu inwestorskiego, wynosi 2 246 868,65 zł brutto. Szczegółowy zakres nadzorowanych robót budowlanych zawiera dokumentacja projektowa - załącznik nr 10 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71247000-1


Dodatkowe kody CPV: 71520000-9, 71521000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 149409.43
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: AUT-SERWIS Jacek Gilewicz
Email wykonawcy: info@nadzory.info.pl
Adres pocztowy: al. Kraśnicka 135
Kod pocztowy: 20-718
Miejscowość: Lublin
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 94000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 94000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 289050.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.