eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona GóraKonserwacja, remont obiektów i urządzeń sygnalizacji ostrzegawczej ostrzegawczej, znaków interaktywnych, lamp oświetleniowych zamontowanych na masztach, zlokalizowanych w ciągu dróg krajowych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Zielonej Górze, z podziałem na 2 części

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2017-11-14

Ogłoszenie nr 500058110-N-2017 z dnia 14-11-2017 r.

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Zielonej Górze: Konserwacja, remont obiektów i urządzeń sygnalizacji ostrzegawczej ostrzegawczej, znaków interaktywnych, lamp oświetleniowych zamontowanych na masztach, zlokalizowanych w ciągu dróg krajowych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Zielonej Górze, z podziałem na 2 części

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 581758-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Zielonej Górze, Krajowy numer identyfikacyjny 01751157500090, ul. Bohaterów Westerplatte 31, 65-950 Zielona Góra, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 683271068, e-mail sekretariat_zga@gddkia.gov.pl, faks 683253468.
Adres strony internetowej (url): www.gddkia.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa centralna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Konserwacja, remont obiektów i urządzeń sygnalizacji ostrzegawczej ostrzegawczej, znaków interaktywnych, lamp oświetleniowych zamontowanych na masztach, zlokalizowanych w ciągu dróg krajowych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Zielonej Górze, z podziałem na 2 części

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

O.ZG.D-3.2413.12.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie, przeglądy, konserwacja oraz remonty obiektów i urządzeń sygnalizacji ostrzegawczej, znaków aktywnych oraz podświetlanych, zamontowanych na masztach na okres 12 miesięcy, zlokalizowanych w ciągu dróg krajowych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Zielonej Górze: Część 1 - Rejon w Nowa Sól: a) DK-32 Radomia km 55+450 b) DK-32 Kargowa km 86+902 c) DK-32 Kargowa km 87+489 d) DK-27 Nowogród Bobrzański w km 45+300 str. P + L e) DK-27 Nowogród Bobrzański w km 46+370 str. P + L f) DK-27 Świdnica w km od 55+775 do km 60+976, g) DK-3 Nowe Miasteczko km 325+279, h) DK-3 Nowe Miasteczko km 325+304, i) DK-3 Gołaszyn km 323+455 j) DK-3 Nowe Miasteczko km 324+829 k) DK-3 Zimna Brzeźnica km 331+999, Część 2: - Rejon w Żary: a) nr 12 od km 15+584 do km 75+690 b) nr 27 od km 18+645 do km 30+256

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 50232200-2


Dodatkowe kody CPV: 50232100-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Część 1 - Rejon w Nowej Soli

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne: Po otwarciu ofert, w trakcie trwania czynności ich badania, Zamawiający powziął informację o dokonaniu nieprawidłowego opisu przedmiotu zamówienia w Formularzu cenowym 2.1 w zadaniu nr 1 - Bieżące utrzymanie i konserwacja sygnalizacji ostrzegawczej, znaków interaktywnych i podświetlanych - stawka ryczałtowa, w zadaniu nr 1 - Konserwacja sygnalizacji ostrzegawczej, znaków aktywnych i interaktywnych w Rejonie Nowa Sól, poz. 1 Konserwacja sygnalizacji ostrzegawczej, znaków aktywnych i interaktywnych w Rejonie Nowa Sól: DK-32, DK-27 szczegółowy wykaz w OPZ (12 m-cy x 17 szt.) W toku postępowania Zamawiający stwierdził, że w formularzu ofertowym, załączonym do SIWZ, wystąpiły wady w postaci: - błędnie wskazanej ilości znaków podlegających konserwacji. Zamawiający podał ilość 17 znaków, prawidłowa ilość to 7 stuk. Posłużenie się przez wykonawców błędnie skonstruowanym przez Zamawiającego formularzem ofertowym spowodowało, że oferty, które wpłynęły, są nieporównywalne i na ich podstawie nie można wybrać oferty najkorzystniejszej. Błąd ma charakter nieusuwalny, bowiem upłynął już termin składania ofert. Zostały zatem spełnione przesłanki zawarte w art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, skutkujące koniecznością unieważnienia postępowania. Zamawiający unieważniając postępowanie na podstawie przepisu art. 93 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp uprawnieni są do brania pod uwagę nie tylko okoliczności skutkujących unieważnieniem zawartej umowy, określonych w art. 146 ust. 1 ustawy Pzp, ale powinni też brać pod uwagę podleganie unieważnieniu umowy z mocy przepisu art. 146 ust. 6 ustawy Pzp. Zdaniem KIO przyznanie wyłącznej kompetencji Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych do unieważnienia zawartych już umów, nie powinno ograniczać zamawiającym możliwości niedopuszczenia do ich zawarcia przez unieważnienie postępowania, w razie stwierdzenia, iż jest ono obarczone takimi poważnymi i nieusuwalnymi wadami, wykraczającymi jednak poza dyspozycję art. 146 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Opis przedmiotu zamówienia jest jedną z najważniejszych elementów przygotowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, mającym zasadnicze znaczenie dla osiągnięcia celu tego postępowania - zawarcia ważnej umowy w sprawie jego wykonania. Aby było to możliwe Zamawiający musi nie tylko opisać przedmiot zamówienia w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w sposób jasny, zrozumiały i wyczerpujący, aby wykonawcy nie mieli wątpliwości jaki produkt mogą zaoferować (przepis art. 29 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych), ale jednocześnie ten sposób opisu nie może utrudniać uczciwej konkurencji. Uzasadnienie prawne: Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 w zw. z art. 146 ust. 6 ustawy PZP, gdyż jest ono obarczone niemożliwą do usunięcia wadą, uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Część 3 - Rejon w Żarach

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 58806.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "Fast" Groblewski, Przybylski, Stanisławski Spółka Jawna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kręta 9
Kod pocztowy: 65-770
Miejscowość: Zielona Góra
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 67539.30
Oferta z najniższą ceną/kosztem 67539.30
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 67539.30
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.