To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-03-19
Ogłoszenie nr 500059567-N-2018 z dnia 19-03-2018 r.
Miasto Dęblin: Usługa Nadzoru Inwestorskiego nad termomodernizacją budynków: Zespołu Szkół Ogólnokształcących, Szkoły Podstawowej nr 2, Urzędu Miasta oraz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w ramach realizacji projektu pn.
"Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej
w Dęblinie - etap I"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt pn. "Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w Dęblinie - etap I" współfinansowany ze środków Unii Europejskiej ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 515906-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Dęblin, Krajowy numer identyfikacyjny 43101941900000,
ul. ul. Rynek
12,
08530
Dęblin, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
081 883-00-01, e-mail
poczta@um.deblin.pl, faks
081 880-19-11.
Adres strony internetowej (url): www.deblin.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa Nadzoru Inwestorskiego nad termomodernizacją budynków: Zespołu Szkół Ogólnokształcących, Szkoły Podstawowej nr 2, Urzędu Miasta oraz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w ramach realizacji projektu pn. "Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w Dęblinie - etap I"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):RMI.271.3.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: profesjonalne świadczenie usługi polegającej na pełnieniu nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjno - budowlanej, elektrycznej oraz sanitarnej zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U z 2017 r., poz. 1332 ze zm.) zwaną dalej ustawą Pb oraz wymagań Zamawiającego, dla zadań polegających na termomodernizacji budynków: Zespołu Szkół Ogólnokształcących, Szkoły Podstawowej nr 2, Urzędu Miasta oraz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w ramach realizacji projektu pn. "Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w Dęblinie - etap I". Zakres robót budowlanych objętych nadzorem inwestorskim obejmuje: Zadanie 1: Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących, w tym: a) roboty rozbiórkowe i demontażowe, b) docieplenie ścian zewnętrznych wraz z nową kolorystyką elewacji, c) docieplenie ścian fundamentowych z hydroizolacją pionową, d) docieplenie dachu i stropodachów, e) wykonanie opaski wokół budynku, f) wymianę krat okiennych i drzwiowych, g) remont kominów i czapek kominowych, h) montaż poręczy i balustrad przy schodach zewnętrznych, i) wymianę rynien i rur spustowych, j) wymianę obróbek blacharskich, parapetów zewnętrznych, k) wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, l) montaż nawietrzaków higrosterowanych, m) remont schodów zewnętrznych, n) remont koszy podokiennych, o) remont murków, p) remont elementów stalowych, q) montaż zadaszenia szklanego systemowego nad wejściami, r) montaż klimatyzacji, s) wymianę oświetlenia na energooszczędne, t) przebudowę instalacji odgromowej, u) budowę instalacji fotowoltaicznej, v) budowę instalacji solarnej, w) przebudowę instalacji c.o. i c.w.u., x) przebudowę węzła cieplnego, y) dwukrotne malowanie tynków wewnętrznych całych powierzchni ścian i sufitów farbą emulsyjną. Planowany okres realizacji: kwiecień 2018 r. - sierpień 2019 r. Szacunkowa wartość nadzorowanych robót budowlanych, określona na bazie kosztorysu inwestorskiego, wynosi 4 735 618,87 zł brutto. Zadanie 2: Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 2, w tym: a) roboty rozbiórkowe i demontażowe, b) docieplenie ścian zewnętrznych wraz z nową kolorystyką elewacji, c) docieplenie ścian fundamentowych z hydroizolacją pionową, d) docieplenie stropodachu, e) wykonanie opaski wokół budynku, f) wymianę krat okiennych i drzwiowych, g) remont kominów i czapek kominowych, h) montaż poręczy i balustrad przy schodach zewnętrznych, i) wymianę rynien i rur spustowych, j) wymianę obróbek blacharskich, parapetów zewnętrznych, k) wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, l) montaż nawietrzaków higrosterowanych, m) remont schodów zewnętrznych, n) remont koszy podokiennych, o) montaż zadaszenia szklanego systemowego nad wejściami, p) montaż klimatyzacji, q) wymianę oświetlenia na energooszczędne, r) przebudowę instalacji odgromowej, s) budowę instalacji fotowoltaicznej, t) budowę instalacji solarnej, u) przebudowę instalacji c.o., v) dwukrotne malowanie tynków wewnętrznych całych powierzchni ścian i sufitów farbą emulsyjną. Planowany okres realizacji: kwiecień 2018 r. - grudzień 2018 r. Szacunkowa wartość nadzorowanych robót budowlanych, określona na bazie kosztorysu inwestorskiego, wynosi 2 134 328,04 zł brutto. Zadanie 3: Termomodernizacja budynku Urzędu Miasta, w tym: a) roboty rozbiórkowe i demontażowe, b) docieplenie ścian zewnętrznych wraz z nową kolorystyką elewacji, c) docieplenie ścian fundamentowych z hydroizolacją pionową, d) docieplenie stropodachu, e) wykonanie opaski wokół budynku, f) wymiana krat okiennych i drzwiowych, g) remont kominów i czapek kominowych, h) montaż poręczy i balustrad przy schodach zewnętrznych, i) wymianę rynien i rur spustowych, j) wymianę obróbek blacharskich, parapetów zewnętrznych, k) wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, l) montaż nawietrzaków higrosterowanych, m) remont elementów stalowych, n) remont murków zewnętrznych, o) remont schodów zewnętrznych, p) remont koszy podokiennych, q) usunięcie gzymsów, r) remont zadaszenia nad wejściem, s) montaż klimatyzacji, t) wymianę oświetlenia na energooszczędne, u) przebudowę instalacji odgromowej, v) budowę instalacji fotowoltaicznej, w) budowę instalacji solarnej, x) przebudowę instalacji c.o., y) dwukrotne malowanie tynków wewnętrznych całych powierzchni ścian i sufitów farbą emulsyjną. Planowany okres realizacji: kwiecień 2019 r. - sierpień 2020 r. Szacunkowa wartość nadzorowanych robót budowlanych, określona na bazie kosztorysu inwestorskiego, wynosi 3 134 757,88 zł brutto. Zadanie 4: Termomodernizacja budynku Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej, w tym: a) roboty rozbiórkowe i demontażowe, b) docieplenie ścian zewnętrznych wraz z nowa kolorystyką elewacji, c) docieplenie ścian fundamentowych z hydroizolacją pionową, d) docieplenie stropodachu, e) wykonanie opaski wokół budynku, f) wymianę krat okiennych, g) remont kominów i czapek kominowych, h) montaż poręczy i balustrad przy schodach zewnętrznych i pochylni, i) wymianę rynien i rur spustowych, j) wymianę obróbek blacharskich, parapetów zewnętrznych, k) wymianę stolarki okiennej, l) montaż nawietrzaków higrosterowanych, m) remont elementów stalowych, n) remont murków zewnętrznych, o) remont schodów zewnętrznych, p) usunięcie gzymsów, q) remont płyt zadaszenia nad wejściem, r) montaż klimatyzacji, s) wymianę oświetlenia na energooszczędne, t) przebudowę instalacji odgromowej, u) budowę instalacji fotowoltaicznej, v) budowę instalacji solarnej, w) przebudowę instalacji c.o., x) dwukrotne malowanie tynków wewnętrznych całych powierzchni ścian i sufitów farbą emulsyjną. Planowany okres realizacji: kwiecień 2019 r. - sierpień 2020 r. Szacunkowa wartość nadzorowanych robót budowlanych, określona na bazie kosztorysu inwestorskiego, wynosi 2 246 868,65 zł brutto. Szczegółowy zakres nadzorowanych robót budowlanych zawiera dokumentacja projektowa - załącznik nr 10 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 71247000-1
Dodatkowe kody CPV: 71520000-9, 71521000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/03/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
149409.43
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: AUT-SERWIS Jacek Gilewicz
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
94000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z DĘBLINA
- Subskrypcje licencji Microsoft 365 A3 oraz A5 Security, A5, Defender for Servers Plan 2
- Sukcesywne dostawy środków higieny BHP
- Sukcesywne dostawy produktów głęboko mrożonych oraz warzyw i owoców mrożonych w 2026 roku na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie
- Usługa prania
- Dostawa wyposażenia dla ZSZ Nr 1 w Dęblinie w ramach projektu "Kształcenie zawodowe sukcesem powiatu ryckiego"
więcej: przetargi w Dęblinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługa Inżyniera Kontraktu dla realizacji zadania pn. "Adaptacja obiektu dawnego kościoła Mennonitów na cele działalności Cappelli Gedanensis"
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 1846L na odcinku od km 0+009,00 do km 2+150,00 w miejscowości Pobołowice"
- Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadań realizowanych w ramach projektu pn. "Budowa i przebudowa infrastruktury zrównoważonego transportu miejskiego oraz inwestycje w infrastruk
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem "Kompleksowa termomodernizacja budynku Starostwa Powiatowego w Myszkowie"
- Pełnienie funk.Inspekt.Nadzoru Inwestorsk.nad realizacją zad. "Przebudowa placu manewrowego przy ul. Wyszyńskiego w Gł-zach oraz budowa ścieżki pieszo- row. w m.Bodzanów, - w systemie "zapr. i wyb."
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego robót instalacyjnych sanitarnych dla Zarządu Budynków Komunalnych w Elblągu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





