eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławDostawa mebli biurowych dla Uniwersytetu Wrocławskiego realizowana w trzech CzęściachCzęść 1Dostawa mebli biurowych dla Sekretariatu Prorektorów oraz gabinetu Prorektora ds. współpracy z zagranicą i projektów międzynarodowych; Część 2Dostawa mebli biurowych dla Biura Współpracy Międzynarodowej; Część 3Dostawa foteli biurowych dla Centrum Monitoringu.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-11-14

Ogłoszenie nr 500058028-N-2017 z dnia 14-11-2017 r.

Uniwersytet Wrocławski: Dostawa mebli biurowych dla Uniwersytetu Wrocławskiego realizowana w trzech Częściach: Część 1: Dostawa mebli biurowych dla Sekretariatu Prorektorów oraz gabinetu Prorektora ds. współpracy z zagranicą i projektów międzynarodowych; Część 2: Dostawa mebli biurowych dla Biura Współpracy Międzynarodowej; Część 3: Dostawa foteli biurowych dla Centrum Monitoringu.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 584611-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Uniwersytet Wrocławski, Krajowy numer identyfikacyjny 130100000, ul. pl. Uniwersytecki 1, 50137 Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 71 375 22 34, e-mail bzp@uwr.edu.pl, faks 71 375 24 72.
Adres strony internetowej (url): www.uni.wroc.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: uczelnia publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa mebli biurowych dla Uniwersytetu Wrocławskiego realizowana w trzech Częściach: Część 1: Dostawa mebli biurowych dla Sekretariatu Prorektorów oraz gabinetu Prorektora ds. współpracy z zagranicą i projektów międzynarodowych; Część 2: Dostawa mebli biurowych dla Biura Współpracy Międzynarodowej; Część 3: Dostawa foteli biurowych dla Centrum Monitoringu.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BZP.2410.10.2017.EH

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli biurowych dla Uniwersytetu Wrocławskiego, realizowana w trzech Częściach: Część 1: Dostawa mebli biurowych dla Sekretariatu Prorektorów (pokój nr 117) oraz gabinetu Prorektora ds. współpracy z zagranicą i projektów międzynarodowych (pokój nr 119); Część 2: Dostawa mebli biurowych dla Biura Współpracy Międzynarodowej (pokój 36/36a); Część 3: Dostawa foteli biurowych dla Centrum Monitoringu. 1.1. Szczegółowy zakres dostaw zawierają następujące załączniki: - Załączniki 4a i 4b do SIWZ: Opis przedmiotu zamówienia wraz z Opisem technicznym oferowanych mebli oraz Projektem aranżacji wnętrz odpowiednio dla Części 1 i 2; - Załączniki 4c do SIWZ: Opis przedmiotu zamówienia dla Części 3; - Załączniki 5a, 5b i 5c do SIWZ: Wzór umowy odpowiednio dla Części 1, 2, 3. 1.2. Miejsce realizacji dostawy i montażu mebli: - dla Części 1, 2: pl. Uniwersytecki 1 we Wrocławiu, - dla Części 3: ul. Szczytnicka 27a, 50-382 Wrocław

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 39130000-2


Dodatkowe kody CPV: 39113100-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dostawa mebli biurowych dla Sekretariatu Prorektorów oraz gabinetu Prorektora ds. współpracy z zagranicą i projektów międzynarodowych.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 307375.61
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowe LOBOS s.j
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: al. Pokoju 1a
Kod pocztowy: 31-548
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 82558.83
Oferta z najniższą ceną/kosztem 59300.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 82558.83
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dostawa mebli biurowych dla Biura Współpracy Międzynarodowej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 307375.61
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowe LOBOS s.j.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: al. Pokoju 1a
Kod pocztowy: 31-548
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 71337.54
Oferta z najniższą ceną/kosztem 70365.84
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 90908.07
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Dostawa foteli biurowych dla Centrum Monitoringu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 307375.61
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowe LOBOS s.j
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: al. Pokoju 1a
Kod pocztowy: 31-548
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1918.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1918.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2049.18
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.