To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-03-19
Ogłoszenie nr 500058869-N-2018 z dnia 19-03-2018 r.
Przychodnia Lekarska Wojskowej Akademii Technicznej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej: Remont pomieszczeń w budynku Przychodni Lekarskiej WAT SP ZOZ ul. Kartezjusza 2, 01-480 Warszawa
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 516591-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Przychodnia Lekarska Wojskowej Akademii Technicznej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Krajowy numer identyfikacyjny 1328251100000,
ul. ul. Kartezjusza
2,
01480
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
022 6838281, 6838283, e-mail
piolit@poczta.fm, faks
226 838 224.
Adres strony internetowej (url): www.plwat.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont pomieszczeń w budynku Przychodni Lekarskiej WAT SP ZOZ ul. Kartezjusza 2, 01-480 Warszawa
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP/1/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w: Zał. Nr 1 - rzutach powierzchni, podlegających remontowi, Zał. Nr 2 - przedmiarach robót w formacie PDF i ATH (9 załączników), Zał. Nr 3 - Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru, zwanymi dalej łącznie "Przedmiotem umowy" i/lub "Robotami". Remont obejmuje 9 zadań, w tym 7 zadań w pomieszczeniach wewnątrz budynku (korytarze, pokoje administracyjne na I i IV piętrze) i 2 zadania na zewnątrz budynku (remont fragmentu dachu na łączniku miedzy segmentem A a segmentem E i nad segmentem A oraz na zewnętrznym tarasie przed wejściem do budynku przed Gabinetami Pediatrii). Zadania ponumerowano od 1-9: Zadanie 1 - IV piętro segment A pokoje 401, 402, 403/404, 406, 407, 408, 409, 410, 411; Zadanie 2 - Kancelaria I piętro segment A Zadanie 3 - Pokoje Nr 115A, 115B,116,117 I piętro segment C. Zadanie 4 - Korytarz, WC I piętro Administracja - segment B i segment C. Zadanie 5 - Korytarz I piętro - windy Zadanie 6 - Sekcja Informatyki i statystyki IV piętro segment A pokój 412 i 413 Zadanie 7 - Naprawa dachu na łączniku między segmentami A i E oraz naprawa dachu nad segmentem A; Zadanie 8 - Remont wewnątrz, łącznik do Oddziału Dziennego Nerwic na 1 piętrze pomiędzy segmentami A i B; Zadanie 9 - Parter taras przed wejściem do Poradni Pediatrycznej segment D. Z uwagi na trudności organizacyjno-lokalowe remont będzie przebiegał w 3 etapach: 1) Etap I: Pomieszczenia na I piętrze, obejmujące zadania:Nr 2; 3; 4; 5. 2) Etap II: Prace na zewnątrz budynku i wewnątrz budynku, obejmujące zadania: Nr 7; 8; 9. 3) Etap III: Remont pomieszczeń na IV piętrze, obejmujący zadania: Nr 1; 6. Ustalenie kolejności realizacji etapu II i III będzie wynikało z harmonogramu. Z każdego etapu będą przeprowadzone protokoły odbioru danej części a odbiór z ostatniego etapu będzie odbiorem końcowym i będzie uwzględniał ustalenia z protokołów końcowych odbiorów z dwóch pierwszych etapów. Ze względu na trudności lokalowe, Wykonawca musi przewidzieć przerwę w ilości 5 dni roboczych, liczonych od daty bezusterkowego odbioru robót I Etapu. Przerwa ta wynika z konieczności zorganizowania przez Zamawiającego przeniesienia w inne miejsca personelu i wyposażenia z pomieszczeń objętych zakresem III ETAPU, w celu udostępnienia ich Wykonawcy do realizacji remontu. Przerwa organizacyjna nie będzie wyłączona z zadeklarowanego przez Wykonawcę terminu wykonania całości przedmiotu zamówienia. W terminie do 3 dni, po podpisaniu umowy, wyznaczony przez Wykonawcę Kierownik robót budowlanych przekaże Zamawiającemu: a) plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), b) harmonogram wykonywanych robót z rozpisaniem zadań na okresy 1 tygodniowe. W harmonogramie kolejność prac z uwzględnieniem etapów oraz przerwy organizacyjnej między I, a kolejnym Etapem (na podstawie zapisów ust. 10) musi być uzgodniona i zaakceptowana przez Inspektora Nadzoru reprezentującego Zamawiającego. 15. Roboty budowlane prowadzone będą na podstawie złożonych przez Wykonawcę do przetargu: kosztorysów ofertowych, sporządzonych na podstawie, przedmiarów robót, oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych załączonych do SIWZ w Zał. Nr 1-3. Wykonawca zobowiązany jest do sprawdzenia na własny koszt wszelkich danych w przedmiarach i wykonania innych niezbędnych pomiarów technicznych. Wykonawca zrealizuje przedmiot umowy z materiałów własnych, materiały muszą spełniać rygory opisane w przedmiarach i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót Za wykonanie przedmiotu umowy Zamawiający ustala wynagrodzenie kosztorysowe. W trakcie prowadzenia robót, budynek Przychodni będzie czynny, otwarty dla osób trzecich i planowane roboty nie mogą wpłynąć na ograniczenie działalności leczniczej i administracyjnej Zamawiającego w pomieszczeniach nie objętych remontem. W przypadku, gdy Wykonawca zamierza powierzyć część lub części zamówienia Podwykonawcom, Wykonawca zobowiązany jest do podania w ofercie konkretnej części zamówienia, którą będzie wykonywał/li Podwykonawca/y z podaniem nazw i danych kontaktowych Podwykonawcy/ów, a jeżeli powierzenie części zamówienia następuje w trakcie jego realizacji, na żądanie Zamawiającego przedstawia oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia wobec Podwykonawcy/Podwykonawców. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia w PL WAT SP ZOZ: malowanie, tynkowanie, roboty rozbiórkowe, roboty montażowe (okna, podłogi). Sposób dokumentowania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wymienione w ust. 28, określają przepisy § 5 ust. 5 projektu umowy Zał. Nr 9. Sankcje z tytułu braku zatrudnienia wyżej wymienionych osób określają przepisy § 5 ust. 6 i § 13 ust. 1 pkt. 8 projektu umowy. Postanowienia § 5 ust. 6 i § 13 ust. 1 pkt. 8 projektu umowy stosuje się odpowiednio do Podwykonawcy. Po wyborze oferty Wykonawca złoży oświadczenie według Zał. nr 10 do SIWZ. W trakcie realizacji zamówienia, na żądanie Zamawiającego, w terminie do 5 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się udokumentować zatrudnienie na umowę o pracę osób, wykonujących czynności podane w ust. 28. Wykonawca ponosi koszty poboru wody i energii elektrycznej w okresie realizacji przedmiotu umowy w miesięcznej ryczałtowej wysokości 500,00 zł. Wykonawca we własnym zakresie zorganizuje sobie zaplecze budowy do magazynowania materiałów do remontu. Zamawiający informuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne, a Wykonawca jest zobowiązany do wykazania, że oferowane przez Niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Po zakończeniu każdego etapu robót Wykonawca dostarczy Zamawiającemu dokumentację powykonawczą: kosztorys powykonawczy, certyfikaty na znak bezpieczeństwa, certyfikaty zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną dla wbudowanych i zastosowanych materiałów. Warunki współpracy Stron opisano szczegółowo w projekcie umowy w Zał. Nr 9.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45453000-7
Dodatkowe kody CPV: 45261910-6, 45262520-2, 45421000-4, 45421100-5, 45421147-6, 45432111-5, 45432120-1, 45442100-8, 45111220-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
NAZWA: Remont pomieszczeń w budynku Przychodni Lekarskiej WAT SP ZOZ ul. Kartezjusza 2, 01-480 Warszawa |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16/03/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
400000.00
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: INVEST Ciołek Jarosław
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
481000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont drogi wojewódzkiej nr 731 na odcinku od km 0+000 do km 2+274 na terenie gminy Góra Kalwaria, powiat piaseczyński i gminy Warka, powiat grójecki,województwo mazowieckie - nr postępowania 287/25
- Świadczenie usług transportu drogowego.
- Świadczenie usług wsparcia technicznego dla Działu Informatycznego Muzeum Narodowego w Warszawie
- Wykonanie robót remontowo budowlanych w kwaterach/lokalach mieszkalnych w zasobie OReg AMW Zielona Góra związane ze zmianą lokatora
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Świadczenie usług sportowo-rekreacyjnych dla pracowników UTK na podstawie abonamentów, uprawniające do korzystania z zajęć sportowo-rekreacyjnych o zróżnicowanym charakterze
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa biblioteki z magazynem eksponatów na działce w Krzyżewie nr 148/22 w ramach projektu "Utworzenie Europejskiego Centrum Copernicus we Fromborku" - zadanie I
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU MIESZKALNEGO LEŚNICTWA WYPALANKI POSTĘPOWANIE II
- REWITALIZACJA BUDYNKU PO POWIATOWEJ BIBLIOTECE PEDAGOGICZNEJ NA POTRZEBY UTWORZENIA OŚRODKA WSPARCIA DLA OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI REALIZUJĄCEGO W ŚRODOWISKU USŁUGI SPOŁECZNE
- Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynków usługowych na żłobek.
- Modernizacja kotłowni gazowej w Szkole Podstawowej nr 3 w Markach przy ul. Pomnikowej 21
- Remont budynku przy ul. Więckowskiego 20 we Wrocławiu w zakresie: remontu klatki schodowej z likwidacją WC, likwidacją instalacji gazowej, wydzielenia łazienek w lokalach, robót wentylacyjnych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





